LeonS3 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, alkis13 είπε Κρίμα να υπάρχει τέτοιο feedback απο αυτη την εταιρια. Δινουν περισσότερο βάρους στα RGB παρα στο service. Αρα, πρακτικά, δεν μπορεις να βρεις ακρη, και η εταιρια δεν υπαρχει σε επιπεδα υποστηριξης. Θα βγει το τελικό πόρισμα στο τέλος.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 πραγματι τελευταιως η msi εχει χαλασει εντελως , εχω msi titan με 1080 του οποιου το ένα pin του voltage εσπασε μεσα στον φορτιστη με την πρωτη φορτιση , επικοινωνω με το καταστημα για return για καινουριο και μου αρνουνται επικοινωνω με την msi και μου ανακοινωνει οτι επισυρει υπαιτιοτητα του καταναλωτη και οτι το κοστος αλλαγης ειναι 80 ευρω .Αποτελεσμα να μην το στειλω και το λαπτοπ να δουλευει εδω και 6 μηνες κανονικα χωρις κανενα θεμα με το ενα πιν να ειναι σπασμενο, ωστοσο η σοβαροτητα μιας εταιρειας που της εσκασα 2000 ευρω με κανει σιγουρα να μην ξανααγορασω msi. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, forgotten είπε πραγματι τελευταιως η msi εχει χαλασει εντελως , εχω msi titan με 1080 του οποιου το ένα pin του voltage εσπασε μεσα στον φορτιστη με την πρωτη φορτιση , επικοινωνω με το καταστημα για return για καινουριο και μου αρνουνται επικοινωνω με την msi και μου ανακοινωνει οτι επισυρει υπαιτιοτητα του καταναλωτη και οτι το κοστος αλλαγης ειναι 80 ευρω .Αποτελεσμα να μην το στειλω και το λαπτοπ να δουλευει εδω και 6 μηνες κανονικα χωρις κανενα θεμα με το ενα πιν να ειναι σπασμενο, ωστοσο η σοβαροτητα μιας εταιρειας που της εσκασα 2000 ευρω με κανει σιγουρα να μην ξανααγορασω msi. Τι εννοείς αγαπητέ ότι έσπασε το πινάκι; Θελω να πω άμα ήταν ήδη σπασμένο δεν θα στο άλλαζαν; Προσπαθώ να καταλάβω πλήρως τα δεδομένα για να έχω αντικειμενική άποψη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, LeonS3 είπε Τι εννοείς αγαπητέ ότι έσπασε το πινάκι; Θελω να πω άμα ήταν ήδη σπασμένο δεν θα στο άλλαζαν; Προσπαθώ να καταλάβω πλήρως τα δεδομένα για να έχω αντικειμενική άποψη. στα msi Titan το λάπτοπ έχει 4 ακιδες όπου εφαρμοζει ο φορτιστης όταν αφαιρεσα τον φορτιστη κοπηκε μέρος της ακιδας στο εσωτερικό του power brick , αυτό συνεβη την 3 μέρα που είχα το λάπτοπ οπότε και απευθυνθηκα στο κατάστημα όπου και δεν εβγαλα άκρη και ακολουθως στην ίδια την msi με photos κλπ όπου μου εβγαλαν αυτό το πορισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, forgotten είπε στα msi Titan το λάπτοπ έχει 4 ακιδες όπου εφαρμοζει ο φορτιστης όταν αφαιρεσα τον φορτιστη κοπηκε μέρος της ακιδας στο εσωτερικό του power brick , αυτό συνεβη την 3 μέρα που είχα το λάπτοπ οπότε και απευθυνθηκα στο κατάστημα όπου και δεν εβγαλα άκρη και ακολουθως στην ίδια την msi με photos κλπ όπου μου εβγαλαν αυτό το πορισμα. Άρα μιλάμε για κατασκευαστικό λάθος. Κατανοητό. Μπόρεσες έβγαλες άκρη; Για το κατάστημα δεν θα εκφέρω γνώμη καθώς δεν το γνωρίζω (και ούτε επιθυμώ). Από την άλλη για την MSI δεν περίμενα κάτι διαφορετικό! Απαράδεκτη στην εξυπηρέτηση! UPDATE 05/02/2019 Επικοινώνησα εχθές (04/02) με το σέρβις και ζήτησα να μάθω για την εξέλιξη της διάγνωσης-επισκευής. Μου είπαν θα σε πάρει ο τεχνικός εντός της ημέρας. Πράγμα που δεν έγινε και σήμερα ξανά πήρα εννοείται τηλέφωνο. Είπα το όνομα μου στην κοπέλα και άκουσα μια μικρή παύση στην ομιλία της 😳😜. Όταν της εξήγησα ότι δεν με πήρε ο τεχνικός τηλέφωνο μου είπε πως ο τεχνικός, μου είπε την προηγούμενη φορα (31/01) ότι θα πάρει 14 μέρες από την παραλαβή για επισκευή και ότι δεν έχει κάτι νεότερο. Της εξήγησα πως κάτι τέτοιο δεν υφίσταται διότι στο τηλέφωνο εκείνη την μέρα ο τεχνικός μου είπε το αργότερο την Παρασκευή αυτής της εβδομάδας θα έχει τελειώσει η κατάσταση. Δεν μου απάντησε και την λέω ”και κάτι ακόμα, ο Κωτσόβολος δεν έβαλε στην αναφορά θέμα με την μπαταρία(προτού το στείλω είχα 19% wear) και να μπει και η μπαταρία στην διάγνωση.” Με βάζει στην αναμονή και εκεί που περιμένω να μιλήσω με τον τεχνικό, μου το σηκώνει η κοπέλα και μου λέει πως είπε εντάξει. Με τα πολλά και τα λίγα μου λέει ότι ο τεχνικός δεν θα μου μιλήσει τηλεφωνικός και μόνο με e-mail. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η αντιμετώπιση. Περίμενα εχθές όλη την μέρα και μου δίνουν αυτή την φθηνή και ταυτόχρονα ψευδή δικαιολογία. Εγώ λέω πως κατάλαβε ότι δεν είναι ο ήχος που βγάζει από το σύστημα ψύξης και θέλει χρόνο για να καλύψει την *μπιπ* του. Επίσης να σημειωθεί ότι ο τεχνικός χαρακτήρισε το πρόγραμμμα HWMonitor όταν μιλήσαμε ως υποδεέστερο και δεν είναι αξιόπιστο (όταν τον είπα πως υπάρχει θέμα με την χωρητικότητα της μπαταρίας και το πως το συμπέρανα). Πραγματικά έχω απελπίσει με την όλη κατάσταση. Μια η MSI, τώρα η εξυπηρέτηση που έχω Ελλάδα, μετά δεν θέλω να φανταστώ τι θα ακολουθήσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ma3stros Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν δεν θυμαμαι σωστα, την χωρητικοτητα στην μπαταρια την βλέπεις με πρόγραμμα της MSI οπου ειναι προεγκατεστημενο. Αν θελεις ρωτησε το και ψαξτο κ στο ιντερνετ Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2019 από ma3stros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, ma3stros είπε Αν δεν θυμαμαι σωστα, την χωρητικοτητα στην μπαταρια την βλέπεις με πρόγραμμα της MSI οπου ειναι προεγκατεστημενο. Αν θελεις ρωτησε το και ψαξτο κ στο ιντερνετ Φίλε μου δεν έχω το λαπτοπ αυτή την στιγμή για να κάνω το οτιδήποτε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ma3stros Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Επισης μην ακους τι λενε στον κωτσοβολο... δε νομιζω η braintrust να ειναι το εξουσιοδοτημενο σερβις... Η braintrust ειναι ο διανομεας.. Εγω αυτο που βλεπω στο site της MSI ειναι οτι εδωσε το σερβις στην Ελλαδα στην premium technologies Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 40 λεπτά πριν, ma3stros είπε Επισης μην ακους τι λενε στον κωτσοβολο... δε νομιζω η braintrust να ειναι το εξουσιοδοτημενο σερβις... Η braintrust ειναι ο διανομεας.. Εγω αυτο που βλεπω στο site της MSI ειναι οτι εδωσε το σερβις στην Ελλαδα στην premium technologies Μέχρι πριν 1 μήνα στην ιστοσελίδα της MSI είχαν το service της Πολωνίας για εξουσιοδοτημένο σέρβις και τώρα έχεις όντως δίκιο! Μπήκα και το είδα. Το θέμα είναι τώρα εγώ τι κάνω; Το παίρνω το λαπτοπ από braintrust και το στέλνω στην premium technologies? (Φυσικά και μετά από την κίνηση που έκαναν δεν είμαι ευχαριστημένος ΚΑΘΟΛΟΥ) Πραγματικά είμαι με δεμένα τα χέρια!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ma3stros Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Εγω στο ειπα εξ αρχης... δεν θα εβαζα μεσαζοντα στο σερβις! μονο καθυστερηση κανουν! Αυτο που θα εκανα εγω ειναι ενα τηλ αυριο πρωι στην braintrust για να σταλει αμεσα στο εξουσιοδοτημενο σερβις... Επιμενω οτι η braintrust ειναι ο επισημος διανομεας, δεν βλεπω καπου να φαινεται ως σερβις, οποτε πως μπορει να βαλει χερι στο μηχανημα σου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, ma3stros είπε Εγω στο ειπα εξ αρχης... δεν θα εβαζα μεσαζοντα στο σερβις! μονο καθυστερηση κανουν! Αυτο που θα εκανα εγω ειναι ενα τηλ αυριο πρωι στην braintrust για να σταλει αμεσα στο εξουσιοδοτημενο σερβις... Επιμενω οτι η braintrust ειναι ο επισημος διανομεας, δεν βλεπω καπου να φαινεται ως σερβις, οποτε πως μπορει να βαλει χερι στο μηχανημα σου? Καταλαβαίνω απόλυτα και απορώ και εγώ ο ίδιος. Τον Κωτσόβολο τον έβαλα σαν μια πλάτη με την προοπτική ότι θα έφευγε το λαπτοπ στο σέρβις της Πολωνίας όπως είχα συνεννοηθεί εγώ ο ίδιος. Μετα πήρε αλλη τροπή το πράγμα όταν μου ανέφεραν ότι γίνεται και το σέρβις στην Ελλάδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 UPDATE 06/02 Ήρθα σε επικοινωνία με την Power Technologies και επιτέλους είχα συννενόηση. Μου είπε το παιδί που μίλησα πως στο λαπτοπ αλλάχτηκε προληπτικά το σύστημα ψύξης με την πάστες που έστειλε η MSI. Μου είπε επίσης ότι η BrainTrust είναι διανομέας και δεν ανέλαβε τίποτα σε σχέση με το λαπτοπ. Τώρα αναμένω παραλαβή του λαπτοπ Παρασκευή ή Δευτέρα και θα δω αν διορθώθηκε το ”τσιριγμα” και οι θερμοκρασίες. Όσο αφορά την μπαταρία μου είπε πως η MSI αναλαμβάνει αντικατάσταση της μπαταρίας μόνο πάνω από 20% Ware. (Η δικιά μου είχε κάπου στο 18%) Επίσης η Power Technologies έγιναν επίσημο εξουσιοδοτημένο σέρβις πριν 3 εβδομάδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ma3stros Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Ολα καλα.. Παντως το σφυριγμα αν οφειλεται σε coil whine μονο με αντικατασταση m/b θα ειχες λυση..και φυσικα με m/b που η msi θα εχει διορθωσει αυτο το προβλημα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, ma3stros είπε Ολα καλα.. Παντως το σφυριγμα αν οφειλεται σε coil whine μονο με αντικατασταση m/b θα ειχες λυση..και φυσικα με m/b που η msi θα εχει διορθωσει αυτο το προβλημα.. Τι μπορώ να κάνω σε τέτοια περίπτωση; Θέλω να πω αν καταλήξει με coil whine ξανά στα χέρια μου και μου πούνε να το αλλάξουν και δεν δεχτούν με καινούργια απλά με μια επισκευασμένη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LeonS3 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 UPDATE 08/02 Υποτίθεται σήμερα πως θα είχα παραλαβή από Κωτσόβολο και τελικά δεν το έβαλαν στο φορτηγό για να έρθει από τα κεντρικά... 😂 Απεγνωσμένος ζήτησα αλλαγή εταιρίας (MSI) και μου είπαν από τον Κωτσόβολο πως είναι αρκετά δύσκολο γιατί πρέπει η εταιρία να βγάλει αναφορά ότι το λαπτοπ δεν διορθώνεται και τα συναφή. Τωρα πρέπει να περιμένω ως την Τρίτη για να έρθει και να τους αποδείξω ότι με την αλλαγή του συστήματος ψύξης το coil whine δεν διορθώνεται (εφόσον προκαλείται από το ρεύμα των VRM) και μετά να περιμένω άλλο 1 μήνα χωρίς το λαπτοπ για να βγάλουν και αν βγάλουν το πόρισμα αυτό. Ρε παιδιά καμία συμβουλή πως να κινηθώ; * Για να προλάβω κάποιες απαντήσεις, μακάρι να έρθει χωρίς coil whine και να είναι όλα καλά αλλά πιστεύω έχω απαντήσει πιο πάνω τον λόγο των αμφιβολιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα