VonLoutsos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Just now, fuz10n said: επιτελους το thread που θα πω τον πονο μου περι γνωσης του ΚΟΚ και τηρησης διαγραμμισεων κλπ. θα τρακαρω καποια στιγμη στο παρακατω σημειο, και αντε βρες δικιο. Βρισκόμαστε τέλος Αχαρνων μετά τον Αγ. Ελευθέριο, και φτάνουμε στο σημείο που μπαίνεις εθνικη είτε προς πειραια είτε λαμια. Με εχουν βρισει μεχρι στιγμης 3 (ΤΡΕΙΣ) ενας με αμαξι και 2 με μηχανακι διοτι κινουμενος στην αριστερή λωριδα, συνεχίζω προς λαμια... οι με τις μηχανες κάθονται κολλητα δεξια μου και θεωρουν πως θα ανεβω στη γεφυρα προς πειραια. αναγκαζονται και φρεναρουν αποτομα για να περασουν πισω μου, να επιταχυνουν και να με βρισουν ασυστολα ανεβαινοντας τη γεφυρα... τι να προλαβεις να πεις. Κατι παρομοιο συνεβαινε και σε ενα φαναρι της Εθ. Αντιστάσεως προς Ν.Ιωνία, που χινοταν ενας χαμος με το ποιο πανε ευθεια και ποιοι στριβουν, με αποτελεσμα να μπαινουν 3 λωριδες σε 2. τελικα αλλαξαν τη διαγραμμιση με αυτο που ασυναισθητα εκανε ο κοσμος (τουλαχιστον εγινε κατι και τωρα δε γινεται μπαχαλο). Ειναι ομως ενα παραδειγμα του οτι δε μπορει ολος ο κοσμος απλα λογω νοοτροπιας να ειναι ΟΚ στο δρομο, χρειαζεται αυστηρη επιβολη προστιμων και ερχεται σταδιακα η κουλτουρα κεντρικης ευρωπης (μεγαλη συζητηση) Ιτς α τρικι ουαν. Από την διαγράμμιση ο δρόμος φαίνεται οτι πάει δεξιά. Αλλά κάποιος μπορεί να θεωρησει οτι όποιος είναι αριστερά θα πάει αριστερά( και βέβαια όποιος είναι δεξιά θα πάει δεξιά). Οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις προσοχή γιατί άντε να βρεις ποιος φταίει....
skiabox Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Εδώ Λάρισα που γίνανε στο κέντρο τελευταία καινούριοι δρόμοι με κολονάκια στα πεζοδρόμια οπότε κινούνται άνετα τα αυτοκίνητα πλέον στο κέντρο (δεν πηγαίνουν ζικ ζακ δηλαδή πλέον λόγω παρκαρισμένων δεξιά και αριστερά) πηγαίνουν όλοι με 60 χιλιόμετρα την ώρα από ότι έχω υπολογίσει σαν πεζός, στο κέντρο! 1
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 On 14/12/2018 at 19:51, adi32 said: Απελπιστικη η κατασταση στους δρομους και κανεις δε νοιαζεται Δειτε στο 1,29'' το δολοφονο Προφανώς και είναι ζώο όποιος σφάζει κόκκινο, αλλά ας πει στον φίλο κάποιος ότι και η διήθηση παράνομη είναι. Βέβαια το κάνουν όλοι οι Έλληνες δικυκλιστές οπότε δεν πειράζει μάλλον! 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 51 minutes ago, Narayan said: Ολλανδία και Δανία φίλτατε έχουν πολύ σωστή αντιμετώπιση στο θέμα του ποδηλάτου. Δεν γνωρίζω για τη Δανία αλλά αυτό έλειπε στην Ολλανδία ("Επιπεδία") να μην λιώνουν στο ποδήλατο. Για να φάνε ανηφορές, τοσυπ θα πέσουν στο 1/3 οι ποδηλάτες... 😛 1 hour ago, Lezantas26 said: εγω τοτε γιατι συνεχιζω να βλεπω αβερτα παιδακια να χοροπηδανε στα πισω καθισματα?.. Όταν λες παιδάκια, τι ηλικίας εννοείς χοντρικά? Γιατί συνήθως τα "παιδικά" καθίσματα είναι για μέχρι Χ ετών, μετά δεν χωράνε να κάθονται σε αυτά. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2018 από ThReSh
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, ThReSh είπε Δεν γνωρίζω για τη Δανία αλλά αυτό έλειπε στην Ολλανδία ("Επιπεδία") να μην λιώνουν στο ποδήλατο. Για να φάνε ανηφορές, τοσυπ θα πέσουν στο 1/3 οι ποδηλάτες... 😛 Όταν λες παιδάκια, τι ηλικίας εννοείς χοντρικά? Γιατί συνήθως τα "παιδικά" καθίσματα είναι για μέχρι Χ ετών, μετά δεν χωράνε να κάθονται σε αυτά. τωρα με πιανεις αδιαβαστο, δε ξερω μεχρι τι ηλικια χωρανε σε καθισμα. οπως και να χει για να χοροπηδανε δεν ειναι δεμενα, οποτε τι καθισμα τι χωρις, για σφαλιαρες ειναι οι γονεις τους
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Συνήθως αυτά που μπορούν να χοροπηδάνε, δεν χωράνε στα παιδικά καθίσματα. Από την άλλη θα έπρεπε να τα έχουν δεμένα με ζώνη...
punky Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Στο μακρινό 1970, η Ολλανδία όπως κι η υπόλοιπη Ευρώπη, γνώρισε αλματώδη οικονομική ανάπτυξη κι αυτό μεταφράστηκε σε τρομερή αύξηση στην κατοχή και χρήση του αυτοκινήτου. Ήταν ευκολία κι ήταν και status symbol. Το κράτος έτρεξε πίσω από αυτή την εξέλιξη κι άρχισε να χαράσει δρόμους με κριτήριο το αυτοκίνητο και χώρους στάθμευσης για αυτό, για να ικανοποιήσει τους πολίτες του. Μέχρι ποτάμια μπαζώθηκαν για να γίνουν δρόμοι. Rings any bells? Και κάπου στα μέσα της δεκαετίας σκάει η κρίση του πετρελαίου με τη βενζίνη να πηγαίνει στα ύψη. Ταυτόχρονα, μια μερίδα πολιτών αντιλαμβάνεται πως οι γειτονιές της θα γίνουν περάσματα ταχείας κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα τα ατυχήματα παιδιών που παίζουν στους δρόμους έχουν εκτοξευθεί. Εκείνη η κοινωνία, αντί να τα σπάσει γιατί ακρίβυνε η βενζίνη τους, γιατί δεν φτιάχνονταν αρκετοί δρόμοι για τα μποτιλιαρίσματα και αρκετά parking για τα αυτοκίνητα, αναγνώρισε ως βασικό ανθρώπινο δικαίωμα την ασφαλή μετακίνηση όλων των πολιτών. Κι έγιναν μαζικές διαδηλώσεις που ανάγκασαν τους πολιτικούς, κι όλους αυτούς που έλεγαν πως το ποδήλατο δεν μπορεί να είναι σύγχρονη λύση γιατί είναι πολύ μακριά, πολύ ζεστά, πολύ βροχερά, πολύ οτιδήποτε, να φτιάξουν υποδομές όπου ο ποδηλάτης κι ο πεζός έχουν προτεραιότητα. Στον αντίποδα εδώ βέβαια, φτάσαμε να θεωρούμε αναγκαιότητα το να έχει μια οικογένεια τουλάχιστον 2 αυτοκίνητα. Κι αναρωτιέστε γιατί ο συνδυασμός έλλειψης χώρου,και νεοελληνικής ανυπομονησίας προκαλεί αυτές τις συμπεριφορές στο δρόμο και γιατί είμαστε ζούγκλα. Διαβάζω πως στην Ολλανδία ξήλωσαν δρόμο για να τον ξανακάνουν ποτάμι κι εδώ εγώ θεωρούμαι αυτοκτονικός από φίλους και συγγενείς που κινούμαι στην Αθήνα με ποδήλατο. Κάτοχος αυτοκινήτου, scοoter, μοτοσυκλέτας και 3 ποδηλάτων, με οδηγική εμπειρία από το Όσλο μέχρι την Τεχεράνη. Είμαστε όλοι ένοχοι. Κάποιοι είναι άξιοι θανατικής ποινής βέβαια. 3
keravnos21 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Οταν επικρατει ανομια σε ενα κρατος αυτα ειναι τα αποτελεσματα,προσοχη σε οσους οδηγουν δικυκλα να οδηγειτε παθητικα αν θελετε να φτασετε σπιτι σας και σημερα
bkran Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, ThReSh είπε Συνήθως αυτά που μπορούν να χοροπηδάνε, δεν χωράνε στα παιδικά καθίσματα. Από την άλλη θα έπρεπε να τα έχουν δεμένα με ζώνη... Μην το λες, αν θυμάμαι καλά βάση ΚΟΚ μέχρι 12 ετών ή 1,30 ύψος πρέπει να είναι σε παιδικό κάθισμα καθώς δεν τα πιάνει η ζώνη κανονικά. Και όντως παίζει πολύ το παιδί να είναι χωρίς ζώνη στο μπροστινό κάθισμα, αποκορύφωμα ήταν μια μάλλον γιαγιά με το τσιγάρο στο χέρι και δύο μικρά 5-6-7 ετών το ένα στο μπροστινό κάθισμα και το άλλο πίσω φυσικά χωρίς ζώνες. Εκεί ντράπηκα τα παιδιά και δεν την άρχισα στο κράξιμο.
billiboo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Στις 17/12/2018 στις 3:00 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε Δε γινεται να βγαλουμε 1.000 αστυνομικους τη μερα στην Αθηνα μονο και μονο να ελεγχουν τον ΚΟΚ. Γινεται ομως για παραδειγμα: -Να υπαρχει ελεγχος στη σταθμευση, αλλα οχι οπως τωρα, που απλα κοιτανε μονο ποιος δεν εχει παρκομετρο. Να σκιζουν αυτους που παρκαρουν σε αναπηρικες, που κλεινουν δυο θεσεις, πεζοδρομια, ραμπες κλπ. -Να μπουν καμερες στα φαναρια που να σκαναρουν ποιος περναει με κοκκινο. Υπαρχει σε αλλες χωρες, γιατι οχι κι εδω. Και προστιμο για πληρωμη σε 10 μερες, αλλιως στην εφορια. -Να μπουν εμποδια αν ειναι δυνατον που να διαχωριζουν τις λωριδες. Ειχα δει οτι το εκαναν σε καποιους δρομους στη Λαρισα και νομιζω οτι πρεπει να ακολουθησουμε το ιδιο παραδειγμα. Ετσι βαζεις εμποδιο σε ολους τους εξυπνους που αποφευγουν τη λωριδα που εχει κινηση και πανε στην αλλη. -Να δημιουργηθουν περισσοτερες θεσεις νομιμου παρκινγκ. Οσο πιο πολλες πιθανοτητες εχει καποιος να παρκαρει νομιμα, εστω και με παρκομετρο, τοσο αποθαρρυνεται απο το να κανει παρανομια. Υπαρχουν εκατονταδες δρομοι που η σταθμευση απαγορευεται for no obvious reason. Αντι για αυτο, θα μπορεις να νομιμοποιησεις τη σταθμευση εκει που γινεται (αφου και τωρα παρκαρουν) και τα εσοδα απο τα παρκομετρα να πανε σε δημιουργια υποδομων. πολη μου το καλοκαιρι γινετε ο χαμος απτους τουριστες και τα αυτοκινητα, κυριολεκτικα δεν μπορεις να περπτατισεις σε πεζοδρομιο ομως η αστυνομια και η τροχεα ειναι αφαντη για να μην διαταραξει την ΄΄βαρυα βιομηχανια΄΄. οταν ομως σπανε οι τουριστες τσουπ ξαναβγαινουν να κοψουν κανα προστιμο.
palawiaris Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Συγγνώμη φίλε μου, αλλά είσαι λάθος. Μπορεί αλλά πιστεύω όχι. Με 5 χλμ το πολύ πολύ καμία γρατζουνιά να γίνει. Αλλά θα δημιουργηθούν τεράστια μποτιλιαρίσματα. Πέρα από τις μλκ που γράφω, κοιτάζω στατιστικά εδώ που ζω και τα περισσότερα ατυχήματα με υλικές ζημιές γίνονται σε επαρχιακούς δρόμους ή σε αυτοκινητόδρομους με χαμηλό όριο ταχύτητας. Πιστεύω ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι επειδή είναι είναι πάντα βιαστικοί για τις δουλειές, γίνονται μποτιλιαρίσματα και αρχίζουν τα νεύρα με αποτέλεσμα τα ατυχήματα.Τα βλέπω σχεδόν καθημερινά με το σχολικό που οδηγάω.Σφηνες νεύρα κτλ.Λογικό όταν έχεις 10,15, ή και 20 σε αρκετές φορές μποτιλιάρισμα. Πρέπει για μένα να βρεθεί η χρυσή τομή
derorist Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 41 λεπτά πριν, bkran είπε Μην το λες, αν θυμάμαι καλά βάση ΚΟΚ μέχρι 12 ετών ή 1,30 ύψος πρέπει να είναι σε παιδικό κάθισμα καθώς δεν τα πιάνει η ζώνη κανονικά. ..ισχυει.
pananton Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 @fuz10n άστους να βρίζουν και να κάνουν ότι θέλουν, καμία λωρίδα δεν πάει υποχρεωτικά στην κατεύθυνσή της στο συγκεκριμένο σημείο. απλά ΠΑΝΤΑ καλό είναι σε αυτό το σημείο να υποδεικνύεις με φλας την κατεύθυνσή σου εκ των προτέρων
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 49 minutes ago, bkran said: Μην το λες, αν θυμάμαι καλά βάση ΚΟΚ μέχρι 12 ετών ή 1,30 ύψος πρέπει να είναι σε παιδικό κάθισμα καθώς δεν τα πιάνει η ζώνη κανονικά. Κι υπάρχουν τόσο μεγάλα παιδικά καθίσματα?
~mxls~ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 47 λεπτά πριν, palawiaris είπε Μπορεί αλλά πιστεύω όχι. Με 5 χλμ το πολύ πολύ καμία γρατζουνιά να γίνει. Αλλά θα δημιουργηθούν τεράστια μποτιλιαρίσματα. Πέρα από τις μλκ που γράφω, κοιτάζω στατιστικά εδώ που ζω και τα περισσότερα ατυχήματα με υλικές ζημιές γίνονται σε επαρχιακούς δρόμους ή σε αυτοκινητόδρομους με χαμηλό όριο ταχύτητας. Πιστεύω ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι επειδή είναι είναι πάντα βιαστικοί για τις δουλειές, γίνονται μποτιλιαρίσματα και αρχίζουν τα νεύρα με αποτέλεσμα τα ατυχήματα.Τα βλέπω σχεδόν καθημερινά με το σχολικό που οδηγάω.Σφηνες νεύρα κτλ.Λογικό όταν έχεις 10,15, ή και 20 σε αρκετές φορές μποτιλιάρισμα. Πρέπει για μένα να βρεθεί η χρυσή τομή Μιλάμε για εντός πόλης έτσι; Πρέπει να έχεις άριστα αντανακλαστικά και σε καλή κατάστημα όχημα να φρενάρεις από 50 χλμ. Υπήρχαν σημεία στη γειτονιά μου που και ατυχήματα είχαν συμβεί (ειδικά με μηχανές), και περνούσαν με 70-80 (τρελά χλμ για μέσα στον Ταύρο). Δυστυχώς ο δήμος τα έκανε όλα τάνα, και σε πολλά σημεία πλέον θα έχουμε μικρο καθυστερήσεις. Χρυσή τομή όχι, αλλά 1000 φορές προτιμότερο από την προηγούμενη κατάσταση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα