vanni Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 δεν είμαι αλλού δεν ανέφερες ποτέ ότι σου απάντησαν αφού έστειλες εγγράφως το δικαίωμα υπαναχώρησης ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα σου, εάν όντως έκανες την διαδικασία εκτύπωσες δηλαδή την δήλωση από το site τους και σου απάντησαν εγγράφως ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα τότε μαζεύεις αποδείξεις και mail και κάνεις καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή και μετά βλέπουμε την πραγματική κατάλυξη. αν απλά πήρες τηλέφωνο και σου είπαν όχι δεν είμαι εγώ ο χαμένος.
APPLEGEEK Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, vanni είπε δεν είμαι αλλού δεν ανέφερες ποτέ ότι σου απάντησαν αφού έστειλες εγγράφως το δικαίωμα υπαναχώρησης ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα σου, εάν όντως έκανες την διαδικασία εκτύπωσες δηλαδή την δήλωση από το site τους και σου απάντησαν εγγράφως ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα τότε μαζεύεις αποδείξεις και mail και κάνεις καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή και μετά βλέπουμε την πραγματική κατάλυξη. αν απλά πήρες τηλέφωνο και σου είπαν όχι δεν είμαι εγώ ο χαμένος. Εφόσον ανοίχθηκε δεν παίζει λύση τέλος
vanni Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 εντάξει τότε φίλε μου μείνε με τα ηχεία καλορίζικα
Salvation81 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Κλαιω απο τα γελια........................... 1
spyros007 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Εγω γελαω απο το πολυ κλαμα.............................
Heatspreader Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Στις 10/12/2018 στις 7:34 ΜΜ, vanni είπε ο νόμος ορίζει ότι γίνεται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών άνευ λόγου και αιτίας μόνο στις online αγορές και επιστροφή των χρημάτων στο 100% ακόμη και με ανοιγμένη συσκευασία σε όλες τις χώρες τις ΕΕ. Σε αγορά από κατάστημα γίνεται μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία Στις 11/12/2018 στις 11:13 ΠΜ, vanni είπε γιαυτό είναι μόνο για online γιατί δεν έχω την δυνατότητα να το τσεκάρω από πριν έχει την λογική να το δω πρώτα, ας το κάνεις 5000 φορές κάθε φορά επιβαρύνεσαι με το κόστος αποστολής μέσα μπαίνεις κάθε φορά. Εδώ μπορείς να διαβάσεις σχετικά κυρίως από το πεδίο 37 και κάτω (37) Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης. Δεν λέει κάπου για ανοιγμένη συσκευασία ξεκάθαρα όμως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα