primeragt Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Malthador είπε Άρα η θέση σου ποιά είναι από τις δύο: 1) Κακώς κάνουν διήθηση, παρόλο που βοηθάει στη ροή 2) Καλώς κάνουν διήθηση, μιας και βοηθάει στη ροή ? Η θεση μου ειναι οτι καλως γινεται οταν δεν υπαρχει ροη κυκλοφοριας και κακως οταν η ροη ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα. Κοινος οταν εχει φαναρι κοκκινο καλως γινεται αλλα αν υπαρχει κινηση δεν θα επρεπε να περνανε αναμεσα. Οπως γινετε δηλαδη και σε πολλες αλλες χωρες. Επιτρεπετε υπο προυποθεσεις.
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 3 hours ago, primeragt said: Η θεση μου ειναι οτι καλως γινεται οταν δεν υπαρχει ροη κυκλοφοριας και κακως οταν η ροη ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα. Κοινος οταν εχει φαναρι κοκκινο καλως γινεται αλλα αν υπαρχει κινηση δεν θα επρεπε να περνανε αναμεσα. Οπως γινετε δηλαδη και σε πολλες αλλες χωρες. Επιτρεπετε υπο προυποθεσεις. Θεωρείς λοιπόν ότι μερικές φορές καλό είναι να λαμβάνει χώρα μια επικίνδυνη συμπεριφορά (τόσο για τους δικυκλιστές, όσο και για τους αυτοκινητιστές), μιας και είναι κάτι που μας βολεύει. Να σε ρωτήσω, με το «σφάξιμο» του πορτοκαλοκόκκινου από τα αυτοκίνητα είσαι σύμφωνος, μιας και γλιτώνουμε χρόνο αναμονής στο φανάρι οι υπόλοιποι; Αν όχι γιατί, φαντάσου πόση περισσότερη κίνηση θα είχαμε αν δεν «έσφαζαν» μερικοί τα φανάρια!
primeragt Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Τι ακριβως το επικινδυνο εχει το να περνανε τα μηχανακια αναμεσα απο ακινητοποιημενα αυτοκινητα? 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 25 λεπτά πριν, primeragt είπε Τι ακριβως το επικινδυνο εχει το να περνανε τα μηχανακια αναμεσα απο ακινητοποιημενα αυτοκινητα? Με έχουν σπάσει καθρέφτη έτσι,δεν μπόρεσα να δω τίποτα.
isay Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, primeragt είπε Τι ακριβως το επικινδυνο εχει το να περνανε τα μηχανακια αναμεσα απο ακινητοποιημενα αυτοκινητα? Αν το δουμε μεμονωμένα σαν ερώτημα και μονο για περιπτωση πλήρης ακινησίας κίνδυνος για τους επιβάτες (χέρια) Κίνδυνος για μοτοσυκλετιστές που λόγω συνθηκών εχουν περιορισμένο οπτικο οριζοντα και πιθανον νε μηνπροβλέψουν κάτι στην πορεία τους Κίνδυνος για τους μοτοσυκλετιστές και επιβατες αυτοκινητου (ανοιγμα πορτας) Κίνδυνος για τους περαστικους στο δρόμο ή σε διαβάσεις, φαινόμενο τακτικό οταν τα οχήματα ειναι ακινητοποιημένα) Γενικά συμφωνώ με τη διήθηση απο ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ οχηματα, αν γινεται προσεκτικά, οχι βουρ στον πατσα. Αντιθετα οταν τα αυτοκινητα/οχηματα κινουνται θεωρώ λάθος τη διήθηση γιατί είναι ευκολο να δημιουργηθουν ατυχήματα, σοβαρα για τον μοτοσυκλετιστή (πρωην μοτοσυκλετιστής γαρ). Πολλες φορές μου προκαλείται έντονο αγχος στην οδήγηση, οχι για να μη τρακάρω το αμαξι μου (χέστηκα, θα πληρώσει η ασφαλιστική του μοτοσυκλετιστή) αλλά να μη χτυπήσω σοβαρά κάποιον ηλιθιο (έστω και με δική του ευθύνη) και εχω εχώ το βάρος της συνείδησης. 1
spyros007 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Ετσι και αλλιως η διήθηση σε κινούμενα αυτοκινητα απαγορεύεται απο τον κοκ αλλα και με αποφαση απο τον αρειο παγο.Επιτρέπεται οταν τα αυτοκινητα κινουνται με ταχυτητα μικροτερη των 5 χλμ.
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 3 minutes ago, spyros007 said: Επιτρέπεται οταν τα αυτοκινητα κινουνται με ταχυτητα μικροτερη των 5 χλμ. Δώσε link φίλε μου, μην μιλάμε στο αέρα.
isay Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, spyros007 είπε Ετσι και αλλιως η διήθηση σε κινούμενα αυτοκινητα απαγορεύεται απο τον κοκ αλλα και με αποφαση απο τον αρειο παγο.Επιτρέπεται οταν τα αυτοκινητα κινουνται με ταχυτητα μικροτερη των 5 χλμ. Το "έτσι κι αλλιώς" μου αρέσει. Σε ποια χώρα οδηγείς;
primeragt Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, isay είπε Αν το δουμε μεμονωμένα σαν ερώτημα και μονο για περιπτωση πλήρης ακινησίας κίνδυνος για τους επιβάτες (χέρια) Κίνδυνος για μοτοσυκλετιστές που λόγω συνθηκών εχουν περιορισμένο οπτικο οριζοντα και πιθανον νε μηνπροβλέψουν κάτι στην πορεία τους Κίνδυνος για τους μοτοσυκλετιστές και επιβατες αυτοκινητου (ανοιγμα πορτας) Κίνδυνος για τους περαστικους στο δρόμο ή σε διαβάσεις, φαινόμενο τακτικό οταν τα οχήματα ειναι ακινητοποιημένα) Γενικά συμφωνώ με τη διήθηση απο ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ οχηματα, αν γινεται προσεκτικά, οχι βουρ στον πατσα. Αντιθετα οταν τα αυτοκινητα/οχηματα κινουνται θεωρώ λάθος τη διήθηση γιατί είναι ευκολο να δημιουργηθουν ατυχήματα, σοβαρα για τον μοτοσυκλετιστή (πρωην μοτοσυκλετιστής γαρ). Πολλες φορές μου προκαλείται έντονο αγχος στην οδήγηση, οχι για να μη τρακάρω το αμαξι μου (χέστηκα, θα πληρώσει η ασφαλιστική του μοτοσυκλετιστή) αλλά να μη χτυπήσω σοβαρά κάποιον ηλιθιο (έστω και με δική του ευθύνη) και εχω εχώ το βάρος της συνείδησης. Θα απαριθμισω μονο τα των τελιων οχι για να δικαιολογησω την διηθηση. Απαγορευεται να βγαινουν τα χερια περα των καθρεπτων κανονικα οπως και η διηθηση. Το οτι υπαρχει περιορισμενο οπτικο πεδιο το αντιπαρερχεσε με μειωση ταχυτητας και αυξημενη προσοχη οπως σε καθε περιπτωση μειωμενης ορατοτητας πχ. βροχη, ομιχλη, νυκτα κλπ κλπ. Το ανοιγμα πορτας ακομα και σταματημενος στο φαναρι απαγορευεται, πρεπει να σταθμευσεις αν θες να κανεις κατι τετοιο αλλα και παλι το αντιπαρερχεσε λογο της μειωμενης ταχυτητας που διατηρεις. Το σε διαβασεις το κατανοω και το σεβομαι αλλα το χυμα στο δρομο ακομα και με σταματημενα οχηματα ειναι το ιδιο παρανομο με τη διηθηση. Αυτο που γραφεις στην παραγραφο απο κατω ειναι ακριβως αυτο που εννοω. Διηθηση οχι βουρ στον πατσα αλλα μονο αναμεσα σε ακινητοποιημενα οχηματα και καθολου οταν επικρατει φυσιολογικη ροη. Το θεμα οπως και πολλα στην καθημερηνοτητα μας δεν ειναι ασπρο-μαυρο. Το οτι κατι το αναφερει και ο ΚΟΚ δεν το κανει αυτοματα επικαιρο και σωστο γιαυτο και πολα αρθρα του αλαζουν ανα διαστηματα. Ακομα και το παρκαρισμα οπως το κανουν τα μηχανακια (αν και τους βολευει ολους) ειναι παρανομο. Απαγορευεται κανονικα να παρκαρουν καθετα στο δρομο αλλα μονο παραλληλα βεβαια αυτο δεν τηρηται σχεδον καθολικα καθως το καθετο γλυτωνει απειρο χωρο τοσο για αλλα μηχανακια (πχ 3 μηχανακια στο χωρο για 1) οσο και αυτοκινητα. 6 ώρες πριν, jmmys είπε Με έχουν σπάσει καθρέφτη έτσι,δεν μπόρεσα να δω τίποτα. Σε αυτο δεν φταιει η διηθηση σαν πραξη αυτη καθεαυτη αλλα ο στοκος που δεν φρεναρε αλλα περασε αβερτα. Αυτο ειτε απαγορευεται ειτε επιτρεπετε η διηθηση δεν θα αποτρεψει τον βλακα να το κανει οσο δεν αποτρεπει και το κοκκινο αλλους βλακες να περνανε επειδη προλαβαινουν (κυριως μικρα μηχανακια).
Narayan Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 21/12/2018 στις 4:02 ΜΜ, AristidisZ είπε Τι πάει να πει "δε θέλουν να εμποδίζουν" ; Σταματημένος στο φανάρι είμαι, δε σταμάτησα να μιλήσω στο κινητό Όπως επίσης πάλι βράδυ δεν σταματάω ποτέ τελευταίος σε φανάρι (όταν δε προλαβαίνω να πιάσω δεξιά), μπαίνω ανάμεσα από αμάξια παρανομώντας συνειδητά Άρα πας τέρμα δεξιά στο φανάρι για να προσπεράσεις παρανόμως στο πράσινο. Got it. Στις 21/12/2018 στις 4:02 ΜΜ, AristidisZ είπε Γιατί ο ΚΟΚ δεν λέει πουθενά τι γίνεται όταν σκάει ο μεθυσμένος από πίσω σε μηχανάκι ούτε τι γίνεται όταν η τύπισσα στα διόδια γκαζώνει το αυτόματο και σκάει στον μπροστά "έτσι επειδή αφαιρέθηκε" Κάνεις λάθος, ο Κ.Ο.Κ. είναι ξεκάθαρος μέσω του Άρθρου 42, επίσης μετά από θανατηφόρο ατύχημα είναι υποχρεωτικό το αλκοτέστ. Για να σε προλάβω, δεν είναι υποχρεωτικό να είσαι στη νόμιμη θέση στο οδόστρωμα για να σε τρακάρει μεθυσμένος, μπορεί να βρίσκεσαι και στην παράνομη θέση ανάμεσα στις λωρίδες και να πέσει επάνω σου, ή επάνω σε ένα από τα δύο οχήματα που θεωρείς πως σε "προστατεύουν" και να γίνεις δίκυκλο σάντουιτς. Στις 21/12/2018 στις 4:02 ΜΜ, AristidisZ είπε Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία μου με ανθρώπους που βγαίνουν στο Internet και κατακρίνουν 1002 στραβά άλλων ευαγγελιζόμενοι ότι τους πνίγει το δίκιο ενώ αυτοί δε κάνουν το παραμικρό στραβό και τα κάνουν όλα τέλεια μου έχει δείξει ότι χωρίζονται σε δύο περιπτώσεις: 1. Αυτοί που όντως δε μπορούν την ελληνική νοοτροπία (από οδήγηση μέχρι ότι άλλο θες), και αρρωσταίνουν από το περιβάλλον 2. Αυτοί που είναι τρολλάκια του ίντερνετ και πίσω από ένα πληκτρολόγιο λένε ότι τα κάνουν όλα τέλεια σαν στρατιωτάκια (δε πίνουν, δε καπνίζουν, δεν κάνουν τη παραμικρή παράβαση όταν οδηγούν, δουλεύουν αδιάλειπτα με το γκάζι στο πάτωμα 15 ώρες τη μέρα κλπ κλπ), ενώ στη πραγματικότητα είναι τα ίδια σκατά (και χειρότερα) με τους υπόλοιπους που απλά έχουν το "θάρρος" να το παραδέχονται δημόσια Οι άνθρωποι που ανήκουν στη κατηγορία 1 απλά δε μένουν στην Ελλάδα Ο νοών νοείτω... Από την άλλη, η δική μου εμπειρία από το Internet είναι πως όταν κάποιος δεν έχει επιχειρήματα για να ενισχύσει την άποψή του, καταφεύγει σε προσωπικές επιθέσεις προς τον συνομιλητή του (βλ. ad hominem attack, tu quoque). Πέραν του ότι έχω συνηθήσει πλέον οπότε δεν με αγγίζει, το δεύτερο λάθος που κάνεις είναι πως δεν έχει σημασία αν θα πείσεις εμένα, αλλά το όργανο της τάξης που -αργά ή γρήγορα- θα σε σταματήσει, ή το δικαστήριο αν από την πράξη της διήθησης προκύψει ατύχημα. Στην τελική, αν έχεις το "θάρρος" (θράσος θα έλεγα αλλά anyway) να το παραδέχεσαι, να το έχεις και όταν έρθει η ώρα να πληρώσεις το πρόστιμο των €700. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2018 από Narayan 1
AristidisZ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Narayan είπε Άρα πας τέρμα δεξιά στο φανάρι για να προσπεράσεις παρανόμως στο πράσινο. Got it. Στις 21/12/2018 στις 4:02 ΜΜ, AristidisZ είπε Αυτό από που προκύπτει ; Έγραψα πουθενά ότι θα προσπεράσω παράνομα κάποιον ; 1 ώρα πριν, Narayan είπε Κάνεις λάθος, ο Κ.Ο.Κ. είναι ξεκάθαρος μέσω του Άρθρου 42, επίσης μετά από θανατηφόρο ατύχημα είναι υποχρεωτικό το αλκοτέστ. Για να σε προλάβω, δεν είναι υποχρεωτικό να είσαι στη νόμιμη θέση στο οδόστρωμα για να σε τρακάρει μεθυσμένος, μπορεί να βρίσκεσαι και στην παράνομη θέση ανάμεσα στις λωρίδες και να πέσει επάνω σου, ή επάνω σε ένα από τα δύο οχήματα που θεωρείς πως σε "προστατεύουν" και να γίνεις δίκυκλο σάντουιτς. Στις 21/12/2018 στις 4:02 ΜΜ, AristidisZ είπε Για άλλη μια φορά γράφεις εντελώς λάθος πράγματα Φυσικά και όλα είναι θέμα πιθανοτήτων, αλλά αν έχω σταθεί μπροστά από ένα αυτοκίνητο οι συνέπειες μιας καραμπόλας θα είναι κατά 99% πιο ήπιες από την ζημιά που θα πάθαινα εάν ένα αυτοκίνητο πέσει απευθείας επάνω μου 1 ώρα πριν, Narayan είπε Από την άλλη, η δική μου εμπειρία από το Internet είναι πως όταν κάποιος δεν έχει επιχειρήματα για να ενισχύσει την άποψή του, καταφεύγει σε προσωπικές επιθέσεις προς τον συνομιλητή του (βλ. ad hominem attack, tu quoque). Πέραν του ότι έχω συνηθήσει πλέον οπότε δεν με αγγίζει, το δεύτερο λάθος που κάνεις είναι πως δεν έχει σημασία αν θα πείσεις εμένα, αλλά το όργανο της τάξης που -αργά ή γρήγορα- θα σε σταματήσει, ή το δικαστήριο αν από την πράξη της διήθησης προκύψει ατύχημα. Στην τελική, αν έχεις το "θάρρος" (θράσος θα έλεγα αλλά anyway) να το παραδέχεσαι, να το έχεις και όταν έρθει η ώρα να πληρώσεις το πρόστιμο των €700. Πάλι διαστρεβλώνεις γραφόμενά μου Μιλάς γενικώς για διήθηση (εν κινήσει) και όχι για απλό προσπέρασμα ενός - δύο αυτοκινήτων σε ένα φανάρι Μίλα μια φορά με έναν αστυνομικό που καβαλάει μηχανή και έλα να μου πεις αν συμφωνεί μαζί μου ή μαζί σου (και ξαναλέω μιλάω για διήθηση σε φανάρι ούτως ώστε να μην είσαι με τη μηχανή το τελευταίο όχημα του στοίχου) Φαντάζομαι επίσης ότι θα έχεις πετύχει τροχονόμους να δίνουν "εντολή" σε δίκυκλα να έρθουν μπροστά στο φανάρι με σκοπό προφανώς της μείωσης της κίνησης Καλή η θεωρία σου, δε λέω, αλλά εκεί έξω τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά
Narayan Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Μίλα μια φορά με έναν αστυνομικό που καβαλάει μηχανή και έλα να μου πεις αν συμφωνεί μαζί μου ή μαζί σου (και ξαναλέω μιλάω για διήθηση σε φανάρι ούτως ώστε να μην είσαι με τη μηχανή το τελευταίο όχημα του στοίχου) Φαντάζομαι επίσης ότι θα έχεις πετύχει τροχονόμους να δίνουν "εντολή" σε δίκυκλα να έρθουν μπροστά στο φανάρι με σκοπό προφανώς της μείωσης της κίνησης Συνεχίζεις τα λογικά σφάλματα φίλτατε - αυτό λέγεται "appeal to authority", κοινώς αν το κάνει κάποιος σε θέση ισχύος, πάει να πει πως είναι σωστό και για τους υπόλοιπους (δεν...). Anyway ας συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε, εγώ θα συνεχίσω πάντως να οδηγώ σύμφωνα με τον Κώδικα, είτε είμαι με αυτοκίνητο είτε με ποδήλατο, όσο κι αν σου φαίνεται απίστευτο.
~mxls~ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Στις 22/12/2018 στις 6:32 ΜΜ, Iamthagod είπε ... Μονο απο την παρανομη σταθμευση η τροχαια θα μπορουσε καθημερινα να κοβει κλησεις ισως δεκαδων χιλιαδων ευρω, σε ενα μηνα θα ηταν ολοι στρατιωτακια. ΓΙΑΤΙ δεν το κανουν; παλαιοτερα κυκλοφορουσε η φημη οτι ηταν εντολη απο πανω. Μα δεν μπορω να φανταστω ΕΝΑΝ λογο για κατι τετοιο περα απο τη διατηρηση της αταξιας. Λίγες μέρες πριν, μπατσικό Hyundai i30 κορνάροντας παρατεταμένα και επιταχύνοντας με τουλάχιστον 100χλμ στη διασταύρωση Χαμοστέρνας (Τσαλδάρη) & Κοίλης/Αργυρουπόλεως με κατεύθυνση προς Ν.Κόσμο, παραβιάζει κόκκινο. Όχι το οριακό κόκκινο, που μόλις αλλάζει το πορτοκαλί, κόκκινο που ήταν 3sec αναμμένο. Εγώ σταματημένος, στη δεξιά λωρίδα, και βλέποντας στο καθρέφτη τι πάει να γίνει μένω μαλάκας, γιατί δεν υπήρχε καμία περίπτωση να προλάβει, όντας πολλά μέτρα πίσω απ'το φανάρι. Λοιπόν, δεν έγινε το παραμικρό, γιατί δεν υπήρξαν παπάκια/μηχανές που συνήθως περνάνε αμέσως μόλις ανάψει το πράσινο σε εκείνους από τις 2 πλευρές. Καθαρά θέμα τύχης. Έχω μείνει μαλάκας ξαναλέω. Δεν είναι η πρώτη φορά να βλέπω παράβαση από περιπολικά, αλλά αυτό ήταν μακράν ό,τι χειρότερο. Οπότε έναν λόγο αταξίας από μένα, θεωρώ τα όργανα της τάξης που είναι ανίκανα να τηρούν τον κώδικα, πόσο μάλλον να το επιβάλλουν και σε άλλους. Για τη φήμη που αναφέρεις, δεν έχω ιδέα, μπορεί και να ισχύει.
AristidisZ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, Narayan είπε Συνεχίζεις τα λογικά σφάλματα φίλτατε - αυτό λέγεται "appeal to authority", κοινώς αν το κάνει κάποιος σε θέση ισχύος, πάει να πει πως είναι σωστό και για τους υπόλοιπους (δεν...). Anyway ας συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε, εγώ θα συνεχίσω πάντως να οδηγώ σύμφωνα με τον Κώδικα, είτε είμαι με αυτοκίνητο είτε με ποδήλατο, όσο κι αν σου φαίνεται απίστευτο. Εσύ έκανες αναφορά στα όργανα της τάξης, δεν έκανα εγώ, μου έγραψες μάλιστα ότι είναι και θέμα χρόνου να πάρω κλήση λόγω του τρόπου οδήγησής μου Όταν σου γράφω ότι οι στοιχειώδεις κανόνες επιβίωσης (που ναι, μπορεί να είναι αντίθετοι με κάποιες διατάξεις του ΚΟΚ) χρησιμοποιούνται και από τους εφαρμοστές του νόμου, και συνεπώς πρακτικά δεν διώκονται, καθώς και οι ίδιοι ξέρουν ότι προέχει η σωματική μας ακεραιότητα, μου λες όι πέφτω σε λογικό σφάλμα Ότι να 'ναι... 3 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Λίγες μέρες πριν, μπατσικό Hyundai i30 κορνάροντας παρατεταμένα και επιταχύνοντας με τουλάχιστον 100χλμ στη διασταύρωση Χαμοστέρνας (Τσαλδάρη) & Κοίλης/Αργυρουπόλεως με κατεύθυνση προς Ν.Κόσμο, παραβιάζει κόκκινο. Όχι το οριακό κόκκινο, που μόλις αλλάζει το πορτοκαλί, κόκκινο που ήταν 3sec αναμμένο. Εγώ σταματημένος, στη δεξιά λωρίδα, και βλέποντας στο καθρέφτη τι πάει να γίνει μένω μαλάκας, γιατί δεν υπήρχε καμία περίπτωση να προλάβει, όντας πολλά μέτρα πίσω απ'το φανάρι. Λοιπόν, δεν έγινε το παραμικρό, γιατί δεν υπήρξαν παπάκια/μηχανές που συνήθως περνάνε αμέσως μόλις ανάψει το πράσινο σε εκείνους από τις 2 πλευρές. Καθαρά θέμα τύχης. Έχω μείνει μαλάκας ξαναλέω. Δεν είναι η πρώτη φορά να βλέπω παράβαση από περιπολικά, αλλά αυτό ήταν μακράν ό,τι χειρότερο. Οπότε έναν λόγο αταξίας από μένα, θεωρώ τα όργανα της τάξης που είναι ανίκανα να τηρούν τον κώδικα, πόσο μάλλον να το επιβάλλουν και σε άλλους. Για τη φήμη που αναφέρεις, δεν έχω ιδέα, μπορεί και να ισχύει. Το οποίο μπατσικό βέβαια μπορεί να πήγαινε σε μια ληστεία σε ένα σπίτι βέβαια για να γλιτώσει έναν άνθρωπο, αλλά εσύ ξέρεις οτί δε πήγαινε σε περιστατικό και απλά καβλάντιζε, σωστά ;;; 1
~mxls~ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε ... Το οποίο μπατσικό βέβαια μπορεί να πήγαινε σε μια ληστεία σε ένα σπίτι βέβαια για να γλιτώσει έναν άνθρωπο, αλλά εσύ ξέρεις οτί δε πήγαινε σε περιστατικό και απλά καβλάντιζε, σωστά ;;; Χωρίς αναμμένη σειρήνα; Και κορνάροντας παρατεταμένα στα τελευταία sec που το φανάρι έχει ήδη γυρίσει σε κόκκινο; Έχεις ιδέα για τι θανάσιμο κίνδυνο σου περιγράφω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα