Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Χωρίς αναμμένη σειρήνα; Και κορνάροντας παρατεταμένα στα τελευταία sec που το φανάρι έχει ήδη γυρίσει σε κόκκινο; Έχεις ιδέα για τι θανάσιμο κίνδυνο σου περιγράφω;

Τι να σου πω, σάμπως έχω καμιά πετριά να δικαιολογήσω πως κινούνται οι μπάτσοι ; 

Απλά να ξέρεις ότι πολλές φορές πρέπει να πηγαίνουν σε περιστατικά χωρίς σειρήνα... 

  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ο κοκ ισχύει για όλους είτε είναι απλοί πολίτες είτε είναι αστυνομικοί μόνο οι βουλευτές έχουν ασυλία μέχρι να αρθεί

Δημοσ.

Σήμερα ο κόσμος έδωσε ρεσιτάλ.

Νέα ερυθραία που ήμουν ,γινόταν της ... μουρλής για να το θέσω και κομψά.

Αλλεπάλληλες παραβάσεις και από πεζούς ,καμία τήρηση της προτεραιότητας ,παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη και άλλα πολλά όμορφα ,γιορτινές μέρες που είναι και έρχεται το νέο έτος ,κρίμα είναι να περάσει έτσι και να μην ρίξουμε κανα μπινελίκι😁

Δημοσ.
Στις 20/12/2018 στις 11:47 ΠΜ, pontez2 είπε

Έγραψα: Το οτι κάποιος οδηγάει στο αριστερό ή δεξιό μιας λωρίδας, δε σημαίνει οτι κάνει σφινα. Οδηγάει κανονικά διοτι έχει μηχανάκι και μπορει να το κάνει. Του το επιτρέπει ο μικρός ογκος του. 

Δεξί ή αριστερό άκρο, δεν ειναι εκτός λωρίδας. Ειναι εντός. Και ειδικά τα μηχανάκια, απο τις σχολές οδηγών αποτελεί ρητή εντολή να κινούνται όσο το δυνατόν πιο δεξιά στη λωρίδα τους για να αφήνουν τα αυτοκίνητα να προσπερνάνε.

Ο ΚΟΚ ΔΕΝ υποχρεώνει το μηχανάκι να οδηγάει στο μέσο της λωρίδα. Και ευτυχως βασικά που δε το κάνει διοτι αν τον υποχρέωνε η κινηση στις μεγαλουπόλεις θα ηταν 10πλάσια.

Κοινως δεν υπάρχει καμια παρανομία στο αν η μοτοσυκλέτα κινείτε δεξιά ή αριστερά στη λωρίδα. Ανάμεσα στις λωρίδες ειναι το πρόβλημα

Έτσι και αλλιώς,αναγκαστικά θα οδηγήσει έτσι,γιατί αν συνυπολογίσεις και το χάλια οδόστρωμα, θα φάει πολύ λακκούβα η μέση σου.

Δημοσ.

Ο κόσμος τα έχει χάσει. 

Χτες δύο κ@λ#παιδα στην παραλιακή που έκαναν μαλακιες στο δρόμο πήγαν επίτηδες να με εμβολισουν επειδή τους κορναρα. 

Μετά από λίγο μια άσχετη που πήγαινε σε δύο λωρίδες και αυτή πήγε να πέσει επάνω μου 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω τα εχω παρει με αυτους στο φαναρι για πεζους στο Μετρο Συγγρου-ΦΙΞ .. Κραταει 18sec με χρονομετρο...

Αφαιρεις 3-4  sec για αυτους που θα το περασον με κοκκινο γιατι που να σταματαω τωρα για τους πεζους...

Τι μένει  ? 14" για να περασει καποιος απεναντι στην Συγγρου με καροτσακι μωρου ή ηλικιωμενος....

Ειλικρινα προχτες περασα μολις αναψε πρασινο για τους πεζους εφτασα στην νισηδα και απο το αλλο ρευμα ο αλλος περασε με κοκκινο ακριβως μπροστα μου...

Τον εβρισα και εβγαλε και το χερι του να κανει χειρονομια .... 

Εφυγε ο καφες που κραταγα  στο πισω παραθυρο του σε χρονο DT...

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 4
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Malthador είπε

Δώσε link φίλε μου, μην μιλάμε στο αέρα. 

Εχω δικαστικη αποφαση ,σου κανει .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/12/2018 στις 12:51 ΜΜ, ~mxls~ είπε

Χωρίς αναμμένη σειρήνα; Και κορνάροντας παρατεταμένα στα τελευταία sec που το φανάρι έχει ήδη γυρίσει σε κόκκινο; Έχεις ιδέα για τι θανάσιμο κίνδυνο σου περιγράφω;

Ναι, δεν χρήζουν όλα τα περιστατικά χρήση σειρήνας (δεν είμαι στην αστυνομία, μιλάω γενικά για οχήματα έκτακτης ανάγκης) , μάλλον η μειοψηφία είναι τα σοβαρά συμβάντα. 

Από εκεί και πέρα, δυστυχώς, υπάρχουν και καφροι οδηγοί σε όλους τους τομείς. Το θέμα είναι ότι κανένας δεν ελέγχει κανένα στο Δημόσιο, είτε για άσκηση καθηκόντων είτε για αντίληψη γενικότερα η για την απόδοση τους και φυσικά, δεν υπάρχουν ικανές ποινές εσωτερικα( μην μιλήσουμε για άρση μονιμότητας) .

Υ.Γ. θα μπορούσε να είχε βάλει λιγάκι την σειρήνα και τον φάρο στο παράδειγμα σου, ώστε να γίνει αντιληπτός και να μειωθεί ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος. 

Επεξ/σία από kogba
Δημοσ.
5 ώρες πριν, kogba είπε

Ναι, δεν χρήζουν όλα τα περιστατικά χρήση σειρήνας (δεν είμαι στην αστυνομία, μιλάω γενικά για οχήματα έκτακτης ανάγκης) , μάλλον η μειοψηφία είναι τα σοβαρά συμβάντα.

Δεν χρήζουν όλα τα περιστατικά σειρήνα, αλλά ο φάρος είναι υποχρεωτικός (αν θυμάμαι σωστά). Αν ο φάρος είναι κλειστός, οι άλλοι οδηγοί τους αντιμετωπίζουν σαν ένα κοινό αυτοκίνητο. Δεν έχουν υποχρέωση δηλαδή να κάνουν στην άκρη, κτλ. Το ίδιο ισχύει και για τα ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, κλπ.

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.
On 24/12/2018 at 12:00, AristidisZ said:

Φαντάζομαι επίσης ότι θα έχεις πετύχει τροχονόμους να δίνουν "εντολή" σε δίκυκλα να έρθουν μπροστά στο φανάρι με σκοπό προφανώς της μείωσης της κίνησης

Το επιχείρημα αυτό δεν έχει βάση, ο τροχονόμος δίνει και σήμα στα οχήματα να περάσουν με κόκκινο φανάρι με σκοπό τη μείωση της κίνησης.

Άρα είναι οκ να περνάω με κόκκινο φανάρι γενικότερα;

  • Like 3
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Malthador είπε

Το επιχείρημα αυτό δεν έχει βάση, ο τροχονόμος δίνει και σήμα στα οχήματα να περάσουν με κόκκινο φανάρι με σκοπό τη μείωση της κίνησης.

Άρα είναι οκ να περνάω με κόκκινο φανάρι γενικότερα;

Αν στο λέει ο τροχονόμος ναι είναι οκ

Επιμένετε να εστιάζετε στις παραβατικές συμπεριφορές των δικύκλων (λες και τα αυτοκίνητα τα οποία παρεπιμπτοντως κυκλοφορούν σε αναλογία μεγαλύτερη του 10 προς 1, ειδικά τον χειμώνα, δεν κάνουν σωρεία παραβάσεων κάθε μέρα) και αρνείστε να παραδεχτείτε ότι εάν όλοι κινούμασταν σύμφωνα με τον ΚΟΚ δε θα φτάναμε ποτέ και πουθενά 

Ποσοι άγιοι είναι μαζεμένοι στο insomnia πια...

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

λες και τα αυτοκίνητα τα οποία παρεπιμπτοντως κυκλοφορούν σε αναλογία μεγαλύτερη του 10 προς 1, ειδικά τον χειμώνα, δεν κάνουν σωρεία παραβάσεων κάθε μέρα

εφοσον κυκλοφορουν πιο πολλα φυσικα θα κανουν και πιο πολλες παραβασεις...κανεις δεν νομιζω να λεει το αντιθετο.

 

34 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

και αρνείστε να παραδεχτείτε ότι εάν όλοι κινούμασταν σύμφωνα με τον ΚΟΚ δε θα φτάναμε ποτέ και πουθενά 

Ποιος κωδικας ειναι αυτος που σε εμποδιζει να φτασεις καπου? Αν δηλαδη το οριο λεει 50 και εσυ πας με 40-50 ποσο πιο αργα θα φτασεις εκει που θες να πας απο το να πηγαινες με 60-70? 

Και για να το παω και λιγο στην υπερβολη παμε ενα παραδειγμα: 

Αν εχει στοπ και το περασεις,αν μπεις σε μονοδρομο αναποδα, αν αφησεις το αμαξι σε σημειο που δεν επιτρεπεται το παρκινγκ κτλπ κτλπ ποσο πιο γρηγορα θα φτασεις στην δουλεια σου η σε ενα φιλικο σπιτι?10 λεπτα?15λεπτα? Θες μιση ωρα γιατι ξεκινησες απο Βουλα και πας Μαραθωνα...Καλως...Πες μου ομως ποσους θα σιχτηρισεις στον δρομο, ποσοι θα σε βρισουν, ποσους θα ταλαιπωρησεις και στο τελος αν το κανεις καθε λιγο και λιγακι ποσους θα τραυματησεις/σκοτωσεις....

34 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Ποσοι άγιοι είναι μαζεμένοι στο insomnia πια...

Αγιος δεν ειναι κανενας...απλα θεωρω οτι ολοι πρεπει να προσπαθουμε να ειμαστε προσεκτικοι και σωστοι απεναντι στους αλλους οδηγους για να ειναι και αυτοι απεναντι μας. Και ας μην συμβαινει συχνα αυτο...Καλως η κακως ομως τα μηχανακια το εχουν παρακανει.Δεν εχω δει πολλα αυτοκινητα,και ας ειναι οπως λες 10πλασια απο τα μηχανακια, να μπαινουν αναποδα σε στενα, ουτε να οδηγανε στα πεζοδρομια,ουτε να κοβουν νησιδες στην μεση απο κει που περνανε οι πεζοι για να πανε στην αντιθετη κατευθυνση, ουτε να ελεγχουν το φαναρι να δουν αν περναει κανεις και να φευγουν με κοκκινο, ουτε να μπαινουν αναμεσα απο αυτοκινητα και να δημιουργουν ουσιαστικα δικη τους 3η λωριδα πανω στην γραμμη, ουτε εχω δει πολλα αμαξια σε δρομο μια λωριδας να πατανε και να περνανε την ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ γραμμη για να περασουν αυτοκινητα που κινουνται πιο αργα...

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ποιος κωδικας ειναι αυτος που σε εμποδιζει να φτασεις καπου? Αν δηλαδη το οριο λεει 50 και εσυ πας με 40-50 ποσο πιο αργα θα φτασεις εκει που θες να πας απο το να πηγαινες με 60-70? 

 Και για να το παω και λιγο στην υπερβολη παμε ενα παραδειγμα: 

Αν εχει στοπ και το περασεις,αν μπεις σε μονοδρομο αναποδα, αν αφησεις το αμαξι σε σημειο που δεν επιτρεπεται το παρκινγκ κτλπ κτλπ ποσο πιο γρηγορα θα φτασεις στην δουλεια σου η σε ενα φιλικο σπιτι?10 λεπτα?15λεπτα? Θες μιση ωρα γιατι ξεκινησες απο Βουλα και πας Μαραθωνα...Καλως...Πες μου ομως ποσους θα σιχτηρισεις στον δρομο, ποσοι θα σε βρισουν, ποσους θα ταλαιπωρησεις και στο τελος αν το κανεις καθε λιγο και λιγακι ποσους θα τραυματησεις/σκοτωσεις....

Κακώς το πας στην υπερβολή, όταν λέμε για παραβάσεις δε μιλάμε για κόκκινα, σφαξίματα stop και τα σχετικά

Θα σου δώσω ένα πολύ απλό παράδειγμα 

Υπάρχουν διασταυρώσεις που το πρωί αν δεν κλείσεις τους άλλους θα κάνεις 2~3 ώρες να περάσεις, γιατί όσο έχεις πράσινο μπροστά σου είναι όλα κλεισμένα, ενώ όταν ανάβει κόκκινο έρχονται από την άλλη και σε κλείνουν με αποτέλεσμα όταν ξανανάψει πράσινο να μη μπορείς να προχωρήσεις και ούτω καθεξής

Έχεις βρεθεί σε τέτοια περίπτωση ; 

Ρώτα τον εαυτό σου τι έκανες, μη μου πεις καν εμένα... 

16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν εχω δει πολλα αυτοκινητα,και ας ειναι οπως λες 10πλασια απο τα μηχανακια, να μπαινουν αναποδα σε στενα, ουτε να οδηγανε στα πεζοδρομια,ουτε να κοβουν νησιδες στην μεση απο κει που περνανε οι πεζοι για να πανε στην αντιθετη κατευθυνση, ουτε να ελεγχουν το φαναρι να δουν αν περναει κανεις και να φευγουν με κοκκινο, ουτε να μπαινουν αναμεσα απο αυτοκινητα και να δημιουργουν ουσιαστικα δικη τους 3η λωριδα πανω στην γραμμη, ουτε εχω δει πολλα αμαξια σε δρομο μια λωριδας να πατανε και να περνανε την ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ γραμμη για να περασουν αυτοκινητα που κινουνται πιο αργα...

Εδώ γελάμε...

Χτες έκανα 3 φορές το τετράγωνο στο σπίτι της μάνας μου για να παρκάρω και 2 φορές μπήκαν στο στενό ανάποδα αμάξια...

Δεν έχεις δει αμάξι να σφάζει (ελεγχόμενα, δε λέω, ούτε μιλάω για την Πανεπιστημίου) κόκκινο ; 

Δεν έχεις δει αμάξι να πατάει διπλή διαχωριστική ή να κινείται ακριβώς στη μέση από 2 λωρίδες ; 

Μα που κυκλοφορείτε εσείς ρε παιδί μου... 

Δημοσ.

Η κλασσική ελληνική οδηγική νοοτροπία.Αφού όλοι παραβάσεις κάνουν, ε τότε που το πρόβλημα να κάνω και εγώ.

Σχετικα με το φανάρι.Το μποτιλιαρίσμα γίνεται επειδή ενω βλέπει ο άσχετος οδηγός,ασχετα που εχει πρασινο,οτι μετα τη διασταύρωση έχει αμάξια,προχωράει,κλείνει τη διασταύρωση, ανάβει το πρασινο για τους αλλους και γίνεται το χάος.

Η ζούγκλα στο δρόμο έχει να κάνει κυρίως με την ασχετοσυνη και την σταρχιδιστικη ελληνική οδηγική παιδεία των Ελλήνων και λιγότερο με τον αριθμο οχημάτων,την ελλειψη αστυνόμευσης,τις υποδομές κλπ.

Και μην μου πείτε οτι και εξωτερικο έτσι είναι, γιατι δεν είναι σε τέτοιο βαθμο ουτε κατα διάνοια. Εκτός αν πας στο Κάϊρο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...