Arkin Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 49 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Πιστεψε με οταν θα μπουν πανελ με HDMI 2.1 για dynamic metadata, γινει mainstream το real HDR σε ολα τα πανελ με μεγαλυτερη αναλυση ολα αυτα θα αποτελουν μια μακρινη ομορφη αναμνηση.. Το κακο ειναι οτι αργουν. Και αργουν πολυ.. Δεν γινεται να την βγαζουμε με τις TVs και με ημιμετρα 😁 Κατά 2025 φίλε μου. Έχουμε δρόμο. Τότε θα είναι mainstream και το 4k πιστεύω στα 60fps.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Καλά τα βράχια είναι απαράδεκτα στα τελευταία AC..Αυτά δεν διορθώνονται όσο reshade και να βάλεις. Το reshade και κυρίως το AdaptiveSharpen ή το LumaSharpen το βάζεις για να φύγει η θολούρα που προσθέτει το ΤΑΑ, όχι για να γίνουν σούπερ-ντούπερ οι υφές γιατί η ανάλυση αυτών μένει ίδια ό,τι κι αν κάνεις.
Arkin Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Η θολούρα του Odyssey πάντως, αν την αφαιρέσεις με reshade, καταλαβαίνεις ότι επίτηδες έχει μπει για να κρύψει τις ατέλειες του παιχνιδιού. Κυρίως στο terrain που από μακριά φαίνεται χάλι μαύρο. Ισχύ τέρμα αυτό. Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Καλά τα βράχια είναι απαράδεκτα στα τελευταία AC..Αυτά δεν διορθώνονται όσο reshade και να βάλεις. Το reshade και κυρίως το AdaptiveSharpen ή το LumaSharpen το βάζεις για να φύγει η θολούρα που προσθέτει το ΤΑΑ, όχι για να γίνουν σούπερ-ντούπερ οι υφές γιατί η ανάλυση αυτών μένει ίδια ό,τι κι αν κάνεις. Η καθαρότητα που είδα σε shadow dunia engine και frostbite δεν θα τη δούμε πουθενά αλλού. Θα βάλω και wildlands μέσα απίστευτο terrain και αυτό. Τα τελευταία AC έχουν από τα χειρότερα textures ειδικά στα βράχια.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, Arkin είπε Κατά 2025 φίλε μου. Έχουμε δρόμο. Τότε θα είναι mainstream και το 4k πιστεύω στα 60fps. Η υλοποιηση των devs ή σαν feature set; Εχει διαφορα για αυτο σε ρωταω και μεγαλη. Σαν h/w δεν παιζει να μην μπει στις κονσολες δεν γινεται.. Σαν υλοποιηση απο τους devs για τα multiplatforms μπορει να καθυστερησει και λιγο μεχρι να γινουν τα μονιτορ και οι TVs με το αναλογο h/w mainstream.. Ενταξει το 2025 παραειναι υπερβολικο αλλα μπορει να παρει καιρο να γινει mainstream.. Θα το δουμε ομως σαν added feature πιστευω και συντομα.. Σημασια εχει να δουμε πραγματικο HDR οχι ψευτοδουλειες οπως εχουμε δει σε μερικους τιτλους..
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 4K 60FPS με RTX ή χωρίς ; Με RTX το 2025 mainstream δεν θα είναι σίγουρα.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Καλά τα βράχια είναι απαράδεκτα στα τελευταία AC..Αυτά δεν διορθώνονται όσο reshade και να βάλεις. Το reshade και κυρίως το AdaptiveSharpen ή το LumaSharpen το βάζεις για να φύγει η θολούρα που προσθέτει το ΤΑΑ, όχι για να γίνουν σούπερ-ντούπερ οι υφές γιατί η ανάλυση αυτών μένει ίδια ό,τι κι αν κάνεις. To lumasharpen ειναι το αντιστοιχο του unsharpening στην φωτογραφια.. Χρησιμοποιει αρνητικο image για να κανει την εικονα ευκρινεστερη με οτι αυτο συνεπαγεται βεβαια.. (loss of image quality in details ακομη και αν δεν φαινεται).. Και αυτο ακριβως που γραφεις ειπα.. Οτι ΟΣΟ SHARPENING και να προσθεσεις αν κατι ειναι χαμηλης αναλυσης απλα δεν.. Και δεν αποτελει πανακεια.. Ελπιζω τωρα να εγινα λιγο πιο κατανοητος αν και ξερω οτι εσυ το ειχες πιασει εξ αρχης.. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από d4ydr33m3r
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Εγώ δεν διαφώνησα σε κάτι από αυτά που λες, είπα συμφωνώ. Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε 8GB VRAM ακόμα και σε μέτριες GPUs και τα παιχνίδια με το ζόρι τρώνε 4-5GB ακόμα και σε 4Κ(DMC 5 π.χ.)
Acmilangr2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Ούτε εγώ δισδωβισα) διαφώνησα σε αυτά που λέτε. Διαφώνησα όμως ότι κακώς συνδέουμε το HDR με όλα αυτά που λετε
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Χασαμε λιγο το τοπι με τις αποριες και το απλωμα της συζητησης αλλου ξεκινησαμε, αλλες αποριες ειχαν αλλοι γιατι δεν διαβασαν σωστα υποθετω και αλλου καταληξαμε.. Σιγουρα παντως προβλεπεται πολυ καλυτερη κατασταση απο την ξηρασια της τελευταιας 5ετιας τοσο σε h/w οσο και σε s/w επιπεδο οπως φαινεται με ουσιαστικες λυσεις.. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από d4ydr33m3r 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 H κακή υλοποίηση HDR είναι σα να βάζεις tonemap, και στο reshade το tonemap είναι αυτό που δίνει ψευτο-HDR αίσθηση. Βέβαια αν δεν έχεις 1000 nits, όσο tonemap και να βάλεις, HDR(High Dynamic Range με την σημασία του) δεν πρόκειται να δεις. Είναι σα να προσπαθείς να κάνεις τα βράχια του Odyssey να δείξουν σούπερ-ντούπερ με sharpening, απλά δεν γίνεται.
Arkin Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 10 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Η υλοποιηση των devs ή σαν feature set; Εχει διαφορα για αυτο σε ρωταω και μεγαλη. Σαν h/w δεν παιζει να μην μπει στις κονσολες δεν γινεται.. Σαν υλοποιηση απο τους devs για τα multiplatforms μπορει να καθυστερησει και λιγο μεχρι να γινουν τα μονιτορ και οι TVs με το αναλογο h/w mainstream.. Ενταξει το 2025 παραειναι υπερβολικο αλλα μπορει να παρει καιρο να γινει mainstream.. Θα το δουμε ομως σαν added feature πιστευω και συντομα.. Σημασια εχει να δουμε πραγματικο HDR οχι ψευτοδουλειες οπως εχουμε δει σε μερικους τιτλους.. Πιστεύω ότι τα monitors το 2025 η πλειοψηφία θα παιζει σε 4k HDR 1000 σε λογικές τιμές. Φοβάμαι λίγο τις gpu. Θέλουμε μεγάλο άλμα fp32. Προφανώς δεν βάζω μεσα rtx. Οθόνη 4k HDR 1000 στα 500 600 ευρώ 100hz και μια gpu στα 500 με 25 30tflops που να βγάζει 4k 60p στα τότε παιχνίδια. Λογικές βλέψεις νομίζω. 11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε 4K 60FPS με RTX ή χωρίς ; Με RTX το 2025 mainstream δεν θα είναι σίγουρα. Χωρίς φίλε μου. Απλά με το fp32.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Το FP32 το θες έτσι και αλλιώς, αλλά θες και RT cores για RT. Από την επόμενη γενιά το RT θα είναι στανταράκι γιατί θα κάνει μεγάλη διαφορά.
Arkin Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Εγώ δεν διαφώνησα σε κάτι από αυτά που λες, είπα συμφωνώ. Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε 8GB VRAM ακόμα και σε μέτριες GPUs και τα παιχνίδια με το ζόρι τρώνε 4-5GB ακόμα και σε 4Κ(DMC 5 π.χ.) Στο new dawn σε hd textures σε 1080p έχω 7500vram ίσως οφείλετε σε leak όμως της dunia. Στο shadow όπως και στο rise είδα μέχρι 7400 σε πολλά σημεία. 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Το FP32 το θες έτσι και αλλιώς, αλλά θες και RT cores για RT. Από την επόμενη γενιά το RT θα είναι στανταράκι γιατί θα κάνει μεγάλη διαφορά. Αυτό είναι το μέλλον συμφωνώ. Αλλά 4k 60p με full RTX δύσκολα θα δούμε σε πιο mainstream κάρτες. Εννοείται οι κάρτες των 1500 θα τρέχουν τα πάντα.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε H κακή υλοποίηση HDR είναι σα να βάζεις tonemap, και στο reshade το tonemap είναι αυτό που δίνει ψευτο-HDR αίσθηση. Βέβαια αν δεν έχεις 1000 nits, όσο tonemap και να βάλεις, HDR(High Dynamic Range με την σημασία του) δεν πρόκειται να δεις. Είναι σα να προσπαθείς να κάνεις τα βράχια του Odyssey να δείξουν σούπερ-ντούπερ με sharpening, απλά δεν γίνεται. Tonemap γινεται παντου το ζητημα ειναι τι tonemap αλγοριθμος παιζει.. Και 1000nits να εχεις αν δεν εχεις πραγματικα dynamic metadata με ενα static 1000αρι σε brightness σε σκηνες που πρεπει να υπαρχει σωστο transition και ο dev δεν θελει τοση φωτεινοτητα ή υπαρχει transition απο dark σε relatively bright scene θα πεσει παλι αναγκαστικα shity tonemapping αλγοριθμος.. Απλα σε πιο ικανα πανελ δεν θα ειναι τοσο κακη η υλοποιηση γιατι υπαρχει μεγαλυτερο δυναμικο ευρος αφου υπαρχει μεγαλυτερο peak brightness.. Αν εχεις dynamic metadata τοτε η σκηνη διαμορφωνεται αμεσα και γινεται tonemapped σωστοτερα γιατι η πληροφορια ειναι δυναμικη και συνεχομενη.. Αυτο βοηθαει και ενα σωρο λιγοτερο ικανα πανελς να παιξουν σωστοτερα το HDR με dynamic metadata οπως καταλαβαινεις.. Τελος να τονισω οτι αναλογα το black level του καθε πανελ αλλαζουν και οι ισορροπιες. Δεν εχει ενα oled panel τις ιδιες απαιτησεις με τα υπολοιπα γιατι το δυναμικο ευρος παραμενει σταθερο παροτι δεν ειναι τοσο φωτεινο.. 10 λεπτά πριν, Arkin είπε Πιστεύω ότι τα monitors το 2025 η πλειοψηφία θα παιζει σε 4k HDR 1000 σε λογικές τιμές. Φοβάμαι λίγο τις gpu. Θέλουμε μεγάλο άλμα fp32. Προφανώς δεν βάζω μεσα rtx. Οθόνη 4k HDR 1000 στα 500 600 ευρώ 100hz και μια gpu στα 500 με 25 30tflops που να βγάζει 4k 60p στα τότε παιχνίδια. Λογικές βλέψεις νομίζω. Specs mean jack shit αν δεν καταληξουμε πρωτα σε φορμα.. HDR 10+ or Dolby Vision.. Επισης τα 1000nits σε λιγο καιρο θα ειναι νορμα με dynamic metadata θα βγουν αλλα μονιτορ πολυ πιο ικανα αν θελουν να ανταγωνιστουν τις τηλεορασεις που σιγουρα θα τα ξεπερασουν και συντομα στα επομενα ενα δυο χρονια..Ηδη τα high end TV panels ειναι πολυ πιο πανω αλλα στοιχιζουν.. Υπαρχουν ταινιες mastered @4k nits Καποια απο αυτα ακουγονται σαν σεναρια επιστημονικης φαντασιας αλλα προς το παρον δεν ειναι η ωρα για αναβαθμιση σε πανακριβες οθονες αν θες την αποψη μου γιατι ερχονται ανακαταταξεις και ακομη ειμαστε εν μερει στην αναμονη για το τι υλοποιησεις θα επικρατησουν.. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από d4ydr33m3r 1
Acmilangr2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Το dynamic HDR δεν ξέρω αν θα βοηθησει επιπλέον στα παιχνίδια. Γιατι έτσι και αλλιώς (όχι σε όλα τα παιχνίδια) η φωτεινότητα ήδη ελενχεται από το παιχνίδι ανάλογα την σκηνή/καρέ. Πιστεύω η μεγάλη διαφορά θα είναι στις ταινίες. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από Acmilangr2
Προτεινόμενες αναρτήσεις