Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σεβαστή η άποψη σου @jmmys αλλά νομίζω ότι χωρίς προφανή λόγο πιστεύεις πως οι γερμανοί κατασκευαστές είναι ανώτεροι (?) των ιαπώνων... σε άλλο thread έλεγες ντροπή για την a class που φοράει κινητήρα renault...(και δεν είναι μόνο η a class). Κάποιος φίλος πριν έγραψε πως ένα ανταλλακτικό bmw κοστίζει (εύλογα) πολύ παραπάνω από ένα ανταλλακτικό KIa...μπείτε να δείτε test αναλώσιμα λάδια κινητήρων bmw και πόσο αποτελεσματικά είναι στην λίπανση και θα βάλετε τα κλάματα...τα ίδια φυσικά ειναι και της toyota αλλά τουλάχιστον δεν κοροιδεύουν τον καταναλωτή με υπέρογκη χρέωση..

και πάμε στο ερώτημα που ίσως "καίει"..αν θα ήθελα (πχ εγώ) να είμαι κάτοχος μίας bmw? ναι, θα ήθελα! αλλά θα ήθελα να μπορώ να πάω στην αντιπροσωπεια και να πάρω την full equiped 4αρα ή 6αρα.... όχι όμως την 316 με βασικό εξοπλισμό...σε αυτή την περίπτωση προτιμώ το kia ceed...και δεν το λέω λόγω Image..αλλά γιατί η ποιότητα της 316 με το κόστος της είναι σε μικρότερο ratio (αν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω έτσι) με το αντίστοιχο κόστος (αλλά αρκετά προς τα κάτω) με το αντίστοιχο ιαπωνικό / κορεάτικο...

Επεξ/σία από pananton
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στο ερώτημα σου ανταγωνιστής του ceed είναι ο Άσσος οχι η 3αρα ποσο μάλλον η σειρά 4 και 6. Σε περίπτωση που νομιζεις ότι το ceed είναι φθηνό η διαφορά με έναν ασσο είναι περίπου 3 χιλιάρικα σε παρόμοιες εκδόσεις. Στις τιμές μεταπώλησης ενός ceed 8-10 χρόνων και ενός ασσου και θα δεις ότι η διαφορά τους είναι μεγαλύτερη από τα 3 χιλιάρικα της αρχικής αγορας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως σωστά ειπώθηκε.

Μία BMW 3άρα ή σειράς 1 ή 2,σε καμία περίπτωση δεν είναι από τα premium αυτοκίνητα.Τα σερβις κοστίζουν όμως όπως ένα premium.

Tα ίδια και για τα benz και Audi,και τώρα μπήκε και στο παιχνίδι και η vw.

Απεναντίας τα μη γερμανικά αμάξια έπρεπε να θεωρούνταν πιο premium,μιας και βάζουν πιο πολύ εξοπλισμό στα αμάξια τους.
200 ευρώ πλήρωσα για αλλαγή λαδιών με πλύσιμο σασμάν στο αυτόματο κιβώτιο του αμαξιού μου (πεζό 508 sw gt ),

και το ίδιο συνεργείο ήθελε 450 για μια 5άρα μπέμπα που είναι ίδια κατηγορία με το δικό μου.

47 ευρώ πλήρωσα στην αντιπροσωπεία της πεζό για κάτι αναβαθμίσεις Firmware στο navigation,100+ στο παλιό μου 3άρι BMW για τις ίδιες εργασίες και πριν από καμιά 6+ χρόνια.

Αγοράζεις φίλτρο πετρελαίου,στο πεζό βγάζεις,βάζεις το καινούργιο, πατάς λίγες φορές την φούσκα εξαερισμού,τελείωσες.

Στην μπέμπα πρέπει να το βάλεις και στο διαγνωστικό να κάνει εξαέρωση.Άιντε πλήρωνε.

Μπαταρία στο δικό μου βγάζεις βάζεις.Τέλος.

BMW θέλει διαγνωστικό και προγραμματισμό.

Αουντι ακόμα χειρότερα σε μερικά μοντέλα.Αν βγάλεις τον πόλο δεν παίρνει μπρος χωρίς διαγνωστικό.

Λάμπες στο δικό μου βγάζεις βάζεις,μόνο που πρέπει να βγάλεις την μπαταρία για να χωρέσει το χέρι να τις αλλάξεις.

Αουντι και μου φαίνεται και οι πεντάρες μπεμπες να κατεβάσεις προφυλακτήρα,όλα τα πλαστικά από κάτω,μία ημέρα δουλειάς για να αλλάξεις λάμπες.

Μακριά.Στο κάτω κάτω και πολύ καλό στα τεστ ασφαλείας βγήκε,γαμάτα φρένα,πολύ καλά κρατήματα.

Το ότι θα χάσει πιο πολύ αξία το γνωρίζω,αλλά θα γλυτώσω και από τα σερβις και τις ασφάλειες,και το αμάξι το αγόρασα πολύ πολύ φτηνότερα από το αντίστοιχο γερμανικό.

Εξάλλου θα το κρατήσω ακόμα καιρό το αμάξι. 

 

 

 

 

Επεξ/σία από palawiaris
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pananton είπε

σεβαστή η άποψη σου @jmmys αλλά νομίζω ότι χωρίς προφανή λόγο πιστεύεις πως οι γερμανοί κατασκευαστές είναι ανώτεροι (?) των ιαπώνων... σε άλλο

Φίλε μου πιο στην προηγούμενη σελιδα είπα οτι ουτε οι Γερμανοί φτιάχνουν καλυτερα αμάξια,ούτε οι Ιάπωνες ουτε κανένας,αντικειμενικα. Αν και προσωπικά πιστεύω οτι όντως αυτοι οι δυο τα φτιάχνουν,γιαυτό και πήρα και το Auris.

Δεν σύγκρινω ποτε χώρες οι μάρκες,και δεν αποκλειω ποτε ενα αμάξι επειδή είναι της τάδε χώρας ή της τάδε μάρκας.Κοιταω μονο μοντελα.Η ντροπή που είπα για την A-class,πήγαινε στη Mercedes,οχι στην Renault,της οποίας ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαμάντι.Επειδή δεν έβγαλε και αυτή ενα παρόμοιο μοτέρ για την Α σειρα και πήρε από άλλο κατασκευαστή.

Και φυσικά θεωρώ εντελώς γελοίο και άστοχο να θεωρεί κάποιος μονο τα ιαπωνικά τοπ και τα γερμανικά π.χ. χρεπια,όπως ο φίλος Toyo πιο πάνω.Αντικειμενικά παντα,χωρίς προσωπικές παρωπιδες.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Mansora είπε

Στο ερώτημα σου ανταγωνιστής του ceed είναι ο Άσσος οχι η 3αρα ποσο μάλλον η σειρά 4 και 6. Σε περίπτωση που νομιζεις ότι το ceed είναι φθηνό η διαφορά με έναν ασσο είναι περίπου 3 χιλιάρικα σε παρόμοιες εκδόσεις. Στις τιμές μεταπώλησης ενός ceed 8-10 χρόνων και ενός ασσου και θα δεις ότι η διαφορά τους είναι μεγαλύτερη από τα 3 χιλιάρικα της αρχικής αγορας. 

u didn't get my point...θέλω να πω κάποιος ο οποίος θα κοιτάξει bmw, merc, volvo κλπ δεν έχει νόημα να πάει στο βασικό μοντέλο του κατασκευαστή στο βασικό εξοπλισμό. (μου δείχνει σαν κάποιον που θα πάει στο ακριβό εστιατόριο αλλά θα πάρει σαλάτα να φάει). Προσωπικά προτιμώ να κινηθώ πιο πολύ στα "νερά μου", αλλά ok σεβαστό γούστα είναι αυτά.

Όσο για τις τιμές που αναφέρεις δεν ξέρω που τις είδες αλλά χωρίς να σε αμφισβητώ είχα την εντύπωση πως basic series 1 bmw κοστίζει 20κ ενώ ένα ceed 15k...τυχαία παραδείγματα έτσι...

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pananton είπε

u didn't get my point...θέλω να πω κάποιος ο οποίος θα κοιτάξει bmw, merc, volvo κλπ δεν έχει νόημα να πάει στο βασικό μοντέλο του κατασκευαστή στο βασικό εξοπλισμό. (μου δείχνει σαν κάποιον που θα πάει στο ακριβό εστιατόριο αλλά θα πάρει σαλάτα να φάει). Προσωπικά προτιμώ να κινηθώ πιο πολύ στα "νερά μου", αλλά ok σεβαστό γούστα είναι αυτά.

Όσο για τις τιμές που αναφέρεις δεν ξέρω που τις είδες αλλά χωρίς να σε αμφισβητώ είχα την εντύπωση πως basic series 1 bmw κοστίζει 20κ ενώ ένα ceed 15k...τυχαία παραδείγματα έτσι...

Το κατάλαβα πολύ καλά Γι αυτό συγκρινα παραπλήσια μοντέλο από τις δυο μάρκες με τις τιμές που βρήκα στο autotriri γιατί ούτε στο ακριβό εστιατόριο θα πάρεις μόνο σαλάτα αλλά ούτε και στη φθηνή ταβερνα της γειτονιάς 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jmmys είπε

Κοίταξε φίλε μου,τον ορο luxury δεν τον έβαλα εγώ,αλλά το IIHS,που επικαλέστηκε άλλος χρήστης πιο πριν.

Το ότι εσύ είσαι κολλημένος toyotaκιας,και όλα τα αλλά τα θεωρεις χρεπια,δικαίωμα σου. Η αλήθεια είναι οτι η Toyota πέρα από ενα Lexus δεν έχει τίποτα άλλο να δειξει στη κατηγορία αυτή.Αλλά εντάξει τα E-,S-,Cls- class είναι χρεπια.Άποψη σου δεκτή.Και τα AMG μοντέλα ε;Και τα Coupé;

Τα ιαπωνικά είναι κορυφη στα μικρά αμάξια,σου είπα έχω και το Auris.

Ενταξει, ο ορος χρεπια ισως να ηταν υπερβολικος και τις στιγμης, αλλα αυτο το υφος 100 καρδιναλιων που εχουν οι κατοχοι Μπεμπας και Μερσεντας σου σπαει τους ορχεις.

Τωρα, η Toyota δημιουργησε την Lexus γιαυτο ακριβως τον σκοπο.Να βγαζει τα πολυτελη και ακριβα αυτοκινητα της με αυτο το σημα.Ειναι το premium- luxury brand  τις.Δεν θα εβγαζε ποτε αυτοκινητο επιπεδου LC- 500 με το ονομα Toyota. Φυσικα σαν Lexus μπορουσε να κατεβει πιο κατω και να παρει ενα Auris και να το κανει πολυτελη.Οπως και η Toyota θα μπορουσε να ριξει αλλα 5-8 χιλιαρικα στο Auris και να το πουλαει πιο ακριβα.Ολα ειναι θεμα κοστολογιου και σε πιο κατηγορια τιμης θες να παιξεις.

Δημοσ.

Να μας πει το μυστικο τι εκανε και το κρατησε τοσο καιρο 

H Hyundai χάρισε ένα νέο Elantra στη γυναίκα που έγραψε 1.600.000 χλμ. σε 5 χρόνια με ένα παλιό 

 

https://www.autoblog.gr/2018/12/20/h-hyundai-xarise-ena-neo-elantra-sth-gynaika-pou-egrapse-1-600-000-xlm-se-5-xronia-me-ena-palio/

Δημοσ.

Διαχειρίζομαι (και πληρώνω) μικρό ιδιόκτητο στόλο λόγω δουλειάς. Σε θέμα αξιοπιστίας, Hyundai και Kia είναι έτη φωτός μπροστά και με σαφέστατα φτηνότερο σέρβις εκτός αντιπροσωπείας. Όπως τα παλιά Toyota, θα τολμήσω να πω. Είναι πραγματικά σκυλιά, αλλά υστερούν στο δρόμο και στην αίσθηση. Αλλιώς ταξιδεύει ένα Polo 5ετίας και αλλιώς ένα i20 πενταετίας. Το Polo είναι καλύτερο. Το νέο i20 που μου έχουν δώσει τώρα για τεστ είναι καταπληκτικό και πλησιάζει πολύ στην αίσθηση του γερμανικού.  Θα το έχω για δύο εβδομάδες, αλλά μου αρέσει ήδη πολύ. Σ΄αυτά που έχουμε, ούτε λαμπάκια check engine, ούτε πυράκια, ούτε τίποτα. Βάζεις μπροστά και οδηγείς. Και σέρβις πλέον μόνο σε ανεξάρτητο συνεργείο με τα ανταλλακτικά αγορασμένα από εμάς, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Από την πρώτη ημέρα. Βέβαια πηγαίνω σε πτυχιούχο μηχανικό και σφραγίζει κανονικά το βιβλίο όπως λέει ξεκάθαρα ο νόμος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ασε,τα W124 ηταν μια κατηγορία μόνα τους,made in Germany μέχρι τη τελευταια βιδα,το τελευταίο αληθινό Mercedes.Ειδικά τα 6-,8κυλινδρα,δεν ειχαν αντιπαλο.Είχαμε ενα 300αρι.

Τα 1.000.000 χλμ χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα το είχανε για πλακα.Και φυσικά όλη η ποιότητα υλικών και η απίστευτη οδηγική απόλαυση για εκείνην την εποχή.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, amagawd είπε

http://tireburn.com/2018/01/04/record-breaking-mercedes-benz-200-d-with-4-6-million-kilometers/

Μαζί με τις εκατοντάδες W124 που έχουν περάσει το 1.000.000 εύκολα.  

Με τον ιδιο κινητηρα, με αλλον, με επισκευασμενο τον μαμα, ξαναβαμμενο και και και.Δεν μου λενε τιποτα τα χιλιομετρα.Μου λενε τα χιλιομετρα που γινανε μονο με βενζινη και λαδια.Σου βρισκω  αμετρητες παλιες corolla και carina e με 600. 000++ χιλιομετρα χωρις την παραμικρη επισκευη στο μοτερ.Και μοτερ δυνατα, με βενζινη, που στροφαρουν ψηλα και οχι αρχαιο πετραλαιοκινητηρα σε ταξιτζη που  που ισως να μην ακουμπησε τις 2000σαλ.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Με τον ιδιο κινητηρα, με αλλον, με επισκευασμενο τον μαμα, ξαναβαμμενο και και και.Δεν μου λενε τιποτα τα χιλιομετρα.Μου λενε τα χιλιομετρα που γινανε μονο με βενζινη και λαδια.Σου βρισκω  αμετρητες παλιες corolla και carina e με 600. 000++ χιλιομετρα χωρις την παραμικρη επισκευη στο μοτερ.Και μοτερ δυνατα, με βενζινη, που στροφαρουν ψηλα και οχι αρχαιο πετραλαιοκινητηρα σε ταξιτζη που  που ισως να μην ακουμπησε τις 2000σαλ.

Αυτά μόνο στο insomnia.Παιδιαρωδη κολλήματα,οτι και να πεις τα απαξιωνει και λέει τα δικά του. Συγκρίνει Corolla με W124.Και τα δυο πολυ καλα και σκυλια αμαξια.Αλλα διαφορετικης ποιοτητας.

Οκ.Απόψεις είναι αυτές.Δεκτες.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αυτά μόνο στο insomnia.Παιδιαρωδη κολλήματα,οτι και να πεις τα απαξιωνει και λέει τα δικά του. Συγκρίνει Corolla με W124.Και τα δυο πολυ καλα και σκυλια αμαξια.Αλλα διαφορετικης ποιοτητας.

Οκ.Απόψεις είναι αυτές.Δεκτες.

Μαλλον εσυ εισαι κολλημενος.Μιλαμε για αξιοπιστια και οταν μιλαμε για αξιοπιστια, ειναι το ιδιο, ειτε μιλαμε για Hyundai atos  ειτε για Bugati veyron.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...