Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: The Veilguard


Grey_Warden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ θα πω, πως σύμφωνα με τις διαρροές ειδικά οι διάλογοι ήταν τεράστιο θέμα και εσωτερικά στην Bioware. Καταρχήν κατα την ανάπτυξη του Veilguard επικράτησε η σχεδιαστική φιλοσοφία πως η εξιστόρηση πρέπει να είναι σύντομη και να μην έχει κεντρικό ρόλο στο game, αλλά να επικεντρωθούν στο gameplay, οπότε δεν του δώσανε τόσο σημασία.

Οι διάλογοι ήταν τόσο χάλια που η ΕΑ έστειλε ανθρώπους απο το Mass Effect για να τους διορθώσουν όσο μπορούσαν. Δεν ξαναγράψανε βέβαια το σενάριο, αλλά διορθωσαν το κείμενο να μην θυμίζει γυμνασιόπαιδο που απέτυχε στο μάθημα της έκθεσης. Με άλλα λόγια οι σεναριογράφοι του Veilguard ήταν άσχετοι εντελώς με το άθλημα του γραψίματος, δεν ξέρουμε με πια κριτήρια τους πήραν. Για αυτό είναι και το κομμάτι που υποφέρει περισσότερο απο όλα. Είχανε μια ιστορία που θέλανε να πούνε, αλλά δεν ξέρανε πως. Αν βάλουμε στο κάδρο και την ιδιαίτερη πολιτιστική ταυτότητα της ιστορίας, έδεσε το γλυκό. Ολα αυτά σύμφωνα με τις διαρροές.

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 663
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, kavadias είπε

εντωμεταξύ, το DA 2 ήταν τελείως διαφορετικό απ' το Origins (και αντίστοιχα και το Inquisition)

Στο Dragon Age το "φίλοι της σειράς" είναι λίγο ανέκδοτο. Από άποψη mechanics, σεναρίου κλπ. (για να μην πω τα περιβάλλοντα που στο 2 ήταν recycled τα ίδια 4 tiles again and again) δεν υπάρχει συνέχεια μεταξύ Origins, 2 και Inquisition. Ιδίως δε μεταξύ Origins και 2 μιλάμε για το Χάος.

Νομίζω ότι το να εκφράζει κάποιος ότι το Veilguard είναι πιστό ή όχι στο πνεύμα της σειράς υποδηλώνει ότι μάλλον έχει παίξει μόνο το Origins. Το οποίο δεν είναι κατακριτέο μεν, δεν πολυστέκει σαν επιχείρημα δε.

...

Το DA 2 έφαγε κραξιμάτακι στην αρχή... μέχρι να μάθουν οι φίλοι της σειράς...  Πως η EA αποφάσισε οτι δεν θα είναι τελικά expansion του origins αλλά stand alone παιχνίδι... Το οποίο ήταν 5 μήνες σε development... και οι επιστήμονες της EA είπαν στους Devs 

- Άντε βρε τυχεράκηδες! Έχετε άλλους 9 μήνες να το κάνετε καινούριο entry για το σύμπαν.

Μόνο μπράβο μπορείς να πεις στους devs που κατάφεραν να βρουν τρόπο (ακόμα και με ανακυκλώσεις...) και παρέδωσαν ενα αξιοπρέπεστατο και καλογραμμένο (ιστορία, χαρακτήρες, διάλογος) παιχνίδι ΠΑΡΑ το γεγονός οτι ΟΥΤΕ χρόνο είχαν ΟΥΤΕ budget.

Μια χαρά πιστό ήταν στο ΚΛΙΜΑ/ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ και το LORE της σειράς το DA 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...