Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 hours ago, georgeγ said:

Με αυτό τον τρόπο θα γεμίσουμε ρουφιανους που ο ένας θα καταδιδει τον αλλο όπως στην πρωην Σοβιετική Ένωση :shock:

Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι αυτό συμβαίνει κατά κόρον στις περισσότερες πολιτισμένες Ευρωπαϊκές χώρες, π.χ. σε Ελβετία και Γερμανία.

Αν σε δει κάποιος να κάνεις παράβαση (από σοβαρή έως αστεία -για τη ελληνική νοοτροπία πάντα- π.χ. να πετάς σκουπίδια από το αυτοκίνητο) παίρνουν επιτόπου τη Τροχαία και σε δίνουν στεγνά. Και δεν θεωρείται ρουφιανιά, το θεωρούν υποχρέωση τους να το κάνουν, ώστε να μην καταντήσουν να γίνουν τριτοκοσμικοί σαν κι εμάς.

  • Like 4
  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ρουφιάνος δεν είσαι όταν βλέπεις κάποιον να κάνει έγκλημα και το λες. 

Αν δεν το πεις είσαι κατά ένα μέρος συνένοχος 

  • Like 9
Δημοσ.
12 ώρες πριν, adsl2+ είπε

Η μείωση των τροχαίων παραβάσεων και ατυχημάτων θα είχε λυθεί με την εγκατάσταση του συστήματος ''κόκκινο ή μαύρο κουτί'' καταγραφής όπως στ' αεροπλάνα ,το έχουν ζητήσει οι ασφαλιστικές αρκετά χρόνια αλλά οι εταιρείες αυτοκίνητων δεν το τοποθέτησαν ακόμα, ίσως να θέλει  έγκριση από την ευρωπαϊκή ένωση ή κάπου κολάει με τα προσωπικά δεδομένα 

Φυσικά και πρέπει κάτι τέτοιο να πάρει έγκριση από το κοινοβούλιο. Επίσης μου κάνει εντύπωση να προτείνεται από πολίτες κάτι τέτοιο στο οποίο οι μόνοι ωφελημένοι θα είναι οι ασφαλιστικές, οι οποίες θα χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να κάνουν ακριβότερες τις χρεώσεις τους. Γι' αυτό και έχουν λυσσάξει.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, l337 είπε

Φυσικά και πρέπει κάτι τέτοιο να πάρει έγκριση από το κοινοβούλιο. Επίσης μου κάνει εντύπωση να προτείνεται από πολίτες κάτι τέτοιο στο οποίο οι μόνοι ωφελημένοι θα είναι οι ασφαλιστικές, οι οποίες θα χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να κάνουν ακριβότερες τις χρεώσεις τους. Γι' αυτό και έχουν λυσσάξει.

Όποιος οδηγεί ως ''κάγκουρας'' να έχει και ακριβότερες χρεώσεις εμείς τι φταίμε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, adsl2+ είπε

Όποιος οδηγεί ως ''κάγκουρας'' να έχει και ακριβότερες χρεώσεις εμείς τι φταίμε 

Δυστυχώς, όλοι θα έχουμε ακριβότερες χρεώσεις και όχι μόνο οι κάγκουρες.

Επεξ/σία από l337
Δημοσ.

πιστέψτε με, όλα αυτά τα "συστήματα παρακολούθησης" που και καλά έχουν σκοπό να βελτιώσουν τη ζωή μας, θα γυρίσουν μπούμεραγκ.

Μη το βλέπετε ως... α εγώ δε τρέχω, δε κάνω... δεν έχω να φοβηθώ κάτι. Ας εφαρμοστεί.

Μη θυμίζει το κλασικό.. δεν έχω να κρύψω κάτι, ας μας παρακολουθούν, ας βάλουν κάμερες...

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, l337 είπε

Φυσικά και πρέπει κάτι τέτοιο να πάρει έγκριση από το κοινοβούλιο. Επίσης μου κάνει εντύπωση να προτείνεται από πολίτες κάτι τέτοιο στο οποίο οι μόνοι ωφελημένοι θα είναι οι ασφαλιστικές, οι οποίες θα χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να κάνουν ακριβότερες τις χρεώσεις τους. Γι' αυτό και έχουν λυσσάξει.

Με ποιό σκεπτικό λες οτι θα είναι ακριβότερες οι ασφάλειες λόγω των Dash cam? Tο αντίθετο μπορώ να σκεφτώ. Θα μπορεί να βγει άκρη για το φταίξιμο άμεσα και χωρίς δικαστήριο. Αυτός που κάνει τη στραβή θα πληρώσει περισσότερο όπως γίνεται και τώρα και λόγω των καμερών, ευελπιστώ, οτι υπο την φοβία της καταγραφής της παράβασης θα μειωθούν οι παραβάσεις και συνεπως και τα ατυχήματα αλλα λιγότερα έξοδα για τις ασφαλιστικές 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Με ποιό σκεπτικό λες οτι θα είναι ακριβότερες οι ασφάλειες λόγω των Dash cam? Tο αντίθετο μπορώ να σκεφτώ. Θα μπορεί να βγει άκρη για το φταίξιμο άμεσα και χωρίς δικαστήριο. Αυτός που κάνει τη στραβή θα πληρώσει περισσότερο όπως γίνεται και τώρα και λόγω των καμερών, ευελπιστώ, οτι υπο την φοβία της καταγραφής της παράβασης θα μειωθούν οι παραβάσεις και συνεπως και τα ατυχήματα αλλα λιγότερα έξοδα για τις ασφαλιστικές 

Δεν αναφέρομαι σε dash cam αλλά σε "μαύρο κουτί"  :) και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε συμβάντα ή ατυχήματα/τρακαρίσματα αλλά γενικώς σε όλη την διαδρομή του αυτοκινήτου. Όταν η ασφαλιστική γνωρίζει πότε πάτησες το γκάζι/φρένο, πόσο δυνατά το πάτησες, πόσα εκατοστά πριν το επιτρεπόμενο σημείο από το φανάρι σταμάτησες, πόσα εκατοστά παραπάνω από το πεζοδρόμιο πάρκαρες και πολλά άλλα πράγματα του αυτοκινήτου, τότε είναι 100% σίγουρο ότι θα βρίσκουν χίλια δυο παραθυράκια είτε για να μην σε αποζημιώνουν είτε για να πληρώνεις περισσότερα. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε (το έγραψα και παραπάνω εξάλλου) που οι ασφαλιστικές έχουν λυσσάξει για να μπούνε τα μαύρα κουτιά.

Επεξ/σία από l337
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, l337 είπε

Δεν αναφέρομαι σε dash cam αλλά σε "μαύρο κουτί"  :) και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε συμβάντα ή ατυχήματα/τρακαρίσματα αλλά γενικώς σε όλη την διαδρομή του αυτοκινήτου. Όταν η ασφαλιστική γνωρίζει πότε πάτησες το γκάζι/φρένο, πόσο δυνατά το πάτησες, πόσα εκατοστά πριν το επιτρεπόμενο σημείο από το φανάρι σταμάτησες, πόσα εκατοστά παραπάνω από το πεζοδρόμιο πάρκαρες και πολλά άλλα πράγματα του αυτοκινήτου, τότε είναι 100% σίγουρο ότι θα βρίσκουν χίλια δυο παραθυράκια είτε για να μην σε αποζημιώνουν είτε για να πληρώνεις περισσότερα. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε (το έγραψα και παραπάνω εξάλλου) που οι ασφαλιστικές έχουν λυσσάξει για να μπούνε τα μαύρα κουτιά.

My bad, νόμιζα οτι μιλούσες για dash cam. Οι ασφαλιστικές ακόμη και τώρα ψάχνουν παραθυράκια για να μην πληρώσουν

Δημοσ.
13 ώρες πριν, adsl2+ είπε

Η μείωση των τροχαίων παραβάσεων και ατυχημάτων θα είχε λυθεί με την εγκατάσταση του συστήματος ''κόκκινο ή μαύρο κουτί'' καταγραφής όπως στ' αεροπλάνα ,το έχουν ζητήσει οι ασφαλιστικές αρκετά χρόνια αλλά οι εταιρείες αυτοκίνητων δεν το τοποθέτησαν ακόμα, ίσως να θέλει  έγκριση από την ευρωπαϊκή ένωση ή κάπου κολάει με τα προσωπικά δεδομένα 

Ο συγκεκριμένος τρόπος το μονο που θα εξυπηρετεί θα ειναι ο έλεγχος της ταχυτητας και η χρονική θέση ενος οχήματος, οποτε με το συνδυασμό απλά θα βγαίνει οτι την ταδε χρονικη στιγμή ήμουν στο τάδε σημειο που ειχε οριο 70 και πήγαινα με 110. Τιποτα αλλο, οποτε όσο κι αν δράσει κατασταλτικά στις υπερβάσεις ταχύτητας, δεν εξυπηρετεί άλλες σοβαρές παραβάσεις (παραβιαση στοπ, παραβιαση κοκκινου, τραυματισμό και εγκατάλειψη, αντικανονική προσπέραση, κλπ). Όπως δηλαδή το παλιο κλασσικό ταχύμετρο στα φορτηγά. 

Αντι λοιπον να προσέχουμε στο συνολο, απλά τώρα αντι να προσέχουμε μη μας δει κάποιος αστυνομος, θα προσέχουμε απλά να μην τρέχουμε και μας καταγράψει το μηχάνημα. Ημίμετρο

 

15 λεπτά πριν, l337 είπε

Δεν αναφέρομαι σε dash cam αλλά σε "μαύρο κουτί"  :) και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε συμβάντα ή ατυχήματα/τρακαρίσματα αλλά γενικώς σε όλη την διαδρομή του αυτοκινήτου. Όταν η ασφαλιστική γνωρίζει πότε πάτησες το γκάζι/φρένο, πόσο δυνατά το πάτησες, πόσα εκατοστά πριν το επιτρεπόμενο σημείο από το φανάρι σταμάτησες, πόσα εκατοστά παραπάνω από το πεζοδρόμιο πάρκαρες και πολλά άλλα πράγματα του αυτοκινήτου, τότε είναι 100% σίγουρο ότι θα βρίσκουν χίλια δυο παραθυράκια είτε για να μην σε αποζημιώνουν είτε για να πληρώνεις περισσότερα. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε (το έγραψα και παραπάνω εξάλλου) που οι ασφαλιστικές έχουν λυσσάξει για να μπούνε τα μαύρα κουτιά.

@adsl2+ στο παραπάνω quote του i337 φαίνεται ποιος ειναι ο πραγματικός λογος της πιεσης και οτι πρακτικά δεν θα βοηθήσει τόσο πολύ το κοινο καλο και για τη βοήθεια αυτή ο εκαστοτε πολίτης στην πραξη θα πληρώσει πολύ ακριβά και σε χρήμα αλλα και σε προσωπική ελευθερία. 

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την λύση "10-20 συμβατικά της αστυνομίας". Απλά θα κυκλοφορούν και θα γράφουν για ΟΛΕΣ τις παραβάσεις..

γιατί για κάποιους το οτι πάρκαρα μισό μέτρο να μην ζορίζομαι δεν είναι τίποτα.. αλλά για αυτούς που έχουν κολλήσει μισή ώρα εξαιτίας αυτού του μισού μέτρου, είναι θέμα.. 

γιατί για το μηχανάκι που πατάει λίγο την διπλή δεν είναι θέμα, αλλά όταν εγώ αναγκάζομαι να κάνω ελιγμό η να κοκαλώσω το αυτοκίνητο μου επειδή δεν χωράς (γιατί ακριβώς δεν έχει πατήσει απλά αλλα είναι ολόκληρος στο δικό μου ρεύμα με την λογική "δεν θα με χτυπήσει, θα σταματήσει να περάσω") είναι θέμα.

γιατί το κάνω παράνομη αναστροφή δεν είναι θεμα , αλλά μία στις 100 μπορεί να σκοτώσω κάποιον που έρχετε είναι θέμα

Γιατί πολύ απλά παζαρεύουμε το αν μια παρανομία είναι μεγάλη η μικρή; Δηλαδή το να τρέχω με 200 στην εθνική είναι μικρότερη παρανομία από το να τρέχω με 250; το να τρέχω με 150 εκεί που το όριο είναι 90 και να απαιτώ όλοι να κάνουν στην άκρη είναι μικρή παρανομία; 

Το σίγουρο είναι οτι αν ακολουθούσαμε τους κανόνες θα είχαμε πολύ λιγότερα δυστυχήματα και πολύ λιγότερη κίνηση στους δρόμους (όχι παρκαρισμένα όπου νάναι, όχι συνεχεία αλλαγές λωρίδων, όχι να πετάξεται ο καθένας από όπου του κατέβει αναγκάζοντας τους άλλους να φρενάρουν κτλ) 

Ας γίνουμε άνθρωποι πρώτα αντί μονίμως να ρίχνουμε την ευθύνη σε όλους τους άλλους .. και ναι να καταγγείλουμε... εγώ πήρα το 100 πριν ένα χρόνο όταν ΚΤΕΛ πήγαινε με 140 και έκανε σφήνες... γιατί θα μπορούσε να σκοτώσει όλους τους επιβάτες και τους γύρω του... χάνοντας το δίπλωμα του για 3-6 μήνες αναρωτιέμαι ..θα την ξαναδει ραλίστας με επιβάτες ; Είμαι ρουφιάνος για αυτό; τότε πραγματικά ΧΑΙΡΟΜΑΙ! γιατί αν με κάνει ρουφιάνο η πιθανότητα να έσωσα έστω και μία ζωή ... μια ζωή ρουφιάνος θα είμαι. 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 28/12/2018 στις 6:21 ΜΜ, torq είπε

πιστέψτε με, όλα αυτά τα "συστήματα παρακολούθησης" που και καλά έχουν σκοπό να βελτιώσουν τη ζωή μας, θα γυρίσουν μπούμεραγκ.

Μη το βλέπετε ως... α εγώ δε τρέχω, δε κάνω... δεν έχω να φοβηθώ κάτι. Ας εφαρμοστεί.

Μη θυμίζει το κλασικό.. δεν έχω να κρύψω κάτι, ας μας παρακολουθούν, ας βάλουν κάμερες...

ήδη στο εξωτερικό εφαρμόζεται η τηλεματική και θα είναι υποχρεωτικό και στην Ελλάδα, θα καταγράφονται τα πάντα όλη η οδηγική σου συμπεριφορά. 

https://www.autogenius.gr/το-autogenius-στο-δρόμο-της-τηλεματικής/

https://www.news247.gr/autokinito/i-tilematiki-meionei-ta-asfalistra-toy-aytokinitoy-sas.6513326.html

βέβαια όλα αυτά γίνονται για να εξοικονομήσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες χρήματα απο τις αποζημιώσεις ατυχημάτων. ;)

ετοιμαστείτε να δείτε πολύ κόσμο στη φυλακή :P 

  • Like 2
Δημοσ.

Μακάρι να γίνει. 

Χτες καθώς πήγαινα βγαίνει από στενό με στοπ γέρος με ταχύτητα; χωρίς καν να δει χωρις καν να κόψει. Ενα δευτερόλεπτο πιο μπροστά να ήμουν θα μας έκανε κομμάτια 

Δημοσ.

άλλη μάστιγα οι ηλικιωμένοι τις περισσότερες φορές άνω των 75 που δεν κοιτάν αριστερά δεξιά τίποτα. Βαράν κι ότι γίνει. Κι ακόμα χειρότερα τα παιδιά τους που δεν τους παίρνουν τα αμάξια για να μη τους στεναχωρήσουν και να τους στερήσουν μια απ τις τελευταίες "χαρές" που έχουν.

Δημοσ.

Η χαρά του να σκοτώνεις. 

Δεν έχουμε καταλάβει ότι το αυτοκίνητο στα χέρια καποιου μπορεί να είναι φονικό όπλο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...