Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: The Veilguard


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρεπει να διαβασεις σελιδες πισω ειχαν αναφορες οτι το ξαναεγραφαν ξανα και ξανα γιατι ο σκηνοθετης εγινε SHE hulk και επρεπε να το βαλει στο στορι :P

  • Απαντ. 712
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το συγκεκριμένο παιχνίδι πάντως είναι κλασική περίπτωση ταινίας/σειράς/game, που επειδή έχει Χ ποσότητα στοιχείων LGBTQ+, υπάρχουν άτομα/reviewers/SJW/Haters/κτλπ που είτε το κράζουν είτε το επευφημουν εξαιτίας αυτών ή μόνο και μόνο για να baitάρουν την άλλη πλευρά.

Υπάρχει κόσμος, που αν δεν υπήρχαν αυτά τα στοίχεια, θα ξόδευε σημαντικά λιγότερο χρόνο για να το κράξει ή να το υπερασπιστεί στο topic/internet/γενικότερα και θα αδιαφορούσαν πολλαπλάσιοι από ότι τώρα...

  • Like 10
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Το συγκεκριμένο παιχνίδι πάντως είναι κλασική περίπτωση ταινίας/σειράς/game, που επειδή έχει Χ ποσότητα στοιχείων LGBTQ+, υπάρχουν άτομα/reviewers/SJW/Haters/κτλπ που είτε το κράζουν είτε το επευφημουν εξαιτίας αυτών ή μόνο και μόνο για να baitάρουν την άλλη πλευρά.

Υπάρχει κόσμος, που αν δεν υπήρχαν αυτά τα στοίχεια, θα ξόδευε σημαντικά λιγότερο χρόνο για να το κράξει ή να το υπερασπιστεί στο topic/internet/γενικότερα και θα αδιαφορούσαν πολλαπλάσιοι από ότι τώρα...

Εσύ, από αυτά που έχεις διαβάσει, καταλαβαίνεις να προκύπτει από κάπου πως αυτά τα 2-3 άτομα που λιβανίζουν το παιχνίδι έχουν ασχοληθεί έστω και μισό δευτερόλεπτο μαζί του;

Ρωτάω, γιατί όταν μια κριτική γράφει "το combat system ό,τι έχει να μας δείξει μας το δείχνει στις πέντε πρώτες ώρες", και η άλλη γράφει "δέκα ώρες μετά προσθέτει νέα στοιχεία", ένα άτομο που έχει πράγματι ασχοληθεί με το παιχνίδι θα έπρεπε κανονικά να είναι σε θέση να επιχειρηματολογήσει με συγκεκριμένα παραδείγματα ως προς το τι από τα δύο ισχύει. Εδώ, όμως, παραδόξως και τα δύο γίνονται δεκτά -αν υποτεθεί ότι διάβασαν ορισμένες ψυχές τα κείμενα που οι ίδιοι παραθέτουν, πέρα από το βαθμό στο τέλος- χωρίς κανένα σχολιασμό. Αυτό, σου δίνει εντύπωση ανθρώπου που ξέρει το παιχνίδι;

Εγώ, αυτό που βλέπω ως τώρα είναι τρία άτομα που λένε πως τους αρέσει το παιχνίδι αλλά συγκεκριμένα τίποτε. 'Οχι πως η συμμετοχή τους σε άλλα νήματα είναι αξιολογότερη, αλλά τέλος πάντων.

Δεν νομίζεις πως κάποιος που μετράει κατά δήλωσή του διψήφιο αριθμό ωρών θα μπορούσε να μας δώσει ένα συγκεκριμένο παράδειγμα lore που σέβεται την ιστορία του Dragon Age, μέσα από το playthrough του;

Γιατί, για παράδειγμα, εχώ να αναφέρω την περίπτωση

Spoiler

ενός φονέα μάγων, ονόματι Λουκάνις, μέλος διαβόητου guild ασασίνων, που από αδίστακτο κουμάσι περιγράφεται σαν ήρωας και το χειρότερο που έχουν να του καταλογήσουν οι σύντροφοί του είναι ότι του αρέσει πολύ ο...καφές.

Καμία ρήξη, καμία ένταση λόγω background. Μπράβο, αυτός είναι γκαϊφές. Μιλάμε για RPG με βάθος και, πάνω από όλα, σεβασμό στο lore.

image.png.68fd4d9b5ab0f21027f84b87dc8a115c.png

Έχεις διαβάσει κάτι θετικό, αντίστοιχα συγκεκριμένο; Πέρα από λιβανίσματα της μιας αράδας;

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Κάποιοι έχουν, άλλοι όχι...both ways. 😛

Κάποιοι πάνε με το "γιατί έτσι μας αρέσει(ή όχι)", άλλοι πολύ πιο αναλυτικά.

Δημοσ.
Spoiler

image.jpeg.48eac154cf19cf34353602d00b386ee7.jpeg

για οποιον εχει αμφιβολιες... :P 

αλλοι βεβαια εχουν αποψη για τους διαλογους σε 60+ ωρες παιχνιδι...επειδη ετσι ακουσαν , το ειπε ο μπαμπης ο σουγιας...

Δημοσ.
10 minutes ago, xavier said:

αλλοι βεβαια εχουν αποψη για τους διαλογους σε 60+ ωρες παιχνιδι...επειδη ετσι ακουσαν , το ειπε ο μπαμπης ο σουγιας...

Έχεις προσέξει ότι έχουν βγει videos στο yt με είτε σκέτους τους επίμαχους διαλόγους ή και ολόκληρα playthroughs, έτσι;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Δεν νομίζεις πως κάποιος που μετράει κατά δήλωσή του διψήφιο αριθμό ωρών θα μπορούσε να μας δώσει ένα συγκεκριμένο παράδειγμα lore που σέβεται την ιστορία του Dragon Age, μέσα από το playthrough του;

εδώ με διψήφιο αριθμό ωρών μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι δεν σέβεται το Lore. Αλλά δεν με ενοχλεί αυτό γιατί βασικά έχω πολύ σημαντικότερα πραγματα στη ζωή μου για να ενοχληθώ απ' το αν το Veilguard σέβεται το DA lore. Συγκεκριμένα, "χέζει" τελείως τι έγινε στα προηγούμενα παιχνίδια, κρατάει ένα στορυ που that's canon και ΤΕΛΟΣ, κρύβει πολύ απ' τη σαπίλα κάποιων DA stuff, πχ. όταν σε μια φάση σου προσφέρεται η βοήθεια απ' τα Threads δεν σου έχει ξεκαθαρίσει το παιχνίδι για τι σιχαμένο crime syndicate μιλάμε, έχεις την εντύπωση ότι απλά μιλάμε για κάτι κλεφτοκοτάδες.

Αλλά guess what, είτε διαλέξεις να σε βοηθήσουν οι Threads είτε ΟΧΙ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. και αυτό είναι κακό αν το κρίνεις με RPG κριτήρια αλλά ειναι on-rails God of War φάση το παιχνίδι, οπότε προσωπικά δεν με ενοχλεί. Αν κάποιος διαβάσει αυτό που έγραψα και τον ενοχλει καλώς κανει και δεν το παιζει.

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Ρωτάω, γιατί όταν μια κριτική γράφει "το combat system ό,τι έχει να μας δείξει μας το δείχνει στις πέντε πρώτες ώρες", και η άλλη γράφει "δέκα ώρες μετά προσθέτει νέα στοιχεία", ένα άτομο που έχει πράγματι ασχοληθεί με το παιχνίδι θα έπρεπε κανονικά να είναι σε θέση να επιχειρηματολογήσει με συγκεκριμένα παραδείγματα ως προς το τι από τα δύο ισχύει. Εδώ, όμως, παραδόξως και τα δύο γίνονται δεκτά -αν υποτεθεί ότι διάβασαν ορισμένες ψυχές τα κείμενα που οι ίδιοι παραθέτουν, πέρα από το βαθμό στο τέλος- χωρίς κανένα σχολιασμό. Αυτό, σου δίνει εντύπωση ανθρώπου που ξέρει το παιχνίδι;

Το combat σύστημα, προσθέτει νέα στοιχεία kind of συνεχεια, διότι λόγο του πως δουλευουν τα skills (δεν υπάρχει progression τύπου σκάλας - πολλές φορές πχ. για να ξεκλειδώσεις ένα action skill ξεκλειδώνεις κάτι άλλο τελείως random πριν απ' αυτό). Αυτό έχει το μειονέκτημα οτι στην πραγματικότητα δεν μπορείς να στήσεις τον χαρακτήρα σου 100% όπως τον θες καθώς "καις" skill points σε άκυρα πραγματα, αλλά απ' την άλλη είσαι always on your toes καθώς δεν μπορείς να φτιάξεις μαξαρισμένο build που να 1hitάρει τα πάντα, και ανάλογα το elemental damage/resistance κομπο που έχεις απέναντι πρέπει να στήσεις και το πάρτυ σου.

Απ' την άλλη αν είσαι καλός με block/dodge, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝ να δουλευεις τα skills ούτε να ασχοληθείς με το skill tree. Επειδή είναι πολύ GoW like η μάχη, είχα ΕΠΙΚΑ battles με εμένα 10-15 λέβελς underleveled που πήραν αρκετή ώρα βεβαια γιατι του κανα ελάχιστο dmg αλλά χάρη σε τρελο timing parry/dodge τους έφαγα. Ε εμένα αυτό, το να βαράω 20 λεπτά parry/dodge και να με έχει ο αλλος σε 2 χιτς, μ αρέσει πολύ. Σε άλλους μπορεί να μην αρέσει. Δεν είναι κακό, γούστα ειναι αυτά.

Όπως βλέπεις ομως μπορούν να ισχύουν και τα 2. Αν εισαι καλός σε parry/dodge μπορεί να έχεις και 10-15-20 skill points να κάθονται.

Για μένα το game το αντιμετωπίζω σαν GoW like, DA spinoff, με ολίγον μοντέρνους teen διαλόγους. Προφανώς δεν ειναι το DA που ονειρευόμουν, αλλά έχει ωραίο metroidvania like exploration (ξεκλειδώνεις νέες περιοχές, καθως προχωρας και ξεκλειδώνεις skills του παρτυ σου κλπ.), καταπληκτικά περιβάλλοντα και ωραία μάχη.

Για τα μηδενικά RPG elements, και το μέτριο ως κακό γράψιμο κόβω 3 βαθμούς και λέω 7/10 (με το lore δεν ασχολούμαι το βλέπω σαν spinoff οπότε κλαιν), θες να κόψω παραπάνω; εκεί ειναι η ενσταση σου; σε κάλυψα στα υπόλοιπα @Snoob αν όχι, πες μου τι παραπάνω να γράψω.

Επεξ/σία από kavadias
  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν θέλω να κόψεις τίποτε @kavadias

Μου αρκεί που συνεννοούμαστε ότι το γράψιμο είναι μέτριο ως κακό και δεν έχει RPG στοιχεία. Ένας RPG τίτλος που υποτίθεται πως σε αφήνει να παίξεις όπως θέλεις. 

Τώρα, εσύ σε αυτό το πράγμα θέλεις να δώσεις 7, δώσε. Και 17 να δώσεις, καμία σημασία δεν έχει.

Απλά, επιβεβαιώνεται αυτό που κατάλαβα από όταν έλεγε τα ίδια, βασικά, και ο Mortismal και το βάφτισε...GOTY: η αβάντα που τρώει και τα "return to form" που παπαγάλιζαν οι επαγγελματίες κριτικοί ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

Άλλοι ήταν οι λόγοι που το εκθείαζαν.

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, valkon said:

Τελικά πούλησε το παιχνίδι; Αυτό έχει σημασία. 

Από steamdb

image.png.1d8aa32ea98296f64df1fcfbcf917cf5.png

Υπολογίζεται ότι πούλησε 1εκ σε όλες τις πλατφόρμες. Αλλα επίσημα στοιχεία δεν έχουν δοθεί από EA/Bioware. Κάτι που είναι ένδειξη ότι εμπορικά δεν πήγε καλά αλλιώς θα το διατυμπάνιζαν.

3 hours ago, xavier said:
  Reveal hidden contents

image.jpeg.48eac154cf19cf34353602d00b386ee7.jpeg

για οποιον εχει αμφιβολιες... :P 

αλλοι βεβαια εχουν αποψη για τους διαλογους σε 60+ ωρες παιχνιδι...επειδη ετσι ακουσαν , το ειπε ο μπαμπης ο σουγιας...

Και γιατί να ακούσουμε την άποψη του xavier και όχι του "μπαμπη του σουγια" aka άλλους reviewers που επίσης έχουν πάνω από 60+ ώρες στο παιχνίδι και εμπειρία από πολλούς RPG τίτλους? Οι οποίοι , ακόμα και αυτοί που είναι θετικοί απέναντι στον τίτλο, αναφέρουν ότι οι διάλογοι είναι χαμηλού επιπέδου?

 

 

image.png

Επεξ/σία από mike299
  • Like 1
Δημοσ.

My 2 cents: Νομίζω ότι όλοι έχουν καταλάβει πλέον τι εστί Veilguard, δεν νομίζω ότι χρειάζεται άλλη διευκρίνηση. Σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι, δεν έχει νόημα να πείσει κάποιος κάποιον άλλο ότι η δική του γνώμη είναι εγκυρότερη για τον α-β λόγο. Αυτό που μένει στην τελική είναι ότι δικό τους franchise ήταν από την αρχή, έτσι αποφάσισαν να το εξελίξουν, αυτή είναι η σημερινή Bioware και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει, σταματάει απλά να ασχολείται, ας μην έχει αυταπάτες ότι θα ξαναγίνει όπως πριν. Όπως και να χει, αν μην τι άλλο από παιχνίδια έχουμε να φάνε και οι κότες, για όλα τα γούστα.

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 ώρες πριν, chrisde είπε

My 2 cents: Νομίζω ότι όλοι έχουν καταλάβει πλέον τι εστί Veilguard, δεν νομίζω ότι χρειάζεται άλλη διευκρίνηση. Σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι, δεν έχει νόημα να πείσει κάποιος κάποιον άλλο ότι η δική του γνώμη είναι εγκυρότερη για τον α-β λόγο. Αυτό που μένει στην τελική είναι ότι δικό τους franchise ήταν από την αρχή, έτσι αποφάσισαν να το εξελίξουν, αυτή είναι η σημερινή Bioware και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει, σταματάει απλά να ασχολείται, ας μην έχει αυταπάτες ότι θα ξαναγίνει όπως πριν. Όπως και να χει, αν μην τι άλλο από παιχνίδια έχουμε να φάνε και οι κότες, για όλα τα γούστα.

Δεν είμαι τόσο απαισιόδοξος ότι οι εταιρίες δεν χαμπαριάζουν.

Το έχουμε δει και σε άλλες κραταιές βιομηχανίες, μόλις σφίξουν τα γάλατα (πέσουν τα εισιτήρια/εισπράξεις, προκληθούν σοβαρές αντιδράσεις) δεν έχουν καμία δυσκολία να αλλάξουν τροπάριο.

Όχι πως θα με εντυπωσίαζε αν η Bioware μουλάρωνε (άλλωστε, ακριβώς όπως και σε άλλες κραταιές βιομηχανίες, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν παίξει τα ρέστα τους σε συγκεκριμένες επιλογές) αλλά θέλω να ελπίζω πως, στον απόηχο των σχολίων για τις καρτουνίστικες/fortnite-ιστικες επιλογές στο Veilguard, το ότι έσπευσε ο project lead του επόμενου Mass Effect να διευκρινίσει πως ο τίτλος θα διατηρήσει την ώριμη αισθητική του δείχνει πως, ό,τι και να λένε (θυμίζω τα ιλαρά περί "καλλιτεχνικού οράματος" στον απόηχο του διαβόητου Dixan και τις αλλαγές που επέφεραν τελικά, μέσω Citadel και δωρεάν DLC) σε τελική ανάλυση είναι επιχειρήσεις. Και τα περιθώριά τους να ανταγωνίζονται το βασικό κοινό τους είναι, τελικά, περιορισμένα.

Φάνηκε και στο Andromeda, άλλωστε.

Από εκεί και πέρα, επειδή η δική μου ενασχόληση με τον τίτλο ξεκίνησε από κάποια περίεργα πράγματα που παρατήρησα στην πρώτη παρτίδα (επιλεγμένων) κριτικών, το ζήτημα δεν είναι να πείσεις τον άλλο για το οτιδήποτε, ειδικά όταν ο άλλος δεν έχει διάθεση να ακούσει το παραμικρό. Το ζήτημα είναι να συζητιούνται -κόσμια- οι διαφωνίες.

Οφείλω επίσης να επισημάνω πως αυτό που σωστά γράφεις, ότι "έχουν καταλάβει πλέον όλοι τι εστί Veilguard" οφείλεται και στο ότι ορισμένοι αρνηθήκαμε να μπούμε στο τριπάκι "δεν κάνει αυτό για σένα/δεν έχεις ασχοληθεί/δεν έχεις δικαίωμα να έχεις άποψη". Για να μην αναφερθώ καν στις θλιβερές έως εξοργιστικές αιτιάσεις πως, όποιος δεν εκστασιάζεται με το Veilguard, είναι φανατικός ακροδεξιός και δεν ξέρω τι άλλο.

Αν είχαμε σωπάσει, αν είχαμε πάει παρακάτω, αν είχαμε εγκαταλείψει κάθε συζήτηση, δεν θα είχαμε τώρα όλο αυτό το υλικό ώστε ο καθένας ελεύθερα να βγάλει τα συμπεράσματά του.

  • Like 5
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...