Προς το περιεχόμενο

Η Lime και τα ηλεκτρικά πατίνια της, καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 20/12/2018 στις 3:35 ΜΜ, keysmith είπε

2. Δε λέω κάτι άλλο.. Ισα ίσα το συγκρίνω με ποδήλατα. Συμφωνώ ότι είναι "παρόμοιας" επικινδυνότητας με τα ποδήλατα ΑΛΛΑ.. Δεν μπορώ ούτε και εσύ ήμαστε σίγουροι για αυτό καθώς αύριο καθώς εκτός του διαφορετικού χειρισμού ίσως είναι και διαφορετικής ταχύτητας δλδ μπορεί να εμφανιστούν πολύ γρήγορα πατίνια (ακόμα και αν σήμερα δεν υπάρχουν). Πλαίσιο (ιππο)δύναμης και τελικής δεν ξέρω αν προβλέπει η νομοθεσία.. Λογικά προβλέπει ή αυτό ρυθμίζεται. Αν όμως γίνει πολύ μόδα τα πειραγμένα να θεωρούνται δεδομένα (οκ και με το ποδήλατο κάποιος μπορεί να πάει γ..μιώντας δεν είναι λόγος συμφωνώ). Όπως και να έχει ΣΥΜΦΩΝΩ ότι είναι παρόμοιας επικυνδινότητας με ποδήλατο απλά και τα δύο δεν είναι φτιαγμένα για να πάνε μαζί με τον άνθρωπο σε στενά πεζοδρόμια.. (τώρα σε μια πλατεία ή πολύ φαρδύ πεζόδρομο αν είναι λίγα και δεν τρέχουν δεν ενοχλούν μάλλον αλλά μαζεύονται πολλά "αν")

 

υπαρχουν ηδη γρηγορα πατινια που γινονται επικινδυνα..στο δικο μου που εβγαλα τον κοφτη παει 30-32km/h ..Υπαρχουν ρωσοι που με αλλαγη μπαταριας και firmware πανε στα 50-60km/h..Nομοθεσια υπαρχει και ειναι μεχρι 250w για οδηγηση χωρις κρανος και διπλωμα και αφορα και τα scooter και τα αυτοκινητα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 20/12/2018 στις 3:35 ΜΜ, keysmith είπε

1. Ως παλιός πληροφορικός πρέπει να σε διορθώσω στην "ακρίβεια" διατύπωσης :P . Τα ηλεκτροκίνητα ΕΙΝΑΙ και μηχανοκίνητα (μηχανές = υπερσύνολο των ηλεκτρομηχανών). Αρα εξακολουθεί να ισχύει το μηχανοκίνητα. Έχουν μηχανή (μοτέρ) και άρα είναι τέτοια ανεξάρτητα από που τροφοδοτούνται με ενέργεια. Δεν τα είπα "μηχανάκια" τα είπα μηχανοκίνητα. 

2. Δε λέω κάτι άλλο.. Ισα ίσα το συγκρίνω με ποδήλατα. Συμφωνώ ότι είναι "παρόμοιας" επικινδυνότητας με τα ποδήλατα ΑΛΛΑ.. Δεν μπορώ ούτε και εσύ ήμαστε σίγουροι για αυτό καθώς αύριο καθώς εκτός του διαφορετικού χειρισμού ίσως είναι και διαφορετικής ταχύτητας δλδ μπορεί να εμφανιστούν πολύ γρήγορα πατίνια (ακόμα και αν σήμερα δεν υπάρχουν). Πλαίσιο (ιππο)δύναμης και τελικής δεν ξέρω αν προβλέπει η νομοθεσία.. Λογικά προβλέπει ή αυτό ρυθμίζεται. Αν όμως γίνει πολύ μόδα τα πειραγμένα να θεωρούνται δεδομένα (οκ και με το ποδήλατο κάποιος μπορεί να πάει γ..μιώντας δεν είναι λόγος συμφωνώ). Όπως και να έχει ΣΥΜΦΩΝΩ ότι είναι παρόμοιας επικυνδινότητας με ποδήλατο απλά και τα δύο δεν είναι φτιαγμένα για να πάνε μαζί με τον άνθρωπο σε στενά πεζοδρόμια.. (τώρα σε μια πλατεία ή πολύ φαρδύ πεζόδρομο αν είναι λίγα και δεν τρέχουν δεν ενοχλούν μάλλον αλλά μαζεύονται πολλά "αν")

3. δυστυχώς ποδηλατόδρομοι σε παλιές πόλεις με στενούς δρόμους δεν βλέπω πως υλοποιούνται; Και να γίνει θα γίνει σε βάρος κάτι άλλου πχ πεζών ή δρόμου.. Όπου γίνονταν μάλλον οι περισσότεροι έχουν γίνει. Η Θεσνικη είναι πολύ δύσκολη να γίνουν και έχουν αποτύχει πολλά σχέδια μέχρι τώρα (εκτός νέας παραλιας που οκ κάτι γίνεται αλλά και εκεί υπάρχουν παράπονα από πεζούς για την θέση της και για ότι πάνε γ..μ..ντας κάποιοι με ποδήλατα). Και κάποιοι ποδηλάτες μπορεί να έχουν παράπονα. Γενικά είναι πονεμένο θέμα και θέλει κατανάλωση και συμβηβασμούς από όλους για να δουλέψει. 

Ως μηχανικός κι εγώ θα πρέπει να διορθώσω, ως μηχανικοί όταν αναφερόμαστε σε μοτέρ, αναφερόμαστε συνήθως σε ηλεκτροκινητήρες (όχι απλά ηλεκτρικές μηχανές - ηλεκτρικές μηχανές μπορούν να είναι και οι γεννήτριες) και γενικά όταν αναφερόμαστε ως μηχανικοί στις μηχανές-μηχανοκίνητα, αναφερόμαστε στις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) και όχι στους ηλεκτροκινητήρες (διαφορά motor και engine αντίστοιχα). Αυτή η διαφορά προκύπτει γιατί οι ΜΕΚ έχουν κινούμενα έκκεντρα μέρη εντός του κινητήρα (κύλινδροι, βαλβίδες κλπ) ενώ οι ηλεκτροκινητήρες όχι.
Αν θες να γενικεύσεις ότι οι ηλεκτροκινητήρες και οι ΜΕΚ ανήκουν στη γενικότερη κατηγορία των κινητήρων, ναι τότε αυτό είναι σωστό.

Νομόθεσία υπάρχει για τα 25kmh και τα 250W ισχύος εδώ και καιρό για τα ποδήλατα, το ίδιο ισχύει και για τα σκούτερ. 

Μακάρι να υπάρξουν ποδηλαδόδρομοι σε βάρος των δρόμων και των αυτοκινήτων φυσικά. Είναι αστείο να βλέπουμε 3πλοπαρκαρισμένα στην Θεσσαλονίκη και να λέμε ότι δεν υπάρχει χώρος για 1.5 πλάτος ποδηλατόδρομου σε ιστορικά κέντρα πόλεων, όσο στενά και να είναι.
Όπως και να το κάνουμε, αν θέλουμε πολιτισμένα κέντρα πόλεων χωρίς καυσαέριο και θόρυβο, αυτή είναι η λύση. Αλλιώς κοιτάμε προς Καμπούλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, ^^bomberman^^ είπε

Μακάρι να υπάρξουν ποδηλαδόδρομοι σε βάρος των δρόμων και των αυτοκινήτων φυσικά. Είναι αστείο να βλέπουμε 3πλοπαρκαρισμένα στην Θεσσαλονίκη και να λέμε ότι δεν υπάρχει χώρος για 1.5 πλάτος ποδηλατόδρομου σε ιστορικά κέντρα πόλεων, όσο στενά και να είναι.
Όπως και να το κάνουμε, αν θέλουμε πολιτισμένα κέντρα πόλεων χωρίς καυσαέριο και θόρυβο, αυτή είναι η λύση. Αλλιώς κοιτάμε προς Καμπούλ.

Υπάρχουν στο ιστορικό κέντρο ποδηλατόδρομοι σε αρκετά σημεία δίπλα στο πεζοδρόμιο περίπου στις διαστάσεις που λες (μάλλον 1μ).. Θεωρητικά είναι αυτοί του χάρτη

%CE%9A%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%B1,%CE

και βέβαια πάνω τους είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Κατέβα ναυαρίνου και ακόλουθα το φανάρι για "ποδήλατα" (χω χω χω).. Ο διάδρομος πέφτει πάνω στο πάρκινγκ του κάθε Ελληνάρα (δλδ έχει παρκάρει από πάνω. Το φαινόμενο είναι όπως της εικόνας (φωτο από το ιντερνετ).

2014-02-16+15.17.13.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, keysmith είπε

Υπάρχουν στο ιστορικό κέντρο ποδηλατόδρομοι σε αρκετά σημεία δίπλα στο πεζοδρόμιο περίπου στις διαστάσεις που λες (μάλλον 1μ).. Θεωρητικά είναι αυτοί του χάρτη

%CE%9A%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%B1,%CE

και βέβαια πάνω τους είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Κατέβα ναυαρίνου και ακόλουθα το φανάρι για "ποδήλατα" (χω χω χω).. Ο διάδρομος πέφτει πάνω στο πάρκινγκ του κάθε Ελληνάρα (δλδ έχει παρκάρει από πάνω. Το φαινόμενο είναι όπως της εικόνας (φωτο από το ιντερνετ).

2014-02-16+15.17.13.jpg

Τέλειο, κι εδώ στο Ηράκλειο Κρήτης ακριβώς τα ίδια θα γίνονταν αν υπήρχε ποδηλατόδρομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...