Προς το περιεχόμενο

Η Lime και τα ηλεκτρικά πατίνια της, καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σαν αστικος ποδηλατης τα τελευταια 10 χρονια και χρηστης ηλεκτρικου πατινιου το τελευταιο 1.5 χρονο στην Αθηνα ειναι μακραν η μοναδικη λυση μετακινησης μεσα στην πολη..για αποστασεις μεχρι 5 χλμ ειναι μονοδρομος(παραπανω η ελλειψη αναρτησης κουραζει,αλλα εκει εχω το ποδηλατο)..ειμαι με 95κιλα και ανεβαινει ανετα ανηφοριτσες..εχω περασει αλλο firmware και πλεον δεν κολλαει πουθενα...το κακο βεβαια ειναι αυτο που ειπε το παληκαρι οτι θελει προσοχη πολυ γτ ειναι αθορυβο..και επισης οπως και με τα αυτοκινητα,τα ποδηλατα και πλεον τα πατινια δεν ειμαστε ολοι ικανοι...τι να κανουμε..δεν μπορουμε ολοι να γινουμε γιατροι,ολοι μηχανικοι ετσι και δεν εχουμε ολοι αντιληψη να οδηγαμε

  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, Elena Parch είπε

Επιτέλους!!!! Απλά επιτέλους!!! Νοίκιαζα για ώρες το BIRD στην California και στο Παρίσι, δεν έχω νοικιάσει το LIME σε scooter αλλά μόνο σε ποδήλατο στο Westchester,  είναι εξίσου δυνατά! χαίρομαι απίστευτα που θα τα έχουμε στην πόλη!!!

Πες μας κοπελιά , που θα πας με το πατίνι αυτό πλην της νέας παραλίας; Απάντηση ΠΟΥΘΕΝΑ γιατί τα πεζοδρόμια είναι μικρά και αν πας από τον δρόμο είναι πολύ πιθανό να σκοτωθείς μιας και δε θα φοράς κράνος σε περίπτωση ατυχήματος.

Η Σαλόνικα δεν είναι Σαν Φρανσίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε αλάνια αφήστε τα πατίνια και τα πράσινα άλογα , βγείτε έξω και περπατήστε , για αυτό μας έδωσε ο θεός τα πόδια αλλιώς θα μας έβαζε ζαντολάστιχα

 

Επεξ/σία από MTX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλη μια περίπτωση όπου μπαίνει κάτι καινούριο χωρίς να υπάρχουν οι υποδομές. Ειλικρινα αυτή την πόλη δεν μπόρεσα να την καταλάβω ποτέ και ας μεγάλωσα σε αυτη. 
Εχει κάνει ο δήμος ντεμεκ ποδηλατόδρομους οι οποίοι καταλαμβάνονται από αυτόκίνητα και παρκαρισμένα μηχανάκια. Αποτέλεσμα οι ποδηλάτες να αναγκαζονται να χρησιμοποιούν το δρόμο και τα πεζοδρόμια. Σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου ο δήμος είναι απών μοιράζοντας επιλεκτικά κλήσεις όταν και όποτε θέλει. Κάποια στιγμή σε αυτή την πόλη θα πρέπει να βρεθέί κάποιος ο οποίος θα θέλει να "σπάσει αυγα ", μόνο έτσι η πόλη αυτή θα γίνει ανθρώπινη για όλους. 

Ας ξεκινήσουν να εφαρμόζονται οι νόμοι, ας αλλάξουμε εμείς ως πολίτες, ας εκσυγχρονιστουν τα ΜΜΜ και μετά ας γίνουμε Ολανδία. Αν τα έβαλαν μόνο για την παραλία τότε οκ . 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν δεν είχαμε και ακραίο κρατισμό με κλειστά επαγγέλματα και άλλες τέτοιες παγκόσμιες πρωτοτυπίες (δείκτης ελέυθερης οικονομίας στην θέση 115 στον κόσμο!) θα μπορούσαμε να είχαμε και ποδηλατοταξί όπως εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει η Φρανκφούρτη (μιας και είναι flat).

Απλά αυτά τα πράγματα προϋποθέτουν να μην έχει ο κόσμος παθολογική αγάπη με τον κρατισμό!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/12/2018 στις 7:16 ΜΜ, keysmith είπε

Το βάδισμα του ανθρώπου είναι ταχύτητας  περίπου 5χλμ/ώρα.. Οτιδήποτε πάνω από (υπολογίζω) 10χλμ/ώρα  νομίζω δεν μπορεί ή δεν πρέπει να κυκλοφορήσει μαζί του (πχ στο ίδιο πεζοδρόμιο). 

Ως περιστασιακός ποδηλάτης που με το ποδήλατο μπαίνω σε πεζόδρομους ή πεζοδρόμια κάποιες φορές πρέπει να προσαρμόσω την ταχύτητα σε κάτι πολύ πολύ μικρό για να είμαι εκεί. Μόνο έτσι δεν θα ενοχλήσω και θα έχω/έχουν σχετική ασφάλεια. Το πρόβλημα είναι και ενώ κάποιοι πάμε έτσι βλέπεις τον πιτσιρικά (συνήθως μικρά) στην ίδια πλατεία ή τον πεζόδρομο να πατάει πετάλι χωρίς να υπάρχει αύριο με ελιγμούς άκρος επικινδύνους. 

Το ίδιο πρέπει να ισχύει και εδώ. Εντάξει στην παραλία ας πάει λίγο πιο γρήγορα, αλλά μέσα στο κέντρο πρέπει η ταχύτητά του να πέφτει σε κάτι πολύ χαμηλό (μαξ 10χλμ/ώρα). Και αυτό ίσως πρέπει να επιβάλλεται (πχ μέσω gps να έχει άλλα όρια ανάλογα που είναι). 

Δεν ξερω αλλά ανησυχώ για την μεταφορά (πρακτικά) μηχανοκίνητης κίνησης σε χώρους πεζών..   

Δεν είναι μηχανοκίνητη, είναι ηλεκτροκίνητη και υποβοηθούμενη με το πόδι πολλές φορές (σε ανηφόρα ή όταν πέφτει η μπαταρία) για να είμαστε ακριβείς.

Όσο επικίνδυνα είναι τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα, άλλο τόσο είναι και τα πατίνια, αν τα καβαλά κάποιος ασυνείδητος.

Το θέμα είναι να δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι και για τα δύο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ^^bomberman^^ είπε

Δεν είναι μηχανοκίνητη, είναι ηλεκτροκίνητη και υποβοηθούμενη με το πόδι πολλές φορές (σε ανηφόρα ή όταν πέφτει η μπαταρία) για να είμαστε ακριβείς.

Όσο επικίνδυνα είναι τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα, άλλο τόσο είναι και τα πατίνια, αν τα καβαλά κάποιος ασυνείδητος.

Το θέμα είναι να δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι και για τα δύο.

1. Ως παλιός πληροφορικός πρέπει να σε διορθώσω στην "ακρίβεια" διατύπωσης :P . Τα ηλεκτροκίνητα ΕΙΝΑΙ και μηχανοκίνητα (μηχανές = υπερσύνολο των ηλεκτρομηχανών). Αρα εξακολουθεί να ισχύει το μηχανοκίνητα. Έχουν μηχανή (μοτέρ) και άρα είναι τέτοια ανεξάρτητα από που τροφοδοτούνται με ενέργεια. Δεν τα είπα "μηχανάκια" τα είπα μηχανοκίνητα. 

2. Δε λέω κάτι άλλο.. Ισα ίσα το συγκρίνω με ποδήλατα. Συμφωνώ ότι είναι "παρόμοιας" επικινδυνότητας με τα ποδήλατα ΑΛΛΑ.. Δεν μπορώ ούτε και εσύ ήμαστε σίγουροι για αυτό καθώς αύριο καθώς εκτός του διαφορετικού χειρισμού ίσως είναι και διαφορετικής ταχύτητας δλδ μπορεί να εμφανιστούν πολύ γρήγορα πατίνια (ακόμα και αν σήμερα δεν υπάρχουν). Πλαίσιο (ιππο)δύναμης και τελικής δεν ξέρω αν προβλέπει η νομοθεσία.. Λογικά προβλέπει ή αυτό ρυθμίζεται. Αν όμως γίνει πολύ μόδα τα πειραγμένα να θεωρούνται δεδομένα (οκ και με το ποδήλατο κάποιος μπορεί να πάει γ..μιώντας δεν είναι λόγος συμφωνώ). Όπως και να έχει ΣΥΜΦΩΝΩ ότι είναι παρόμοιας επικυνδινότητας με ποδήλατο απλά και τα δύο δεν είναι φτιαγμένα για να πάνε μαζί με τον άνθρωπο σε στενά πεζοδρόμια.. (τώρα σε μια πλατεία ή πολύ φαρδύ πεζόδρομο αν είναι λίγα και δεν τρέχουν δεν ενοχλούν μάλλον αλλά μαζεύονται πολλά "αν")

3. δυστυχώς ποδηλατόδρομοι σε παλιές πόλεις με στενούς δρόμους δεν βλέπω πως υλοποιούνται; Και να γίνει θα γίνει σε βάρος κάτι άλλου πχ πεζών ή δρόμου.. Όπου γίνονταν μάλλον οι περισσότεροι έχουν γίνει. Η Θεσνικη είναι πολύ δύσκολη να γίνουν και έχουν αποτύχει πολλά σχέδια μέχρι τώρα (εκτός νέας παραλιας που οκ κάτι γίνεται αλλά και εκεί υπάρχουν παράπονα από πεζούς για την θέση της και για ότι πάνε γ..μ..ντας κάποιοι με ποδήλατα). Και κάποιοι ποδηλάτες μπορεί να έχουν παράπονα. Γενικά είναι πονεμένο θέμα και θέλει κατανάλωση και συμβηβασμούς από όλους για να δουλέψει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην εφαρμογή δείχνει μια μεγάλη περιοχή σε πράσινο φόντο. Είναι η περιοχή όπου επιτρέπεται η μετακίνηση? Γνωρίζει κανείς?

Βλέπω ότι έχει μερικά πατίνια και σε κόκκινη περιοχή.

 

Άκυρο. Στην κόκκινη περιοχή δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα.

Επεξ/σία από VChris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...