Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: The Veilguard


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

 

Οι τύποι έχουν ξεφύγει εντελώς, βάζουν mods να κάνουν monitor τους streamers και χώνουν bans a priori στο subreddit για  να μη χαλάσει η μαγιά και κάνουμε derail σε "woke wars". Άσχετα αν δε θα είχαμε καν συζήτηση για woke wars, αν αυτό όπως αποδεικνύεται δεν ήταν το το main selling point του game. Ομολογώ δεν ήξερα καν ότι υπάρχει LGBTQ+ tag στο steam πριν βγει αυτό το game (i know boomer right?).🤣

Άρε Τζίμη πόσο μπροστά ήσουν, γεννήθηκες σε λάθος εποχή.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Απο YT walkthroughs που είδα λίγο παίζει να εχουν κρατησει τους πολυ αισχρους διαλογους για μετά το 2ωρο των refunds. Οχι οτι και αρκετοι απο αυτους που ειδα στο λιγο διαστημα που κοιταξα δεν επιπεδου μπεμπε 😉.
Κλασικα multi-racial φυλες/κοινοτητες για modern audiences.
Επιβεβαιώθηκε οτι οι companions ΔΕΝ εχουν health.
Θα εχει πολυ ενδιαφερον η ολη κατασταση ειδικα οταν αρχιζουν οι παικτες να φτανουν στα 💩 (λογικα το ΣΚ).

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mike299 είπε

Έχεις δίκιο για το 1εκ, το "φούσκωσα" γιατί με 8 χρόνια development και μεγάλο μαρκετιγκ. θα έχει μεγάλο budget, πολύ μεγαλύτερο από BG3.

Πάντως τα 200Κ λογικά θα τα φτάσει ΣΚ. Έχει και την ευτυχία να μην έχει κανένα ανταγωνισμό αυτή την στιγμή

Το ΒG3 ειχε budget περιπου $100Μ

53459810781_389c1594bc_o.jpg

αυτες ηταν τοτε οι πωλησεις μονο στο steam. Χωρις δλδ μεσα GOG, PS5 & xbox

 

Για το Veilguard λενε πανω απο $200Μ... εγω πιστευω πανω και απο $250Μ μπορει να κοστισε. Αν βαλεις κατω οτι το Inquisition πριν 10 χρονακια ειχε budget $150M... αν βαλεις οτι αυτο εφαγε 2-3 resets γιατι στην αρχη ηθελαν να το κανουν live service τυπου κινητου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικό είναι να το αγοράζουν, αυτά είναι τα προνόμια του πετυχημένου franchise. Πολλοί ακόμα και αν έχουν ακούσει όχι τόσο καλά λόγια, πάλι θα το αγοράσουν. Είναι όπως οι σειρές στο streaming, μπορεί να έχει χαλάσει εντελώς η ποιότητα της σειράς που έβλεπες, αλλά θα την δεις ως το τέλος. Ετσι και εδώ, όσοι παίξανε τα προηγούμενα και τους άρεσαν, θα θέλουν να δουν και αυτό.

Δεν περιμένουμε καλές πωλήσεις. Το βασικό θέμα είναι ποιός θα το αγοράσει το επόμενο αν αυτό κάτσει βαρή στους gamers.

Η Bioware τελείωσε το 2014, τώρα είναι ένα zombie άσχετο με τις παλιές καλές εποχές. Η ΕΑ απλά αρμέγει το όνομα του studio.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 2
Δημοσ.

και τα user reviews στο steam φαινονται αρκετα θετικα προς το παρον. Μαλλον θα ασχοληθω το Σ/Κ οπως ο περισσοτερος κοσμος. Θα δειξει μετά. 

  • Like 4
Δημοσ.
46 minutes ago, xavier said:

και τα user reviews στο steam φαινονται αρκετα θετικα προς το παρον. Μαλλον θα ασχοληθω το Σ/Κ οπως ο περισσοτερος κοσμος. Θα δειξει μετά. 

Σωστά, mostly positive me 80% positive.

Υπάρχει όμως το περίεργο γεγονός ότι τα reviews είναι υπερβολικά λίγα, μολις 3000. Αντίστοιχα παιχνίδια την 1η μέρα είχαν ήδη εκατοντάδες χιλιάδες reviews τα οποία μπορεί να είναι πρακτικά άχρηστα λόγο του μικρού play time, αλλά έδιναν ένα δείγμα πωλήσεων και ενδιαφέροντος.

Είναι νωρίς πάντως ακόμα. Συμπεράσματα σε 1-2 βδομαδες

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε παλιοτερα releases της Bioware θα το ειχαμε χτυπησει σε preorder, day 1 κτλ

Μετα τις τελευταιες φολες (Andromeda/Anthem) ειναι λογικο να υπαρχει σκεπτικισμος. Βαλε μεσα και τα γουοκ, δενει το γλυκο. Οποτε ετσι εξηγειται ισως ενα νωθρο start. Ας μην ξεχναμε την απολυτα καταστροφικη αρχη του Cyberpunk που στην συνεχεια μεταμορφωθηκε εντελως

Οι παιχτες ειναι πολυ επιφυλακτικοι. Νοιωθω οτι θα αρχισει να εχει traction απο τις επομενες εβδομαδες και μετα

Απο αυτα που διαβαζω, φαινεται να ειναι τεχνικα ολοκληρωμενο δλδ τρεχει καλα σε κονσολες και πισια, εχει ενα μετριο κεντρικο στορυ,μετριο γραψιμο και καλη μαχη (Ομολογω οτι εχω ψηθει με το πεταγμα ασπιδας α λα Καπταιν Αμερικα)

Αν το παιχνιδι ειναι fun, εμενα δεν με ενοχλουν τα γουοκ, θα τα αντιμετωπισω σαν ενα αναγκαιο κακο και απλα θα τα προσπερναω. Στο κατω κατω λιγα ειναι τα παιχνιδια που αρεσουν σε καποιον 100%, ακομη και εκει πχ βρισκεις πραγματα που δεν σου αρεσουν. Ε αυτο θα ειναι παιχνιδι του 80%. Not great, not terrible

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike299 είπε

Σωστά, mostly positive me 80% positive.

Υπάρχει όμως το περίεργο γεγονός ότι τα reviews είναι υπερβολικά λίγα, μολις 3000. Αντίστοιχα παιχνίδια την 1η μέρα είχαν ήδη εκατοντάδες χιλιάδες reviews τα οποία μπορεί να είναι πρακτικά άχρηστα λόγο του μικρού play time, αλλά έδιναν ένα δείγμα πωλήσεων και ενδιαφέροντος.

Είναι νωρίς πάντως ακόμα. Συμπεράσματα σε 1-2 βδομαδες

Purple whale Mike, επέφυγε τα quotes ανακατεύομαι, anyways, τα most helpful είναι αρνητικά και μονο, επίσης πολλά reviews είναι μερικών ωρών.

Όπως είπες σε λίγο καιρό θα φανεί η αλήθεια, που ήδη φαίνεται, τυφλοί δεν είμαστε, ούτε γεννηθήκαμε χτες.

  • Like 3
Δημοσ.

Dragon Age: The Veilguard Launch Beats Jedi Survivor to Make It EA's Biggest Ever Single-Player Game on Steam

At the time of publication, Dragon Age: The Veilguard's peak was about 70,414 concurrents, putting it just outside the top 10 most played games on the platform with mostly positive reviews. It sits one spot ahead of Baldur's Gate 3, which continues to enjoy ongoing success thanks to the introduction of mods and other new features. EA previous high watermark was Jedi Survivor, which managed an all-time peak of 67,855.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, omghi2u είπε

Το ΒG3 ειχε budget περιπου $100Μ

53459810781_389c1594bc_o.jpg

αυτες ηταν τοτε οι πωλησεις μονο στο steam. Χωρις δλδ μεσα GOG, PS5 & xbox

 

Για το Veilguard λενε πανω απο $200Μ... εγω πιστευω πανω και απο $250Μ μπορει να κοστισε. Αν βαλεις κατω οτι το Inquisition πριν 10 χρονακια ειχε budget $150M... αν βαλεις οτι αυτο εφαγε 2-3 resets γιατι στην αρχη ηθελαν να το κανουν live service τυπου κινητου.

$250? Με την καμία,λογικά το budget θα ήταν σε παρόμοιο μέγεθος 

9 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

Dragon Age: The Veilguard Launch Beats Jedi Survivor to Make It EA's Biggest Ever Single-Player Game on Steam

At the time of publication, Dragon Age: The Veilguard's peak was about 70,414 concurrents, putting it just outside the top 10 most played games on the platform with mostly positive reviews. It sits one spot ahead of Baldur's Gate 3, which continues to enjoy ongoing success thanks to the introduction of mods and other new features. EA previous high watermark was Jedi Survivor, which managed an all-time peak of 67,855.

 

Τελικά τα παιχνίδια δεν πατώνουν επειδή εξυπηρετούν την woke ατζέντα και άλλα τέτοια σωστά? Παιχνίδια πατώνουν επειδή πολύ απλά δεν αρέσει στον κόσμο παικτικα και όχι για κάποιους περίεργους λογους

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

$250? Με την καμία,λογικά το budget θα ήταν σε παρόμοιο μέγεθος 

43 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

παρομοιο μεγεθος με τι? αν λες με το inquisition τοτε ΟΥΤΕ ΚΑΝ.

το ενα πηρε 3 χρονια να γινει, το 2011 ξεκινησαν development.

το αλλο σχεδον 10 και με 3-4 κοπτοραπτικες γιατι αλλαζαν γνωμη ως προς το τι παιχνιδι θελουν να δωσουν, ασε που αλλαξαν και τρεις game directors.

Επεξ/σία από omghi2u
  • Like 2
Δημοσ.

Πλακα εχουν τα αρθρα που συγκρινουν επιλεκτικα αριθμους παικτων (που ετσι και αλλιως απο μονοι τους πλεον δεν λενε ολοκληρη την "ιστορια").
Σοβαρα δηλαδη συγκρινουν BG3 τωρινους αριθμους (υστερα απο κανα χρονο δηλαδη) με launch day του DA4;
 

  • Like 3
Δημοσ.

Τετοιο πουσαρισμα απο τα media αλλα και γενικα εχω πολλα χρονια να δω. 

70K για launch ειναι αθλια νουμερα , πως προσπαθουν να το γυρισουν μονο αυτοι ξερουν . Δεν γινεται καν διακριτικα αλλα on the face η ''προπαγανδα''

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...