Προς το περιεχόμενο

MSI Laptop


LeonS3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Aρα MSI-> no buy.

Δεν θέλω να επηρεάσω την κρίση κανενός στην αγορά προϊόντος τους, με την δικιά μου περίπτωση.

Δεν θέλω ούτε να τους κατακρίνω ούτε τίποτα απλά να κάνω την δουλειά μου γρήγορα και απλά, όχι έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου ειχα γραψει: Καλη Τυχη(...!)/Good Luck με την MSI
και ειδικα ως προς το συγκεκριμενο θεμα προβλημα...
😢
Οχι πως ειναι μονη η MSI, τα ιδια κανει, π.χ. και η HP!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, TheDevilMayCare είπε

Σου ειχα γραψει: Καλη Τυχη(...!)/Good Luck με την MSI
και ειδικα ως προς το συγκεκριμενο θεμα προβλημα...
😢
Οχι πως ειναι μονη η MSI, τα ιδια κανει, π.χ. και η HP!

Ευχαριστώ θα πω και Άγιος ο Θεός...!!

Συνοπτικά με τι λύσεις έχω μείνει στα χέρια ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως οταν εγραψα για 14 μερες... εκανα αναφορα στον χρονο επισκευης.. οχι στη doa περιοδο.

Αυτο σφυριγμα που ακους κατα 99% ειναι coilwhine.

Εγω θα εκανα επικοινωνια και παλι στη θεση σου και θα ρωτουσα ποσο χρονο θα  χρειαζοταν μεχρι να γινει ελεγχος και επισκευη.. και σε περιπτωση καθυστερισης τι λυση δινουν (αυτο στο αναφερω γιατι παλια οταν περνουσα τον χρονο επισκευης 14 ημερες.. μετα εκανα αντικατασταση, πλεον δεν ξερω αν ισχυει).

Ολα αυτα με την προυποθεση οτι θεωρεις εσυ ο ιδιος οτι το μηχανημα σ δεν δουλευει σωστα.

Επισης εγω σε μηχανημα που εχω δωσει αρκετα χρηματα δεν θα δεχομουν να κανω ουτε undercvolt-clock κλπ αν δεν μπορει να δουλεψει σωστα τοτε να παρεις τα λεφτα σ πισω μεσω του διανομεα..

Κακα τα ψεματα οπως εχως αναφερει εχουν περασει αρκετα λαπτοπ με 6ης 7ης 8η γενιας και της 8ης ειναι ζεστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ma3stros είπε

 

Ολα αυτα με την προυποθεση οτι θεωρεις εσυ ο ιδιος οτι το μηχανημα σ δεν δουλευει σωστα.

Επισης εγω σε μηχανημα που εχω δωσει αρκετα χρηματα δεν θα δεχομουν να κανω ουτε undercvolt-clock κλπ αν δεν μπορει να δουλεψει σωστα τοτε να παρεις τα λεφτα σ πισω μεσω του διανομεα..

Κακα τα ψεματα οπως εχως αναφερει εχουν περασει αρκετα λαπτοπ με 6ης 7ης 8η γενιας και της 8ης ειναι ζεστα

Ωραια ολα αυτα, αλλα στην πραξη ομως (και Ελλαδα), ξερουμε με σιγουρια καποιον: που να δεχεται να μας
το κανει αυτο και για αυτο το λογο
[πλην ισως της Dell?]..🤢 Ειλικρινα, θα μας βοηθησει να το γνωριζουμε!
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ma3stros είπε

Εγω παντως οταν εγραψα για 14 μερες... εκανα αναφορα στον χρονο επισκευης.. οχι στη doa περιοδο.

Αυτο σφυριγμα που ακους κατα 99% ειναι coilwhine.

Εγω θα εκανα επικοινωνια και παλι στη θεση σου και θα ρωτουσα ποσο χρονο θα  χρειαζοταν μεχρι να γινει ελεγχος και επισκευη.. και σε περιπτωση καθυστερισης τι λυση δινουν (αυτο στο αναφερω γιατι παλια οταν περνουσα τον χρονο επισκευης 14 ημερες.. μετα εκανα αντικατασταση, πλεον δεν ξερω αν ισχυει).

Ολα αυτα με την προυποθεση οτι θεωρεις εσυ ο ιδιος οτι το μηχανημα σ δεν δουλευει σωστα.

Επισης εγω σε μηχανημα που εχω δωσει αρκετα χρηματα δεν θα δεχομουν να κανω ουτε undercvolt-clock κλπ αν δεν μπορει να δουλεψει σωστα τοτε να παρεις τα λεφτα σ πισω μεσω του διανομεα..

Κακα τα ψεματα οπως εχως αναφερει εχουν περασει αρκετα λαπτοπ με 6ης 7ης 8η γενιας και της 8ης ειναι ζεστα

 

3 ώρες πριν, TheDevilMayCare είπε

Ωραια ολα αυτα, αλλα στην πραξη ομως (και Ελλαδα), ξερουμε με σιγουρια καποιον: που να δεχεται να μας
το κανει αυτο και για αυτο το λογο
[πλην ισως της Dell?]..🤢 Ειλικρινα, θα μας βοηθησει να το γνωριζουμε!
 

Αναμονή παιδιά περιμένω τελευταία φορά απάντηση από MSI και από εκεί και έπειτα απευθύνομαι στον Κωτσόβολο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, TheDevilMayCare είπε

Ωραια ολα αυτα, αλλα στην πραξη ομως (και Ελλαδα), ξερουμε με σιγουρια καποιον: που να δεχεται να μας
το κανει αυτο και για αυτο το λογο
[πλην ισως της Dell?]..🤢 Ειλικρινα, θα μας βοηθησει να το γνωριζουμε!
 

Ναι το κανουν και αλλες εταιρειες, οσον αφορα την MSI τουλαχιστον παλαιοτερα το εκανε και το ξερω σιγουρα αυτο. Απλα δεν ξερω τι συμβαινει πλεον και γιαυτο αλλωστε ειπα στο παιδι να το ρωτησει. Οπως επισης αρκετες εταιρειες κανουν αντικαταστση αν εχεις στειλει το μηχανημα με το ιδιο θεμα 3-4 φορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To +3, ισχυει γενικοτερα -αλλα παντως σιγουρα- για την Μηλοεταιρεια, χαχα!
Απο κει και περα ως προς το συγκεκριμενο επειδη η ιστορια εφαρμογης του
turbo δεν ειναι 100% ξεκαθαρη -η δεν θεωρειται πως ειναι!- δεν εχω 'ευκολο'
να το δεχθουν γι' αυτο το λογο -οπως επισης και για μεγαλες θερμοκρασιες😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.alman.gr/el/episkevi-laptop/msi . Δεν μπορείς να εξυπηρετηθείς εκεί ; ; ( Λέει εξουσιοδοτημένο )

Σε ρωτάω με αγωνιά η αλήθεια είναι , γιατί είμαι στο τσακ να το πάρω και εγώ .

Επεξ/σία από mountainprince
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι στην alman!!! Ούτε από έξω!

Αν διαβάσεις κριτικές για την alman θα τρίβεις τα ματάκια σου.

Με έχει κουράσει η κατάσταση αυτή παιδιά. Θα απευθυνθώ στον Κωτσόβολο και από εκεί και πέρα βλέπουμε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ηταν ακομα το σερβις της msi δεν θα ηταν επιλογη σου να μην το πας... Απο κει και περα απο την στιγμη που επισημα μεσα στο site τους λενε ως εξουσιοδοτημενο σερβις για την Ελλαδα τα κεντρικα τους στην πολωνια τοτε θα πρεπει να παει εκει για επισκευη.. Αν πας κωτσοβολο και δεν σου κανουν αμεση αντικατασταση (που θεωρητικα δεν θα το κανουν) τοτε και ο κωτσο θα το στειλει εκει για επισκευη με συνεπεια για εσενα μεγαλυτερη καθυστερηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα οχι αλμαν μου το ειχαν κρατησει ενα μηνα γιατι μαζευαν πολλα λαπτοπ μεχρι να τα στειλουν ολα μαζι για επισκευη.και ειχαν αποσυνδεσει το τηλεφωνο οσο για το μειλ exoyn χασει τουσ κωδικουσ τουσ μαλλον. το πηρα πισω το εστειλα στην εταιρια που προμηθευε το σκρουτσομαγαζο που αγορασα το λαπτοπ και ολα κομπλε. αλλα για να γλιτωσεις χρονο μιλα αμεσως με πολωνια γιατι ολα εκει πανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Μετά από 1 μήνα που έμεινε το topic στο παρασκήνιο, έχω και καλά νέα και κακά.

Αρχικά, μίλησα(από ότι κατάλαβα) με 3 διαφορετικούς υπαλλήλους μέσω της ιστοσελίδας τους. 

Οταν ο πρώτος κατάλαβε ότι δεν περνάνε τα παραμύθια που μου πουλάει, επικοινώνησε με άλλο δεύτερο και αυτός κατέληξε σε τρίτο χωρίς να πω κάτι που να τον θίξει.

Κάθε απάντηση της MSI ήταν μετά από 1-2 εργάσιμες μέρες(περίπου). Κάποια στιγμή τους έχασα τελείως για 1 εβδομάδα και προσπάθησα να τους στείλω email(στο σέρβις της Πολωνίας), όπου δεν μου απαντούσαν.

Άνοιξα άλλο ticket για να τους δείξω ότι εδώ είμαι με ξεχάσατε; (Τρόπος του λέγειν). Στο συγκεκριμένο ticket τους εξήγησα πως είναι απαράδεκτο να καθυστερούν τόσο πολύ στις απαντήσεις τους και να έχουν την απαίτηση από εμένα να απαντάω άμεσα.

Με το τρίτο άτομο που μίλησα μου έδωσε ένα email στο οποίο θα μιλούσα ιδιαιτέρως(ήταν εταιρικό).

Με βοήθησε αρκετά μπορώ να πω και τον ευχαρίστησα θερμά που επιτέλους κάποιος ασχολήθηκε με το ζήτημα μου, μετά από 1 μήνα.

Με έφερε επίσης και σε επικοινωνία με το σέρβις της Πολωνίας(οι οποίοι πριν δεν με είχαν απαντήσει καν,για γέλια) και καθορίσαμε το σέρβις.

Όταν με το καλό μου έδωσαν το barcode για να το στείλω μέσω UPS αποφάσισα ότι δεν έχω αρκετές αποδείξεις για το αν πάει κάτι στραβά και αποφάσισα να το πάω στον Κωτσόβολο.

Εκεί τους έδειξα της συνομιλία μου με την MSI και απορούσαν και οι ίδιοι με τις απαντήσεις που έδιναν, όπως έγινε με το coil whine και τις θερμοκρασίες.

Μου είπαν επίσης το κορυφαίο, ότι υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Ελλάδα και ότι δεν χρειάζεται να πάει Πολωνία! Εκεί ένιωσα προδομένος από μια εταιρία πολλά υποσχόμενη.. 

Εν ολίγοις το σέρβις είναι το Brain Trust το οποίο έχει αναλάβει την επισκευή. 

Τα παιδιά λόγω ότι πριν 2 μέρες πήραν στα χέρια τους το λαπτοπ δεν μπόρεσαν να βγάλουν ακομα διάγνωση και θα τους αφήσω λίγες μέρες και θα ξανά επικοινωνήσω μαζί τους. Το μόνο που μπόρεσα και πήρα απάντηση τόσο νωρίς είναι ότι δεν αναλαμβάνουν την αλλαγή παστας με κάποια του εμπορίου και θα μπει η πάστα που δίνει ο κατασκευαστής.

Ναι λοιπόν, καινούργιο λαπτοπ το χάρηκα 2 μήνες και τώρα είναι 1 μήνα εκτός και έχει ακόμα μέλλον.

Δεν κατηγορώ κανέναν από τους μεσολαβητές ούτε το σέρβις για την καθυστέρηση είτε για την περίπτωση του λαπτοπ, την μόνη που κατηγορώ είναι η MSI για την απαράδεκτη εξυπηρέτηση που έχει. 

Ελπίζω να μην κούρασα απλά ήμουν εκτός του topic καιρό τώρα και συνέβησαν πολλά. 😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα να υπάρχει τέτοιο feedback απο αυτη την εταιρια. Δινουν περισσότερο βάρους στα RGB παρα στο service.

 

Αρα, πρακτικά, δεν μπορεις να βρεις ακρη, και η εταιρια δεν υπαρχει σε επιπεδα υποστηριξης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...