Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: The Veilguard


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξερω εαν κανενας το καταλαβε αλλα εχουν υιοθετησει το συστημα του Mass Effect στο οποιο θα μπορεις να δινεις εντολες για να χρησιμοποιουν τα abilties τους οι companions και σε ποιους.

Μεχρι και το abilities wheel ιδιο με Mass Effect ειναι αλλα με μια αλλη πινελια για να το διαφοροποιησουν καπως..

  • Απαντ. 712
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Guys λογικό, έχει αλλάξει πόσες φορες πορεία το development, από multi, σε online service, σε single player και φυσικά δεν έχει μείνει κανένας veteran στο studio και φαίνεται.

  • Like 1
Δημοσ.

δεν ειναι κακο....απλα δεν ειναι και καλο. thas all. ειναι οτι φαινεται και στο like/deslike ratio...ειναι μια μετριοτητα.
δεν νομιζω πως θα βγαλει λεφτα του

ενα comment στο ign λεει

It is exciting knowing this is BioWare's final game before the studio is permanently closed.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nαι γιατι επελεξαν να δειξουν την αρχη του παιχνιδιου οπου ο χαρακτηρας ουσιαστικα δεν εχει ακομα abilities ουτε εχεις party members διαχειρισιμους.

Kαι επειδη ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει ιδεα απο video games και δεν μπορει να δουλεψει το μυαλο του να επεξεργαστει τις πληροφοριες που του δινει το game εχουμε αυτη την καταληξη.

Εαν ειχαν δειξει ενα κομματι στην μεση του campaign με εναν χαρακτηρα π.χ lvl 20 σιγουρα οι αποψεις δεν θα ηταν τοσο διχασμενες..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα και οι πρώτοι δαίμονες που έδειξαν, σε medieval - historical fantasy παιχνίδι δεν ταιριάζουν.

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.

το μεγαλυτερο του θεμα αν ξεπερασουμε την ΜΩΒ εικονα που δινουν...εστω οτι το αγορασα το game, ολοι οι demons ακομα και το mini boss ηταν απλα ακινητα bot σφουγγαρια...πρακτικα δεν εκαναν τιποτα και καθοντουσαν και ετρωγαν φαπες ξανα και ξανα. δηλ ποσο engaging gameplay ειναι αυτο?
και το inquisition ετσι ηταν νομιζω ναι? δηλ μετα απο τοσα χρονια πραγματικα δεν αλλαξε τιποτα?

Δημοσ.
16 ώρες πριν, firepc είπε

 

Δε τρελάθηκα αλλά μου άρεσε εν τέλει.

Μας πήρε τα μυαλά το trailer που ήταν άθλιο.

Δημοσ.

To μισό budget απότι φαίνεται πήγε σε skin/gender/hair options και physics.

Απο Eurogamer.net

There are separate options for binary and non-binary pronouns and gender, "dozens and dozens of hairstyles," as Corinne Busche, Veilguard's game director, put it during the demo, with individual strands of hair rendered separately and reacting quite remarkably to in-game physics.

BioWare's work behind the scenes, meanwhile, goes as deep as not only skin tones but skin undertones, melanin levels, and the way skin reacts differently to light.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως τότε που θέλανε να ηχογραφήσουν κάθε γραμμή διαλόγου στο The Old Republic και ξεχάσανε να βάλουν end game content ή να διορθώσουν bugs, σε δυο βδομάδες από την κυκλοφορία οι παίκτες κοιτούσαν ο ένας τον άλλον.

Πραγματικά, από το gameplay trailer δεν είδα ούτε ένα στοιχείο που να μου αρέσει. Περισσότερη φάση θα είχε να βάλω το Kingom of Amalur ξέρω γω παρά αυτό.

Τυχαίο σχόλιο από τυχαίο βίντεο του Asmongold για το τρέιλερ. Τα "millenial" και "diverse" τα αγνοώ, αλλά ο τύπος έχει δίκιο.

"Colorful, safe, sanitized, sparkly, incongruous millennial dialogue, nonstop sassy NPC quips and commentary, jarringly diverse, excessively flashy superhero movement, kid-friendly MMO art direction... Redditors should love it."

 

Επεξ/σία από Tobajara

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...