Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλα σχετικά είναι. Υπαρχουν ιαπωνικά.μοντέλα σκάρτα όπως και διαμάντια. Υπάρχουν γερμανικά σκάρτα όπως και διαμάντια. Και η λίστα μπορεί να συνεχιστεί.

Έγω προσωπικά με Mercedes έχω τις καλύτερες εμπειρίες, είμαι και κάτοχος, και τώρα και πιο παλιά,αλλά και ενα που το έχω εξωτερικό, αλλά έχω και το Auris ,μοντελο 2016,το οποίο είναι επίσης ενα άριστο αμάξι και μετα απο 110.000 χλμ δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.

Και φυσικά δεν βγάζουν μόνο οι Ιάπωνες αμάξια για μια ζωή ουτε και τα καλυτερα αλλά ούτε και οι Γερμανοί αλλά ουτε και κανένας.

Πάντα ανάλογα το μοντελο και τι θέλει ο καθένας.

Και φυσικά είναι οτι πιο ανόητο και παιδιαρωδες να καυγαδίζουν σε φόρουμ για αμάξια.

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οι Γερμανοί πάντως το έχουν ξεφτιλήσει με τις τιμές στο σέρβις, ανταλλακτικά και στην απατεωνιά με τα Diesel. Όλες οι εταιρείες τους.

Όποτε αν αληθεύει το άρθρο....

Δημοσ.

Service σε αντιπροσωπεία είναι πάντα ακριβό με ανταλλακτικά αντιπροσωπείας. Το έχω ζήσει με το Auris.

Αλλά ναι αλλη τιμή ενα ανταλλακτικό για Mercedes και άλλο για KIA.Λογικό δεν είναι;

 

  • Moderators
Δημοσ.
On 18/12/2018 at 21:43, speedman_26 said:

μιλαμε για αυτοκινητα που μπορει αγορασει ο καθενας μας και οχι για φανταστικα που δεν θα παρει κανεις μας ποτε 

Η σειρά 1 ξεκινάει από 22k, η A-Class από 27k. Έχεις περίεργη άποψη περί του «φανταστικού».

Εκτός κι αν μπέρδεψες την BMW με την Lamborghini.

Δημοσ.

Όταν κρίνουμε πωλήσεις σε εντελώς άγνωστη αγορά για εμάς καλό είναι να μην είμαστε fan boys αλλά να κάνουμε μια έρευνα. 

Η αμερικανική αγορά είναι περίεργη και με αρκετούς περιορισμούς. Τα ιαπωνικά που πουλιούνται εκεί δεν έχουν καμία σχέση με τα εδώ. 

Οι ιαπωνικές και Κορεατικες μάρκες κάνουν περισσότερες πωλήσεις στην Αμερική γιατί κατασκευάζουν εκεί τα αυτοκίνητα τους και έχουν αυτοκίνητα προσαρμοσμένα στην εγχώρια αγορά όποτε για τον μέσο Αμερικανό η Honda είναι πιο αμερικανική από τη Volvo πχ. Τα εργοστάσια αυτά είναι εδραιωμένα πάνω από 20 χρόνια και έχουν στημένο δίκτυο πωλήσεων και εξυπηρέτησης.

Οι περισσότερες ευρωπαϊκές μάρκες εξάγουν από Ευρώπη με μεγαλύτερο κοστος σε δασμούς και αυξημένο κοστος για να προσορμοσουν τα αυτοκίνητα στα αμερικανικα πρότυπα <προφυλακτήρες, φλας κτλ> και το τελικό προιον φτάνει ακριβότερο στον καταναλωτή.

Οι αποστάσεις που καλύπτουν τα αμερικανικα αμάξια είναι μεγαλύτερες σε σχέση με τις ευρωπαϊκές όποτε η μικρομεσαία κατηγορία που κατά κύριο λόγο δίνει τα έσοδα στις βιομηχανίες εδώ εκεί είναι ανύπαρκτη. Ο ΜΟ χωρητικότητας ενός ρεζερβουάρ στην κατηγορία είναι 45-50 λίτρα βενζίνη ενώ στα αμερικανικα είναι 70 λόγω αποστάσεων. Σε τέτοιες αποστάσεις η Ευρώπη μπορεί να εξάγει μόνο μεγαλες σειρές από Mercedes και BMW. 

Μαρκες που κάνουν πωλήσεις στην Ευρώπη όπως Opel Fiat στην Αμερική πωλούνται κάτω από General Motors και Chrysler.

Η Alfa Romeo έχει σταματήσει το δίκτυο στην Αμερική σχεδόν 20 χρόνια και στον Αμερικανό είναι μια άγνωστη μάρκα. Έβλεπα review της stelvio από αμερικανό ο οποίος έλεγε εξαιρετικό αμάξι αλλά είναι μια άγνωστη μάρκα εδω. 

Αμάξια top seller στην Ευρώπη όπως το smart στην Αμερική δεν έχουν καμία χρήση. Αντίθετα σε κατηγορίες luxury και supercar η Ευρώπη με Ferrari Lambo Porsche koenigsegg Mercedes SLS Aston Martin Bentley παίζει μόνη της. 

Τα ιαπωνικά έχουν μικρότερη κατανάλωση και περισσότερα hybrid μοντέλα τα οποία αύξησαν τις πωλησεις τους με την άνοδο της τιμης της βενζινης είτε λόγο μόδας από διάφορους celebrities οπως ο Di Caprio που προώθησε το Prius για να περάσει οικολογικό μήνυμα. 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 7
Δημοσ.
19 ώρες πριν, jmmys είπε

Service σε αντιπροσωπεία είναι πάντα ακριβό με ανταλλακτικά αντιπροσωπείας. Το έχω ζήσει με το Auris.

Αλλά ναι αλλη τιμή ενα ανταλλακτικό για Mercedes και άλλο για KIA.Λογικό δεν είναι;

Είχε μεγάλη διαφορά στην αντιπροσωπεία το Toyota με το Mercedes στο service;Τα κοινά αναλώσιμα δεν πιστεύω ότι έχουν τόσο διαφορά σε ένα mercedes με ένα άλλο αυτοκίνητο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pananton είπε

η απάντηση στο γιατί του θέματος...

Στα τεστ της IIHS τα γερμανικά είναι στη κατηγορία luxury,οπου εκεί στην ουσία κυριαρχουν.Τα ιαπωνικά και τα κορεατικά είναι σε αλλη κατηγορία στην οποία δεν συμμετέχουν γερμανικά.

https://m.iihs.org/mobile/ratings/mobileratings/tsps

Η απάντηση στο αρχικό ερώτημα είναι απλά η τιμή.Τα ιαπωνικά και κορεατικά είναι κατα μέσο ορο πιο φθηνά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

την κατηγορία suv πως την σχολιάζεις?

και τα πιο φθηνά είναι τα αμερικάνικα...

Επεξ/σία από pananton
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εκεί στα luxury  είναι τα γερμανικά,

https://m.iihs.org/mobile/ratings/mobileratings/classes

Τα λέει αναλυτικα,ανάλογα τη κατηγορία.Οποτε ο τιτλος του autoblog.gr επικαλούμενο κιόλας το IIHS😕 είναι εντελώς παραπλανητικός και λάθος.Και προφανώς εσκεμμένα παραπλανητικός επειδή αφήνει εντελώς απέξω την κατηγορία luxury,στην οποία συμμετείχαν μάρκες όπως Mercedes, BMW Volvo, Audi κλπ.

16 λεπτά πριν, pananton είπε

και τα πιο φθηνά είναι τα αμερικάνικα...

Δεν έχει τοσα πολλά διαφορετικά μοντέλα όπως τα ιαπωνικά και κορεατικά, λογικό είναι να υστερούν σε πωλησεις.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
3 ώρες πριν, pananton είπε

η απάντηση στο γιατί του θέματος...

Δυστυχώς αυτά τα test όπως και το euro ncap κρύβουν πολλά συμφέροντα πίσω. Παράδειγμα τα μηδέν αστέρια που πήρε το panda που το ίδιο ακριβώς αμάξι είχε πάρει 4 αστέρια το 2011 και όλος ο ντόρος που έγινε γύρω απ αυτό στην ουσία κλείνοντας το μάτι στο Σαλβινι να ηρεμήσει λίγο και να του δείξει ότι η Ευρώπη κάνει κουμάντο και μπορεί να πλήξει την βιομηχανία της Ιταλίας. Ο Τραμπ πιέζει τους Γερμανούς να ανοίξουν και αλλά εργοστάσια στην Αμερική για να μειωθεί η εκεί ανεργία και όταν γίνει αυτό τα αποτελέσματα θα είναι πολύ διαφορετικά.

Επισης η Αμερική είναι ενιαίο κρατος και όχι αυτόνομα κράτη οπως η Ευρώπη και ανάλογα της χορηγιες σε Δημοκρατικους και Ρεπουμπλικάνους γερνει η ζυγαριά. Κάτι τέτοιο ίσως γίνεται και στον IHS που η Ford μετά την ανακοίνωση της να αποσύρει τα σχέδια για εργοστάσιο στο Μεξικό στηρίζοντας στην ουσία Τραμπ ανέβηκε.   

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, thanasisxask είπε

 Είχε μεγάλη διαφορά στην αντιπροσωπεία το Toyota με το Mercedes στο service;Τα κοινά αναλώσιμα δεν πιστεύω ότι έχουν τόσο διαφορά σε ένα mercedes με ένα άλλο αυτοκίνητο. 

Το είχα γράψει και σε άλλο νήμα, είδα να χρεώνουν αλλαγή μπρος - πίσω τακάκια σε BMW X1 (σε αντιπροσωπεία) 400€...

Τέτοιες τιμές δε θα δεις σε Toyota ή Ford π.χ.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jmmys είπε

Και εκεί στα luxury  είναι τα γερμανικά,

https://m.iihs.org/mobile/ratings/mobileratings/classes

Τα λέει αναλυτικα,ανάλογα τη κατηγορία.Οποτε ο τιτλος του autoblog.gr επικαλούμενο κιόλας το IIHS😕 είναι εντελώς παραπλανητικός και λάθος.Και προφανώς εσκεμμένα παραπλανητικός επειδή αφήνει εντελώς απέξω την κατηγορία luxury,στην οποία συμμετείχαν μάρκες όπως Mercedes, BMW Volvo, Audi κλπ.

Δεν έχει τοσα πολλά διαφορετικά μοντέλα όπως τα ιαπωνικά και κορεατικά, λογικό είναι να υστερούν σε πωλησεις.

Αμαν με αυτα τα luxury, λες και μονο οι Γερμανοι φτιαχνουν πολυτελη αυτοκινητα.Ξεκαβαλα λιγο με τα χρεπια.Φιλος με οδικη, εχει βαρεθει να φορτωνει Γερμανικα.Την να την κανω την πολυτελεια εαν ειμαι φορτωμενος.Ενω τα Lexus εχουν ξεσκιστει να βγαινουν τα πιο αξιοπιστα.

To τι αυτοκινητα φτιαχνουν οι Ιαπωνες για αγορες που μπορουν να τα πληρωσουν.Κοιτα. Ο παρουσιαστης μπορει να εχυσε και 30 φορες.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά, επειδή βγάλανε ένα lc 500 δεν δημαίνει ότι σε μέσο όρο πιάνουν την αίσθηση έστω της πολυτέλειας, που αποπνέουν τα γερμανικά. Πέραν του ότι ούτε το lc 500 είναι πολυτελέστερο από αντίστοιχα γερμανικά. Το ότι είναι πανέμορφο εξωτερικά είναι άλλο ζήτημα. Επίσης δεν ξεφεύγει από τον κανόνα που θέλει τα γιαπωνέζικα να είναι ακόμα 15 χρόνια πίσω σε σχεδιαστική φιλοσοφία εσωτερικού.

Κατά τα λοιπά, στα του θέματος, o φίλος o mansora έχει δώσει την εξήγηση ήδη. Είανι εντελώς διαφορετική αγορά και πολλά γερμανικά δεν πωλούνται υπό το σήμα που εμείς γνωρίζουμε.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, toyo73 είπε

Αμαν με αυτα τα luxury, λες και μονο οι Γερμανοι φτιαχνουν πολυτελη αυτοκινητα.Ξεκαβαλα λιγο με τα χρεπια.Φιλος με οδικη, εχει βαρεθει να φορτωνει Γερμανικα.Την να την κανω την πολυτελεια εαν ειμαι φορτωμενος.Ενω τα Lexus εχουν ξεσκιστει να βγαινουν τα πιο αξιοπιστα.

To τι αυτοκινητα φτιαχνουν οι Ιαπωνες για αγορες που μπορουν να τα πληρωσουν.Κοιτα. Ο παρουσιαστης μπορει να εχυσε και 30 φορες.

Κοίταξε φίλε μου,τον ορο luxury δεν τον έβαλα εγώ,αλλά το IIHS,που επικαλέστηκε άλλος χρήστης πιο πριν.

Το ότι εσύ είσαι κολλημένος toyotaκιας,και όλα τα αλλά τα θεωρεις χρεπια,δικαίωμα σου. Η αλήθεια είναι οτι η Toyota πέρα από ενα Lexus δεν έχει τίποτα άλλο να δειξει στη κατηγορία αυτή.Αλλά εντάξει τα E-,S-,Cls- class είναι χρεπια.Άποψη σου δεκτή.Και τα AMG μοντέλα ε;Και τα Coupé;

Τα ιαπωνικά είναι κορυφη στα μικρά αμάξια,σου είπα έχω και το Auris.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...