Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: The Veilguard


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ θα πω, πως σύμφωνα με τις διαρροές ειδικά οι διάλογοι ήταν τεράστιο θέμα και εσωτερικά στην Bioware. Καταρχήν κατα την ανάπτυξη του Veilguard επικράτησε η σχεδιαστική φιλοσοφία πως η εξιστόρηση πρέπει να είναι σύντομη και να μην έχει κεντρικό ρόλο στο game, αλλά να επικεντρωθούν στο gameplay, οπότε δεν του δώσανε τόσο σημασία.

Οι διάλογοι ήταν τόσο χάλια που η ΕΑ έστειλε ανθρώπους απο το Mass Effect για να τους διορθώσουν όσο μπορούσαν. Δεν ξαναγράψανε βέβαια το σενάριο, αλλά διορθωσαν το κείμενο να μην θυμίζει γυμνασιόπαιδο που απέτυχε στο μάθημα της έκθεσης. Με άλλα λόγια οι σεναριογράφοι του Veilguard ήταν άσχετοι εντελώς με το άθλημα του γραψίματος, δεν ξέρουμε με πια κριτήρια τους πήραν. Για αυτό είναι και το κομμάτι που υποφέρει περισσότερο απο όλα. Είχανε μια ιστορία που θέλανε να πούνε, αλλά δεν ξέρανε πως. Αν βάλουμε στο κάδρο και την ιδιαίτερη πολιτιστική ταυτότητα της ιστορίας, έδεσε το γλυκό. Ολα αυτά σύμφωνα με τις διαρροές.

  • Like 5
  • Haha 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kavadias είπε

εντωμεταξύ, το DA 2 ήταν τελείως διαφορετικό απ' το Origins (και αντίστοιχα και το Inquisition)

Στο Dragon Age το "φίλοι της σειράς" είναι λίγο ανέκδοτο. Από άποψη mechanics, σεναρίου κλπ. (για να μην πω τα περιβάλλοντα που στο 2 ήταν recycled τα ίδια 4 tiles again and again) δεν υπάρχει συνέχεια μεταξύ Origins, 2 και Inquisition. Ιδίως δε μεταξύ Origins και 2 μιλάμε για το Χάος.

Νομίζω ότι το να εκφράζει κάποιος ότι το Veilguard είναι πιστό ή όχι στο πνεύμα της σειράς υποδηλώνει ότι μάλλον έχει παίξει μόνο το Origins. Το οποίο δεν είναι κατακριτέο μεν, δεν πολυστέκει σαν επιχείρημα δε.

...

Το DA 2 έφαγε κραξιμάτακι στην αρχή... μέχρι να μάθουν οι φίλοι της σειράς...  Πως η EA αποφάσισε οτι δεν θα είναι τελικά expansion του origins αλλά stand alone παιχνίδι... Το οποίο ήταν 5 μήνες σε development... και οι επιστήμονες της EA είπαν στους Devs 

- Άντε βρε τυχεράκηδες! Έχετε άλλους 9 μήνες να το κάνετε καινούριο entry για το σύμπαν.

Μόνο μπράβο μπορείς να πεις στους devs που κατάφεραν να βρουν τρόπο (ακόμα και με ανακυκλώσεις...) και παρέδωσαν ενα αξιοπρέπεστατο και καλογραμμένο (ιστορία, χαρακτήρες, διάλογος) παιχνίδι ΠΑΡΑ το γεγονός οτι ΟΥΤΕ χρόνο είχαν ΟΥΤΕ budget.

Μια χαρά πιστό ήταν στο ΚΛΙΜΑ/ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ και το LORE της σειράς το DA 2. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχε τα θέματα του το DA2 αλλά είχε και σκηνές σαν αυτή

Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι το dragon age ήταν dark, mature και brutal. Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν αυτή η σκηνή μόνη της είναι καλύτερη από ολόκληρο το Veilguard.

Επεξ/σία από mike299
  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, fast8 είπε

με πια κριτήρια τους πήραν

Με τα κριτήρια της "συμπερίληψης" και της "ποσόστωσης", όπως κάνει η EA και πολλοί κολοσσοί (πχ Disney), εδώ και αρκετά χρόνια. Συγγραφικό ταλέντο; Τι μας νοιάζει;

Στις 14/11/2024 στις 2:39 ΜΜ, noFEARgr είπε

Παλια αν δεν κανω λαθος μετρουσε η βαθμολογια τους και στο metacritic 

Ακόμα μετράει:

https://www.metacritic.com/publication/ragequitgr/

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, mike299 said:

Είχε τα θέματα του το DA2 αλλά είχε και σκηνές σαν αυτή

Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι το dragon age ήταν dark, mature και brutal. Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν αυτή η σκηνή μόνη της είναι καλύτερη από ολόκληρο το Veilguard.

Μπορεις να το παιξεις για να δεις αν ισχυει αυτο.. Παντως μια χαρα dark ειναι και το Veilguard  και εχει παρα πολλες περιοχες που ειχει πολυ σαπιλα και μαυριλα.. Το παιχνιδι εχει απο τα καλυτερα art  direction  που εχω δει εδω και καιρο σε παιχνιδι και παρα πολυ ομορφους κοσμους..Απλα εχει φαει τοσο κραξιμο που εχει σταμπα οτι ειναι πολυ light κλπ.. Που αμα το παιξει καποιος θα δει οτι δεν ισχυει .. οπως ακομα και οι διαλογοι εχει φασεις που ειναι παιδικο αλλα και εχει και πολλες φασεις που θετει πολυ ωραια θεματα για προβληματισμο.. αλλα επειδη ενας απο τους 7 companion εχει μια αλλη κατευθυνση παιρνει τη μπαλα ολους τους αλλους.. Που μια χαρα χαρακτηρες ειναι και εχουν ολοι τους ικανοποιητικο side quest  να ακολουθησεις

 

Εχει τα θεματα του οπως καθε παιχνιδι .. απλα κλασικα παιζει κραξιμο επειδη το κραξιμο πουλαει

Επεξ/σία από enable_your_mind
  • Like 2
  • Confused 3
Δημοσ.

Bελτιωση (μαζεμα του ποσο ανεξελεγκτα open world ηταν και ποσα πραγματικα αχρειαστα side quests ειχε) σε 2-3 τομεις και συνεχεια (και οχι soft reset) του inquisition επρεπε να γινει.

αλλα... αυτα γινονται οταν σβηνεις και ξανα αρχιζεις το παιχνιδι 3 φορες σε 10 χρονια αλλαζοντας 3 φορες directors + writers και τελικα φερνεις ατομα απο την ομαδα του ME να προσπαθησουν να συμμαζεψουν τα ασυμμαζευτα στο juvenile γραψιμο σου.

  • Like 8
Δημοσ.

Φαντασου πως ηταν το γραψιμο πριν οταν το ''διορθωμενο'' ηταν αυτο που λαβαμε...

Οταν προσλαμβανεις κοσμο με βαση χρωμα δερματος, φυλο, σεξουαλικη προτιμηση αντι για τελεντο αυτα ειναι τα αποτελεσματα...

  • Like 10
  • Sad 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, mike299 είπε

Είχε τα θέματα του το DA2 αλλά είχε και σκηνές σαν αυτή

Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι το dragon age ήταν dark, mature και brutal. Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν αυτή η σκηνή μόνη της είναι καλύτερη από ολόκληρο το Veilguard.

Τα Qunari είναι ακριβώς τα ίδια και στο Veilguard απλά σε αποκεφαλίζουν μόνο σε misgendered περιπτώσεις.

Πολύ dark καταστάσεις και εδώ...

  • Haha 5
Δημοσ.

 

14 hours ago, enable_your_mind said:

Εχει τα θεματα του οπως καθε παιχνιδι .. απλα κλασικα παιζει κραξιμο επειδη το κραξιμο πουλαει

Πώς σχολιάζεις το παρακάτω (από εδώ);

Spoiler

"Nevertheless, Denerim was lost and the Fereldans are holding the line at Redcliffe.......

Sometime later, a splinter faction of the Orlesian nobility has made common cause with the Venatori and launched an assault on both the royal forces of Orlais and the border keeps of Ferelden. To make matters worse, darkspawn in great numbers have been spotted near the ruins of Ostagar and have begun invading from the south.

Eventually, Val Royeaux was conquered by the Rebel Orlesians, and from there the Venatori launch attacks as far east as Kirkwall.

Despite winning several battles against the Venatori in Orlais and the Antaam in the Waking Sea,[29] the darkspawn have proliferated to an astronomical rate. The Fereldan Alliance has been forced to abandon villages and settlements across southern Ferelden. The hordes of darkspawn have conquered Redcliffe and the shores of Lake Calenhad writhe with the blight's corruption. The Fereldan land is so corrupted that there are fears that even should there be survivors of the Blight, the surviving Fereldans will die of starvation instead."

κτλ, κτλ

Με άλλα λόγια, δεν άφησες την θυσία του Duncan να πάει χαμένη και έσωσες το Ferelden σαν Hero of Ferelden; Βοήθησες το Kirkwall σαν Hawke; Βοήθησες το Orlais να έχει σταθερότητα σαν Inquisitor; Πάρε τα @@ μας. Εμείς οι νέοι writers έχουμε καλύτερο όραμα από τους παλιούς και θα σβήσουμε ό,τι έγινε στα προηγούμενα παιχνίδια.

 

 

 

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Και μόνο που συγκρίνει το μπουγαδόπλυμα με το Pillars of Eternity και το Baldur's Gate 3 αξίζει περήφανα ένα "ίσα ρε!" όπως γράφει και -ο Βούδας να τον κάνει- "reviewer".

 

edit: Επειδή στη ζωή μου έχω μάθει να διαλέγομαι με επιχειρήματα κι όχι φατσούλες, θα περιοριστώ να πω τα εξής:

Review που, επειδή ο συντάκτης του αντιλαμβάνεται πως αυτό το πράγμα δεν στέκεται ως σοβαρό, καλό RPG, αποφασίζει αυθαίρετα να πει ότι δεν είναι ακριβώς RPG (κρίμα που η ίδια η Bioware διαφωνεί: Dragon Age™:The Veilguard, an immersive single player RPG), ώστε να ρίξει τα μέτρα σύγκρισης για να μπορέσει να βάλει το ιλαρό εννιάρι στο τέλος, λυπάμαι, αλλά δεν μπορεί να την πάρω στα σοβαρά.

Όταν η ίδια η Bioware ισχυρίζεται ότι στο παιχνίδι ο παίκτης μπορεί να είναι "who you want to be and play how you want to play" (να είσαι αυτός που θέλεις να είσαι και να παίξεις όπως θέλεις να παίξεις) και ο συντάκτης μας λέει "Οι επιλογές που αφορούν τον χαρακτήρα είναι μειωμένες και το ύφος του παίκτη είναι λίγο πολύ κλειδωμένο» τότε ένας από τους δύο λέει φίδια. (Όλες οι παραπομπές στο τι ισχυρίζεται η Bioware και πώς προβάλει το παιχνίδι της προέρχονται από την επίσημη σελίδα του Veilguard). 

Εντωμεταξύ, όταν ο συντάκτης ισχυρίζεται ότι το παιχνίδι "δεν είναι διάδρομος" και στην ίδια παράγραφο γράφει "Η πορεία για την ολοκλήρωση ενός main quest [...] καθώς και των πολλών side quest, είναι λίγο πολύ προκαθορισμένη" αφήνει πίσω του τη θαυμαστή τέχνη του να διαψεύδει τους ισχυρισμούς της εταιρίας που έφτιαξε το παιχνίδι που λιβανίζει και κατορθώνει (διότι περί κατορθώματος πρόκειται) να διαψεύδει τον εαυτό του.

Όπως έχω ξαναπεί (δεν θα έπρεπε, αλλά στον κόσμο των "προοδευτικών" που σπεύδουν να μιλήσουν για μάτσο σεξισμούς και μιλιταρισμούς, θάβοντας πίσω από γενικόλογα αναθέματα κάθε κριτική, δυστυχώς πρέπει να λέμε και τα αυτονόητα) ο καθένας μπορεί να απολαύσει το παιχνίδι όσο θέλει. Για όποιο λόγο -ιδεολογικό ή μη- θέλει. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει να κάνω κουμάντο στην άποψη κανενός. Και μακριά από μένα να ξεπέσω στη φασίζουσα λογική "α, δεν σ' αρέσει, μην ασχολείσαι".

Τις αμετροέπειες της κριτικής σχολιάζω.

Εσένα, σε κάλυψε. Δικαίωμά σου απόλυτο. Προσωπικά, τη βρήκα λίγο έως -πάρα- πολύ ασυνάρτητη.

Γνώμες είναι αυτές.

  • Like 7
  • Thanks 4
  • Sad 1
Δημοσ.

θεωρω αστειο να εχεις τετοιο στυλ, οταν δεν εχεις ασχοληθει με το παιχνιδι. Αν και οντως επειδη λιγο πολυ ξερω τι τυπου παιχνιδια σου αρεσουν, συμφωνω οτι δεν ειναι του στυλ σου. Αυτο δεν το κανει καλο ή κακο παιχνιδι. Το κανει παιχνιδι που δεν ειναι για σενα.  ο αρθρογραφος του συγκεκριμενου αρθρου εχει διαφοερτικο γουστο, το πως το διαφημιζει η bioware δεν εχει καμια βαρυτητα σε αυτο.

  • Like 1
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...