Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί η Lotus να μην είναι η πρώτη Βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που θα κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ενδέχεται να προκαλέσει αίσθηση όταν το κάνει.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Autocar, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Lotus θα αποδίδει "1013hp" και θα στοιχίζει σχεδόν 2,5 εκατομμύρια δολάρια. Το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο της Lotus θα ανταγωνίζεται μοντέλα σαν τα Bugatti Chiron και McLaren P1 σε επιδόσεις την ώρα που τα σημερινά μοντέλα σαν το Evora ανταγωνίζονται περισσότερο «συμβατικά» σπορ αυτοκίνητα.

Δυστυχώς, οι πληροφορίες για το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο της Lotus είναι ακόμα ελάχιστες, παρόλα αυτά έχουν διαρρεύσει πληροφορίες ότι το θα χρησιμοποιεί ένα «custom drivetrain» που πρόκειται να είναι έτοιμο «στις αρχές της νέας δεκαετίας».

Τα παραπάνω μοιάζουν να σηματοδοτούν μία ριζική αλλαγή στην στρατηγική της εταιρείας, τα οχήματα της οποίας ανταγωνιζόντουσαν άλλα σπορ αυτοκίνητα με βασικό πλεονέκτημα την απόδοση προς τιμή. Η Lotus δεν είναι πια η αυτοκινητοβιομηχανία μικρής κλίμακας που γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα. Η Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Geely (μητρική εταιρεία της Volvo) αγόρασε τη Lotus το 2017 και αναμένεται να χρησιμοποιήσει την μάρκα τόσο ως βιτρίνα τεχνολογίας όσο και ωμής ισχύος.

Αν και είναι λίγοι εκείνοι που θα αγόραζαν ένα υπεραυτοκίνητο, το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας ενδέχεται να χρησιμεύσει ως προπομπός για περισσότερο προσιτές Lotus, αλλά και άλλες μάρκες της Geely.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Έχω βαρεθεί να βλέπω εντυπωσιακά αυτοκίνητα που ο μέσος άνθρωπος μόνο να τα κοιτάει σε φωτογραφίες αντε και να τα δει να τα οδηγεί κανένας άλλος πλούσιος μπορεί. Απορώ τι χόμπι είναι κι αυτό να έχεις πάθος με κάτι άπιαστο. 

  • Like 4
  • Thanks 7
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, qetran είπε

Μιλάμε για ωμή ροπή .... Μπορεί να παρέχει την μέγιστη ροπή από σταση λόγο του ηλεκτρονικού μοτέρ ...

Ναι αλλά χωρίς ήχο που είναι Ντεκαβλε 

  • Like 3
  • Thanks 4
Δημοσ.

απορώ  τέτοιες  ειδήσεις  που απευθύνονται σε πολύ λίγους τι δουλειά  έχουν  εδώ 

Δημοσ.

Αυτοκίνητο που αποτελεί βιτρίνα για την εταιρεία παρά μέσο κέρδους. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί, προφανώς θα μοιρασθεί και στα υπόλοιπα μέλη της μαμάς geely ήτοι volvo και polestar που έχει ήδη στα σκαριά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τις μετράνε να δούνε ποιος την έχει μεγαλύτερη. Την ιπποδύναμη. Αντί να κοιτάξουν να επικεντρωθούν σε πιο ευρύ κοινό και να μειώσουν το κόστος παραγωγής. Τα 1013 άλογα τι να τα κάνεις; το πολύ πολύ αν χρειαστεί για κανένα lifting προσώπου...

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Ναι αλλά χωρίς ήχο που είναι Ντεκαβλε 

Οταν ΔΕΝ οδηγω, προτιμώ την ησυχία απο το θορυβο μηχανης περαστικών αυτοκινητων/μηχανών ΑΛΛΑ οταν οδηγώ θέλω να ακουω τη μηχανή (να μου μιλάει) γιατι έχω καλυτερο έλεγχο της οδηγησης οσον αφορα το μηχανικο κομμάτι. Πχ σε προσπέραση η ένταση του ήχου της μηχανής με βοηθά να κάνω πιο ασφαλή προσπέραση. Είναι μια συνήθεια που θα δυσκολευτώ να αλλάξω και εννοειται ΔΕΝ μιλώ για σκάστρες, εξατμίσεις, και λοιπες καγκουριες μιικροτσουτσουνων. 

Απο την άλλη, μια στο τόσο που θα οδηγήσω ένα αυτοκίνητο ή μια μηχανη με πολύ δυνατό κινητήρα ΘΕΛΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να ακουω τη μηχανη, είναι καβλα. Δεν ξέρω αν θα αξιωθώ ποτέ να οδηγησω τη συγκεκριμένη lotus, αλλά 1000 αλογάκια στο μουγκο, θα ειναι σαν να μαμώ τη Ratajkowski (μάλλον ειναι πιο πιθανο να οδηγήσω 10 φορες το Lotus με τα 1000 άλογα) και να είναι στη μουγκα. Ξενερώνεις!

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε

απορώ  τέτοιες  ειδήσεις  που απευθύνονται σε πολύ λίγους τι δουλειά  έχουν  εδώ 

Εγώ δεν εχω καταφέρει ακόμη να πάρω μια ναυαρχίδα της Apple. Απορώ τι δουλειά έχουν τα reviews εδώ χάμου μιας και προορίζονται σε λίγους και εκλεκτούς.

Επεξ/σία από Xiaomi Mi 8
Βουτςςς βουυτςςς μπαμ μπαμ
  • Like 2
Δημοσ.

Το τραγικό είναι ότι ενώ ήταν εφικτό να αναπτυχθούν ηλετροκινητήρες με υψηλή απόδοση και χαμηλούς ρύπους, περάσαμε 100 χρόνια με βενζίνη και πετρέλαιο και έχουμε φτάσει ένα βήμα από την καταστροφή του περιβάλοντος (χώρια τους πολέμους και τη δυστυχία για το πετρέλαιο).

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, afantos είπε

Το τραγικό είναι ότι ενώ ήταν εφικτό να αναπτυχθούν ηλετροκινητήρες με υψηλή απόδοση και χαμηλούς ρύπους, περάσαμε 100 χρόνια με βενζίνη και πετρέλαιο και έχουμε φτάσει ένα βήμα από την καταστροφή του περιβάλοντος (χώρια τους πολέμους και τη δυστυχία για το πετρέλαιο).

Και τι σε κάνει να πιστευεις οτι αμα ολοι βαλουμε ηλεκτροκινητηρες θα σωθει το περιβάλλον; Απο που φορτιζουν τα ηλεκτροκινητα; Απο εργοστασια με πυρηνικα, κάρβουνο και φυσικο αέριο. Η βασική διαφορά ειναι οτι οι ρύποι θα συγκεντρώνονται μονο εκει που θα ειναι τα εργοστάσια. Σιγουρα η μαζική παραγωγής ενέργειας (οπως σε εργοστασια βασης) θα ειναι πιο αποδοτικά ανα τόνο καυσίμου (αυτο ειναι ενα όφελος) 

Όσο για τους πολέμους και πάλι θα γινονται για τον έλεγχο εξόρυξης των μετάλλων που θελουν οι μπαταρίες και την παροχή του φυσικου αερίου. Είναι μερος της ανθρώπινης φυσης. 

  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...