Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα, ειχα αγορασει στις 21/9/15 την 980ti της Gigabyte και πριν κανα 2 μηνες περιπου αρχισε να παρασιαζει προβληματα. Κολλαγε ο υπολογιστης σε μονοχρωμο φοντο με τον ηχο κολλημενο επισης. Επικοινωνησα με το μαγαζι που την ειχα παρει εδω Ελλαδα και μου ειπαν οτι μετα απο 1 χρονο το προιον δεν το καλυπτει η εταιρια τους αλλα η Gigabyte και να κανω αιτηση για RMA στην σελιδα της Gigabyte. Πηγα να κανω λοιπον βαζοντας το SN στην φορμα και μου εβγαλε αποτελεσμα οτι η εγγυηση δεν καλυπτεται σε αλλες χωρες εκτος των ΗΠΑ. Εστειλα μετα email στην Gigabyte εξηγωντας το θεμα και μου ειπαν να επικοινωνησω με το repair center στην Ελλαδα. Ποιο ειναι αυτο και που ειναι δεν εχω ιδεα... Τους ρωτησα και με γραψανε λοιπον... Ξερει κανενας τι να κανω σε αυτην την περιπτωση;  Εχω εκνευριστει και απελπιστει που μια τετοια ακριβη καρτα χαλασε απο μια εταιρια σαν αυτη και το κεντρο RMA τους ειναι τοσο χαλια. 

 

Επεξ/σία από TEOGOGAS
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, TEOGOGAS είπε

Καλησπερα, ειχα αγορασει στις 21/9/15 την 980ti της Gigabyte και πριν κανα 2 μηνες περιπου αρχισε να παρασιαζει προβληματα. Κολλαγε ο υπολογιστης σε μονοχρωμο φοντο με τον ηχο κολλημενο επισης. Επικοινωνησα με το μαγαζι που την ειχα παρει εδω Ελλαδα και μου ειπαν οτι μετα απο 1 χρονο το προιον δεν το καλυπτει η εταιρια τους αλλα η Gigabyte και να κανω αιτηση για RMA στην σελιδα της Gigabyte. Πηγα να κανω λοιπον βαζοντας το SN στην φορμα και μου εβγαλε αποτελεσμα οτι η εγγυηση δεν καλυπτεται σε αλλες χωρες εκτος των ΗΠΑ. Εστειλα μετα email στην Gigabyte εξηγωντας το θεμα και μου ειπαν να επικοινωνησω με το repair center στην Ελλαδα. Ποιο ειναι αυτο και που ειναι δεν εχω ιδεα... Τους ρωτησα και με γραψανε λοιπον... Ξερει κανενας τι να κανω σε αυτην την περιπτωση;  Εχω εκνευριστει και απελπιστει που μια τετοια ακριβη καρτα χαλασε απο μια εταιρια σαν αυτη και το κεντρο RMA τους ειναι τοσο χαλια. 

Συγνωμη αλλα εχεις αγορασει καποια εξτρα εγγυηση ή εχει καποια ιδιαιτερη τακτικη η gigabyte; Γιατι οι εταιρειες παρεχουν συνηθως δυο χρονια εγγυηση, αντε και καποιες εχουν και παραπανω(πχ seasonic σε τροφοδοτικα).Συγκεκριμενα η gigabyte αμερικης εχει τρια χρονια...

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, chsam είπε

Συγνωμη αλλα εχεις αγορασει καποια εξτρα εγγυηση ή εχει καποια ιδιαιτερη τακτικη η gigabyte; Γιατι οι εταιρειες παρεχουν συνηθως δυο χρονια εγγυηση, αντε και καποιες εχουν και παραπανω(πχ seasonic σε τροφοδοτικα).Συγκεκριμενα η gigabyte αμερικης εχει τρια χρονια...

Οχι απλα απ οτι θυμαμαι ειχε 5 μπορει να κανω και λαθος βεβαια... Οταν επικοινωνησα με την εταιρια ηταν μεσα στα 3 χρονια παντως.

Δημοσ.

Καπου πηρε το ματι μου οτι δινουν 5 χρονια αν εχεις κανει την καρτα register στην σελιδα τους(για συγκεκριμενες καρτες ομως πχ  ειδα καπου για aorus 2070 και 2080), δυσκολα 5 χρονια αυτοματως, δεν ειναι κοροιδα αλλα μπορει να κανω και λαθος. Αφου επικοινωνησες μεσα στην εγγυηση(Σεπτεμβρη), γιατι το αφησες μεχρι Δεκεμβρη;Τωρα τι να κανουν, εκτος κ αν βρεις ακρη στελνοντας το εντος εγγυησης email διαμαρτυρομενος ξανα στα κεντρικα.Αλλα δυσκολα.......

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, chsam είπε

Καπου πηρε το ματι μου οτι δινουν 5 χρονια αν εχεις κανει την καρτα register στην σελιδα τους(για συγκεκριμενες καρτες ομως πχ  ειδα καπου για aorus 2070 και 2080), δυσκολα 5 χρονια αυτοματως, δεν ειναι κοροιδα αλλα μπορει να κανω και λαθος. Αφου επικοινωνησες μεσα στην εγγυηση(Σεπτεμβρη), γιατι το αφησες μεχρι Δεκεμβρη;Τωρα τι να κανουν, εκτος κ αν βρεις ακρη στελνοντας το εντος εγγυησης email διαμαρτυρομενος ξανα στα κεντρικα.Αλλα δυσκολα.......

Όχι δεν έκανα ποτέ κάτι τέτοιο... το άφησα επειδή μου απέκλεισαν το ενδεχόμενο για επιστροφή της κάρτας στο μαγαζί αυτό και με παρεπεμψαν στην gigabyte όπου δεν έβγαλα άκρη...

Δημοσ.

Στις 22/09/2018 ήσουν ήδη εκτός εγγύησης. Από εκεί και πέρα, έχεις να κάνεις με το κατάστημα αγοράς και όχι με την Gigabyte. Ο πελάτης ξέρει το κατάστημα και όχι τον κατασκευαστή. Αν και πλέον δύσκολα να καταφέρεις κάτι, έπρεπε να προχωρήσεις σε καταγγελία σε ΙΝΚΑ και σχετικούς φορείς, αφού το κατάστημα απλά σε ξεφορτώθηκε με το παραμύθι που σου πούλησαν. Δεν είναι δουλειά σου να ψάχνεσαι με τους κατασκευαστές...

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, SaFiS είπε

Στις 22/09/2018 ήσουν ήδη εκτός εγγύησης. Από εκεί και πέρα, έχεις να κάνεις με το κατάστημα αγοράς και όχι με την Gigabyte. Ο πελάτης ξέρει το κατάστημα και όχι τον κατασκευαστή. Αν και πλέον δύσκολα να καταφέρεις κάτι, έπρεπε να προχωρήσεις σε καταγγελία σε ΙΝΚΑ και σχετικούς φορείς, αφού το κατάστημα απλά σε ξεφορτώθηκε με το παραμύθι που σου πούλησαν. Δεν είναι δουλειά σου να ψάχνεσαι με τους κατασκευαστές...

Και ομως εισαι τερμα λαθος γιατι νεωτερες gigabyte που σου παρεχουν αλλο 1 χρονο εγγυησης(4χρονια συνολικα) σε συγκεκριμενες καρτες γραφικων αν παθει κατι η καρτα πρεπει να μιλησεις με τον κατασκευαστη,το ιδιο και με την Zotac που δινει 2 χρονια εγγυηση(μεσω του πωλητη)και 3χρονια μετα εγγυηση με αυτην κατευθειαν.

Συμφωνα λοιπον με τα γραφομενα του συμφορουμιτη πριν 2 μηνες που λεει ηταν ουτως ή αλλως εκτος εγγυησης αρα καλα εκανε το καταστημα και του ειπε να μιλησει με τον κατασκευαστη μηπως βγαλει ακρη(σε αυτα περι 1 ετους ειπαν βλακειες βεβαια)>

Δημοσ.

2 χρονια το καταστημα βαση Ευρωπαικης νομοθεσιας.Για παραπανω, εαν το λεει ο κατασκευαστης, δεν ξερω που απευθυνεσαι.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...