Mhlogiatros Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, mp123 είπε δεν λεω δεν ειμαστε και οι καλυτεροι οδηγοι αλλα δεν ειμαστε και οι χειροτεροι. κατι ρωσιες , ουκρανιες , γενικα ανατολικο μπλοκ ειναι τρισ χειροτερες απο εμας. συγκριτικα πριν απο εικοσι χρονια τωρα καλυτερευουν τα πραγματα. Με τη μεγάλη διαφορά βεβαία οτι εκεί καλυτερεύουν τα πράγματα ενώ εδώ κάθε χρόνο χειροτερεύουν .Πχ στα νησιά πνιγόμαστε από νοικιαρικα και γουρούνες σε δρόμους που δεν αντέχουν τέτοιο φόρτο και οι "αρμόδιοι " χώνουν συνέχεια και άλλα . Και μας θεωρούν και ηλίθιους που δεν ξέρουμε να οδηγουμε αρκετά γρήγορα για να αποφεύγουμε τις συγκρούσεις ..... Απολογισμός μόνο τοπικά 60+ νεκροί κάθε χρόνο και χιλιάδες σακατεμένοι δια βίου που δε τους μετράνε στις στατιστικές ... Με ανοδικές τάσεις κάθε χρόνο - βλέπω ευχές να τα κατοστησουμε Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2018 από Mhlogiatros
palawiaris Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Βουκουρέστι κέντρο. Μπήκαμε σχετικά εύκολα μιας και ήταν χαράματα χωρίς πολύ κίνηση. Πάμε να βγούμε απόγευμα, στην αιχμή της κίνησης.Αμ δε,γυρόφερνα μέσα στο κέντρο και δεν μπορούσα να βγω από το χάος που είχε.Μου λέει η γκυναίκα ότι με το γερμανικό σύστημα οδήγησης θα γυροφέρνω μέχρι το πρωί στο κέντρο.Ευτυχώς είχα ακόμα το ελληνικό ταμπεραμέντο, κόρνες κτλ. και βγήκα έτσι πολύ πιο γρήγορα. Επειδής έχω πάει κάμποσες φορές εκεί, έχω δει πραγματικά τρελούς στο τιμόνι.Νταλίκες να σε προσπερνάνε σε βουνό πάνω στην στροφη,να αρχίζεις να κουράζεσαι να οδηγάς γρήγορα,όχι για να προσπεράσεις,αλλά μην τυχόν κανένας με νταλίκα από πίσω σου σε τσαλακώσει.Εκεί τρέχουν,δεν αστειεύονται.
pontez2 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, mp123 είπε υπαρχει μια διαφορα . δεν εχω γνωρισει γενικα κανεναν ξενο ανθρωπο να υποτιμαει την χωρα του οπως ειμεις οι ελληνες. True story αυτο. Μοναδικη φυλή παγκοσμίως που το κάνει αυτό σε μεγάλο βαθμό. Επίσης κάποιοι έχουν μπερδέψει το θέμα της διηθησης. Το οτι κάποιος οδηγάει στο αριστερό ή δεξιό μιας λωρίδας, δε σημαίνει οτι κάνει σφινα. Οδηγάει κανονικά διοτι έχει μηχανάκι και μπορει να το κάνει. Του το επιτρέπει ο μικρός ογκος του. Σφηνα ειναι το αλλάζεις συνέχεια λωρίδες για να κάνεις προσπεράσεις και να μπαίνεις μπροστά απο άλλα αυτοκίνητα. 1
Narayan Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, pontez2 είπε Επίσης κάποιοι έχουν μπερδέψει το θέμα της διηθησης. Το οτι κάποιος οδηγάει στο αριστερό ή δεξιό μιας λωρίδας, δε σημαίνει οτι κάνει σφινα. Οδηγάει κανονικά διοτι έχει μηχανάκι και μπορει να το κάνει. Του το επιτρέπει ο μικρός ογκος του. Άρθρο 16 του Κ.Ο.Κ.: Αναφορά σε κείμενο 3. Τηρουμένων των διατάξεων της παρ.1, σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δύο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκος διαγραμμίσεις, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται να οδηγούν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά το δυνατόν στο μέσο αυτής. 8 ώρες πριν, primeragt είπε Παντως για οσους παραπονουνται για τις μηχανες και τα μηχανακια στο θεμα της διυθησης και μονο εχετε παρει γευση του πως θα ειναι τα πραγματα αν πραγματικα απαγορευτει και τηρηθει αυστηρα. Το βλεπετε σε μεγαλο βαθμο καθε φορα που βρεχει και πολοι δεν περνουν τις μηχανες τους αλλα το αυτοκινητο τους. Το αποτελεσμα, ειχε που ειχε κινηση η Αθηνα, τετοιες μερες απλα πας τελειως σημειοτων. "Ανέχομαι και διαπράττω παρανομίες, και το δικαιολογώ επειδή κάποιοι άλλοι πιθανότατα να εποφελούνται επίσης από αυτές". Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2018 από Narayan 1
APPLEGEEK Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 εγω πλεον με μηχανη ουτε για πλακα ελλαδα...παλια ηταν λιγο καλυτερα 90 -2000
pananton Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, stormrain είπε Eργαζομουν παλια σε μια αγγλικη εταιρεια εδω στην Αθηνα. Το ζευγαρι αγγλων που την ειχε, οταν ειχε ξεκινησει στην ελλαδα οδηγουσε τηρωντας κατα γραμμα τον ΚΟΚ, προσεκτικα κλπ. Οδηγουσαν τελειως χαλια, αλλα τουλαχιστον ηταν εξαιρετικα νομοτυποι. Μπαινω μετα απο 7 μηνες περιπου στο αυτοκινητο τους και ο τυπος οδηγουσε σαν γανγκστερ (ηταν που ηταν χαλια οδηγος, τουλαχιστον πριν προσεχε) και εκει που πηγαινε γκαζωτος σε κατι στενακια της Νικαιας νομιζω, τσουπ στριβει με ταχυτητα αντιθετα σε εναν μονοδρομο. Μου κοπηπαν τα ποδια εν τω μεταξυ. Εγω: Ummm it's a one way street and you're driving the wrong way, please slow down and just turn right/left. Εκεινος Nah fuck it, no worries, that's how you drive here in Greece, isn't it? Ευτυχως τη βγαλαμε καθαρη, πρεπει να απεκτησα μια εξτρα ασπρη τουφα στα μαλλια τοτε, γιατι η οδηγηση συνεχιστηκε. αυτό ακριβώς έγραψα παραπάνω για Αγγλία και Ιταλία αλλά βαριέμαι να εξηγώ σε όλους...αν κινούνται σε "safe zone" οδηγούν πολύ άθλια...αλλά είπαμε οι βόρειο ευρωπαίοι είναι καλύτεροι από εμάς!! χαχαχαχα
primeragt Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 56 λεπτά πριν, Narayan είπε "Ανέχομαι και διαπράττω παρανομίες, και το δικαιολογώ επειδή κάποιοι άλλοι πιθανότατα να εποφελούνται επίσης από αυτές". Δεν μιλαμε για τους βλακες που κανουν διηθηση στο ποταμι με 80-100+ αλλα για την καθημερινοτητα στην κινηση της πολης που ειναι σχεδον σταματημενα τα παντα. Αν στο κεντρο , κιφισσιας κλπ κλπ βαζαμε σε ζυγο και τα δικυκλα απλα θα ειχαμε μια ατερμονη κατασταση. Το να γινεται η διηθηση σε τετοιες καταστασεις μονο αποσυμφωρηση φερνει. Γιαυτο και σε πολλες χωρες πλεον επιτρεπεται καθως σε τετοιες καταστασεις ωντος μειωνει το προβλημα. Σε καταστασεις που η κυκλοφορια ειναι σε ενα φυσιολογικο ρυθμο πχ. 40+ δεν εχει νοημα να κανει καποιος διηθηση και ισα ισα που θα δημιουργησει περισσοτερο προβλημα να παει να την κανει εκβιαστικα. Δεν μιλαμε για τους βλακες, αυτοι θα τα κανουν ειτε επιτρεπετε ειτε απαγορευετε. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, CallMeRp είπε Πάτε Γερμανία ...να δείτε πως αντιμετωπίζουν τον Έλληνα.Δεν θα τους στήσουμε και άγαλμα επειδή εφαρμόζουν σωστά τον κοκ!Κι αυτο συμβαίνει λόγω των νόμων που εφαρμόζονται ανεξαιρέτως και των υπέρογκων προστίμων που επιβάλλονται ακόμα και για ενα STOP.Ένα πρόστιμο για παράνομη χρήση των μμμ ,δεν ξέρω και εγώ πόσο έχει... 60 ευρώ για ΜΜΜ. Γενικά τα πρόστιμα έχουν λογική.Και είναι πολύ πιο μικρά σε σχέση με εμας σχεδόν για όλα. Τα πρόστιμα ΚΟΚ στην Γερμανία είναι πιο χαλαρά και φθηνά από εδώ,απλα εκεί τα πληρώνουν όλοι,εφαρμόζονται. https://www.bussgeldkatalog.org/ Μπες και θα δεις οτι τα ελληνικά πρόστιμα είναι πολύ πιο υπέρογκα, απλά εδώ δεν εφαρμόζονται. Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2018 από jmmys
pontez2 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Narayan είπε Άρθρο 16 του Κ.Ο.Κ.: "Ανέχομαι και διαπράττω παρανομίες, και το δικαιολογώ επειδή κάποιοι άλλοι πιθανότατα να εποφελούνται επίσης από αυτές". Έγραψα: Το οτι κάποιος οδηγάει στο αριστερό ή δεξιό μιας λωρίδας, δε σημαίνει οτι κάνει σφινα. Οδηγάει κανονικά διοτι έχει μηχανάκι και μπορει να το κάνει. Του το επιτρέπει ο μικρός ογκος του. Δεξί ή αριστερό άκρο, δεν ειναι εκτός λωρίδας. Ειναι εντός. Και ειδικά τα μηχανάκια, απο τις σχολές οδηγών αποτελεί ρητή εντολή να κινούνται όσο το δυνατόν πιο δεξιά στη λωρίδα τους για να αφήνουν τα αυτοκίνητα να προσπερνάνε. Ο ΚΟΚ ΔΕΝ υποχρεώνει το μηχανάκι να οδηγάει στο μέσο της λωρίδα. Και ευτυχως βασικά που δε το κάνει διοτι αν τον υποχρέωνε η κινηση στις μεγαλουπόλεις θα ηταν 10πλάσια. Κοινως δεν υπάρχει καμια παρανομία στο αν η μοτοσυκλέτα κινείτε δεξιά ή αριστερά στη λωρίδα. Ανάμεσα στις λωρίδες ειναι το πρόβλημα
AristidisZ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, pontez2 είπε True story αυτο. Μοναδικη φυλή παγκοσμίως που το κάνει αυτό σε μεγάλο βαθμό. Επίσης κάποιοι έχουν μπερδέψει το θέμα της διηθησης. Το οτι κάποιος οδηγάει στο αριστερό ή δεξιό μιας λωρίδας, δε σημαίνει οτι κάνει σφινα. Οδηγάει κανονικά διοτι έχει μηχανάκι και μπορει να το κάνει. Του το επιτρέπει ο μικρός ογκος του. Σφηνα ειναι το αλλάζεις συνέχεια λωρίδες για να κάνεις προσπεράσεις και να μπαίνεις μπροστά απο άλλα αυτοκίνητα. 3 ώρες πριν, Narayan είπε Άρθρο 16 του Κ.Ο.Κ.: Αν οδηγείς μοτοσυκλέτα στο κέντρο της λωρίδας έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες αν γίνει απότομο φρενάρισμα μπροστά σου να σκάσεις στο προπορευόμενο όχημα, αν είσαι λίγο πλάγια έχεις τη δυνατότητα ελιγμού αν κρίνεις ότι δε προλαβαίνεις να φρενάρεις Έχω την εντύπωση ότι και στο βιβλίο για το δίπλωμα της μηχανής έλεγε ότι πρέπει να κινείσαι προς τα δεξιά της λωρίδας (φυσικά μέσα σε αυτή) 2
pananton Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, AristidisZ είπε Αν οδηγείς μοτοσυκλέτα στο κέντρο της λωρίδας έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες αν γίνει απότομο φρενάρισμα μπροστά σου να σκάσεις στο προπορευόμενο όχημα, αν είσαι λίγο πλάγια έχεις τη δυνατότητα ελιγμού αν κρίνεις ότι δε προλαβαίνεις να φρενάρεις Έχω την εντύπωση ότι και στο βιβλίο για το δίπλωμα της μηχανής έλεγε ότι πρέπει να κινείσαι προς τα δεξιά της λωρίδας (φυσικά μέσα σε αυτή) όχι βέβαια, πάντα στο μέσον της λωρίδας... και όσο για αυτό που λες ότι θα σκάσεις στο προπορευόμενο όχημα τότε κάτι λάθος έχεις κάνει με τις αποστάσεις δεδομένου ότι μια μηχανή χρειάζεται μικρότερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί (υπό κατάλληλες συνθήκες)... όπως και να έχει η κίνηση ΑΝΑΜΕΣΑ σε λωρίδες είναι εγκληματικές για την σωματική σας ακεραιότητα και φυσικά για την κυκλοφορία..χρησιμοποιώ τρίτο πληθυντικό γιατί έχω παρατήσει την οδήγηση σε 2 τροχούς χρόνια τώρα για προσωπικούς λόγους. επίσης δεν την χρησιμοποιείτε για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου αλλά για δική σας ευκολία (όπως έκανα και εγώ). αλλά όταν κινείστε ανάμεσα στις λωρίδες αντί να επιταχύνετε καλύτερα να έχετε το χέρι σας στην μανέτα του φρένου... και όπως λέω πάντα σε φίλους μοτοσυκλέτα και επιθετική οδήγηση ΜΟΝΟ σε πίστα... 1
AristidisZ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, pananton είπε και όσο για αυτό που λες ότι θα σκάσεις στο προπορευόμενο όχημα τότε κάτι λάθος έχεις κάνει με τις αποστάσεις δεδομένου ότι μια μηχανή χρειάζεται μικρότερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί (υπό κατάλληλες συνθήκες)... όπως και να έχει η κίνηση ΑΝΑΜΕΣΑ σε λωρίδες είναι εγκληματικές για την σωματική σας ακεραιότητα και φυσικά για την κυκλοφορία..χρησιμοποιώ τρίτο πληθυντικό γιατί έχω παρατήσει την οδήγηση σε 2 τροχούς χρόνια τώρα για προσωπικούς λόγους. επίσης δεν την χρησιμοποιείτε για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου αλλά για δική σας ευκολία (όπως έκανα και εγώ). αλλά όταν κινείστε ανάμεσα στις λωρίδες αντί να επιταχύνετε καλύτερα να έχετε το χέρι σας στην μανέτα του φρένου... Αυτό είναι πάρα πολύ σχετικό Ένα παπί δε φρενάρει κατά διάνοια καλύτερα από μια Mercedes, ένα SS φρενάρει καλύτερα από ένα μικρό αμάξι της σειράς Αν βρέχει μπορεί ένα φρενάρισμα πανικού να αποβεί μοιραίο με μηχανάκι Θα μου πεις, γιατί δεν αφήνεις αποστάσεις Εγώ αφήνω, φαντάζεσαι όμως τι γίνεται σε δρόμους τύπου Συγγρού, Ποσειδώνος κτλ ε ; Μη δουν διάστημα 20 μέτρων, αμέσως να χωθούν... Και σου ξαναείπα, δε μιλάω για κίνηση ΑΝΑΜΕΣΑ στις λωρίδες, μιλάω για τοποθέτηση στο όριο της λωρίδας Τώρα το σχόλιό σου περί συμφέροντος κοινωνικού συνόλου είναι άστοχο Προφανώς και δεν οδηγώ μηχανάκι για να ωφελήσω την κοινωνία, το οδηγώ για την ευκολία που μου παρέχει Όπως εσύ π.χ. δε καπνίζεις 5 πακέτα τη μέρα για δική σου προστασία και όχι σκεπτόμενος ότι αν πάθεις καρκίνο του πνεύμονα θα βάλεις μέσα το ταμείο σου Το αποτέλεσμα της χρήσης δικύκλων βέβαια αδιαμφισβήτητα έχει όφελος για το περιβάλλον και την κοινωνία 2
pananton Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @AristidisZ σωστά αναφέρεις και για αυτό είπα υπό συνθήκες... πάντως το όριο της λωρίδας είναι λάθος γιατί θα είσαι σε νεκρές ζώνες των οχημάτων.. δυστυχώς όμως στην Ελλάδα ούτε αυτό δεν εφαρμόζεται αφού θα βρεθεί ο άσχετος που θα σε προσπεράσει στον πόντο και σας καταλαβαίνω γιατί μου το κάνανε συνέχεια... το σχόλιο περί κοινωνίας δεν πήγαινε σε σένα και είναι εύστοχο γιατί πολλοί γράφουν ότι θα είχαμε την διπλάσια κίνηση με επιβάρυνση του κυκλοφοριακού...ας είναι από το να τραυματίσω θανάσιμα κάποιον μηχανόβιο...ότι και να γράψουμε εδώ όμως οι αυτοκινητιστές θα συνεχίσουν να αγνοούν και να προσπερνούν τα δίκυκλα στο πόντο και οι μοτοσυκλετιστές θα συνεχίσουν τις σφήνες και τα προσπεράσματα στα στενά... Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2018 από pananton 1
Narayan Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, pontez2 είπε Έγραψα: Το οτι κάποιος οδηγάει στο αριστερό ή δεξιό μιας λωρίδας, δε σημαίνει οτι κάνει σφινα. Οδηγάει κανονικά διοτι έχει μηχανάκι και μπορει να το κάνει. Του το επιτρέπει ο μικρός ογκος του. Δεξί ή αριστερό άκρο, δεν ειναι εκτός λωρίδας. Ειναι εντός. Και ειδικά τα μηχανάκια, απο τις σχολές οδηγών αποτελεί ρητή εντολή να κινούνται όσο το δυνατόν πιο δεξιά στη λωρίδα τους για να αφήνουν τα αυτοκίνητα να προσπερνάνε. Ο ΚΟΚ ΔΕΝ υποχρεώνει το μηχανάκι να οδηγάει στο μέσο της λωρίδα. Και ευτυχως βασικά που δε το κάνει διοτι αν τον υποχρέωνε η κινηση στις μεγαλουπόλεις θα ηταν 10πλάσια. Κοινως δεν υπάρχει καμια παρανομία στο αν η μοτοσυκλέτα κινείτε δεξιά ή αριστερά στη λωρίδα. Ανάμεσα στις λωρίδες ειναι το πρόβλημα 9 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Αυτό είναι πάρα πολύ σχετικό Ένα παπί δε φρενάρει κατά διάνοια καλύτερα από μια Mercedes, ένα SS φρενάρει καλύτερα από ένα μικρό αμάξι της σειράς Αν βρέχει μπορεί ένα φρενάρισμα πανικού να αποβεί μοιραίο με μηχανάκι Θα μου πεις, γιατί δεν αφήνεις αποστάσεις Εγώ αφήνω, φαντάζεσαι όμως τι γίνεται σε δρόμους τύπου Συγγρού, Ποσειδώνος κτλ ε ; Μη δουν διάστημα 20 μέτρων, αμέσως να χωθούν... Και σου ξαναείπα, δε μιλάω για κίνηση ΑΝΑΜΕΣΑ στις λωρίδες, μιλάω για τοποθέτηση στο όριο της λωρίδας Τώρα το σχόλιό σου περί συμφέροντος κοινωνικού συνόλου είναι άστοχο Προφανώς και δεν οδηγώ μηχανάκι για να ωφελήσω την κοινωνία, το οδηγώ για την ευκολία που μου παρέχει Όπως εσύ π.χ. δε καπνίζεις 5 πακέτα τη μέρα για δική σου προστασία και όχι σκεπτόμενος ότι αν πάθεις καρκίνο του πνεύμονα θα βάλεις μέσα το ταμείο σου Το αποτέλεσμα της χρήσης δικύκλων βέβαια αδιαμφισβήτητα έχει όφελος για το περιβάλλον και την κοινωνία Εμείς γράφουμε τι ισχύει βάσει Κ.Ο.Κ., εσείς δικαιολογίες για του λόγους που δεν τον τηρείτε. Με το να οδηγείτε με αυτόν τον τρόπο αντί να βοηθάτε την κατάσταση απλά γίνεστε μέρος του προβλήματος. Αν είναι δυνατόν να οδηγάτε στο δεξί μέρος της λωρίδας για να σας προσπερνάνε αυτοκίνητα που κινούνται στην ίδια λωρίδα, ή να μην τηρείτε αποστάσεις ασφαλείας επειδή κάποιος θα σας χωθεί (λες και δεν μπορείτε εν συνεχεία να αυξήσετε πάλι την απόσταση). Καταλαβαίνετε πως βάζετε τον εαυτό σας σε μεγαλύτερο κίνδυνο έτσι; 1
AristidisZ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 20 λεπτά πριν, Narayan είπε Εμείς γράφουμε τι ισχύει βάσει Κ.Ο.Κ., εσείς δικαιολογίες για του λόγους που δεν τον τηρείτε. Με το να οδηγείτε με αυτόν τον τρόπο αντί να βοηθάτε την κατάσταση απλά γίνεστε μέρος του προβλήματος. Αν είναι δυνατόν να οδηγάτε στο δεξί μέρος της λωρίδας για να σας προσπερνάνε αυτοκίνητα που κινούνται στην ίδια λωρίδα, ή να μην τηρείτε αποστάσεις ασφαλείας επειδή κάποιος θα σας χωθεί (λες και δεν μπορείτε εν συνεχεία να αυξήσετε πάλι την απόσταση). Καταλαβαίνετε πως βάζετε τον εαυτό σας σε μεγαλύτερο κίνδυνο έτσι; Δε καταλαβαίνεις καν τι λέω, άστο καλύτερα Σου είπα εγώ ότι δε τηρώ αποστάσεις ασφαλείας ; Σου εξηγώ ότι όσο κι αν προσπαθώ να το κάνω στη πράξη με ακυρώνουν αυτοί που κινούνται παράλληλα μου Το ίδιο βλέπω ότι γίνεται και όταν οδηγώ αμάξι, όταν αφήνω απόσταση από τον μπροστά είναι 100% βέβαιο ότι κάποιος θα χωθεί μπροστά Δε πάει να πει ότι κολλάω σε κανέναν, πρακτικά όμως ΔΕΝ μπορείς να τηρήσεις αποστάσεις ασφαλείας όταν υπάρχει πυκνή ροή οχημάτων, γιατί δε σε αφήνουν οι άλλοι οδηγοί Για τη θέση μου στο οδόστρωμα με το μηχανάκι δε μπαίνω στη διαδικασία να σου απαντήσω, είναι θέμα ασφαλείας για τη ζωή μου Σε πληροφορώ ότι και στο κέντρο που στέκομαι κάποιες φορές βλέπω αμάξι να με περνάει σύριζα έχωντας πατήσει τη λωρίδα μου πριν καν με φτάσει Αν οδηγήσεις ποτέ μηχανάκι θα καταλάβεις Εσύ βλέπεις από το αμαξάκι σου τα στραβά των δικυκλιστών (τα οποία είναι άπειρα, δεν διαφωνώ), εγώ βλέπω μέσα από το κράνος μου τα στραβά των "κουτάκηδων" Αν εσένα κινδυνεύει (πραγματικά κινδυνεύει, δεν λέω να κάνεις ένα αφελές τρακάρισμα) η ζωή σου στο δρόμο 5 φορές το χρόνο, εμένα η ζωή μου κινδυνεύει 5 φορές τη βδομάδα 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα