Προς το περιεχόμενο

RTX 20series Turing thread (TU 102, TU 104, TU106)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, azazil1190 είπε

Στο ενα χερι ποτήρι φραπε και ρουφας και στο αλλο το mouse.

Σου δίνω το λόγο μου! Την ώρα που διάβαζα αυτό ήμουν ακριβώς έτσι! :P

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το balanced σύστημα δεν συμβαδίζει πάντως με το τι θέλει ο καθένας. Δεν είναι σωστό να έχεις 1080P/60 monitor με 2080/2080Ti ας πούμε. Όπως δεν είναι σωστό να έχεις i5 πρώτης γενιάς με τελευταίας γενιάς GPU. Όπως και στα αμάξια όταν φτιάχνεις κάτι πρέπει να υπάρχει ισορροπία στα πάντα για να είναι σωστό το στήσιμο.

:P

 

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το balanced σύστημα δεν συμβαδίζει πάντως με το τι θέλει ο καθένας. Δεν είναι σωστό να έχεις 1080P/60 monitor με 2080/2080Ti ας πούμε. Όπως δεν είναι σωστό να έχεις i5 πρώτης γενιάς με τελευταίας γενιάς GPU. Όπως και στα αμάξια όταν φτιάχνεις κάτι πρέπει να υπάρχει ισορροπία στα πάντα για να είναι σωστό το στήσιμο.

οι οθονες χανουν πιο ευκολα τιμες απο τις gpu οποτε μπορεις να παρεις πολυ καλες οθονες ενα χρονο μετα την κυκλοφορια τους χωρις να ειναι τα τελευταια μοντελα. οι επεξεργαστες ειναι αλλο θεμα γιατι συνεργαζονται με την gpu. τωρα τα αυτοκινητα ανοικουν σε αλλο κλαδο της μηχανολογιας και ειναι το μονο σιγουρο οτι αν πας να πειραξεις κατι που δεν ειναι εργοστασιακο θα το κανεις χειροτερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, james rod είπε

ποια ειναι τα αξιοπιστα νουμερα που εχεις εσυ? λενε πουθενα οτι αυτοι ποου εχουν το ταδε μονιτορ εχουν και την ταδε καρτα? 1080π 144hz παιζεις watch dogs 2 με 1060, ή aco?:lol: γι αυτο ολα αυτα που λες, τα βγαζεις απο τον μικροκοσμο που ζεις.

θα σου πω εγω μια περιπτωση. καποιος μπορει να θελει να παρει καρτα τωρα και να εχει μια πιο παλια οθονη οχταετιας - δεκαετιας 1080p αλλα να σκεφτεται οτι οταν θα αναβαθμιση οθονη, σε εναν χρονο πχ, να μπορει να ανταπεξελθει η καρτα σε 2κ ή 4 κ αναλυση, αναλογως το τι θελει.

Εγω σου αναφερω τι παιζει πανω κατω απο πλευρας καρτων γραφικων και αναλυσεων(οχι hz) και εσυ κολλας στο οτι το steam survey δεν δειχνει τα hz των οθονων και μου αναφερεις μεμονωμενα περιστατικα.

Sorry αλλα δουλεια ετσι δεν γινεται.

Ναι οκ μπορει καποιος να εχει 4κ τηλεοραση και να παιζει rocket league με gtx 1060,τι παει να πει δηλαδη οτι ολοι αυτο κανουν?Για πλειοψηφια μιλαμε εξ αρχης,για να δουμε τι καρτες προτιμαει ο κοσμος γενικα και γιατι, οχι τι αγοραζει ο καθενας ξεχωριστα.

Α και ειναι για μερικους αυτονοητο οτι δεν εχουν ολοι(ευτυχως)την λοξα να παιζουν τα παιχνιδια(και κυριως τα Multiplayer)στα ultra για να τρεξουν να παρουν την νεα ακριβη καρτα.

Στις 21/3/2019 στις 10:19 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

Το άρθρο το διαβάσατε ;

''What’s even more interesting here, however, is that according to NVIDIA the 90% of its install base is below the NVIDIA GeForce GTX1660Ti performance level. ''

Ο λόγος που δεν πρόκειται να ξαναδούμε παιχνίδι με next-gen visuals σαν το πρώτο Crysis.

Σου ξαναβαζω το αρχικο σχολιο που το ξεκινησε αυτο,μπας και καταλαβεις για τι πραγμα λεμε τοση ωρα.

Κατι που φυσικα ισχυει και στην πραξη αν λαβουμε τα ποσοστα των αναλυσεων μεσω του steam survey που πανω απο 1080p ειναι οριακα ολα μαζι στο 10%.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Εγω σου αναφερω τι παιζει πανω κατω απο πλευρας καρτων γραφικων και αναλυσεων(οχι hz) και εσυ κολλας στο οτι το steam survey δεν δειχνει τα hz των οθονων και μου αναφερεις μεμονωμενα περιστατικα.

Sorry αλλα δουλεια ετσι δεν γινεται.

Ναι οκ μπορει καποιος να εχει 4κ τηλεοραση και να παιζει rocket league με gtx 1060,τι παει να πει δηλαδη οτι ολοι αυτο κανουν?Για πλειοψηφια μιλαμε εξ αρχης,για να δουμε τι καρτες προτιμαει ο κοσμος γενικα και γιατι, οχι τι αγοραζει ο καθενας ξεχωριστα.

Α και ειναι για μερικους αυτονοητο οτι δεν εχουν ολοι(ευτυχως)την λοξα να παιζουν τα παιχνιδια(και κυριως τα Multiplayer)στα ultra για να τρεξουν να παρουν την νεα ακριβη καρτα.

Σου ξαναβαζω το αρχικο σχολιο που το ξεκινησε αυτο,μπας και καταλαβεις για τι πραγμα λεμε τοση ωρα.

Κατι που φυσικα ισχυει και στην πραξη αν λαβουμε τα ποσοστα των αναλυσεων μεσω του steam survey που πανω απο 1080p ειναι οριακα ολα μαζι στο 10%.

Ο γιος μου είναι 12 και Fortnite παίζει όλο το σχολείο...δεν φαντάζεσαι πόσο δεν τους ενδιαφέρει τι κάρτα γραφικών έχουν όσοι έχουν PC. Ξέρω κόσμο που και Tesla θα μπορούσε να έχει αλλά πάνω από 1060-1070 στο PC των παιδιών με το ζόρι..γιατί ούτε ξέρουν ούτε τους ενδιαφέρει. Μιλάω για πολλά πιτσιρίκια..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, billeiros είπε

Tελικα πως θα ενεργοποιήσει η nv το Ray tracing και στις pascal? Δε χρειάζεται τα cores των turing?  Έστω και στο low... 

To Ray Tracing στις Pascal θα είναι το λεγόμενο "Slide Show Mode"......θα πηγαίνει αργά ώστε να μπορείς να θαυμάσεις την ομορφία και το μεγαλείο του ρεαλιστικού φωτισμού χωρίς βιασύνες...

It just works man...θα δεις!!!!😁

Χαμός θα γινει...δεν βλέπω την ώρα να παίξω παιχνίδια με Ray Tracing στην Pascal μου....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, billeiros είπε

Tελικα πως θα ενεργοποιήσει η nv το Ray tracing και στις pascal? Δε χρειάζεται τα cores των turing?  Έστω και στο low... 

You may have noticed that DXR does not introduce a new GPU engine to go alongside DX12’s existing Graphics and Compute engines.  This is intentional – DXR workloads can be run on either of DX12’s existing engines.  The primary reason for this is that, fundamentally, DXR is a compute-like workload. It does not require complex state such as output merger blend modes or input assembler vertex layouts.  A secondary reason, however, is that representing DXR as a compute-like workload is aligned to what we see as the future of graphics, namely that hardware will be increasingly general-purpose, and eventually most fixed-function units will be replaced by HLSL code.  The design of the raytracing pipeline state exemplifies this shift through its name and design in the API. With DX12, the traditional approach would have been to create a new CreateRaytracingPipelineState method.  Instead, we decided to go with a much more generic and flexible CreateStateObject method.  It is designed to be adaptable so that in addition to Raytracing, it can eventually be used to create Graphics and Compute pipeline states, as well as any future pipeline designs.

απο την σελιδα της ms 

η pascal θα κανει rendering με το fp32 ως compute device

ενω η turing με dedicated compute cores

το ιδιο μπορει να κανει η amd στην vega και πιστευω πως θα το κανει απλα οπως φαινεται βρισκεται λιγο πισω στο χρονοδιαγραμμα απο την nvidia

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον γίνεται και μέσω fp32 αλλά και dedicated turing cores δε μπορούν να τρεχουν ταυτόχρονα αυτά στις turing για να ανέβει η αποδοση? 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, billeiros είπε

Εφόσον γίνεται και μέσω fp32 αλλά και dedicated turing cores δε μπορούν να τρεχουν ταυτόχρονα αυτά στις turing για να ανέβει η αποδοση? 

καλη ερωτηση ,αν το εκανε αυτο μπορει να εριχνε τις επιδοσεις απο τα γραφικα η μπορει η αρχιτεκτονικη να μην ηταν ετοιμη να τα κανει ταυτοχρονα 😉

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

καλη ερωτηση ,αν το εκανε αυτο μπορει να εριχνε τις επιδοσεις απο τα γραφικα η μπορει η αρχιτεκτονικη να μην ηταν ετοιμη να τα κανει ταυτοχρονα 😉

H Titan V που έχει περισσότερους Shaders, αν πετάξεις τη σαβούρα που έχει για cooling και την κάνεις overclock έστω στα 1950-2000 τότε μια χαρά το πάει το Ray Tracing στο BFV. 

Επεξ/σία από Jargon
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Jargon είπε

Ο γιος μου είναι 12 και Fortnite παίζει όλο το σχολείο...δεν φαντάζεσαι πόσο δεν τους ενδιαφέρει τι κάρτα γραφικών έχουν όσοι έχουν PC. Ξέρω κόσμο που και Tesla θα μπορούσε να έχει αλλά πάνω από 1060-1070 στο PC των παιδιών με το ζόρι..γιατί ούτε ξέρουν ούτε τους ενδιαφέρει. Μιλάω για πολλά πιτσιρίκια..

Ψιλο αναμενομενο ειναι αυτο οταν μιλαμε σχολειο ,σιγα μην κατσουν να ασχοληθουν με τα των καρτων.

Τα παιχνιδια που παιζουν δεν εχουν υψηλες απαιτησεις ουτως ή αλλως για να χρειαζονται παραπανω καρτες.
Αρα ξαναγυρναμε σε αυτο που ελεγα πιο πισω περι παιχνιδιων και απαιτησεων,και αρα λογικων παραπανω πωλησεων στις φθηνοτερες καρτες.

Γιαυτο και η gtx1060 ειναι η καρτα που εχει την μεγαλυτερη αυξηση εδω και ποσο καιρο(αν αναλογιστουμε για τι αναλυσεις προοριζεται κυριως),που φανταζομαι αργοτερα θα δουμε τις νεες 1660 και 1650 να την πλησιαζουν

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Quake τα σπάει με RT, γιατί είναι τίγκα στο RT.

ο πετσινος πουλαει μουρη στο quake 2 rxt  σε παιχνιδι 20ετιας +....ουτε καν στο doom 3 του 2004...

Φανταστειτε ποσο καιρο θελει το rtx για να αποδοσει  φουλ σε συγχρονα παιχνιδια....τουλαχιστον αλλες 2-3 γενιες(σειρα 6xxx).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...