Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Με τον ιδιο κινητηρα, με αλλον, με επισκευασμενο τον μαμα, ξαναβαμμενο και και και.Δεν μου λενε τιποτα τα χιλιομετρα.Μου λενε τα χιλιομετρα που γινανε μονο με βενζινη και λαδια.Σου βρισκω  αμετρητες παλιες corolla και carina e με 600. 000++ χιλιομετρα χωρις την παραμικρη επισκευη στο μοτερ.Και μοτερ δυνατα, με βενζινη, που στροφαρουν ψηλα και οχι αρχαιο πετραλαιοκινητηρα σε ταξιτζη που  που ισως να μην ακουμπησε τις 2000σαλ.

Εγω έχω δυο w124, μια 200Ε με μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα και μια 300CE 24 sportline με 300+  και τα δυο χωρίς ζημιές με βιβλίο service και ιστορικό για τα πάντα και σε πληροφορώ ότι μόνο σαν ταξί δεν πήγαιναν ;) 

Καλά τα Toyota και αξιόπιστα (πριν η παραγωγή πάει Τουρκία) αλλά τα αμάξια δεν είναι μόνο μοτέρ φέρε οποίο Corolla θες με 500000 χλμ που να είναι 25 χρόνια δίπλα σε θάλασσα  να το συγκρίνουμε και σε σαπισματα, τριγμους, φθορά εσωτερικού, άνεση  και απόλαυση στην οδήγηση.

Δες και μερικά βίντεο από w124 και το μικρό w201 για να καταλάβεις γιατί είναι αθάνατα.

 

 

 

 

  • Like 3
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Μαλλον εσυ εισαι κολλημενος.Μιλαμε για αξιοπιστια και οταν μιλαμε για αξιοπιστια, ειναι το ιδιο, ειτε μιλαμε για Hyundai atos  ειτε για Bugati veyron.

Οτι πεις, άποψη σου.Αλλά το ποιος είναι κολλημένος με υποκειμενικες παρωπιδες,το βλέπει ο καθένας εδώ.

Αν ημουν κολλημένος,δεν θα είχα πάρει Auris,την οποία Toyota την έχω σε μεγάλη εκτιμηση.

Δημοσ.
Στις 18/12/2018 στις 5:30 ΜΜ, jmmys είπε

Φυσικά και όχι.Με BMW και Mercedes δεν υπάρχει σύγκριση με ιαπωνικό σε καμμία κατηγορία.

Δηλαδή ένα Lexus, Infiniti, ενα Acura κτλ ειναι τόσο υποδεέστερα απο μια BMW και ένα Mercedes?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, BTL είπε

Δηλαδή ένα Lexus, Infiniti, ενα Acura κτλ ειναι τόσο υποδεέστερα απο μια BMW και ένα Mercedes?

Για ποια Mercedes και BMW μιλάς; Έχουν δεκάδες μοντέλα οι δύο αυτές μάρκες. Τα AMG,τα M,τα 500αρια,τα 63αρια,τα 8κυλινδρα γενικά,τα ενα κάρο super cars και ειδικές εκδοσεις,και μετα πάμε στα 6κυλινδρα,και πάει λέγοντας.Και μετα στα 4κυλινδρα χάνεις τη μπάλα.

Και μου λες για Lexus και acura.Φοβερά αμάξια,δεν λέω,αλλά ο φτωχός συγγενής.

Παραμένουν βέβαια κορυφη στη ποιότητα οι Ιάπωνες και οι Νοτιοκορεατες στα αμάξια του λαού.

Για πιο πανω περιορίζονται απίστευτα 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
20 ώρες πριν, jmmys είπε

Για ποια Mercedes και BMW μιλάς; Έχουν δεκάδες μοντέλα οι δύο αυτές μάρκες. Τα AMG,τα M,τα 500αρια,τα 63αρια,τα 8κυλινδρα γενικά,τα ενα κάρο super cars και ειδικές εκδοσεις,και μετα πάμε στα 6κυλινδρα,και πάει λέγοντας.Και μετα στα 4κυλινδρα χάνεις τη μπάλα.

Και μου λες για Lexus και acura.Φοβερά αμάξια,δεν λέω,αλλά ο φτωχός συγγενής.

Παραμένουν βέβαια κορυφη στη ποιότητα οι Ιάπωνες και οι Νοτιοκορεατες στα αμάξια του λαού.

Για πιο πανω περιορίζονται απίστευτα 

Το σχόλιο μου ήταν πάνω σε αυτό που αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει "σύγκριση με ιαπωνικό σε καμμία κατηγορία ". Είναι προφανές ότι η σύγκριση πρέπει να γίνεται με αυτοκίνητα αντίστοιχου κόστους. Δεν είμαι κάτοχος κανενός αυτοκινήτου απο αυτά  και δε γνωρίζω(έχω ένα corolla που βρίσκεται στις 400K km ανευ προβλημάτων). Απλά θεωρώ αδύνατο αυτοκίνητα τύπου Land Cruiser, RX-450H, Nissan GTR κτλ να μη συγκρίνονται με τα αντίστοιχου τύπου Γερμανικά και να ειναι τόσο πίσω σε τεχνολογία οπως αναφέρθηκε. Μπορεί σε κάποιους τομείς και συγκεκριμένα μοντέλα να υπερέχουν τα Γερμανικά αλλά ειμαι βέβαιος ότι σε κάποια άλλα θα υπερέχουν τα Ιαπωνικά.

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Δεν υπάρχει πια αξιοπιστία μόνο Ιαπωνία η μόνο Ευρώπη κλπ.Πλεον ολα τα ίδια είναι.Αν τα προσέχεις σου κρατάνε.

Νομίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό που έγραψες, τουλάχιστον από δική μου εμπειρία. Κάνε μια έρευνα σε ανεξάρτητους μηχανικούς ρωτώντας τους, ρώτα έναν υπάλληλο εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων ή κάποιον που δουλεύει σε οδική βοήθεια. Τα μόνα που δεν έχουν διαρκώς αναμένο το check engine, βάζεις μπροστά και φεύγεις, και έχουν τις λιγότερες βλάβες είναι τα Κορεάτικα, αρκετά Ιαπωνικά, αλλά όχι πολλά Ευρωπαϊκά. Μιλάω για την κατηγορία των μικρών hatchback και για αυτοκίνητα που δουλεύουν πολύ, ενώ τα οδηγούν πολλοί οδηγοί.

@Mansora Καμία σχέση τα τότε αυτοκίνητα με τα σημερινά. Όντως τα μοντέλα που αναφέρεις ήταν αθάνατα, όπως και πολλά άλλα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αντοχές και η αξιοπιστία των αυτοκινήτων αποτυπώνονται 100% στα Ελληνικά ταξί.:P

Και εκεί οι Γερμανοί είναι πρώτοι και με μεγάλη διαφορά.Άντε να δεις ένα ΤΟΥΟΤΑ στα 20 που περνάνε.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οι αντοχές και η αξιοπιστία των αυτοκινήτων αποτυπώνονται 100% στα Ελληνικά ταξί.:P

Και εκεί οι Γερμανοί είναι πρώτοι και με μεγάλη διαφορά.Άντε να δεις ένα ΤΟΥΟΤΑ στα 20 που περνάνε.

Εννοείς αυτό εδώ http://www.skodasynergy.gr/commercial.php 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεκαετία 80 λέγανε μόνο Ιαπωνία και τίποτα άλλο.Πολλοι έχουν κολλήσει ακομα εκεί.Τα σύγχρονα αυτοκίνητα αμα τα προσέχεις στην πλειοψηφία ειναι μια χαρά.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οι αντοχές και η αξιοπιστία των αυτοκινήτων αποτυπώνονται 100% στα Ελληνικά ταξί.:P

Και εκεί οι Γερμανοί είναι πρώτοι και με μεγάλη διαφορά.Άντε να δεις ένα ΤΟΥΟΤΑ στα 20 που περνάνε.

Απλά σου γράφω τι βλέπω στο γερμανιστάν.Και εκεί κάποτε μόνο benz -ταρίφες έβλεπες.Κανένα BMW.
Tώρα πάλι κανένα BMW αλλά πολλές διαφορετικές μάρκες,ιδίως ιάπωνες.Ακόμα και υβριδικά ταξί.
Αυτό δεν λέει ότι τα BMW δεν είναι καλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...