Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως νομίζω ότι το πιο επικίνδυνο όχημα είναι χαλαρά τώρα το ποδήλατο...περνάνε ΣΤΟΠ/φανάρια λες και δεν υπάρχουν...στο τσακ θα ήμουν σιδεροδέσμιος γιατί πέρασα με ΠΡΑΣΙΝΟ και οι πιτσιρικάδες πέρασαν τον δρόμο χαλαρά απο πεζοδρόμιο-δρόμος-πεζοδρόμιο .....

  • Like 2
  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Narayan είπε

Το συμπέρασμα είναι πως, με στατιστικά κιόλας, οι οδηγοί μηχανών θα ήταν πιο ασφαλείς αν απλά τηρούσαν πλήρως τον Κ.Ο.Κ., άσχετα με το τι κάνουν οι υπόλοιποι οδηγοί γύρω τους. Οπότε μην νίπτετε τας χείρας σας λόγω μιας επιλογής lifestyle που έχετε κάνει, η προσωπική σας ασφάλεια εξαρτάται κατά κύριο λόγο από εσάς .

Το συμπέρασμά σου θα αλλάξει αν αποφασίσεις να οδηγήσεις 2κυκλο. 

Κατά τα άλλα τα συμπεράσματα στα ποσοστά που ο ίδιος παρέθεσες δεν έχουν καμια σχέση με αυτά που μας προκυπτουν.

Απο τα παραπάνω λοιπόν προκύπτει πως :

51,52% + 8,48% + 4,64% + κάποιο ποσοστό από το 34,54% που ειναι πολύ γενικό, ωφείλεται σε συγκρουση με άλλο οχημα εκτός απο μηχανάκι.

Από το ΤΕΡΑΣΤΙΟ αυτο ποσοστό, προκύπτει πως η υπαιτιότητα του άλλου οδηγού ειναι στο 56,36% και έχεις και ένα 10% συνυπαιτιότητα που ποσοτικά το εκσφενδονίζει στο άνω του 60%, με αποκλειστική του αναβάτη ούτε ένα 30%.

Αυτο λοιπόν μας δειχνει, οτι τα μηχανάκια έχουν σε κάθε περίπτωση λιγότερη ευθύνη και πως αν δεν προστάτευαν τον εαυτό τους κινουμενοι δεξιά, οπως ορθά πράτουν θα ειχαμε πολύ περισσότερα. H ασφάλεια των οδηγων μηχανης εξαρτάται κατά 60% και άνω απο την οδηγικη συμπεριφορά οδηγων τετράτροχων κάθε είδους.

Για την ιστορια, το μηχανάκι, δεν ειναι απλως επιλογη lifestyle. Ειναι ΄λυση ανάγκης σε πόλεις με τεράστιο κυκλοφοριακό και έχει λυσει πολλά χέρια. Αν μάλιστα κάποιοι τα έβλεπαν θετικά και τα σεβοντουσαν χωρις να κατηγορουν μονο τη μειοψηφια που λειτουργουν σαν κάφροι και κάνουν σφηνες, θα ηταν καλυτερα τα πράγματα.

Και το λέω ως οδηγος και μηχανης και αυτοκινητου. Διοτι το 80% οδηγει και τα δυο

  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, masteripper είπε

Πάντως νομίζω ότι το πιο επικίνδυνο όχημα είναι χαλαρά τώρα το ποδήλατο...περνάνε ΣΤΟΠ/φανάρια λες και δεν υπάρχουν...στο τσακ θα ήμουν σιδεροδέσμιος γιατί πέρασα με ΠΡΑΣΙΝΟ και οι πιτσιρικάδες πέρασαν τον δρόμο χαλαρά απο πεζοδρόμιο-δρόμος-πεζοδρόμιο .....

εχω δει ενηλικα να διασχιζει θηβων και παναγη τσαλδαρη (μπροστα απ το μετρο) ΔΙΑΓΩΝΙΑ σε ωρα αιχμης. για οσους ξερουν το σημειο καταλαβαινουν οτι ειναι σκετη αυτοκτονια κατι τετοιο..

παντως δε πας αθηνα με ποδηλατο. το δοκιμασα σε καποια φαση ως ενηλικας πριν 2 χρονια, αλλα το εκοψα γιατι φοβομουν πολυ. δεν εκανα καν βλακειες σαν το παραπανω παραδειγμα, απλα αμα φοβαται καποιος μια φορα με το αμαξι, και με το μηχανακι 10, με το ποδηλατο φοβασαι 100

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Καταρχάς συμφωνούμε στο ότι τα αυτοκίνητα δίνουν περισσότερη ασφάλεια από τις μηχανές. Όμως δεν πάυει να είναι προσωπική επιλογή του καθενός τι θα οδηγήσει για να κάνει τη δουλειά του.

Το γεγονός ότι οδηγείτε μηχανή από προσωπική επιλογή, ούτε σας δίνει το δικαίωμα να μην τηρείτε τον Κ.Ο.Κ., ούτε κάνετε στους υπόλοιπους κάποια χάρη επειδή μειώνετε την κίνηση στους δρόμους κάνοντας διήθηση κλπ κουφά που γράφτηκαν. Αυτά για το τυπικό της υπόθεσης.

Δεύτερον, αν ήταν δικαιολογημένος ο φόβος σας πως οι κακοί αυτοκινητιστές θέλουν να πέσουν επάνω σας και αναγκάζεστε να τρέχετε με 100 μέσα στην πόλη για να τους ξεφύγετε, θα βλέπαμε στα στατιστικά κάτι το οποίο να στήριζε αυτόν τον φόβο, δηλαδή αυξημένο ποσοστό συγκρούσεων μεταξύ Ι.Χ. και μηχανών με υπαίτιο τον οδηγό του Ι.Χ..

Όμως αυτό δεν υφίσταται. Για την ακρίβεια, το μισό των ατυχημάτων (51.52%) των δίκυκλων οφείλονται σε σύγκρουση με Ι.Χ., και από αυτά, το μισό περίπου (56.36%) είναι αποκλειστική ευθύνη του οδηγού του Ι.Χ.

Πηγή: http://symol.gr/trochea-atychimata-ke-dikyklo/

Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Πολύ απλά, το σενάριο που έχετε στο μυαλό, πως δηλαδή θα κινήστε καθ'όλα νόμιμα στο οδόστρωμα και θα πέσει επάνω σας ο κακός οδηγός Ι.Χ., στην καλύτερη των περιπτώσεων ισχύει μόνο για το ένα τέταρτο των ατυχημάτων με μηχανή. Σε όλα τα υπόλοιπα, τα τρία τέταρτα των ατυχημάτων με μηχανές δηλαδή, ο αναβάτης έχει μερική ή όλική συνυπαιτιότητα, επειδή ακριβώς κάνει τις παραβάσεις που υπερασπίζετε εσείς.

 Το συμπέρασμα είναι πως, με στατιστικά κιόλας, οι οδηγοί μηχανών θα ήταν πιο ασφαλείς αν απλά τηρούσαν πλήρως τον Κ.Ο.Κ., άσχετα με το τι κάνουν οι υπόλοιποι οδηγοί γύρω τους. Οπότε μην νίπτετε τας χείρας σας λόγω μιας επιλογής lifestyle που έχετε κάνει, η προσωπική σας ασφάλεια εξαρτάται κατά κύριο λόγο από εσάς .

Για να τελειώνουμε, θέλω να σε ρωτήσω κάτι για να καταλάβω αν έχει νόημα η κουβέντα που κάνουμε:

Είμαι μπροστά από φανάρι στην Κηφισίας 2 το πρωί και το βλέπω να ανάβει κόκκινο. 

Προσωπικά με το μηχανάκι σταματάω τέρμα δεξιά του δρόμου, σε σημείο που το δεξί μου πόδι να πατάει στο πεζοδρόμιο

Είμαι σύμφωνος με τον ΚΟΚ ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Προσωπικά με το μηχανάκι σταματάω τέρμα δεξιά του δρόμου, σε σημείο που το δεξί μου πόδι να πατάει στο πεζοδρόμιο

Είμαι σύμφωνος με τον ΚΟΚ ; 

Αυτο σου λέει.

Θεωρει οτι εισαι παράνομος και πρέπει να σταματήσεις στη μέση του δρόμου. Δεν μπορει ως μη οδηγος μηχανης να αντιληφθει πως μας τρομοκρατεί το γεγονος οτι αυτος που ακολουθεί κατά 99,9% θα έχει αυξήσει ταχυτητα για να περάσει με πορτοκαλοκοκκινο :P Δεν τον κατηγορω τον άνθρωπο βέβαια. 

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, masteripper είπε

Πάντως νομίζω ότι το πιο επικίνδυνο όχημα είναι χαλαρά τώρα το ποδήλατο...περνάνε ΣΤΟΠ/φανάρια λες και δεν υπάρχουν...στο τσακ θα ήμουν σιδεροδέσμιος γιατί πέρασα με ΠΡΑΣΙΝΟ και οι πιτσιρικάδες πέρασαν τον δρόμο χαλαρά απο πεζοδρόμιο-δρόμος-πεζοδρόμιο .....

 

59 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

εχω δει ενηλικα να διασχιζει θηβων και παναγη τσαλδαρη (μπροστα απ το μετρο) ΔΙΑΓΩΝΙΑ σε ωρα αιχμης. για οσους ξερουν το σημειο καταλαβαινουν οτι ειναι σκετη αυτοκτονια κατι τετοιο..

παντως δε πας αθηνα με ποδηλατο. το δοκιμασα σε καποια φαση ως ενηλικας πριν 2 χρονια, αλλα το εκοψα γιατι φοβομουν πολυ. δεν εκανα καν βλακειες σαν το παραπανω παραδειγμα, απλα αμα φοβαται καποιος μια φορα με το αμαξι, και με το μηχανακι 10, με το ποδηλατο φοβασαι 100

Όλα είναι θέμα παιδείας... έχω δει πάρα πολλούς σαν αυτούς που λέτε αλλά έχω δει και άλλους που ακολουθούν πλήρως τον Κώδικα (συνήθως ανήκουν σε κάποιον Σύνδεσμο ή σε κάποια ομάδα ποδηλατών από το FB). Προσωπικά το καλοκαίρι κάνω συνέχεια το Πειραιάς - Γλυφάδα και πίσω χωρίς να μου έχουν κορνάρει ποτέ, πηγαίνοντας τέρμα δεξιά βεβαίως όπως προβλέπει το Άρθρο 16. 

26 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Για να τελειώνουμε, θέλω να σε ρωτήσω κάτι για να καταλάβω αν έχει νόημα η κουβέντα που κάνουμε:

Είμαι μπροστά από φανάρι στην Κηφισίας 2 το πρωί και το βλέπω να ανάβει κόκκινο. 

Προσωπικά με το μηχανάκι σταματάω τέρμα δεξιά του δρόμου, σε σημείο που το δεξί μου πόδι να πατάει στο πεζοδρόμιο

Είμαι σύμφωνος με τον ΚΟΚ ; 

Ναι είσαι σύμφωνος, Άρθρο 16 πάλι, η θέση των δικύκλων όταν δεν θέλουν να εμποδίζουν είναι τέρμα δεξιά. Βέβαια όταν ανάψει πράσινο δεν θα προσπεράσεις τον προπορευόμενο από δεξιά, έτσι; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Narayan είπε

Όλα είναι θέμα παιδείας... έχω δει πάρα πολλούς σαν αυτούς που λέτε αλλά έχω δει και άλλους που ακολουθούν πλήρως τον Κώδικα (συνήθως ανήκουν σε κάποιον Σύνδεσμο ή σε κάποια ομάδα ποδηλατών από το FB). Προσωπικά το καλοκαίρι κάνω συνέχεια το Πειραιάς - Γλυφάδα και πίσω χωρίς να μου έχουν κορνάρει ποτέ, πηγαίνοντας τέρμα δεξιά βεβαίως όπως προβλέπει το Άρθρο 16. 

Ναι είσαι σύμφωνος, Άρθρο 16 πάλι, η θέση των δικύκλων όταν δεν θέλουν να εμποδίζουν είναι τέρμα δεξιά. Βέβαια όταν ανάψει πράσινο δεν θα προσπεράσεις τον προπορευόμενο από δεξιά, έτσι; 

Τι πάει να πει "δε θέλουν να εμποδίζουν" ; 

Σταματημένος στο φανάρι είμαι, δε σταμάτησα να μιλήσω στο κινητό

Όπως επίσης πάλι βράδυ δεν σταματάω ποτέ τελευταίος σε φανάρι (όταν δε προλαβαίνω να πιάσω δεξιά), μπαίνω ανάμεσα από αμάξια παρανομώντας συνειδητά 

Γιατί ο ΚΟΚ δεν λέει πουθενά τι γίνεται όταν σκάει ο μεθυσμένος από πίσω σε μηχανάκι ούτε τι γίνεται όταν η τύπισσα στα διόδια γκαζώνει το αυτόματο και σκάει στον μπροστά "έτσι επειδή αφαιρέθηκε" 

Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία μου με ανθρώπους που βγαίνουν στο Internet και κατακρίνουν 1002 στραβά άλλων ευαγγελιζόμενοι ότι τους πνίγει το δίκιο ενώ αυτοί δε κάνουν το παραμικρό στραβό και τα κάνουν όλα τέλεια μου έχει δείξει ότι χωρίζονται σε δύο περιπτώσεις: 

1. Αυτοί που όντως δε μπορούν την ελληνική νοοτροπία (από οδήγηση μέχρι ότι άλλο θες), και αρρωσταίνουν από το περιβάλλον  

2. Αυτοί που είναι τρολλάκια του ίντερνετ και πίσω από ένα πληκτρολόγιο λένε ότι τα κάνουν όλα τέλεια σαν στρατιωτάκια (δε πίνουν, δε καπνίζουν, δεν κάνουν τη παραμικρή παράβαση όταν οδηγούν, δουλεύουν αδιάλειπτα με το γκάζι στο πάτωμα 15 ώρες τη μέρα κλπ κλπ), ενώ στη πραγματικότητα είναι τα ίδια σκατά (και χειρότερα) με τους υπόλοιπους που απλά έχουν το "θάρρος" να το παραδέχονται δημόσια

Οι άνθρωποι που ανήκουν στη κατηγορία 1 απλά δε μένουν στην Ελλάδα

Ο νοών νοείτω...

 

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ.
3 ώρες πριν, pontez2 είπε

Το συμπέρασμά σου θα αλλάξει αν αποφασίσεις να οδηγήσεις 2κυκλο...

Και εμείς οδηγήσαμε δίκυκλο.

Αυτά που βλέπουν κάθε μέρα τα μάτια μου από αναβάτες (Αθήνα) είναι τραγικό.

  • Moderators
Δημοσ.
16 hours ago, AristidisZ said:

Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία μου με ανθρώπους που βγαίνουν στο Internet και κατακρίνουν 1002 στραβά άλλων ευαγγελιζόμενοι ότι τους πνίγει το δίκιο ενώ αυτοί δε κάνουν το παραμικρό στραβό και τα κάνουν όλα τέλεια

Μόνο που αν δεν έχεις καταλάβει αυτό κάνουν κατά κόρον και οι δικυκλιστές εν γένει, όπως ο τύπος στο βίντεο για παράδειγμα. Για παράδειγμα εσύ περιγράφεις την οδική σου συμπεριφορά που δεν είναι σύμφωνη με τον ΚΟΚ (υποθετικά μιλάω, μπορεί και να είναι απλά point θέλω να κάνω), επειδή κρίνεις ότι έτσι θα είσαι πιο ασφαλής μιας και μεγάλη μερίδα τον αυτοκινητιστών είναι αούγκανοι (και καλά κάνεις, αν θες την άποψή μου οφείλεις να διαφυλάττεις την σωματική σου ακεραιότητα, ακόμα κι αν πρέπει να παρανομήσεις κατά τη γνώμη μου). Ωστόσο, αυτό σου αφαιρεί άμεσα το δικαίωμα να κρίνεις την οδηγική συμπεριφορά του οποιουδήποτε random αυτοκινητιστή παραβιάζει τον ΚΟΚ, γιατί αντίστοιχα δεν μπορείς να ξέρεις για ποιό λόγο ο άλλος οδηγάει σα μαλάκας και εφόσον είσαι της άποψης ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα (ξαναλέω, πολύ καλά κάνεις όταν πρέπει να διαφυλάξεις τη σωματική σου ακεραιότητα).

Όταν ξεσκίζεσαι στις διηθήσεις, ε είσαι και λίγο γραφικός να ανεβάζεις βίντεο με τα στραβά των άλλων. Ή θα είσαι άψογος και θα κρίνεις ή θα είσαι ένας από εμάς και θα κάνεις τουμπεκί.

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχως δεν μπορέσα να διαβασω και τις 16 σελίδες με σχόλια οποτε αυτό που θα πω ίσως να εχει ηδη αναφερθεί. Ανεξάρτητα αν είσαι οδηγός αυτοκινήτου, μηχανής, ποδηλάτου ή απλά πεζός θα πρεπει να γνωρίζεις τα βασικά γου ΚΟΚ. Το προτιμότερο θα ήταν να γίνει με εκπαίδευση αλλα αν αυτό δεν είναι εφικτό..... ας γίνει με πρόστιμα. Δέχομαι ότι η σημανση σε πολλα σημεία μπορεί να είναι παραλογη, ελλιπής ή ανυπαρκτη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρεπει ο καθένας να κανει του κεφαλιου του.

 

Παραδειγμα 1: Μένω αγιο δημήτριο. Σε μία στροφή της Αγίου Δημητρίου με κατευθυνση προς Νέα Σμύρνη επιτρέπεται να στρίψεις στην καθοδο (που η στροφή είναι απλά στα δεξια) εχει όμως απαγορετυτικό όταν θες να στρίψεις κοβοντας την κυκλοφορία. Παρόλα αυτά όλοι στριβουν από εκεί. Αν καποιος τους πέσει πανω.... τότε θα δουμε τι θα πει η ασφαλιστική.

Παραδειγμα 2: Καθημερινά γυρίζοντας σπίτι περνάω από ενα δρόμο που είναι αντικειμενικά φαρδύς (παρκαρισμενα δεξια αριστερα αλλα περνάνε και 2 αμαξια). Λόγω αμελιας ή σχεδιασμού όμως ΌΛΑ τα στενά που είναι στα δεξια (και από τις 2 κατευθύνσεις) δεν εχουν στοπ. Όσοι κινουνται στον φαρδύ δρόμο περνάνε σφαίρα. Οι περισσότεροι που βγαίνουν από τα στενά προσέχουν. Μερικοί απλά ξερουν ότι δεν εχουν στοπ και εφόσον είναι δεξια απλα βγαίνουν. Βλέπω καθημερινά διαφορους να φωνάζουν επειδή είναι τον φαρδύ δρόμο οποτε πιστευουν ότι εχουν προτεραιτότητα. Και όταν εγώ περνάω από εκεί και κοντοστεκομαι ο πίσω κορναρει ή απλά προσπερνάει κοιταζοντας περιεργα.

Παραδειγμα 3: Δεχομαι ότι οι διαβάσεις πεζών δεν είναι καλοσχεδιασμενες σε πολλες περιπτωσεις ή ανυπαρκτες σε αλλες. Θεωρώ όμως παραλογο να εχεις διαβαση με φαναρι στα 5 μέτρα αλλα να ρισκάρεις και να περνάς αναμεσα στα αυτοκινητα γιατί βαριεσαι να πας μεχρι εκεί.

Περαδειγμα 4: Χθες ήμουν εξω από τον σταθμό ηλιουπολης. Υπάρχει διασταυρωση όπου τα οχήματα από την Βουλιαγμενης μπαινουν στον παραλληλο που περναει διπλα από τον σταθμό. Τα οχήματα που κινουνται ήδη στον παραλληλο εχουν στοπ. Ερχεται μία μηχανή που ευτυχώς ο οδηγός πηγαινε προσεκτικά. Το αυτοκίνητο στον παραλληλο ενώ εχει στοπ και πηγαινε αργά όσο εβλεπε να περάνε αμαξια, όταν είδε την μηχανή γκαζώνει και περνάει. Ο οδηγός της μηχανής, σταματάει, κουναει το κεφάλι και απλά συνεχίζει. Τι να κανει;

Παραδειγμα 5: Αμφιθέας στροφή προς Αγιας Βαρβάρας. Δεν θυμαμαι να εχω στριψει ποτέ χωρίς να εχω καποιος σφίνα στα δεξια μου

Δημοσ.

Επειδη εγω ημουν αυτος που ειπε οτι η διηθηση σε ωρες αιχμης βοηθαει το κυκλοφοριακο και το πιστευω ακραδαντα θα δωσω το παραδειγμα μου. Καθημερινα στη Π.Ραλλη προς Κιφισο ή Αθηνα το πρωι ειναι τα παντα στασιμα. Σε καθε ανοιγμα φαναριου ξεικανε πρωτα καμια 40αρια μηχανακια, αν δεν ειχαν περασει μπροστα οσο ηταν τα παντα σταματημενα αλλα αντιθετα ειχαν κατσει σε στοιχο ο ενας πισω απο τον αλλον θα ειχαμε αλλα σαραντα αυτοκινητα σε μηκος να περιμενουν ανα φαναρια. Αν το υπολογισετε οτι στο 10λεπτο ανοιγει 5 φορες θα ειχαμε αλλα 200 αμαξια στοιβαγμενα τραβοντα ακομα πιο πισω το προβλημα. Αντιθετα τωρα αυτα εχουν περασει μπροστα και ξεκινανε ταχιστα γιατι εχουν παραταχθει παραλληλα καλυπτοντας θεσεις για 6 αμαξια. Αυτη ειναι σωστη χρηση της διηθησης και βοηθαει τους παντες στο θεμα κινησης. Απο την αλλη αν η ροη ειναι με 40+ δεν αλαζει κατι σημαντικο οι διαφορες ειναι πολυ μικρες, αν τις χρονομετρησει καποιος θα δει διαφορα του 1-2 λεπτων στη διαδρομη του μισαωρου. Το οτι πολοι το κανουν και τοτε δεν αναιρει τα θετικα του να γινεται οταν η κυκλοφορια ειναι σταματημενη, τους κανει απλα καφρους. Το οτι πολοι θεωρουν βλακες τους οδηγους δικυκλου και το πως στεκονται στο οδοσατρωμα απλα δειχνει οτι δεν εχουν οπδηγησει ποτε τους δικυκλο μεσα σε πολη. Αυτο εκανα και εγω μεχρι πριν λιγα χρονια που ξεκινησα να οδηγω και μηχανη και πολυ γρηγορα καταλαβα το γιατι το κανουν (παντελης εληψη σεβασμου προς αυτα). Ο ΚΟΚ ειναι και αυτος ενας νομος δεν τον κανει και αυτοματα σωστο ή επικαιρο. Σε πολλες χωρες σιγα σιγα εκτος απο την νομημοποιηση της διηθησης στις περιπτωσεις που αναφερω πλεον ξεκινανε και βαζουνε μεχρι και χωρο στα φαναρια μονο για τα δικυκλα ωστε να εποφεληθουν αυτου που λεω.

Στην παρακατω εικονα δειχνει ενα αριθμο ανθρωπων και το χωρο που θα καταλαμβαναν αναλογα με το οχημα της επιλογης τους (εχει να κανει με ποδηλατες οποτε οπου ποδηλατο βαλτε μηχανακι και θα ειστε κοντα) και θα καταλαβεται τι προβλημα λυνουν οσον αφορα καθαρα και μονο το κυκλκοφοριακο σε μια πολη.

https://humantransit.org/2012/09/the-photo-that-explains-almost-everything.html

Στο αποκατω βιντεο οπου ποδηλατα βαλτε μηχανακι κ μηχανες μια η αλλη θα ειναι (λιγο πιο γργηγορο οσον αφορα το χρονο καθως μιλαμε για νομημες ταχυτητες πολης αλλα αναλογιστητε να ηταν πραγματικος δρομος ποσο θα αυξανε το προβλημα).

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπερα, μενω βορεια ελλαδα και η κατασταση ειναι ανυποφορη. Διπλοπαρκαρουν παντου, παρκαρουν παντου, στο δρομο ολοι ειναι αφηρημενοι και δεν προσεχουν τιποτα, αυτοι δε, που εχουν αυτοκινητα πριμιουμ μαρκας ( bmw, mercedes, audi) δε σεβονται ακομα περισσοτερο κανεναν και τηρουν ακομα λιγοτερο τον ΚΟΚ. Για τις διαβασεις ααααλλο τεραστιο θεμα και αυτο. Η απορια μου ομως ειναι η εξης: 

Μονο απο την παρανομη σταθμευση η τροχαια θα μπορουσε καθημερινα να κοβει κλησεις ισως δεκαδων χιλιαδων ευρω, σε ενα μηνα θα ηταν ολοι στρατιωτακια. ΓΙΑΤΙ δεν το κανουν; παλαιοτερα κυκλοφορουσε η φημη οτι ηταν εντολη απο πανω. Μα δεν μπορω να φανταστω ΕΝΑΝ λογο για κατι τετοιο περα απο τη διατηρηση της αταξιας.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, primeragt είπε

Επειδη εγω ημουν αυτος που ειπε οτι η διηθηση σε ωρες αιχμης βοηθαει το κυκλοφοριακο και το πιστευω ακραδαντα θα δωσω το παραδειγμα μου. Καθημερινα στη Π.Ραλλη προς Κιφισο ή Αθηνα το πρωι ειναι τα παντα στασιμα. Σε καθε ανοιγμα φαναριου ξεικανε πρωτα καμια 40αρια μηχανακια, αν δεν ειχαν περασει μπροστα οσο ηταν τα παντα σταματημενα αλλα αντιθετα ειχαν κατσει σε στοιχο ο ενας πισω απο τον αλλον θα ειχαμε αλλα σαραντα αυτοκινητα σε μηκος να περιμενουν ανα φαναρια. Αν το υπολογισετε οτι στο 10λεπτο ανοιγει 5 φορες θα ειχαμε αλλα 200 αμαξια στοιβαγμενα τραβοντα ακομα πιο πισω το προβλημα. Αντιθετα τωρα αυτα εχουν περασει μπροστα και ξεκινανε ταχιστα γιατι εχουν παραταχθει παραλληλα καλυπτοντας θεσεις για 6 αμαξια. Αυτη ειναι σωστη χρηση της διηθησης και βοηθαει τους παντες στο θεμα κινησης. Απο την αλλη αν η ροη ειναι με 40+ δεν αλαζει κατι σημαντικο οι διαφορες ειναι πολυ μικρες, αν τις χρονομετρησει καποιος θα δει διαφορα του 1-2 λεπτων στη διαδρομη του μισαωρου. Το οτι πολοι το κανουν και τοτε δεν αναιρει τα θετικα του να γινεται οταν η κυκλοφορια ειναι σταματημενη, τους κανει απλα καφρους. Το οτι πολοι θεωρουν βλακες τους οδηγους δικυκλου και το πως στεκονται στο οδοσατρωμα απλα δειχνει οτι δεν εχουν οπδηγησει ποτε τους δικυκλο μεσα σε πολη. Αυτο εκανα και εγω μεχρι πριν λιγα χρονια που ξεκινησα να οδηγω και μηχανη και πολυ γρηγορα καταλαβα το γιατι το κανουν (παντελης εληψη σεβασμου προς αυτα). Ο ΚΟΚ ειναι και αυτος ενας νομος δεν τον κανει και αυτοματα σωστο ή επικαιρο. Σε πολλες χωρες σιγα σιγα εκτος απο την νομημοποιηση της διηθησης στις περιπτωσεις που αναφερω πλεον ξεκινανε και βαζουνε μεχρι και χωρο στα φαναρια μονο για τα δικυκλα ωστε να εποφεληθουν αυτου που λεω.

Στην παρακατω εικονα δειχνει ενα αριθμο ανθρωπων και το χωρο που θα καταλαμβαναν αναλογα με το οχημα της επιλογης τους (εχει να κανει με ποδηλατες οποτε οπου ποδηλατο βαλτε μηχανακι και θα ειστε κοντα) και θα καταλαβεται τι προβλημα λυνουν οσον αφορα καθαρα και μονο το κυκλκοφοριακο σε μια πολη.

https://humantransit.org/2012/09/the-photo-that-explains-almost-everything.html

Στο αποκατω βιντεο οπου ποδηλατα βαλτε μηχανακι κ μηχανες μια η αλλη θα ειναι (λιγο πιο γργηγορο οσον αφορα το χρονο καθως μιλαμε για νομημες ταχυτητες πολης αλλα αναλογιστητε να ηταν πραγματικος δρομος ποσο θα αυξανε το προβλημα).

Με την ίδια ακριβώς λογική, τα 40 μηχανάκια καθυστερούν τα αυτοκίνητα που ήταν ήδη στο φανάρι να ξεκινήσουν... Επίσης κάνοντας συνεχείς σφήνες για να μπουν πρώτοι στα φανάρια αναγκάζουν όλους τους υπόλοιπους να κόψουν η να κάνουν ελιγμούς, κάτι το οποίο δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα.. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τα αυτοκίνητα που αλλάζουν διαρκώς λωρίδες στην κίνηση, δημιουργώντας πολύ παραπάνω κίνηση.. Μην δουλευόμαστε... Δεν είναι ο λόγος να βοηθήσω την κίνηση, αλλά "είμαι Ελληναρας και ο δρόμος μου ανήκει!! Μου χρωστάει το σύμπαν και όλα τα άλλα ζώα γύρω μου πρέπει να κάνουν στην άκρη για να περάσω ΕΓΩ πρώτος... Μην τολμήσει να με ενοχλήσει κάνεις, αλλά εγώ έχω το δικαίωμα να ενοχλώ τους πάντες και να μην με νοιαζει".. Μην γελιόμαστε, αυτή τη νοοτροπία την έχουμε σε όλα, από τον δρόμο μέχρι την γειτονιά και το supermarket.  Λέγεται πολύ απλά παιδεία που σε αυτήν την χώρα δεν υπάρχει! Είναι τόσο απλό.. Αυτό που δεν θα ήθελα να μου κάνει ο άλλος να μην το κάνω εγώ.. Τόσο απλό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν λεει κανεις οτι γινετε αυτο γιατι ξαφνικα ολοι οσοι οδηγουν μηχανακια κ μηχανες εκοινη τη στιγμη το κανουν γιατι θα βελτιωθει η κατασταση αλλα γιατι μπορουν. Δεν μιλησα σε κανενα μυνημα μου για το λογο που γινετε. Ειπα μονο υπο ποιες πρυποθεσεις βοηθαει. Μα αν διαβασεις αυτα που λεω συμφωνω με το οτι δεν εχει λογικη να γινετε οταν η ροη ειναι σε φυσιολογικες συνθηκες και οτι αντιθετα δημιουργει και προβληματα οταν γινετε εκβιαστικα. Το οτι θα καθηστερησουν τα μηχανακια τα πρωτα αυτοκινητα οταν μπουν μπροστα τους ειναι δεδομενο αν το δεις απο τη σκοπια ενος μονο φαναριου, αν το παρατηρησεις σε βαθος χρονου γινεται οτι και στο βιντεακι. Ποσοι περασαν vs ποσοι θα περναγαν και η σωστη απαντηση ειναι πως με τη διηθηση σε βαθος χρονου εχουν περασει περισσοτεροι , αν αντιθετα τα μηχανακια τα υποχρεοναμε να κινουνται σαν αυτοκινητα θα ειχαμε πολλαπλασια κινηση στους δρομους οπως συμβαινει στην Αθηνα καθε φορα που βρεχει (και ως δια μαγειας "εξαφανιζονται" οι μηχανες) και ξεφνικα απο 20 λεπτα διαδρομη θες 45 ειδικα αν πρεπει να μπεις κεντρο. Το οτι ατομικα οι οδηγοι των μηχανων κανουν τη διηθηση γιατι μπορουν δεν αναιρει το γεγονος οτι βοηθαει στο κυκλοφοριακο προβλημα.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, primeragt said:

Δεν λεει κανεις οτι γινετε αυτο γιατι ξαφνικα ολοι οσοι οδηγουν μηχανακια κ μηχανες εκοινη τη στιγμη το κανουν γιατι θα βελτιωθει η κατασταση αλλα γιατι μπορουν. Δεν μιλησα σε κανενα μυνημα μου για το λογο που γινετε. Ειπα μονο υπο ποιες πρυποθεσεις βοηθαει. Μα αν διαβασεις αυτα που λεω συμφωνω με το οτι δεν εχει λογικη να γινετε οταν η ροη ειναι σε φυσιολογικες συνθηκες και οτι αντιθετα δημιουργει και προβληματα οταν γινετε εκβιαστικα. Το οτι θα καθηστερησουν τα μηχανακια τα πρωτα αυτοκινητα οταν μπουν μπροστα τους ειναι δεδομενο αν το δεις απο τη σκοπια ενος μονο φαναριου, αν το παρατηρησεις σε βαθος χρονου γινεται οτι και στο βιντεακι. Ποσοι περασαν vs ποσοι θα περναγαν και η σωστη απαντηση ειναι πως με τη διηθηση σε βαθος χρονου εχουν περασει περισσοτεροι , αν αντιθετα τα μηχανακια τα υποχρεοναμε να κινουνται σαν αυτοκινητα θα ειχαμε πολλαπλασια κινηση στους δρομους οπως συμβαινει στην Αθηνα καθε φορα που βρεχει (και ως δια μαγειας "εξαφανιζονται" οι μηχανες) και ξεφνικα απο 20 λεπτα διαδρομη θες 45 ειδικα αν πρεπει να μπεις κεντρο. Το οτι ατομικα οι οδηγοι των μηχανων κανουν τη διηθηση γιατι μπορουν δεν αναιρει το γεγονος οτι βοηθαει στο κυκλοφοριακο προβλημα.

Άρα η θέση σου ποιά είναι από τις δύο:

1) Κακώς κάνουν διήθηση, παρόλο που βοηθάει στη ροή

2) Καλώς κάνουν διήθηση, μιας και βοηθάει στη ροή

Επεξ/σία από Malthador

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...