Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Ναι επιτέλους..Τόσα χρόνια μας έφταναν στην πηγή(Halo 3 profile στους οδηγούς της AMD και στο database του Steam) και δεν πίναμε νερό.. 1
kostiger Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Πλησιάζει η ώρα που θα πουλησω το Χ μου φαινεται.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 26 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το ΤΑΑ + sharpening είναι must για μένα, οπότε και την super-duper οθόνη με τα 10.000 nits και 12bit panel να είχα, πάλι θα έβαζα reshade όπου μπορούσα. Υποτιθεται οτι το clarity το περνεις με την μεγαλυτερη αναλυση για αυτο και το HDR φαινεται καλυτερα σε 4k και ακομη καλυτερα σε 8k.. Τελοσπαντων το ζητημα ειναι να ξερουμε τι χρησιμοποιουμε και να μην κανει overlap/conflict το ενα setting με αλλα γιατι οπως ειπα εχω δει πολλα ευτραπελα.. Και φυσικα πουθενα δεν υπονοησα οτι δεν χρειαζεται το reshade ειπα οτι μονο το hdr μπορει να αποτελεσει εναλλακτικη και μαλιστα καλυτερη οταν υλοποιειται σωστα..
Acmilangr2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί συνδέεις το HDR με το sharpness
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Όσο ανεβαίνεις στην ανάλυση, βελτιώνεται το clarity(Η καθαρότητα ας το πούμε μπακάλικα), αυτό εννοεί.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Αστο αλλη φορα δεν εγραψα αυτο .. Μιλησα για ευκρινεια .. Η οξυνση αυτο κανει με τεχνητο τροπο και εργαλεια αφαιρει τη θολουρα και προσθετει ευκρινεια υ.γ Επίσης μιας και μιλάμε για gaming εάν οι ύφες δεν είναι υψηλής ανάλυσης όσο οξυνση και να προσθέσεις δεν κανείς δουλειά σωστη . Δεν είναι ευαγγέλιο ουτε πανάκεια να χρησιμοποιείς το ίδιο προφίλ παντού Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από d4ydr33m3r
Arkin Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Ολα θελουν μετρο. Εγω δεν μπορω τη θολουρα την ασπριλα και την μουνταδα αρκετων παιχνιδιων. Αυτο λυνετε πολυ ευκολα και μου αρκει για να ευχαριστηθω τα παιχνιδια μου. Με το reshade γινονται παπαδες αλλα οντως μπορει να τα σκατωσεις αν δεν γνωριζεις. Βεβαια ο καθενας ας το κανει οπως του αρεσει οπτικα στο ματι. Αλλος θελει πιο οξυτητα αλλος πιο smooth εικονα αλλος υπερκορεσμενα χρωματα αλλος πιο μουντα. Οι επιλογες απεριοριστες και ελπιζω να βρεθει τροπος να μπει και σε dx12 παιχνιδια. 2
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Arkin είπε Ολα θελουν μετρο. Εγω δεν μπορω τη θολουρα την ασπριλα και την μουνταδα αρκετων παιχνιδιων. Αυτο λυνετε πολυ ευκολα και μου αρκει για να ευχαριστηθω τα παιχνιδια μου. Με το reshade γινονται παπαδες αλλα οντως μπορει να τα σκατωσεις αν δεν γνωριζεις. Βεβαια ο καθενας ας το κανει οπως του αρεσει οπτικα στο ματι. Αλλος θελει πιο οξυτητα αλλος πιο smooth εικονα αλλος υπερκορεσμενα χρωματα αλλος πιο μουντα. Οι επιλογες απεριοριστες και ελπιζω να βρεθει τροπος να μπει και σε dx12 παιχνιδια. Πιστεψε με οταν θα μπουν πανελ με HDMI 2.1 για dynamic metadata, γινει mainstream το real HDR σε ολα τα πανελ με μεγαλυτερη αναλυση ολα αυτα θα αποτελουν μια μακρινη ομορφη αναμνηση.. Το κακο ειναι οτι αργουν. Και αργουν πολυ.. Δεν γινεται να την βγαζουμε με τις TVs και με ημιμετρα 😁 Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από d4ydr33m3r 1
music_lover Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Mainstream το hdr+ μέσω hdmi v2.1 από το 2025 και βάλε εκτός και αν οι νέες κονσόλες έρθουν με το νέο hdmi. Οπότε δοξα και τιμή στις sony και ms μπας και δούμε άσπρη μέρα. Όπως είδαμε με το απλό hdr.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 2 λεπτά πριν, music_lover είπε Mainstream το hdr+ μέσω hdmi v2.1 από το 2025 και βάλε εκτός και αν οι νέες κονσόλες έρθουν με το νέο hdmi. Οπότε δοξα και τιμή στις sony και ms μπας και δούμε άσπρη μέρα. Όπως είδαμε με το απλό hdr. Θα ερθουν σιγουρα στις νεες κονσολες αυτο ειναι δεδομενο οι TVs απο φετος ειναι εδω δεν θα μεινουν μια 5ετια πισω οι κονσολες.. Και ειπες μεγαλη κουβεντα γιατι οντως εξαρτιομαστε απο τις κονσολες. Το h/w απο μονο του δεν κανει τιποτα αν δεν υπαρξει και υλοποιηση απο τους devs.. Αρα κονσολες κιαγιοσοθεοσε 😛 Ακομη και η θολουρα και η σαπιλα στο PQ που βλεπουμε μπροστα απο τις οθονες υφισταται σε μεγαλο βαθμο οπως ξερουμε στα color profiles που ειναι φτιαγμενα για TVs και γενικα στα bluring techniques των κονσολων για να μασκαρεψουν τις αδυναμιες τους συνηθως..
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Από φέτος οι TVs θα έχουν HDMI 2.1, οπότε έρχεται σίγουρα στις επόμενες κάρτες γραφικών <> επόμενες κονσόλες.
Acmilangr2 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 33 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Πιστεψε με οταν θα μπουν πανελ με HDMI 2.1 για dynamic metadata, γινει mainstream το real HDR σε ολα τα πανελ με μεγαλυτερη αναλυση ολα αυτα θα αποτελουν μια μακρινη ομορφη αναμνηση.. Το κακο ειναι οτι αργουν. Και αργουν πολυ.. Δεν γινεται να την βγαζουμε με τις TVs και με ημιμετρα 😁 Sorry αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω. Εξακολουθείς να συνδέεις το HDR με το sharpness και τη ευκρίνεια. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Από φέτος οι TVs θα έχουν HDMI 2.1, οπότε έρχεται σίγουρα στις επόμενες κάρτες γραφικών <> επόμενες κονσόλες. Αυτο λεει η λογικη.. Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε Sorry αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω. Εξακολουθείς να συνδέεις το HDR με το sharpness και τη ευκρίνεια. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο Δεν πειραζει οποιος καταλαβε καταλαβε παμε παρακατω
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Η θολούρα του Odyssey πάντως, αν την αφαιρέσεις με reshade, καταλαβαίνεις ότι επίτηδες έχει μπει για να κρύψει τις ατέλειες του παιχνιδιού. Κυρίως στο terrain που από μακριά φαίνεται χάλι μαύρο.
d4ydr33m3r Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Η θολούρα του Odyssey πάντως, αν την αφαιρέσεις με reshade, καταλαβαίνεις ότι επίτηδες έχει μπει για να κρύψει τις ατέλειες του παιχνιδιού. Κυρίως στο terrain που από μακριά φαίνεται χάλι μαύρο. Και απο κοντα σε καποιες υφες το ιδιο φαινεται οπως καποιους βραχους και λοιπα μην ντρεπεσαι πες τα ολα.. Too much geometry.. Too much bitching for performance and "optimisation" 😛 Σε clothing ομως και objects βαλτο σε μια 4k TV μπροστα και χαζεψε με τις πανεμορφες υφες του.. Για αυτο ειπαμε τα παντα με μετρο και οτι πρεπει εκει που πρεπει. Πανακεια δεν αποτελει καμια λυση αν χρησιμοποιειται ενα προφιλ ντε φακτο παντου.. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2019 από d4ydr33m3r
Προτεινόμενες αναρτήσεις