Προς το περιεχόμενο

Η Lime και τα ηλεκτρικά πατίνια της, καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πως ακριβώς φορτίζουν? Τα μαζεύει κάποιος απο την εταιρία που μένει Θεσσαλονίκη και όλο το βράδυ τα φορτίζει και τα διανέμει το άλλο πρωί στα σημεία από τα οποία τα πήρε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, Hapatingo είπε

Πως ακριβώς φορτίζουν? Τα μαζεύει κάποιος απο την εταιρία που μένει Θεσσαλονίκη και όλο το βράδυ τα φορτίζει και τα διανέμει το άλλο πρωί στα σημεία από τα οποία τα πήρε?

Ναι, η εταιρεία τα φορτίζει. Στο app σου δείχνει για το κάθε scooter ένδειξη μπαταρίας και υπολειπόμενη αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, VChris said:

Ναι, η εταιρεία τα φορτίζει. Στο app σου δείχνει για το κάθε scooter ένδειξη μπαταρίας και υπολειπόμενη αυτονομία.

Σωστά, αλλα πρακτικά πως γίνεται? Τα φορτώνουν κάπου όλα μαζί και τα φορτίζουν στο σπίτι κάποιου υπαλλήλου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όση τύχη είχαν τα Sturbacks και τα McDonalds στην Ελλάδα, άλλη τόση θα έχουν και αυτά τα πατίνια. Κάποιοι λίγοι τουρίτσες θα τα νοικιάζουν γιατί αυτά ξέρουν αυτά εμπιστεύονται και καμιά ντουζίνα Θεσσαλονικείς που ότι και να τους δώσεις που έχει περπατήσει σε άλλες χώρες θα σου πουν είναι υπέροχο δίχως καμία κριτική σκέψη.

Να το πάρεις αυτό σε μικρές πόλεις πχ. στην Ιρλανδία που μπορεί να έχεις να κάνεις μια διαδρομή 5-10 χιλιόμετρα, συνήθως έξω από το κέντρο και μέσα στο πράσινο, με πεζοδρόμιο με 1 άτομο κάθε 100 μέτρα ή ποδηλατόδρομο, ίσως και να έχει νόημα. Να το πάρεις στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, να ανέβεις πάνω στο πεζοδρόμιο και να πέφτεις σε κόσμο, να κατέβεις από το πεζοδρόμιο και να είσαι κολλημένος στα παρκαρισμένα δεξιά και να φοβάσαι μη φας καμιά πόρτα στη μούρη, ενώ πληρώνεις το πατίνι σε επίπεδα ταξί, για κανένα λόγο. Παίρνεις αστικό με 1€, που στριμωγμένος ξεστριμωγμένος σε πάει μόνο του και δουλεύει και σε κρύο και βροχές.

 

Επεξ/σία από jimex
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, georgepppo είπε

9 ευρώ την ώρα ? χμ για να το σκεφτούμε λίγο πας για καφέ και παίρνεις αμάξι θες 5 χιλιόμετρα απόσταση ? είναι πρακτικά με ένα μέσο αμάξι με 10lt/100km είναι 75 λεπτά για τα 5 χιλιόμετρα ! και άλλα τόσα να γυρήσεις ? 1.5 σε βενζίνες.

πάρκιν πόσο να δώσεις 3 ευρώ την ώρα ? και να παρκάρεις βρίσκεις σε περιόδους μη συμφόρισης να σκεφτόμαστε πριν πούμε την μπούρδα.....

Για 5 χιλιόμετρα απόστασης σε μπλοκαρισμένο κέντρο κάνω με το πατίνι περί τα 20 λεπτά με χαλαρή ταχύτητα 15χλμ/ω, δηλαδή 1+0,15*20= 4 ευρώ. Τα 5 χιλιόμετρα απόστασης πατινιού αντιστοιχούν σε περίπου 7 χιλιόμετρα αυτοκινήτου, μιας και δεν μπορεί να μπει σε πεζόδρομους, πεζοδρόμια, στενά που δεν χωρούν αυτοκίνητα και η αντίστοιχη ώρα σε ώρα αιχμής είναι 25-30 λεπτά, χωρίς να υπολογίσουμε την απόσταση ψαξίματος για παρκάρισμα. Για να κάνετε σωστό υπολογισμό σε GPS θα πρέπει να ακολουθείτε πορεία πεζού και όχι αυτοκινήτου.
Το ταξί αποκλείεται να σας πάρει 4 ευρώ για 7 χιλιόμετρα, και το αυτοκίνητο κοστίζει 1-1,5 σε βενζίνη συν το κόστος παρκαρίσματος και η ταλαιπωρία. 
Φυσικά αν δεν έχεις κάνει πολλές φορές την ίδια διαδρομή για να χαρτογραφήσεις τις λακούβες και δεν είσαι αρκετά μαθημένος, κινδυνεύεις.
Αυτά από κάποιον που έχει κάνει 1000 χλμ απόστασης τους τελευταίους 9 μήνες με xiaomi scooter σε κέντρο ελληνικής πόλης, 5 χιλιόμετρα καθημερινά για δουλειά, και έχει κάνει ήδη απόσβεση της αγοράς του σε βενζίνες+πάρκινγκ.
Όσοι για αυτούς που λένε ότι οι ποδηλάτες διαμαρτύρονται για τα σκούτερ, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα τα προτιμούν γιατί δεν καταπίνουν μπόχα πίσω από σάπια μηχανάκια έτσι. 
 

Επεξ/σία από ^^bomberman^^
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απαντάω στο ερώτημα μου σχετικά με την φόρτιση. 

Όπως αναφέρεται στο site

Μπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει εγγραφή ώστε να γίνει αυτός που θα παραλαμβάνει το/ τα σκούτερ και με δικιά του πρίζα θα τα φορτίζει. Δίνεται και μισθός κάθε φορά που φορτίζεται ένα σκούτερ.

Να και νέες θέσεις εργασίας. 

Επεξ/σία από Hapatingo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και νομίζουν ότι οι γυφτοί θα κολωσουν στο gps?

Θα το ανοίγουν θα το βγάζουν και μετά θα στο πουλανε στα φανάρια για 60 ευρώ

Αλήθεια κάτι τέτοια με ποδήλατα που νοίκιαζαν δεν προχώρησε???

Επεξ/σία από kostakis81
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ρίξει μπόλικο ψάξιμο στα ηλεκτρικά πατίνια μιας και χρειάζομαι ένα για νησί όπου δουλεύω σεζόν. Καθώς μένω Αθήνα θα θέλω να το χρησιμοποιήσω κι εδώ.

Χτες βράδυ περπατούσα σε φαρδύ πεζοδρόμιο, μόνος μου κι ενώ ήμουν έτοιμος να κάνω ένα απότομο βήμα αριστερά (λόγω βρώμικου πεζοδρόμιου), με προσπερνάει σφαίρα και φυσικά βουβά ένα xiaomi m365 (που είναι και μικρής ισχύος πατίνι). Παρά λίγο ατύχημα. Αυτός που με προσπέρασε δεν κατάλαβε τί επρόκειται να γίνει, εγώ όμως πάγωσα το βήμα μου και καρδιοχτύπησα. Τα επόμενα λεπτά άρχισα να νιώθω και τύψεις που σκέφτομαι να χρησιμοποιώ πατίνι εντός Αθήνας, μήπως παρασυρθώ και κάνω κι εγώ τα ίδια!

Χωρίς σχετικές υποδομές (ποδηλατόδρομους) είναι δύσκολη η κυκλοφορία τους. Ως δίκυκλο δεν υπεκφεύγει του νόμου, μη ξεχνιόμαστε, απλά είναι πολύ λίγα για να γίνει θέμα συζήτησης στα μέσα. Είναι θέμα χρόνου να γίνει πιο περιοριστική η νομοθεσία, ειδικά αν αρχίσουν να ακούγονται ατυχήματα.

Δυστυχώς αν και θα μπορούσε να αποτελεί ένα καταπληκτικό μέσο μετακίνησης για όσους έχουν τη χάρη, προβλέπω πως με το που πληθύνουν θα έχουμε καταστάσεις τέτοιες που θα οδηγήσουν ταυτόχρονα σε δυσφορίες κοινωνικών ομάδων και αυστηροποίηση νόμων με αποτέλεσμα να ξενερώσει το θέμα.

Απ'όσο διαβαζω και σχόλια κατοίκων εξωτερικού όπου είναι πιο "mainstream" το θέμα κι εκεί πολλοί έχουν ξενερώσει μιας και πατίνια ισχυρότερα/ταχύτερα που ανεβαίνουν καλύτερα τις ανηφόρες κι εξομοιώνουν μικρά μηχανάκια ουσιαστικά απαγορεύονται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τους ρώτησα πια είναι η πληρωμή για το κάθε ένα, παραλαβή φόρτιση και επιστροφή του σκούτερ και μου απάντησαν από 5 μέχρι 10 ευρώ. Το ακριβές ποσό πληρωμής λέει ότι αναγράφεται στην εφαρμογή μετά την φόρτιση.

Επεξ/σία από Hapatingo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PCharon είπε

Έχω ρίξει μπόλικο ψάξιμο στα ηλεκτρικά πατίνια μιας και χρειάζομαι ένα για νησί όπου δουλεύω σεζόν. Καθώς μένω Αθήνα θα θέλω να το χρησιμοποιήσω κι εδώ.

Χτες βράδυ περπατούσα σε φαρδύ πεζοδρόμιο, μόνος μου κι ενώ ήμουν έτοιμος να κάνω ένα απότομο βήμα αριστερά (λόγω βρώμικου πεζοδρόμιου), με προσπερνάει σφαίρα και φυσικά βουβά ένα xiaomi m365 (που είναι και μικρής ισχύος πατίνι). Παρά λίγο ατύχημα. Αυτός που με προσπέρασε δεν κατάλαβε τί επρόκειται να γίνει, εγώ όμως πάγωσα το βήμα μου και καρδιοχτύπησα. Τα επόμενα λεπτά άρχισα να νιώθω και τύψεις που σκέφτομαι να χρησιμοποιώ πατίνι εντός Αθήνας, μήπως παρασυρθώ και κάνω κι εγώ τα ίδια!

Χωρίς σχετικές υποδομές (ποδηλατόδρομους) είναι δύσκολη η κυκλοφορία τους. Ως δίκυκλο δεν υπεκφεύγει του νόμου, μη ξεχνιόμαστε, απλά είναι πολύ λίγα για να γίνει θέμα συζήτησης στα μέσα. Είναι θέμα χρόνου να γίνει πιο περιοριστική η νομοθεσία, ειδικά αν αρχίσουν να ακούγονται ατυχήματα.

Δυστυχώς αν και θα μπορούσε να αποτελεί ένα καταπληκτικό μέσο μετακίνησης για όσους έχουν τη χάρη, προβλέπω πως με το που πληθύνουν θα έχουμε καταστάσεις τέτοιες που θα οδηγήσουν ταυτόχρονα σε δυσφορίες κοινωνικών ομάδων και αυστηροποίηση νόμων με αποτέλεσμα να ξενερώσει το θέμα.

Απ'όσο διαβαζω και σχόλια κατοίκων εξωτερικού όπου είναι πιο "mainstream" το θέμα κι εκεί πολλοί έχουν ξενερώσει μιας και πατίνια ισχυρότερα/ταχύτερα που ανεβαίνουν καλύτερα τις ανηφόρες κι εξομοιώνουν μικρά μηχανάκια ουσιαστικά απαγορεύονται.

Χρειάζεται να θεσμοθετηθούν κάποιοι κανόνες, να μην επιτρέπεται να περνάς σύριζα σε πεζούς και με ταχύτητα άνω των 10 χιλιομέτρων πχ. Ποτέ κίνηση στην πλάτη του πεζού αλλά μπροστά τους για να μπορούν να σε βλέπουν, εφόσον δεν μπορούν να σε ακούσουν, ειδικά πίσω από αυτούς που βγάζουν selfie ή φωτογραφίζουν αξιοθέατα. Πολλές φορές οι πεζοί περνούν το δρόμο χωρίς να κοιτάξουν επειδή δεν ακούν κάτι, και τρομάζουν μόνο αν χτυπήσεις το κουδουνάκι. Κατά τα άλλα ακόμα πιο μακριά περνάμε από παππούδες και μωρά που τρέχουν σε random κινήσεις. Δεν έχω κινδυνεύσει να χτυπήσω ποτέ πεζό, παρά μόνο αυτούς που περνούν τον δρόμο χωρίς να κοιτάξουν. Αλλά και πάλι η ταχύτητα των 25kmh σε άσφαλτο δεν είναι αρκετή για να μην προλάβεις να φρενάρεις αν τηρείς αποστάσεις και δεν χαζεύεις.
Πατίνια άνω των 250W απαγορεύονται σε κυκλοφορία χωρίς δίπλωμα, όπως απαγορεύονται και τα ποδήλατα άνω των 250W.
Το πατίνι της Xiaomi μπορεί μια χαρά να ανέβει μεγάλες κλίσεις ώς και 10-15% και με μικρές ποδιές ενδιάμεσα ακόμα περισσότερο, απλά μην περιμένουμε να ανεβαίνει και τον Λυκαβηττό αν είμαστε 100 κιλά. (εγώ είμαι σχεδόν)

Επεξ/σία από ^^bomberman^^
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βάδισμα του ανθρώπου είναι ταχύτητας  περίπου 5χλμ/ώρα.. Οτιδήποτε πάνω από (υπολογίζω) 10χλμ/ώρα  νομίζω δεν μπορεί ή δεν πρέπει να κυκλοφορήσει μαζί του (πχ στο ίδιο πεζοδρόμιο). 

 

Ως περιστασιακός ποδηλάτης που με το ποδήλατο μπαίνω σε πεζόδρομους ή πεζοδρόμια κάποιες φορές πρέπει να προσαρμόσω την ταχύτητα σε κάτι πολύ πολύ μικρό για να είμαι εκεί. Μόνο έτσι δεν θα ενοχλήσω και θα έχω/έχουν σχετική ασφάλεια. Το πρόβλημα είναι και ενώ κάποιοι πάμε έτσι βλέπεις τον πιτσιρικά (συνήθως μικρά) στην ίδια πλατεία ή τον πεζόδρομο να πατάει πετάλι χωρίς να υπάρχει αύριο με ελιγμούς άκρος επικινδύνους. 

Το ίδιο πρέπει να ισχύει και εδώ. Εντάξει στην παραλία ας πάει λίγο πιο γρήγορα, αλλά μέσα στο κέντρο πρέπει η ταχύτητά του να πέφτει σε κάτι πολύ χαμηλό (μαξ 10χλμ/ώρα). Και αυτό ίσως πρέπει να επιβάλλεται (πχ μέσω gps να έχει άλλα όρια ανάλογα που είναι). 

Δεν ξερω αλλά ανησυχώ για την μεταφορά (πρακτικά) μηχανοκίνητης κίνησης σε χώρους πεζών..   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, keysmith είπε

Το βάδισμα του ανθρώπου είναι ταχύτητας  περίπου 5χλμ/ώρα.. Οτιδήποτε πάνω από (υπολογίζω) 10χλμ/ώρα  νομίζω δεν μπορεί ή δεν πρέπει να κυκλοφορήσει μαζί του (πχ στο ίδιο πεζοδρόμιο). 

Ως περιστασιακός ποδηλάτης που με το ποδήλατο μπαίνω σε πεζόδρομους ή πεζοδρόμια κάποιες φορές πρέπει να προσαρμόσω την ταχύτητα σε κάτι πολύ πολύ μικρό για να είμαι εκεί. Μόνο έτσι δεν θα ενοχλήσω και θα έχω/έχουν σχετική ασφάλεια. Το πρόβλημα είναι και ενώ κάποιοι πάμε έτσι βλέπεις τον πιτσιρικά (συνήθως μικρά) στην ίδια πλατεία ή τον πεζόδρομο να πατάει πετάλι χωρίς να υπάρχει αύριο με ελιγμούς άκρος επικινδύνους. 

Το ίδιο πρέπει να ισχύει και εδώ. Εντάξει στην παραλία ας πάει λίγο πιο γρήγορα, αλλά μέσα στο κέντρο πρέπει η ταχύτητά του να πέφτει σε κάτι πολύ χαμηλό (μαξ 10χλμ/ώρα). Και αυτό ίσως πρέπει να επιβάλλεται (πχ μέσω gps να έχει άλλα όρια ανάλογα που είναι). 

Δεν ξερω αλλά ανησυχώ για την μεταφορά (πρακτικά) μηχανοκίνητης κίνησης σε χώρους πεζών..   

Θυμηθηκα στη λαρνακα που αλλοι φανταροι απο ελδυκ παιρναν ηλεκτρικα πατηνια και πηγαιναν μαλια στο πεζοδρομιο και οταν τους λεγαμε που τα νοικιασατε γιατι ειχαν φαση μας λεγανε δεν σταματαμε θα μας δειρουν :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...