kostasSTi Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα. Πρόσφατα αντικατέστησα το pc μου με ένα άλλο. Στο καινούριο, ο εκτυπωτής μου αρνείται να τυπώσει οτιδήποτε. Ενώ του έχω περάσει κανονικά τους drivers (3 φορές μάλιστα με απεγκατάσταση των προηγουμένων) και του έχω κάνει και ένα hard reset, συνεχίζει να μην τυπώνει και να μένει στο μήνυμα "Γίνεται επεξεργασία... Περιμένετε για λίγα λεπτά". Δοκίμασα και σε άλλες θύρες usb αλλά μάταια. Δοκίμασα να τυπώσω με το παλιό μου pc και λειτουργεί άψογα! Τα μηχανήματα έχουν Windows 10 64bit (home το νέο, pro το παλιό). Τι μπορεί να συμβαίνει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
szkyr Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2019 cmd run as administrator copy paste net stop spooler DEL /F /S /Q %systemroot%\System32\spool\PRINTERS\* net start spooler Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα