Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΦΙΛΕ

Μενω στα μερη που τραβας

Τραβαω αυτα που τραβας

λεω αυτα που λες

(ειχα και xr400 κάποτες)

Να σαι παντα με μυαλο στο τιμονι οπως στα πλανα που τραβας

Απιστευτο το μονταζ χαχα

  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δε γινεται να βγαλουμε 1.000 αστυνομικους τη μερα στην Αθηνα μονο και μονο να ελεγχουν τον ΚΟΚ. 

Και όμως γίνεται. Και 10.000 να βγάλεις έξω. Βάσικα όσους και να βγάλεις, αν τους βάλεις να ράβουν κόσμο έχουν βγάλει το μισθολογικό τους κόστος σε μια μέρα. Δυο τριά κόκκινα να γράψουν μόνο (υπόθεση 5 λεπτών) έγινε η δουλίτσα. Κ μαζεύεις και χρήμα κ χτίζεις και συμπεριφορά. 

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Αν τρακαρετε με μηχανακι που χωθηκε για σφηνα πλεον ειναι δυνατον να σας καταλογιστει συνυπαιτιοτητα

με τι βαση? απ οσο ξερω για το νομο δε νοειται προσπεραση στην ιδια λωριδα ή αναμεσα σε δυο λωριδες. ο οδηγος του προπορευομενου οχηματος (που μπορει να ναι κ αλλο μηχανακι, οχι αποκλειστικα αμαξι) τι ευθυνη εχει δηλαδη? που κοιταει το δρομο μπροστα του αντι να σκαναρει για μηχανακια πισω του?

Δημοσ.
10 ώρες πριν, vagos789 είπε

Αν τρακαρετε με μηχανακι που χωθηκε για σφηνα πλεον ειναι δυνατον να σας καταλογιστει συνυπαιτιοτητα

Ρωτα την ασφάλεια σου και θα δεις ότι δεν σε πληρώνει τίποτα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, vagos789 είπε

Αν τρακαρετε με μηχανακι που χωθηκε για σφηνα πλεον ειναι δυνατον να σας καταλογιστει συνυπαιτιοτητα

Πριν απο μερικούς μήνες κρίθηκε οριστικά και αμετάκλητα απο τον Άρειο Πάγο οτι μηχανάκι που κυκλοφορούσε επι της Κηφισού ενδιάμεσα απο τα φορτηγά και προκλήθηκε τροχαίο απο αυτό οχι μόνο δεν δικαιούται αποζημίωση αλλά η ασφάλεια του πλήρωσε τις -μικρές- ζημίες που προκάλεσε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, xp-user είπε

Πριν απο μερικούς μήνες κρίθηκε οριστικά και αμετάκλητα απο τον Άρειο Πάγο οτι μηχανάκι που κυκλοφορούσε επι της Κηφισού ενδιάμεσα απο τα φορτηγά και προκλήθηκε τροχαίο απο αυτό οχι μόνο δεν δικαιούται αποζημίωση αλλά η ασφάλεια του πλήρωσε τις -μικρές- ζημίες που προκάλεσε.

Αληθες αλλα αφορουσε συγκεκριμενη περιπτωση ,δεν πρεπει να γενικευεται

Σε καποια αλλη περιπτωση θα μπορουσε να δικαιωθει ενας οδηγος δικυκλου

Το θεμα ειναι σε γκριζα ζωνη και ο δικαστης βγαζει οτι αποφαση του καπνισει

Ενα αρθρο που απλα περιπλεκει περισσοτερο τα πραγματα 😄 https://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2601404/telika-echoun-dikeoma-i-motosikletistes-na-pernoun-anamesa-apo-ta-aftokinita

 

Αναφορά σε κείμενο

Η διήθηση στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται αλλά ουδέποτε έχει βεβαιωθεί σχετική παράβαση, τελώντας υπό «ανοχή», καθώς εξυπηρετεί την κυκλοφορία και δεν αστυνομεύεται.

Αν γίνεται συνετά, αποτελεί περισσότερο λύση παρά πρόβλημα. Στο σχετικό χάρτη φαίνεται τι ισχύει σε κάθε χώρα. Αλλού επιτρέπεται, αλλού τελεί υπό ανοχή, αλλού απαγορεύεται, ενώ στις χώρες με κόκκινο... «μην το σκεφτείτε καν». Η Ελλάδα φαίνεται πράσινη, κάτι που αποτελεί απλά ερμηνεία της μη ρητής απαγόρευσης στον ΚΟΚ.

 

Επεξ/σία από vagos789
  • Like 1
Δημοσ.

Ο ΚΟΚ δεν το επιτρέπει. Το ότι υπάρχει ανοχή απ' όλους (όπως σε πολλά πράγματα), δεν σημαίνει ότι είναι χαλαρός ο ΚΟΚ κι ότι θα δικαιωθεί το μηχανάκι σε κάποιο ατύχημα.

  • Like 4
Δημοσ.

http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/1053918/na-mpoyn-xekatharoi-kanones-gia-tis-motosikletes

'Εμα άρθρο που τα λέει πιο εντάξει.
Να πω και το άλλο,στην Γερμανία επιτρέπεται μεν αλλά με πολύ περιοριστικούς όρους,δηλαδή αρκετά αδύνατο να το κάνεις.

Τέλος πάντων,όταν σχολούσα από την δουλειά έφευγα σχεδόν πάντα με ένα 125 σκούτερ μαζί με ένα γερμανό με 50άρι σκούτερ.
Έκανα πάντα ένα τσιγάρο πριν ξεκινήσω,ενώ αυτός όχι,έφευγε αμέσως.Στο επόμενο χωριό σε κάτι φανάρια που μάζευε πολλά αυτοκίνητα αυτός στεκόταν πάντα από πίσω.

Έφτανα δίπλα του,πάντα τον έλεγα "είσαι μαλ..ς" στα ελληνικά κιόλας, και έφευγα σφήνα ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Μία,δυο,τρεις,έρχεται και μου λέει,ξέρεις γιατί δεν το κάνω;
Το δίπλωμα που έχω είναι για σκουτερ με μέγιστη ταχύτητα 30 χλμ,ενώ αυτό πάει πάνω από 45,που δεν επιτρέπεται, και δεν θέλω να προκαλέσω τους αστυνόμους.

-Ρε μάστορα,πάνε βγάλε ένα,το πρόστιμο είναι πιο βαρύ.

-Δεν έχω λεφτά,ίσως αργότερα.

Ε, είσαι μα...ας του έλεγα πάλι.

Χαβαλέ.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

με τι βαση? απ οσο ξερω για το νομο δε νοειται προσπεραση στην ιδια λωριδα ή αναμεσα σε δυο λωριδες. ο οδηγος του προπορευομενου οχηματος (που μπορει να ναι κ αλλο μηχανακι, οχι αποκλειστικα αμαξι) τι ευθυνη εχει δηλαδη? που κοιταει το δρομο μπροστα του αντι να σκαναρει για μηχανακια πισω του?

Επειδή λένε ψέματα στην τροχαία πως ήταν ήδη στη λωρίδα και έπεσες επάνω τους. Το όργανο που θα καταγράψει το συμβάν δεν μπορεί να βγάλει κάποιο πόρισμα, σημειώνει μόνο αυτά που βλέπει όταν φτάσει, και δεδομένου πως (βλακωδώς) δεν γίνονται αποδεκτές οι dashcam ως αποδεικτικό στοιχείο στο δικαστήριο είναι πολύ δύσκολο να βγάλουν οι ασφαλιστικές 100-0 υπαιτιότητα.

Οπότε το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε ως οδηγοί αυτοκινήτων για να αποφύγουμε ατύχημα με τα δίτροχα καρκινώματα, είναι να κρατάμε μικρή απόσταση από την δίπλα λωρίδα για να μην μπορούν να περάσουν ανάμεσα.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Ενα αρθρο που απλα περιπλεκει περισσοτερο τα πραγματα 😄 https://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2601404/telika-echoun-dikeoma-i-motosikletistes-na-pernoun-anamesa-apo-ta-aftokinita

Δεν περιπλέκει τίποτα, λέει ξεκάθαρα οτι η διήθηση δεν επιτρέπεται και οτι απλά γίνεται ανεκτή! 

Κατά τι γνώμη μου καλώς είναι ανεκτή. Απλά αυτό πρέπει να το λαμβάνουν σοβαρά υπόψην τους οι οδηγοί μηχανών και να προσέχουν. Οι περισσότεροι συμπεριφέρονται σαν να είναι οι βασιλιάδες της ασφάλτου και όλοι πρέπει να έχουν το νου τους και να κάνουν στην άκρη όταν περνάνε. Άλλοι πάλι πάνε με 1000 στην Κηφισίας και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που πας να αλλάξεις λωρίδα με το αμάξι ενώ είσαι σίγουρος οτι δεν έρχεται κανένα μηχανάκι και σκάει από το πουθενά επειδή τρέχει σαν να μην υπάρχει αύριο. Ε κάποια στιγμή είναι πιθανό να μην υπάρχει αύριο για αυτόν. 

Χρειάζεται τελικά τόσο πολύ iq για να καταλάβει κάποιος οτι ένα αυτοκίνητο δεν είναι δυνατόν να διατηρεί στο 100% την ευθεία γραμμή του συνέχεια? (μιλάμε μέσα στα όρια της λωρίδας του πάντα)? Τι να πρωτοπώ... λακούβες, κάποιο ζώο, τα άπειρα καπάκια των υπονόμων, ένα σωρό!

Δημοσ.
18 ώρες πριν, denis_kos είπε

Και όμως γίνεται. Και 10.000 να βγάλεις έξω. Βάσικα όσους και να βγάλεις, αν τους βάλεις να ράβουν κόσμο έχουν βγάλει το μισθολογικό τους κόστος σε μια μέρα. Δυο τριά κόκκινα να γράψουν μόνο (υπόθεση 5 λεπτών) έγινε η δουλίτσα. Κ μαζεύεις και χρήμα κ χτίζεις και συμπεριφορά. 

Ειναι κακη χρηση των αστυνομικων. Μπορει να επιβληθει ο κωδικας και με αλλα μεσα. Γιατι να τσεκαρει αστυνομικος το κοκκινο; Ας το τσεκαρει καμερα.

Αλλα πρωτο βημα ειναι να οργανωθουν οι δρομοι. Και στη Βομβαη ή στο Καϊρο, και 100,000 αστυνομικους να βαλεις, ο ΚΟΚ δε θα εφαρμοζεται αφου οι δρομοι ειναι ζουγκλα. Εδω καλα καλα ουτε λωριδες δεν εχουμε. Δεν υπαρχει χωρα με οδηγικη παιδεια που να ειναι οι δρομοι της τυπου Μεσης Ανατολης. Οσο χειροτερος ειναι ο δρομος, τοσο χειροτερη ειναι κι η οδηγηση...

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Αληθες αλλα αφορουσε συγκεκριμενη περιπτωση ,δεν πρεπει να γενικευεται

Σε καποια αλλη περιπτωση θα μπορουσε να δικαιωθει ενας οδηγος δικυκλου

Το θεμα ειναι σε γκριζα ζωνη και ο δικαστης βγαζει οτι αποφαση του καπνισει

Ενα αρθρο που απλα περιπλεκει περισσοτερο τα πραγματα 😄 https://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2601404/telika-echoun-dikeoma-i-motosikletistes-na-pernoun-anamesa-apo-ta-aftokinita

AN ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΤΑ. εγω εδω διαβαζω ξεκαθαρη ευθυνη του οδηγου της μηχανης.

 

5 λεπτά πριν, Narayan είπε

Επειδή λένε ψέματα στην τροχαία πως ήταν ήδη στη λωρίδα και έπεσες επάνω τους. Το όργανο που θα καταγράψει το συμβάν δεν μπορεί να βγάλει κάποιο πόρισμα, σημειώνει μόνο αυτά που βλέπει όταν φτάσει, και δεδομένου πως (βλακωδώς) δεν γίνονται αποδεκτές οι dashcam ως αποδεικτικό στοιχείο στο δικαστήριο είναι πολύ δύσκολο να βγάλουν οι ασφαλιστικές 100-0 υπαιτιότητα.

Οπότε το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε ως οδηγοί αυτοκινήτων για να αποφύγουμε ατύχημα με τα δίτροχα καρκινώματα, είναι να κρατάμε μικρή απόσταση από την δίπλα λωρίδα για να μην μπορούν να περάσουν ανάμεσα.

κατσε βρε συ, και γω μηχανακι οδηγω, αλλο που εχω πιο υψηλα "στανταρ" για να δοκιμασω φιλτραρισμα αντι των καμικαζι εκει εξω. μια χαρα γινεται μ ασφαλεια αρκει να προσεξεις καποια πραγματα, οχι μονο ειδα χωρο και πεταχτηκα σφηνα. προφανως αυτο σημαινει οτι μπορεις να κανεις λιγοτερα φιλτραρισματα, ειδικα μεσα στη κινηση που ο χωρος ειναι λιγος, οι οδηγοι μπορει να μη σ εχουν δει, δεν υπαρχει αρκετη αποσταση για επιταχυνση, κλπ το κανω σχεδον μονο στα φαναρια και παλι σιγα σιγα μην ανοιξει καμια πορτα.

αυτο με τα dashcam κατι πρεπει να γινει. πρωτα πρωτα αυτο με την ιδιωτικοτητα ειναι ηλιθιο, εισαι σε δημοσιο χωρο και σε βλεπουν 1000 ματια, τι σκατα ιδιωτικοτητα προστατευεις αμα δεν υπαρχουν καμερες δηλαδη? ποτε δε το καταλαβα αυτο

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

αυτο με τα dashcam κατι πρεπει να γινει. πρωτα πρωτα αυτο με την ιδιωτικοτητα ειναι ηλιθιο, εισαι σε δημοσιο χωρο και σε βλεπουν 1000 ματια, τι σκατα ιδιωτικοτητα προστατευεις αμα δεν υπαρχουν καμερες δηλαδη? ποτε δε το καταλαβα αυτο

Έχει βάση αυτό με την ιδιωτικότητα (και πρέπει να τηρείται), αλλά λύνεται πολύ εύκολα. Αρκεί ένας νόμος που θα λέει ότι απαγορεύεται η δημοσιοποίηση του βίντεο και ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τα αρμόδια όργανα/φορείς.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...