Προς το περιεχόμενο

RTX 20series Turing thread (TU 102, TU 104, TU106)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μεγαλη υλοποιηση του RT θα δουμε οταν μπει και στις κονσολες. Απο εκει και μετα δεν υπαρχει επιστροφη. Χωρις αυτο ηδη εχουμε φτασει στο peak του τι μπορει να δωσει το Rasterization κατι παραπανω χωρις RT δυσκολα θα δουμε. Οποτε ισως μεινουμε στασιμοι τα επομενα χρονια σε FP32 performance και δουμε κατακορυφη αυξηση των RT Cores μιας και χωρις DLSS ειναι δυσκολα τα πραγματα για καλα FPS. Τωρα εχει 10RT Cores η 2080Ti. Η 3080Ti θα εχει 20-30 και παει λεγοντας. 

και εγω αυτο πιστευω θα δινουν ανα γενια ενα 20 με 30% στο fp32 και ολο το βαρος θα ριχνουν στα rt cores 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

και εγω αυτο πιστευω θα δινουν ανα γενια ενα 20 με 30% στο fp32 και ολο το βαρος θα ριχνουν στα rt cores 

Εφοσον κρατηθουν οι τιμες και δεν εχουμε τιμες 2080ti δεν θα ενοχλησει το παραπανω. Λογικα και οι devs θα αρχισουν να δινουν μεγαλυτερη βαση στο RT κρατοντας το βαρος των μηχανων στα ιδια επιπεδα αλλιως θα φτασουμε να εχουμε 30tflops και να μην φτανουν ουτε για 60αρι. Θα τα βολεψουν αυτοι ξερουν αρκει να μην το παρακανουν με τις τιμες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει. Η ουσια του ray tracing πχ στο global illumination ειναι να μην ορισει ο δημιουργος το ποσο φως περνα και αλληλεπιδρα αλλα ο ρεαλιστικος αλγοριθμος που χρησιμοποιειται.

αυτο που ειπε για το radiosity  και το path tracing ειναι 100% αληθεια 

αμα θες ριξε μια ματια 

https://computergraphics.stackexchange.com/questions/337/radiosity-vs-ray-tracing

https://en.wikipedia.org/wiki/Radiosity_(computer_graphics)

 

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

αυτο που ειπε για το radiosity  και το path tracing ειναι 100% αληθεια 

αμα θες ριξε μια ματια 

https://computergraphics.stackexchange.com/questions/337/radiosity-vs-ray-tracing

https://en.wikipedia.org/wiki/Radiosity_(computer_graphics)

Ναι οκ ειναι αληθεια ολα αυτα για το path tracing αλλα οπως εδειξε και το video αυτο δεν μειωνει τη δουλεια που εχει γινει στο rt gi στο metro...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέποντας τα διάφορα video ως τώρα στο youtube για το RT στο Metro (που πάνω κάτω τις ίδιες σκηνές έχουν να λέμε την αλήθεια), να πω ότι η διαφορά ήταν μέρα με την νύχτα; Ότι είχε το τρελό wow factor? Δεν το είχε. Χώρια που ήταν hit and miss, σε κάποιες σκηνές μετρούσε πραγματικά σε άλλες ήταν ανύπαρκτο και χάνονταν τζάμπα frames. Έχουμε μάθει και εμείς τόσα χρονιά με διαφορετικές συνθήκες φωτισμού στα παιχνίδια και δένει το γλυκό. Τα τεχνικά που αναφέρουν οι προλαλήσαντες δεν τα γνωρίζω καθόλου οπότε δεν θα σχολιάσω κάτι που δεν το γνωρίζω, μπορώ να κρίνω μόνο από το τελικό αποτέλεσμα που βλέπω στην οθόνη μου. Όσον αφορά στο DLSS, εκτός του ότι μου έστρωσε αρκετά τις επιδόσεις του FFXV, αν δεν είχα δει το video του Gamer's nexus ώστε να ξέρω τι να κοιτάξω και να εντοπίσω τις ατέλειες, δεν θα είχα καταλάβει διαφορά σαν μέσος gamer. Επίσης, φυσικά καλές οι αναλύσεις με zoom σε στατική εικόνα κτλ αλλά κατά την διάρκεια του gameplay ή πάνω στις μάχες, ποιος θα το κάνει αυτό ή θα κάτσει να ασχοληθεί με την -υπαρκτή- ελαφρώς μειωμένη ποιότητα του DLSS; 

Επεξ/σία από iazriel
  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Acmilangr. είπε

Δείτε από το 14:00 και μετά και αναθεωρείστε για το RT. 

 

3 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

@Acmilangr μαστορα δυο σχολια πιο πανω το ιδιο βιντεο ποσταρα :D

Και πάνω που έγραφα πως δεν έβλεπα μεγάλη διαφορά.... :P

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

@Acmilangr μαστορα δυο σχολια πιο πανω το ιδιο βιντεο ποσταρα :D

Σόρυ μάστορα. Δεν το είδα. 

1 λεπτό πριν, iazriel είπε

Και πάνω που έγραφα πως δεν έβλεπα μεγάλη διαφορά.... :P

Αλήθεια τώρα; 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Acmilangr. είπε

Δείτε από το 14:00 και μετά και αναθεωρείστε για το RT. 

Για να αναθεωρεισουμε πρεπει τα δωματια να ειναι ποιο φωτεινα και επισης το rt να μην το προωθει η nvidia 😋...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mtifosi είπε

Για να αναθεωρεισουμε πρεπει τα δωματια να ειναι ποιο φωτεινα και επισης το rt να μην το προωθει η nvidia 😋...

τα red boys βρισκονται σε απογνωση αυτην την στιγμη :D

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

τα red boys βρισκονται σε απογνωση αυτην την στιγμη :D

Για μενα δεν ειναι θεμα πχ να την λεμε στους red boys αλλα να αναγνωρισουμε κατι...και οχι να βρισκουμε δικαιολογιες. Η nvidia οντως δεν ειναι αγια ως εταιρια αλλα τουλαχιστον τωρα στο metro εκανε κατι ωραιο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Acmilangr. είπε

Σόρυ μάστορα. Δεν το είδα. 

Αλήθεια τώρα; 

Τώρα μάλιστα, είδαμε το φως (pun intended) το αληθινό.

(είχα σχολιάσει πριν ανεβάσεις το σχόλιο με το βίντεο, ούτε εγώ είχα δει το post του nikos5800)

Επεξ/σία από iazriel
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

τα red boys βρισκονται σε απογνωση αυτην την στιγμη :D

Οι μόνοι που είναι σε "απόγνωση" είναι κάποιοι(και όχι όλοι) από αυτούς που έχουν πληρώσει ακριβά rtx κάρτες και προσπαθούν να δικαιολογήσουν την αγορά τους. Κάρτες που θα έπρεπε να είναι αρκετά ισχυρότερες και με περισσότερη vram εν έτει 2018 για τα λεφτά τους, αλλά αντί γι'αυτό η nvidia κόλλησε το rtx για να δικαιολογήσει την αξία τους. Δηλαδή ένα dlss που είναι ψιλοχάλια και ένα dxr που υπάρχει σε 2 games (lol) το οποίο απαιτεί να θυσιάσεις ένα μεγάλο αριθμό fps για ένα ελάχιστα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα (κάτι που στην περίπτωση του metro είναι και debatable), που θα μπορούσε στο παρών στάδιο να επιτευχθεί σε ένα μεγάλο βαθμό και με το συμβατικό rasterization, αν έχει τα skills και ασχοληθεί ο dev (βλέπε Quantum Break). red boy με 1080 Ti εδώ.

Να πω ότι συμφωνώ και με αυτά που ωραία διατύπωσε ο DsLmAnIaC στην προηγούμενη σελίδα, κάνει μπαμ εν τω μεταξύ η αντίθεση στο κατά πόσο "νιώθει" κάποιος από τον τρόπο που εκφράζεται, βλέπεις τον τυπά που ανέφερα και μετά βλέπεις και τον αντίλογο του...

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...