Προς το περιεχόμενο

MSI Laptop


LeonS3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

UPDATE 12/02

Παρέλαβα σήμερα το λαπτοπ και δυστυχώς ήρθε με Coil Whine. Με λιγα Stress Test είδα ότι οι θερμοκρασίες είναι σε λογικά πλαίσια ( max 83 βαθμούς ).

Κάνω ένα Reset τα Windows για να έχω πλήρη εικόνα με το κομμάτι των θερμοκρασιών και βλέπουμε.

Όσο αφορά το coil whine μίλησα με το σέρβις και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με την MSI και μετά ανάλογα κινούμαστε. ( 1-2 μέρες )

Βέβαια εξήγησα στον άνθρωπο εκεί στο σέρβις ότι επειδή έχω 2 επιλογές τώρα ( μία να το στείλω εγώ κατευθείαν στο σέρβις και η άλλη είναι να μπλεχτεί ξανά ο Κωτσόβολος ), θέλω να δω τι θα απαντήσει πρώτα η MSI και μετά κινούμαστε. Εξήγησα τόσο στον Κωτσόβολο όσο και στο σέρβις ότι επιδιόκω την αλλαγή εταιρίας, ο λόγος νομίζω είναι αυτονόητος.

Η θέση του Κωτσόβολου είναι πολύ "αμυντική" στο κομμάτι αλλαγής της εταιρίας και μου λένε ότι δεν είναι σίγουρο. Εγώ έδωσα να γίνει κατανοητό ότι τόσο ακριβό λάπτοπ δεν δέχομαι να έχει το παραμικρό θέμα. 

Το σύντομο μέλλον θα δείξει αν θα παραμείνω πελάτης της MSI ή όχι. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@LeonS3 Είναι απολύτως λογικό να είναι αμυντικοί σε αυτό , γιατί θα γίνει μεγάλη μανούρα εσωτερικά για επιστροφή ή οτιδήποτε άλλο . Είναι κάτι όμως που δεν σε αφορά. 

 

Τα βήματα από εδώ και πέρα είναι πάρα πολύ απλά. Από την MSI επίσημα θα πρέπει να πάρει email στο οποίο αναγνωρίζουν το πρόβλημα και συμφωνούν με το αίτημα σου για αλλαγή του λαπτοπ. 

Χωρίς αυτό δεν μπορείς να ισχυριστείς τίποτα απέναντι στον κωτσόβολο , γιατί όπως κάθε κατάστημα στην Ελλάδα , θα σου βγάλει την ψυχή σε επιστροφή χρημάτων . 

 

Ο στόχος σου από τα λεγόμενα σου είναι να πάρεις τα χρήματα στο χέρι και να επιλέξεις κάτι διαφορετικό. Εκτός κωτσόβολου ή εκτός MSI . Για να γίνει αυτό θέλει τεράστια υπομονή ή τεράστια τύχη. Έχεις κάθε δικαίωμα να αρνηθείς το πιστωτικό στο κατάστημα , να σου δώσουν άλλο καινούριο ή να πας σε κάποιο άλλο κομμάτι αντίστοιχης αξίας. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dr.Tesla είπε

@LeonS3 Είναι απολύτως λογικό να είναι αμυντικοί σε αυτό , γιατί θα γίνει μεγάλη μανούρα εσωτερικά για επιστροφή ή οτιδήποτε άλλο . Είναι κάτι όμως που δεν σε αφορά. 

Τα βήματα από εδώ και πέρα είναι πάρα πολύ απλά. Από την MSI επίσημα θα πρέπει να πάρει email στο οποίο αναγνωρίζουν το πρόβλημα και συμφωνούν με το αίτημα σου για αλλαγή του λαπτοπ. 

Χωρίς αυτό δεν μπορείς να ισχυριστείς τίποτα απέναντι στον κωτσόβολο , γιατί όπως κάθε κατάστημα στην Ελλάδα , θα σου βγάλει την ψυχή σε επιστροφή χρημάτων . 

Ο στόχος σου από τα λεγόμενα σου είναι να πάρεις τα χρήματα στο χέρι και να επιλέξεις κάτι διαφορετικό. Εκτός κωτσόβολου ή εκτός MSI . Για να γίνει αυτό θέλει τεράστια υπομονή ή τεράστια τύχη. Έχεις κάθε δικαίωμα να αρνηθείς το πιστωτικό στο κατάστημα , να σου δώσουν άλλο καινούριο ή να πας σε κάποιο άλλο κομμάτι αντίστοιχης αξίας. 

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση.

Απλα θέλω να φύγει αυτό το λαπτοπ από τα χέρια μου γιατί μόνο μπελάδες μου έφερε και να πάω σε κάτι άλλο. 

Όπως είπα 1-2 μερουλες να πάρω απάντηση από την αντιπροσωπεία...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ηταν δυστυχώς αναμενόμενο.. το προβλημα ειναι στην μητρική..

Μου κανει εντύπωση που δεν το διαπίστωσαν με την μια το προβλημα... Οταν πηγες και παρελαβες το λαπτοπ το ανοιξες εκει μπροστα τους να τους το δειξεις (ακουσουν) το προβλημα? Γτ εγω στην θεση σου όντας υποψιασμένος θα το ανοιγα επιτοπου και θα εκανα άρνηση παραλαβής!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, ma3stros είπε

Όπως ηταν δυστυχώς αναμενόμενο.. το προβλημα ειναι στην μητρική..

Μου κανει εντύπωση που δεν το διαπίστωσαν με την μια το προβλημα... Οταν πηγες και παρελαβες το λαπτοπ το ανοιξες εκει μπροστα τους να τους το δειξεις (ακουσουν) το προβλημα? Γτ εγω στην θεση σου όντας υποψιασμένος θα το ανοιγα επιτοπου και θα εκανα άρνηση παραλαβής!

Μπροστά τους το άνοιξα και τους έβαλα να το ακούσουν. 

Αρνηση παραλαβής για πιο λόγο; Απλά θα είχε το λαπτοπ ο Κωτσόβολος.. Αν υπάρχει αντίθετη άποψη είμαι ανοιχτόμυαλος για να την ακούσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Αντιμετωπίζω και γω ακριβώς ίδιο πρόβλημα με το δικό μου Laptop. Η μόνη διαφορά είναι ότι έκανα βλακεία και δεν το έδωσα πίσω κατευθείαν, μόλις κατάλαβα τι είδους ήχος και από που προέρχεται(coil whine). Πιο συγκεκριμένα, το Laptop μου είναι της Asus και πρόσφατα επικοινώνησα μαζί τους για να το στείλω πίσω.

Μετά από αλλαγή μητρικής το laptop γύρισε με ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια προβλήματα που τους ανέφερα στην αρχή...Φοβάμαι πως η διαδικασία αυτή δεν πρόκειται να τελειώσει, και είμαι πρόθυμος να ακούσω και εναλλακτικές λύσεις.

Επεξ/σία από Fotisofo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Fotisofo είπε

Καλησπέρα, 

Αντιμετωπίζω και γω ακριβώς ίδιο πρόβλημα με το δικό μου Laptop. Η μόνη διαφορά είναι ότι έκανα βλακεία και δεν το έδωσα πίσω κατευθείαν, μόλις κατάλαβα τι είδους ήχος και από που προέρχεται(coil whine). Πιο συγκεκριμένα, το Laptop μου είναι της Asus και πρόσφατα επικοινώνησα μαζί τους για να το στείλω πίσω.

Μετά από αλλαγή μητρικής το laptop γύρισε με ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια προβλήματα που τους ανέφερα στην αρχή...Φοβάμαι πως η διαδικασία αυτή δεν πρόκειται να τελειώσει, και είμαι πρόθυμος να ακούσω και εναλλακτικές λύσεις.

Καλησπέρα φίλε μου.

Αρχικά δεν γνωρίζω τι γίνεται με την Asus, πχ. πως αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις, τι εγγύηση προσφέρει και τα συναφή. 

Επίσης εγώ έχω τονίσει πως αν φύγει το λαπτοπ για αντικατάσταση μητρικής θα μπει πάλι η ίδια πίσω και μου είπαν από το σέρβις πως η μητρική που θα μπει θα ελεγχθεί πρώτα. 

Λόγω υποχρεώσεων δεν έχω κινηθεί με το ζήτημα μου και υπολογίζω την άλλη εβδομάδα να πάει για 2η φορά στον Κωτσόβολο και θα ζητήσω αλλαγή μοντέλου οπωσδήποτε. 

Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο από εταιρίες όπως αυτές τις μεγάλες να αντιμετωπίζουν αυτούς τους επεξεργαστές με VRM του κ*λου... 

Πραγματικά μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτό το τσιριγμα...

Θες να διηγηθείς την δίκη σου περίπτωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, LeonS3 είπε

Καλησπέρα φίλε μου.

Αρχικά δεν γνωρίζω τι γίνεται με την Asus, πχ. πως αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις, τι εγγύηση προσφέρει και τα συναφή. 

Επίσης εγώ έχω τονίσει πως αν φύγει το λαπτοπ για αντικατάσταση μητρικής θα μπει πάλι η ίδια πίσω και μου είπαν από το σέρβις πως η μητρική που θα μπει θα ελεγχθεί πρώτα. 

Λόγω υποχρεώσεων δεν έχω κινηθεί με το ζήτημα μου και υπολογίζω την άλλη εβδομάδα να πάει για 2η φορά στον Κωτσόβολο και θα ζητήσω αλλαγή μοντέλου οπωσδήποτε. 

Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο από εταιρίες όπως αυτές τις μεγάλες να αντιμετωπίζουν αυτούς τους επεξεργαστές με VRM του κ*λου... 

Πραγματικά μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτό το τσιριγμα...

Θες να διηγηθείς την δίκη σου περίπτωση;

Αγόρασα το laptop αυτό(Asus zenbook flip 14 Ux461Un) τελη Σεπτέμβρη. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι ήταν αυτός ο ήχος και ψάχνοντας πίστευα ότι με μεταγενέστερα update στο BIOS ίσως φτιαχνόταν, οπότε δεν το κυνήγησα. Ύστερα μετά απο κανά 2μηνο, μου έσπασαν τα νεύρα και απλά το έστειλα πίσω με RMA για επισκευή. το παρέλαβα μετά από ένα μήνα, αλλά το πρόβλημα υπάρχει ακόμα και πιθανότατα να φταίω και γω. Στο service γενικά, το πιο πιθανόν είναι να έτρεξαν κάποια benchmark προγράμματα(πχ. aida64).

Τρέχοντας και γω benchmark πρόγραμμα για να δω αν η CPU θα είχε coil whine, παρατήρησα τα εξής:

  • Όταν η CPU βρίσκεται σε σταθερό ρολόι(σταθερά Ghz) το πρόβλημα δεν παρατηρείται, είτε όταν η CPU είναι στο 1% της χρήσης, είτε όταν είναι στο 100%
  • Το Coil Whine ξεκινάει να ακούγεται όταν γίνονται αλλαγές στο ρολόι (πχ. από idle 899Mhz σε 3Ghz, δηλαδή Turbo Boost).

Οπότε μία πρόχειρη λύση είναι να το έχω σε better  battery, που δεν αφήνει το ρολόι του επεξεργαστή να ανέβει πολύ, και σταματάει το πρόβλημα. Μπορείς να το δοκιμάσεις και συ μήπως σε βολέψει μέχρι να αντικατασταθει, η επιδιορθωθεί το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Fotisofo είπε

Αγόρασα το laptop αυτό(Asus zenbook flip 14 Ux461Un) τελη Σεπτέμβρη. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι ήταν αυτός ο ήχος και ψάχνοντας πίστευα ότι με μεταγενέστερα update στο BIOS ίσως φτιαχνόταν, οπότε δεν το κυνήγησα. Ύστερα μετά απο κανά 2μηνο, μου έσπασαν τα νεύρα και απλά το έστειλα πίσω με RMA για επισκευή. το παρέλαβα μετά από ένα μήνα, αλλά το πρόβλημα υπάρχει ακόμα και πιθανότατα να φταίω και γω. Στο service γενικά, το πιο πιθανόν είναι να έτρεξαν κάποια benchmark προγράμματα(πχ. aida64).

Τρέχοντας και γω benchmark πρόγραμμα για να δω αν η CPU θα είχε coil whine, παρατήρησα τα εξής:

  • Όταν η CPU βρίσκεται σε σταθερό ρολόι(σταθερά Ghz) το πρόβλημα δεν παρατηρείται, είτε όταν η CPU είναι στο 1% της χρήσης, είτε όταν είναι στο 100%
  • Το Coil Whine ξεκινάει να ακούγεται όταν γίνονται αλλαγές στο ρολόι (πχ. από idle 899Mhz σε 3Ghz, δηλαδή Turbo Boost).

Οπότε μία πρόχειρη λύση είναι να το έχω σε better  battery, που δεν αφήνει το ρολόι του επεξεργαστή να ανέβει πολύ, και σταματάει το πρόβλημα. Μπορείς να το δοκιμάσεις και συ μήπως σε βολέψει μέχρι να αντικατασταθει, η επιδιορθωθεί το πρόβλημα.

Άρα μιλάμε για διαφορετικό επεξεργαστή αρχικά (όχι τόσο διαφορετικό μιας και είναι ίδιας κατηγορίας και ίδιας γενιάς *i7-8550U*). 

Αυτό ωστόσο δεν έχει σημασία μιας και όταν ακριβοπληρώνεις ένα μηχάνημα θέλεις να μην έχει το παραμικρό έτσι;!

Στο επι ταύτα,  στο δικό μου λαπτοπ δεν ρυθμίζεται το Turbo. Δηλαδή απλά από 3.9-4.0 θα πέσει στα 2.3GHz αν πάω να το ρυθμίσω. 

Ακόμα και με undervolt ο ήχος παραμένει.

Με λίγο ψάξιμο που έχω κάνει είναι κατασκευαστικό λάθος γιατί η ποιότητα που χρησιμοποιούν στα VRM είναι άθλια και αυτά δεν διαχειρίζονται το ρεύμα κατάλληλα και βράζουν, εν ολίγοις το τσιριγμα.

Αυτό σημαίνει πως αν έχει το δικό σου έχει όλη η παραγωγή του συγκεκριμένου λαπτοπ. Αν μπορείς να βρεις κατόχους του συγκεκριμένου και να κάνετε μαζική αναφορά θα πάρουν τα κατάλληλα μέτρα πιστεύω. Είτε αντικατάσταση των VRM είτε πίστωση και να πας σε άλλο λαπτοπ (πράγμα που επιδιώκω εγώ).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LeonS3 είπε

Άρα μιλάμε για διαφορετικό επεξεργαστή αρχικά (όχι τόσο διαφορετικό μιας και είναι ίδιας κατηγορίας και ίδιας γενιάς *i7-8550U*). 

Αυτό ωστόσο δεν έχει σημασία μιας και όταν ακριβοπληρώνεις ένα μηχάνημα θέλεις να μην έχει το παραμικρό έτσι;!

Στο επι ταύτα,  στο δικό μου λαπτοπ δεν ρυθμίζεται το Turbo. Δηλαδή απλά από 3.9-4.0 θα πέσει στα 2.3GHz αν πάω να το ρυθμίσω. 

Ακόμα και με undervolt ο ήχος παραμένει.

Με λίγο ψάξιμο που έχω κάνει είναι κατασκευαστικό λάθος γιατί η ποιότητα που χρησιμοποιούν στα VRM είναι άθλια και αυτά δεν διαχειρίζονται το ρεύμα κατάλληλα και βράζουν, εν ολίγοις το τσιριγμα.

Αυτό σημαίνει πως αν έχει το δικό σου έχει όλη η παραγωγή του συγκεκριμένου λαπτοπ. Αν μπορείς να βρεις κατόχους του συγκεκριμένου και να κάνετε μαζική αναφορά θα πάρουν τα κατάλληλα μέτρα πιστεύω. Είτε αντικατάσταση των VRM είτε πίστωση και να πας σε άλλο λαπτοπ (πράγμα που επιδιώκω εγώ).

Και εγώ πιθανότατα αν δω ότι μου ξανασυμβεί θα ζητήσω κάποιου είδους αποκατάσταση.

Σας αφήνω και ένα video που φαίνεται το coil whine. Στην αρχή είναι σε better battery mode και δεν ανεβαίνει πολύ το ρολόι, και μετά είναι σε best performance mode, όπυ θα έλεγα...ακούγεται η διαφορά :P.

https://drive.google.com/open?id=1_ChrrDzLi9CEzBBVeq2plAmmgwby23BO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτήν την οπτική γωνία δεν φαίνεται πεντακάθαρα ότι δεν υπάρχει εξωτερικός παράγοντας να προκαλεί αυτό τον ήχο. Όχι ότι δεν σε πιστεύω απλά αν τους δείξεις αυτό το βίντεο δεν θα είσαι πολύ καλυμμένος.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι και καλό κουράγιο φίλε μου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως, το after sales ειναι ασοβαρο, το coil whine ομως το θεωρουν φυσιολογικο, αλλοι αναλογα τον πελατη και παει λεγοντας.

Στη χειροτερη τον περιπτώσεων,
α) δεν δεχονται αντικατασταση και μενεις με αυτο
β) δεχονται και το αλλο που θα σου δωσουν κανει το ιδιο

γ) σου δινουν τα λεφτα σου πισω και αγοραζεις αλλο και εχει παλι coil whine (καπου εκει σβήνει και το καντήλι σου)

μπορείς να το επικαλύψεις με σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας φουρνου (αντεχει μεχρι 1200C). Ο θόρυβος θα σταματήσει.

Το ερώτημα είναι αν το συγκεκριμένο vrm όμως θα αντέξει την θερμοκρασια και θα ψηθεί. Βέβαια, στη περίπτωση που ο θόρυβος προέρχεται από πηνίο  θεωρώ πως δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

Τώρα να βάλεις χέρι σε ακριβό-καλό λαπτοπ δεν πάει όμορφα, αλλά από το να σου σπάει τα νεύρα είναι μια λύση (μπάλωμα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από ξένο forum: Coil whine is the result of the coils themselves moving as an electric current alternates through them, the stronger the electric current, the more force it places on the coils and the more likely they are to move.

Οπότε δεν φαίνεται να είναι κάτι που βράζει εσωτερικά αλλά κάτι που πάλεται.

Σαν λύση αναφέρουν ακόμα και μανό που φαντάζομαι όπως και η σιλικόνη που αναφέρεται παραπάνω προκαλεί απόσβεση των κραδασμών.

Δεν έχω δει κατασκευαστή να τα έχει με επικάλυψη πάντως πλην σε τροφοδοτικά απο imac.

Εκτός από πηνία κάπου είχα δει το ίδιο κάνουν και οι πυκνωτές - δρουν σαν πιεζοηλεκτρικο στοιχείο...

Επεξ/σία από sil_unique
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γιατί όχι, γενικά οι πυκνωτές δεν ανεβάζουν θερμοκρασία [με σωστό σχεδιασμό καθώς βάζουν παραπάνω από ένα παράλληλα σε περίπτωση εξομάλυνσης για να μοιράζονται τα ρεύματα και το ζόρι] και συνήθως βρίσκονται σε σημεία που δεν κυκλοφορεί αέρας.

Τώρα γιατί δεν βάζουν οι κατασκευαστές μπορεί το κόστος, την αυξημένη δυσκολία επισκευής σε μητρική με επικάλυψη ή μπορεί απλά ο φόβος να καλύψουν ότι πιστεύουν ότι το προκαλεί αλλά και πάλι να ακούγεται από αλλού.

Αν κατάλαβα καλά το coil whine συμβαίνει στα high end pc - φορητά. Εχει κανείς προσέξει το ίδιο ας πούμε σε ultrabook που ο γνώμονας είναι η αυτονομία και όχι οι επιδόσεις;

Ομοίως σε tablet λογικά δεν πρέπει να υπάρχει θέμα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...