Προς το περιεχόμενο

RTX 20series Turing thread (TU 102, TU 104, TU106)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Silverage είπε

Είμαι τυφλός ή δεν υπάρχουν διαφορές στο tomb raider με rtx on;

Στα soft shadows υπάρχουν διάφορες αλλά σε εξωτερικούς χώρους με ήλιο πολύ λιγότερες 

Δημοσ.

Εδώ έχει μεγάλη διαφορά υπέρ του RTX. Ειδικά η Lara φαίνεται εντελώς flat με off, απλά αυτή η διαφορά είναι σ' αυτή τη σκηνή, όχι παντού.

RTX Off:

rt-off.png

RTX On:

rt-on.png

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι πιο φωτεινός ο κώλος της Lara, το ρούχο κάνει σκιά πάνω της, όπως και το τόξο στη πλάτη της. Όπως επίσης και ο φωτισμός της όλης σκηνής από τις φωτιές είναι πολύ πιο σωστός.

Δημοσ.

οι διαφορές είναι μικρές σε ένα ήδη πολύ καλά σεταρίσμένο από πρίν παιχνίδι......σε κάποια σημεία έχει διαφορές αλλά σίγουρα μικρότερες από bf v και metro exodus.....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Στα soft shadows υπάρχουν διάφορες αλλά σε εξωτερικούς χώρους με ήλιο πολύ λιγότερες 

Και στους εξωτερικους τσεκαρε τι cast κανουν τα raytraced shadows στα tree branches και στο εδαφος.. Και μαλιστα εξωτερικα το shadow complexity ειναι αναλογικα πολυ μεγαλυτερο απλα φαινεται λιγο πιο δυσκολα λογω γεωμετριας ενω εσωτερικα το παρατηρεις πιο ευκολα..

Οντως ομως δεν εντυπωσιαζει τοσο ευκολα ειδικα εξωτερικα καμια φορα τα depth maps κανουν πιο πολυ εντυπωση στο untrained eye παροτι χανουν σε λεπτομερεια.. Π.χ στον λιθοστρωτο τοιχο στην πρωτη εικονα

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν είναι πιο φωτεινός ο κώλος της Lara, το ρούχο κάνει σκιά πάνω της, όπως και το τόξο στη πλάτη της. Όπως επίσης και ο φωτισμός της όλης σκηνής από τις φωτιές είναι πολύ πιο σωστός.

Εγώ βλέπω πως οι πηγές φωτός είναι μπροστά και δεξιά ( και μία μικρότερη μπροστά αριστερά) και οι σκιές (όπως και ο φώσκωλος) φαίνονται σα να υπάρχει πηγή από πίσω και αριστερά της.

Υπάρχει όντως ή "it just works"?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και δεν έχει RT GI το παιχνίδι, όταν είσαι κοντά σε ένα αντικείμενο το οποίο φωτίζεται, το φως αυτό θα πέφτει και πάνω σε σένα και θα φωτίζει και σένα αναλογικά. Αυτό γίνεται στη συγκεκριμένη σκηνή.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.

To "φωτίζει αναλογικά" δεν ισοδυναμεί με φως από αντανάκλαση σε πέτρινο τοίχο (γυαλισμένο, έστω) να βγάζει καθαρή σκιά, ισοδύναμη σε ένταση σε σχέση με αυτή από απευθείας φωτισμό.

Το ψειρίζω, δε λέω, αλλά αν δεν υπάρχει πηγή φωτός πίσω+αριστερά από τη Lara, είναι λιγάκι ότι να'ναι το αποτέλεσμα.

Αν δε δεν έχει GI όπως γράφεις το παιγνίδι, είναι εντελώς ότι να΄ναι το αποτέλεσμα.

Δημοσ.

Ρε, τι κάθεστε και ψάχνετε; Είτε με rtx on είτε με rtx off ένα είναι το προαπαιτούμενο για τη Lara: τη θέλουμε ολόγυμνη:P

  • Like 1
Δημοσ.

Οι διαφορές είναι αστείες στο SoTR για να δικαιολογήσουν το performance hit. To Control από την άλλη δείχνει περισσότερο promising. Άντε να δούμε επιδόσεις και εκεί...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...