Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: The Veilguard (πρώην Dreadwolf)


Grey_Warden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 573
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν θυμαμαι αν τα ειπαμε αυτα:

 

Η BioWare εξηγεί πως θα μεταφέρονται οι προηγούμενες επιλογές μας στο "Dragon Age: The Veilguard"

θα μπορείτε να μεταφέρετε τις αποφάσεις σας από προηγούμενα παιχνίδια του "Dragon Age" στο "The Veilguard" — απλώς θα λειτουργήσει λίγο διαφορετικά αυτή τη φορά.

Σε μια συνέντευξη στο IGN, η director του παιχνιδιού, Corinne Busche, λέει ότι η δυνατότητα εισαγωγής των επιλογών σας είναι "ενσωματωμένη πλήρως στον δημιουργό χαρακτήρων αυτή τη φορά". Επιπλέον, επιβεβαίωσε ότι θα μπορείτε να προσαρμόσετε τον Inquisitor σας εάν θέλετε να επαναλάβετε τον πρωταγωνιστή σας από το "Dragon Age: Inquisition".

"Αυτό που δεν χάθηκε από εμάς είναι ότι έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που έπαιξαν οι υπάρχοντες παίκτες. Μπορεί να μην θυμούνται [τι έκαναν στα προηγούμενα παιχνίδια]", εξηγεί. "Μπορεί να χρειαστούν αυτή την ανανέωση και δεν θέλουμε οι νέοι παίκτες να νιώθουν ότι χάνουν αυτές τις αποφάσεις. Έτσι, στον δημιουργό χαρακτήρων, μου αρέσει να το αποκαλώ 'την τελευταία φορά στο Dragon Age', αλλά μπορείτε να πάτε στις παρελθοντικές σας περιπέτειες και, μέσω των καρτών ταρώ, σας λέει ποιο ήταν το πλαίσιο και ποια απόφαση θέλετε να πάρετε".

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι εχουμε ανοια και πρεπει να εχουμε online service να μας το θυμιζει μα τι φαση βλακειας περνανε να μας θυμιζουν ποσο αδιαφοροι μας ειναι οι νεοι χαρακτηρες :D

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η BioWare εξήγησε για ποιο λόγο το Dragon Age: The Veilguard δεν θα είναι open world.

Ο Game director Corinne Busch, δήλωσε ότι: ""Είναι ένα παιχνίδι που βασίζεται στις αποστολές. Όλα είναι χειροποίητα και προσεγμένα. Πιστεύουμε ότι έτσι αποκτούμε την καλύτερη αφηγηματική εμπειρία, την καλύτερη εμπειρία από την μία στιγμή στην επόμενη στιγμή. Εναλλακτικά μονοπάτια με διακλαδώσεις, μυστήρια, μυστικά, προαιρετικό περιεχόμενο που πρόκειται να βρείτε και να λύσετε. Άρα ανοίγει κάπως (σ.σ. το gameplay), αλλά είναι ένα παιχνίδι βασισμένο στις αποστολές και εξαιρετικά προσεγμένο".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Θετική η πιο linear προσέγγιση αλλά λείπει η ''σοβαρότητα'' σε όσα έδειξαν.

Δεν νομιζω οτι η πιο linear προσεγγιση εγινε γιατι το διαλεξαν.
Απλα οι τωρινοι devs (οπως φανηκε και στα reveal) απλα δεν το εχουν.
Σαν πιο πολυ εντολη απο τους πανω να βγει κατι μεσα στο 2024 (να τελειωνουμε ενα πραγμα).
Προφανως κατι τετοιο ενισχυει την πιθανοτητα για bye bye Bioware μετα το release του Veilguard.

Επεξ/σία από negator2vc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι ευτυχως λεω που δεν το εκαναν σαν το Baldurs Gate γιατι δεν ειχα καμμια ορεξη να καθομαι να ψαχνομαι συνεχεια μεσα στα μενου να βρω τι σημαινουν τα δεκαδες status effects που εχει,ουτε για να κινησω τον χαρακτηρα μου 5 μετρα να χρειαζονται να περασουν 3 rounds η να χρησιμοποιω συνεχεια jump.

Και κανε save συνεχεια,και load παλι γιατι δεν πετυχε η στρατηγικη και ξανα απο την αρχη.

Καποιοι μπορει να το γουσταρουν αυτο και το καταλαβαινω αλλα εγω προσωπικα δεν το βρισκω ενδιαφερον.

 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Καποιοι μπορει να το γουσταρουν αυτο και το καταλαβαινω αλλα εγω προσωπικα δεν το βρισκω ενδιαφερον.

εγώ αδερφέ μου optimus θα σταθώ σε αυτά τα πολύ σοφά λόγια που είπες.. όλα τα αλλα είναι περιττά

Στις 12/6/2024 στις 12:01 ΠΜ, optimus prime είπε

Kαι επειδη ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει ιδεα απο video games και δεν μπορει να δουλεψει το μυαλο του να επεξεργαστει τις πληροφοριες που του δινει το game εχουμε αυτη την καταληξη.

Επεξ/σία από Tambas91
  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, panagiotis54 said:

Η BioWare εξήγησε για ποιο λόγο το Dragon Age: The Veilguard δεν θα είναι open world.

Ο δαιμόνιος ρεπόρτερ Πίκος Απίκος έχει τις πραγματικές, παρασκηνιακές δηλώσεις.

Ο Game director Corinne Busch, δήλωσε ότι: "το προσπαθήσαμε με το Inquisition και καταλήξαμε να χαλάσουμε την εμπειρία των παικτών με τα Hinterlands. Από τη μία δεν είχαμε ιδέα από open world level design, οπότε δε δώσαμε κίνητρο να βγει κάποιος από την πρώτη περιοχή και τον πλακώσαμε στα collectathlons. Από την άλλη έτσι κι αλλιώς το gameplay ήταν εντελώς εκ του ασφαλούς και μηχανικό οπότε τι open world και αηδίες. Αποτέλεσμα να μας πάρουν από τα μούτρα, οπότε και στο Veilguard αποφασίσαμε να δώσουμε αφορμή να μας κράζουν για διαφορετικούς λόγους για ινοβέσιο κιετς φας".

Επεξ/σία από Tobajara
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, panagiotis54 said:

γιατι? τι ξερεις για αυτην που δεν ξερουμε εμεις?

Τπτ ιδιαιτερο απλα μου αρεσει σαν περσονα απο οτι ειδα στο gameplay trailer.

Ειναι αριστοκρατισα και παραλληλα αλητισα.

Στο Inquisition επαιρνα συνεχεια την Vivienne παρεα αλλα εκεινη ηταν πιο πολυ intellectual αριστροκρατισα.

Αυτη εδω εχει και λιγο μαγκια..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...