Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βλέπω να λέτε για λωρίδες και δεξιά η αριστερά ή στη μέση .... Ας μου πει κάποιος σε δρόμους με μία λωρίδα .... από ποιά λωρίδα ακριβώς προσπερνάνε τα μηχανάκια.... 

Καθημερινά... κινούμενος στο κέντρο της λωρίδας με το αυτοκίνητο... μία λωρίδα ο δρόμος... και έχω και απο τις δύο πλευρές μηχανάκια κολημένα στο φτερό για να περάσουν ...και λέω εγώ τώρα... αν χρειαστεί αν φρενάρω? Αν χρειαστεί να κάνω κάποιο ελιγμό; κι εγώ είμαι ένας άνθρωπος που οδηγάει 24 χρόνια και δεν με πιάνει πανικός... για δείτε αυτούς με 1-2 χρόνια εμπειρία πόσο πανικοβάλονται όταν τους "πιέζουν" από παντού τα μηχανάκια για να περάσουν.. 

Μην αναφέρω το κλασικό ... σε δρόμο που στρίβει και αριστερά..σταματημένος με φλάς και μόλις ανάβει πράσινο, θα πρέπει πάντα να κοιτάω τον καθρέφτη μην πάει να προσπεράσει μηχανάκι για να πάει ευθεία... 

Δεν λέω οτι με το αυτοκίνητο οδηγάνε καλύτερα, αλλά όπως ανέφερα και προηγουμένος, το 80% των χοντρών παραβάσεων τις κάνουν οι μηχανές.. και αν οι οδηγοί αυτοκινήτον απλά τους έγγραφαν όπως λέτε, τότε θα είχαμε 10δες θανατηφόρα κάθε μέρα... γιατί ξέρουμε οτι αν τον ακουμπήσουμε έστω, μπορεί να σκοτωθεί (κράνος, προστατευτικά, λιγότερο από το 5% των οδηγών μηχανών μέσα στην πόλη)

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Νομιζω οι γυναικες κανουν πιο πολλες παρανομιες κι απο ασχετοσυνη και απο αγνοια κινδυνου

Σημερα σε διαδρομη 15 λεπτων 3  ερχοντουσαν αντιθετα σε μονοδρομο και αμα τους πεις και τιποτα στη λενε κιολας

Επισης προτεραιοτητα δε σου δινουν σχεδον ποτε

Εκνευριστικοι  επισης ειναι οσοι πανε σαν τη κοτα και οταν φτανουν στο φαναρι και αναβει κοκκινο περνανε  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, cakrit είπε

Δεν λέω οτι με το αυτοκίνητο οδηγάνε καλύτερα, αλλά όπως ανέφερα και προηγουμένος, το 80% των χοντρών παραβάσεων τις κάνουν οι μηχανές.. και αν οι οδηγοί αυτοκινήτον απλά τους έγγραφαν όπως λέτε, τότε θα είχαμε 10δες θανατηφόρα κάθε μέρα... γιατί ξέρουμε οτι αν τον ακουμπήσουμε έστω, μπορεί να σκοτωθεί (κράνος, προστατευτικά, λιγότερο από το 5% των οδηγών μηχανών μέσα στην πόλη)

Κράνος φοράνε αρκετοί πλέον.

Προστατευτικά μες την πόλη ένας στους δέκα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 14/12/2018 στις 7:51 ΜΜ, adi32 είπε

Απελπιστικη η κατασταση στους δρομους και κανεις δε νοιαζεται 

Δειτε στο 1,29'' το δολοφονο

Ελα στη Ρόδο να δείς άλλου τύπου οδήγησης. Αυτά που περιγράφεις είναι αυτονόητα εδώ. Μιά φορά περίμενα σε φανάρι στο κέντρο πίσω από ένα τζίπ που ο οδηγός.....έλειπε. Ολοι τρέχουν κορνάρουν σταματάνε όταν θέλουν αλλά κυρίως δεν αφήνουν αποστάσεις  Οδηγώντας πάντα πιστεύεις ότι σε κυνηγάνε περιπολικά...Οσο για να περάσεις κάθετα ένα δρόμο είναι αδύνατο.Μπορεί να περιμένεις και 20 λεπτά.Αλλά και μούρη να βγάλεις δε χαμπαριαζουν. Δύο αντίθετα αυτοκίνητα να βγάλουν μούρη περνάνε ....ανάμεσα.Χρησιμοποιώ έτσι χέρια.Μόνο έτσι σώζεσαι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, cakrit είπε

Βλέπω να λέτε για λωρίδες και δεξιά η αριστερά ή στη μέση .... Ας μου πει κάποιος σε δρόμους με μία λωρίδα .... από ποιά λωρίδα ακριβώς προσπερνάνε τα μηχανάκια.... 

Καθημερινά... κινούμενος στο κέντρο της λωρίδας με το αυτοκίνητο... μία λωρίδα ο δρόμος... και έχω και απο τις δύο πλευρές μηχανάκια κολημένα στο φτερό για να περάσουν ...και λέω εγώ τώρα... αν χρειαστεί αν φρενάρω? Αν χρειαστεί να κάνω κάποιο ελιγμό; κι εγώ είμαι ένας άνθρωπος που οδηγάει 24 χρόνια και δεν με πιάνει πανικός... για δείτε αυτούς με 1-2 χρόνια εμπειρία πόσο πανικοβάλονται όταν τους "πιέζουν" από παντού τα μηχανάκια για να περάσουν.. 

Μην αναφέρω το κλασικό ... σε δρόμο που στρίβει και αριστερά..σταματημένος με φλάς και μόλις ανάβει πράσινο, θα πρέπει πάντα να κοιτάω τον καθρέφτη μην πάει να προσπεράσει μηχανάκι για να πάει ευθεία... 

Δεν λέω οτι με το αυτοκίνητο οδηγάνε καλύτερα, αλλά όπως ανέφερα και προηγουμένος, το 80% των χοντρών παραβάσεων τις κάνουν οι μηχανές.. και αν οι οδηγοί αυτοκινήτον απλά τους έγγραφαν όπως λέτε, τότε θα είχαμε 10δες θανατηφόρα κάθε μέρα... γιατί ξέρουμε οτι αν τον ακουμπήσουμε έστω, μπορεί να σκοτωθεί (κράνος, προστατευτικά, λιγότερο από το 5% των οδηγών μηχανών μέσα στην πόλη)

σ αυτο που λες με τα μηχανακια φταινε αλλα πραματα, οχι το μηχανακι καθ αυτο..

1. εχουμε ελαχιστα μηχανακια σε σχεση με αυτοκινητα και μεγαλο ποσοστο αυτων ειναι "επαγγελματικα". δηλαδη ντελιβεραδες, κουριερ, κλπ, και δυστυχως καμια σχεση πως οδηγα καποιος που μετακινηται με καποιον που δουλευει. εχω δουλεψει (και θα συνεχισω να δουλευω) σαν επαγγελματιας οδηγος και σε διτροχα και τετρατροχα, ακομα και τωρα που ειμαι πλεον συνετος οδηγος οταν δουλευω ειμαι πιο βιαστικος

2. ανηλικοι / με το ζορι ενηλικοι προτιμουν τα μηχανακια διοτι ειναι φτηνα και κανεις και μουρη στους φιλους σου στο σχολειο

απο κει και περα νομιζω φταιει και η κινηση των πολεων. δεν εχουν χωρο να κανουν και πολλες μαλακιες τα αυτοκινητα οταν οδηγανε σε στοιχους. οταν ομως βρουν ανοιγμα τι οδηγουν μηχανακι τι οδηγουν αμαξι, ποιος ειδε το χαρο και δε τον φοβηθηκε με τους ταλιμπαν που εχουμε εκει εξω..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Narayan είπε

Εμείς γράφουμε τι ισχύει βάσει Κ.Ο.Κ., εσείς δικαιολογίες για του λόγους που δεν τον τηρείτε.

O KOK γράφει επισης οτι σε κατοικημένη περιοχη δε πρέπει κανεις να οδηγάει πάνω απο 50. Δε το τηρεί κανεις. Ξέρεις γιατι? Διοτι δεν μπορουν.

Επισης υπάρχουν ορια σε γειτονιές 20 και 30. Δεν τα τηρούν ούτε οι εκπροσωποι του νόμου.

Ιδανικά ναι, το μηχανάκι θα έπρεπε να καλυπτει μια λωριδα. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ομως να συμβει αυτο. Για αυτο και δε το τηρουν.

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, pontez2 είπε

O KOK γράφει επισης οτι σε κατοικημένη περιοχη δε πρέπει κανεις να οδηγάει πάνω απο 50. Δε το τηρεί κανεις. Ξέρεις γιατι? Διοτι δεν μπορουν.

Επισης υπάρχουν ορια σε γειτονιές 20 και 30. Δεν τα τηρούν ούτε οι εκπροσωποι του νόμου.

Ιδανικά ναι, το μηχανάκι θα έπρεπε να καλυπτει μια λωριδα. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ομως να συμβει αυτο. Για αυτο και δε το τηρουν.

Αυτό θα έχει ενδιαφέρον να το εξηγήσεις.

Stephen-Colbert-Popcorn.gif&key=b31fb68c

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, adi32 είπε

Νομιζω οι γυναικες κανουν πιο πολλες παρανομιες κι απο ασχετοσυνη και απο αγνοια κινδυνου

Σημερα σε διαδρομη 15 λεπτων 3  ερχοντουσαν αντιθετα σε μονοδρομο και αμα τους πεις και τιποτα στη λενε κιολας

Επισης προτεραιοτητα δε σου δινουν σχεδον ποτε

Εκνευριστικοι  επισης ειναι οσοι πανε σαν τη κοτα και οταν φτανουν στο φαναρι και αναβει κοκκινο περνανε  

το έχω ξαναπεί πως βλέπω παααααρα πολλές γυναικές με κινητό στο χέρι παρά άντρες στο τιμόνι...δεν ξέρω τον λόγο...αλλά το ποσοστό γυναίκες με τηλέφωνο / άντρες με τηλέφωνο πιστεύω είναι μεγάλο....

  • Like 1
Δημοσ.

Και τα μηχανάκια είναι επικίνδυνα ειδικά αυτά που είναι απο πιτσαρίες/καφετέριες σκοτώστρες κανονικές δεν ξέρεις από που θα σου έρθει. Δεν κατηγορώ τα παιδιά αλλά τους ιδιοκτήτες που τους επιβάλουν αυτή τη συμπεριφορά του ΚΟΚ.

Είτε πεζός είτε με αυτοκίνητο κινδυνεύεις. 🤨

Στατιστικά τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν μέσα στις πόλεις.

Τζίπ, μηχανάκια,ποδήλατα πάνω στα πεζοδρόμια, άλλοι πάνε ανάποδα, άλλοι περνάνε με κόκκινο, άλλοι τρέχουν, χάος κανονικό και η αστυνομία μερικές φορές κάνει τα στραβά μάτια.

Προτιμότερο να πηγαίνει κάποιος σαν κότα παρά να τρέχει και όποιον πάρει ο χάρος.

Τρεις φορές γλίτωσα από του χάρου τα δόντια και μάλιστα πεζός απο μακακία άλλων. :mad:

φώναζε ο συγχωρεμένος ο Σταθάκης αλλά ποιος τον άκουγε οεο;

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Αυτό θα έχει ενδιαφέρον να το εξηγήσεις.

 

Αν έχεις στα 2 μέτρα πίσω σου κάποιον έτοιμο να σε πάρει παραμάζωμα επειδή πας με το όριο, αν ήσουν σε μηχανάκι θα άνοιγες γκάζι, πίστεψέ με... 

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Αυτό θα έχει ενδιαφέρον να το εξηγήσεις.

Stephen-Colbert-Popcorn.gif&key=b31fb68c

Έχει ηδη εξηγηθει 2 φορές απο διαφορετικά μέλη.

Καταλαβαίνω οτι ειναι δυσκολο να αντιληφθείς πως τα μηχανάκια δεν μπορουν να λειτουργησουν αλλιώς, ούτε να δεχτείς πως κι εσυ ο ίδιος μπορει καθημερινά να παραβιάζεις τον ΚΟΚ . 

Τα μηχανάκια οδηγουν δεξιά διότι αν αποφασίσουν να φρενάρουν σε περίπτωση κινδύνου, ο άλλος τους πήρε παραμάζωμα. ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. Το αμαξι, δινει ασφάλεια. Το μηχανάκι οχι. Το οδηγάς διοτι ειναι πιο γρηγορο στην πόλη.

0.jpg

Υ.Γ- Και αφου κατηγορησαμε τα μηχανάκια που οδηγουν στην ακρη του δρομου, ας παραγγειλουμε κανα σουβλάκια....αλλά άμα αργησει ο άτιμος ο ντιλιβεράς δε θα του αφησω τιποτε έτσι;

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα πρέπει να φταίει κάποιος άλλος για όλα.

Για το ότι οι οδηγοί διτρόχων οδηγούν παράτυπα (προσπεράσεις σε δρόμο με διπλή γραμμή, σε δρόμο με μία λωρίδα, καβάλημα πεζοδρομίου κλπ) φταίνε οι οδηγοί αυτοκινήτων, το κακό οδόστρωμα, ο καιρός.....

Για το ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων κάνουν αντίστοιχα έκτροπα φταίει το κράτος και η ελλιπής επιτήρηση από την τροχαία.

Για το ότι οι πεζοί πάνε να περάσουνε δρόμο με τρεις λωρίδες από τη μέση του πουθενά ενώ 200 μέτρα πιο κάτω έχει υπόγεια διάβαση φταίνε οι υποδομές, το φενγκ σούι, το γιν το γιανγκ.

Ποτέ δεν φταίμε εμείς. Άλλωστε αναγκαστήκαμε να γίνουμε ένα με το σύστημα....

Επεξ/σία από katisjimmis
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Αν έχεις στα 2 μέτρα πίσω σου κάποιον έτοιμο να σε πάρει παραμάζωμα επειδή πας με το όριο, αν ήσουν σε μηχανάκι θα άνοιγες γκάζι, πίστεψέ με... 

 

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Έχει ηδη εξηγηθει 2 φορές απο διαφορετικά μέλη.

Καταλαβαίνω οτι ειναι δυσκολο να αντιληφθείς πως τα μηχανάκια δεν μπορουν να λειτουργησουν αλλιώς, ούτε να δεχτείς πως κι εσυ ο ίδιος μπορει καθημερινά να παραβιάζεις τον ΚΟΚ . 

Τα μηχανάκια οδηγουν δεξιά διότι αν αποφασίσουν να φρενάρουν σε περίπτωση κινδύνου, ο άλλος τους πήρε παραμάζωμα. ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. Το αμαξι, δινει ασφάλεια. Το μηχανάκι οχι. Το οδηγάς διοτι ειναι πιο γρηγορο στην πόλη.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

0.jpg

Υ.Γ- Και αφου κατηγορησαμε τα μηχανάκια που οδηγουν στην ακρη του δρομου, ας παραγγειλουμε κανα σουβλάκια....αλλά άμα αργησει ο άτιμος ο ντιλιβεράς δε θα του αφησω τιποτε έτσι;

Καταρχάς συμφωνούμε στο ότι τα αυτοκίνητα δίνουν περισσότερη ασφάλεια από τις μηχανές. Όμως δεν πάυει να είναι προσωπική επιλογή του καθενός τι θα οδηγήσει για να κάνει τη δουλειά του.

Το γεγονός ότι οδηγείτε μηχανή από προσωπική επιλογή, ούτε σας δίνει το δικαίωμα να μην τηρείτε τον Κ.Ο.Κ., ούτε κάνετε στους υπόλοιπους κάποια χάρη επειδή μειώνετε την κίνηση στους δρόμους κάνοντας διήθηση κλπ κουφά που γράφτηκαν. Αυτά για το τυπικό της υπόθεσης.

Δεύτερον, αν ήταν δικαιολογημένος ο φόβος σας πως οι κακοί αυτοκινητιστές θέλουν να πέσουν επάνω σας και αναγκάζεστε να τρέχετε με 100 μέσα στην πόλη για να τους ξεφύγετε, θα βλέπαμε στα στατιστικά κάτι το οποίο να στήριζε αυτόν τον φόβο, δηλαδή αυξημένο ποσοστό συγκρούσεων μεταξύ Ι.Χ. και μηχανών με υπαίτιο τον οδηγό του Ι.Χ..

Όμως αυτό δεν υφίσταται. Για την ακρίβεια, το μισό των ατυχημάτων (51.52%) των δίκυκλων οφείλονται σε σύγκρουση με Ι.Χ., και από αυτά, το μισό περίπου (56.36%) είναι αποκλειστική ευθύνη του οδηγού του Ι.Χ.

Αναφορά σε κείμενο

12. Είδος ατυχήματος
α) Σύγκρουση με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο: 51,52%
β) Σύγκρουση με άλλο όχημα (αγροτικό, τρακτέρ κτλ.), ζώο ή εκτροπή: 34,54%
γ) Σύγκρουση με ΤΑΧΙ: 8,48%
δ) Σύγκρουση με φορτηγό ή λεωφορείο: 4,64%
ε) Σύγκρουση με δίκυκλο: 1,82%

Αναφορά σε κείμενο

17. Ευθύνη αναβάτη – άλλου οδηγού
Για το τροχαίο ατύχημα η ευθύνη ήταν:
α) Αποκλειστική άλλου οδηγού: 56,36%
β) Αποκλειστική του αναβάτη: 27,90%
γ) Συνυπαιτιότητα: 10,3%
δ) Δεν ευθύνονταν καθόλου αναβάτης ή οδηγός: 3,64%
Όπως είναι φυσικό, οι αναβάτες δεν θεωρούν τους εαυτούς τους συνυπαίτιους (και σωστά) όταν π.χ. δεν φορούν κράνος (πράγμα που κάνουν τα δικαστήρια…)

Πηγή: http://symol.gr/trochea-atychimata-ke-dikyklo/

 

Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Πολύ απλά, το σενάριο που έχετε στο μυαλό, πως δηλαδή θα κινήστε καθ'όλα νόμιμα στο οδόστρωμα και θα πέσει επάνω σας ο κακός οδηγός Ι.Χ., στην καλύτερη των περιπτώσεων ισχύει μόνο για το ένα τέταρτο των ατυχημάτων με μηχανή. Σε όλα τα υπόλοιπα, τα τρία τέταρτα των ατυχημάτων με μηχανές δηλαδή, ο αναβάτης έχει μερική ή όλική συνυπαιτιότητα, επειδή ακριβώς κάνει τις παραβάσεις που υπερασπίζετε εσείς.

Το συμπέρασμα είναι πως, με στατιστικά κιόλας, οι οδηγοί μηχανών θα ήταν πιο ασφαλείς αν απλά τηρούσαν πλήρως τον Κ.Ο.Κ., άσχετα με το τι κάνουν οι υπόλοιποι οδηγοί γύρω τους. Οπότε μην νίπτετε τας χείρας σας λόγω μιας επιλογής lifestyle που έχετε κάνει, η προσωπική σας ασφάλεια εξαρτάται κατά κύριο λόγο από εσάς .

Επεξ/σία από Narayan
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Narayan είπε

Καταρχάς συμφωνούμε στο ότι τα αυτοκίνητα δίνουν περισσότερη ασφάλεια από τις μηχανές. Όμως δεν πάυει να είναι προσωπική επιλογή του καθενός τι θα οδηγήσει για να κάνει τη δουλειά του.

Το γεγονός ότι οδηγείτε μηχανή από προσωπική επιλογή, ούτε σας δίνει το δικαίωμα να μην τηρείτε τον Κ.Ο.Κ., ούτε κάνετε στους υπόλοιπους κάποια χάρη επειδή μειώνετε την κίνηση στους δρόμους κάνοντας διήθηση κλπ κουφά που γράφτηκαν. Αυτά για το τυπικό της υπόθεσης.

Δεύτερον, αν ήταν δικαιολογημένος ο φόβος σας πως οι κακοί αυτοκινητιστές θέλουν να πέσουν επάνω σας και αναγκάζεστε να τρέχετε με 100 μέσα στην πόλη για να τους ξεφύγετε, θα βλέπαμε στα στατιστικά κάτι το οποίο να στήριζε αυτόν τον φόβο, δηλαδή αυξημένο ποσοστό συγκρούσεων μεταξύ Ι.Χ. και μηχανών με υπαίτιο τον οδηγό του Ι.Χ..

Όμως αυτό δεν υφίσταται. Για την ακρίβεια, το μισό των ατυχημάτων (51.52%) των δίκυκλων οφείλονται σε σύγκρουση με Ι.Χ., και από αυτά, το μισό περίπου (56.36%) είναι αποκλειστική ευθύνη του οδηγού του Ι.Χ.

Πηγή: http://symol.gr/trochea-atychimata-ke-dikyklo/

Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Πολύ απλά, το σενάριο που έχετε στο μυαλό, πως δηλαδή θα κινήστε καθ'όλα νόμιμα στο οδόστρωμα και θα πέσει επάνω σας ο κακός οδηγός Ι.Χ., στην καλύτερη των περιπτώσεων ισχύει μόνο για το ένα τέταρτο των ατυχημάτων με μηχανή. Σε όλα τα υπόλοιπα, τα τρία τέταρτα των ατυχημάτων με μηχανές δηλαδή, ο αναβάτης έχει μερική ή όλική συνυπαιτιότητα, επειδή ακριβώς κάνει τις παραβάσεις που υπερασπίζετε εσείς.

Το συμπέρασμα είναι πως, με στατιστικά κιόλας, οι οδηγοί μηχανών θα ήταν πιο ασφαλείς αν απλά τηρούσαν πλήρως τον Κ.Ο.Κ., άσχετα με το τι κάνουν οι υπόλοιποι οδηγοί γύρω τους. Οπότε μην νίπτετε τας χείρας σας λόγω μιας επιλογής lifestyle που έχετε κάνει, η προσωπική σας ασφάλεια εξαρτάται κατά κύριο λόγο από εσάς .

εγω παντως αμα φτασω σε διαβαση και στο καθρεφτη δω τον αλλον κολλημενο πισω μου θα κοψω λιγο και θα περασω αντι να σταματησω, κανε μου μηνυση αμα θες αλλα θα το κανω ξανα και ξανα διοτι πολυ απλα δε θελω να πεθανω επειδη ειναι καραγκιοζης ο πισω μου. δεν ειναι αναγκη να ναι αυτοκινητο, μπορει να ναι αλλο μηχανακι. το λεω επειδη το χεις κανει "εμεις" κ "εσεις" το θεμα ενω δεν ειναι καθολου ετσι

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...