the other one Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 έκανες τίμιο ξεθάψιμο αλλά μιας που το είδα ας απαντήσω. Γενικά δεν έχω εκτενή εμπειρία με τέτοια βιβλία γιατί κυρίως ποτέ δεν ήμουν αυτής της λογικής, έχει σημασία το context στο οποίο γράφτηκε, το οποίο λίγο πολύ είναι πως η πανεπιστημιακή μόρφωση δεν είναι απαραίτητη σε πολλές περιπτώσεις μεν, αλλά δεν αντικαθίσταται. Ο γκαρούτσος και λοιπά βοηθήματα είναι σχεδιασμένα ώστε να σε βοηθήσουν να γράψεις ένα 5 και να περάσεις το μάθημα. Δεν είναι πανεπιστημιακά συγγράματα. Σε τελική ανάλυση είναι και θέμα του πώς ορίζεις το "μαθαίνω μαθηματικά"
Βασίλης_29 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 24 λεπτά πριν, the other one είπε Ο γκαρούτσος και λοιπά βοηθήματα είναι σχεδιασμένα ώστε να σε βοηθήσουν να γράψεις ένα 5 και να περάσεις το μάθημα. Παγκόσμια φοιτητική σταθερά, όχι αστεία.
Ixidoor Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 16 ώρες πριν, the other one είπε έκανες τίμιο ξεθάψιμο αλλά μιας που το είδα ας απαντήσω. Γενικά δεν έχω εκτενή εμπειρία με τέτοια βιβλία γιατί κυρίως ποτέ δεν ήμουν αυτής της λογικής, έχει σημασία το context στο οποίο γράφτηκε, το οποίο λίγο πολύ είναι πως η πανεπιστημιακή μόρφωση δεν είναι απαραίτητη σε πολλές περιπτώσεις μεν, αλλά δεν αντικαθίσταται. Ο γκαρούτσος και λοιπά βοηθήματα είναι σχεδιασμένα ώστε να σε βοηθήσουν να γράψεις ένα 5 και να περάσεις το μάθημα. Δεν είναι πανεπιστημιακά συγγράματα. Σε τελική ανάλυση είναι και θέμα του πώς ορίζεις το "μαθαίνω μαθηματικά" Ευχαριστώ για την απάντηση και το χρόνο σου.
The_Judas Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Τα μαθηματικά, πράγματι είναι πολύ σημαντικά στην έρευνα, για οποιαδήποτε επιστήμη. Το 99.99% των αποφοίτων πληροφορικής δεν χρησιμοποιεί ανωτέρου επιπέδου μαθηματικά ούτε ανακαλύπτει δικούς του αλγορίθμους.
Lanike71 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, The_Judas είπε Τα μαθηματικά, πράγματι είναι πολύ σημαντικά στην έρευνα, για οποιαδήποτε επιστήμη. Το 99.99% των αποφοίτων πληροφορικής δεν χρησιμοποιεί ανωτέρου επιπέδου μαθηματικά ούτε ανακαλύπτει δικούς του αλγορίθμους. Το πρόβλημα δεν είναι αν χρειάζεται να ανακαλύψει αλγορίθμους ή να χρησιμοποιήσει μαθηματικά ανωτέρου επιπέδου. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρει να ανάγει το πρόβλημα που έχει μπροστά του, σε κάποιο ήδη λυμένο, όπως και επίσης έχει πολύ μεγάλη δυσκολία να χρησιμοποιήσει βασικά μαθηματικά, όπως η Συνδυαστική και οι Πιθανότητες. Ο καθηγητής στο μάθημα της Συνδυαστικής και των Γράφων, έλεγε "δε νοείται να θες να γράψεις πρόγραμμα και να μην ξέρεις να μετράς". 1
The_Judas Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Οπότε καταλήγουμε ότι ο πτυχιούχος έχει περισσότερες πιθανότητες να πετύχει από τον μη πτυχιούχο. Προφανώς και το ιδανικό -γενικά στις θετικές επιστήμες- είναι να έχει κάποιος πτυχίο μαθηματικού και ταυτόχρονα και πληροφορικής ή φυσικής. Αλλά στην πράξη βλέπουμε ότι η πλειοψηφία των αποφοίτων μαθηματικού, καταλήγουν στην δημόσια εκπαίδευση ή στην ανεργία και δεν γίνονται μεγάλοι επιστήμονες. Οπότε και αυτή η γνώση δεν είναι αυτοσκοπός ή πανάκεια για έναν εργαζόμενο που δεν θα ασχοληθεί με ερευνητικό αντικείμενο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα