Προς το περιεχόμενο

RTX 20series Turing thread (TU 102, TU 104, TU106)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω μια περιέργεια που θα την εξακριβώσω αύριο που θα κατέβει το exodus. 

Θέλω να δω αν θα έχει διαφορά 4K/DLSS με 1440p/AA upscaled σε 4K

Και αν θα εχει διαφορά έχω περιέργεια να δω πόση είναι. 

Επεξ/σία από Acmilangr.
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Η Snowdrop engine που έχει το Division είναι ό,τι καλύτερο οπτικά, άσχετα αν έφαγε downgrade το παιχνίδι για τις κονσόλες.

Το metro το κατεβασες? εντυπώσεις? 

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ρε φίλε έχεις ρωτήσεις 800 φορές, τα ποστάραμε..

Μου θυμίζει κάτι bot-άκια σε mmo-rpg games ,που αν πας κοντά σου λένε το ίδιο πράγμα...😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως δεν έχει, μαλακίες λέει..Το RT στα περισσότερα σημεία γαμάει στο Metro και χτυπηθείτε όσο θέλετε.

Οι κονσόλες κλαίνε στο Metro πάντως..Ακόμα και το One X έχει βαρβάτα drops.

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πως δεν έχει, μαλακίες λέει..Το RT στα περισσότερα σημεία γαμάει στο Metro και χτυπηθείτε όσο θέλετε.

Οι κονσόλες κλαίνε στο Metro πάντως..Ακόμα και το One X έχει βαρβάτα drops.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Δεν είναι αυτό που διαφήμιζαν. Ούτε το RTX ούτε το DLSS. Αν το καταφέρουν και μέσα από το API της MS δεν έχει νόημα ύπαρξης σε αυτή τη μορφή. Ας ελπίσουμε να βελτιωθούν δραστικά τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το RT είναι όπως το διαφήμιζαν(Στα video του Metro), το DLSS πάλι όχι(Δεν είχαν δείξει DLSS από Metro, είχαν δείξει άλλα στην παρουσίαση των RTX 20 series καρτών και έλεγαν τα καλύτερα που τελικά δεν τα βλέπουμε).

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.

Metro Exodus..........Dx12 / 1080P / quality :ultra /texture filtering:16x / motion blur :off / tesselation : full / advanced physX : on / hairworks : on / dlss:off / Nvidia Rtx : on / Raytracing:high / Shading rate : 1.0X / FOV set to 60 (Default) ...avg : γύρω στα ~100fps ingame...Πρώτες εντυπώσεις....το παιχνίδι τρέχει βούτυρο......για γραφικά απλά έμεινα άναυδος ........καλή δουλειά στον οπτικό τομέα ......Άξιζε η προ-παραγγελία από μένα που έκανα...το ingame bench που έχει όντως πολύ βαρύ........

  • Like 10
Δημοσ.

Παρακολούθησα το βίντεο του hardware unboxed για το metro exodus και δεν πολύ κατάλαβα -τελικά το metro χρησιμοποεί global illumination στο rasterizasion η μόνο rt global illumination ,γιατί εκεί θα οφείλονται αυτές οι σημαντικές διάφορες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Παρακολούθησα το βίντεο του hardware unboxed για το metro exodus και δεν πολύ κατάλαβα -τελικά το metro χρησιμοποεί global illumination στο rasterizasion η μόνο rt global illumination ,γιατί εκεί θα οφείλονται αυτές οι σημαντικές διάφορες 

Μα φυσικα χρησιμοποιει με rasterization. Απλα το ανεφερε γιατι ειναι η πρωτη υλοποιηση GI με raytraced method και οχι μονο σε επιπεδο reflections οπως ηταν στο BF:V

Δεν εχουμε και πολλα δειγματα ειναι η αληθεια μεχρι στιγμης. Παντως το παιχνιδι δειχνει παρα πολυ ωραιο και ειναι πολυ immersive μου αρεσει πολυ.. (και αυτο γιατι φυσικα ολα τα metro μου αρεσουν)

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Δημοσ.

'Eγραψα και στο θέμα του metro αλλά ας το γράψω και εδώ 4Κ dxr on dlss on και με εξέπληξε ευχάριστα η 2080 και η ποιότητα των γραφικών μόνο με dxr ultra πάει πέφτει στα 40 45 fps 

αλλά πάλι θα το ξαναγράψω πώς γίνεται και αναφέρομαι σε εσένα DsLmAnIaC να έχεις βγάλει συμπέρασμα ότι δεν είναι αυτό που υποσχέθηκαν για τα RTX/DLSS χωρίς να το έχεις δοκιμάσει ο ίδιος απλά και μόνο βλέποντας ένα βίντεο από ένα καραγκιόζη στο youtube που κοντεύει να βγάζει από 1 video τη μέρα λέγοντας μαλακίες μονίμως για nvidia intel, και δοξάζοντας μονίμως την amd με κάτι καμένους να σχολιάζουν από κάτω πραγματικά με ξεπερνά.....

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...