Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν είμαι αλλού δεν ανέφερες ποτέ ότι σου απάντησαν αφού έστειλες εγγράφως το δικαίωμα υπαναχώρησης ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα σου, εάν όντως έκανες την διαδικασία εκτύπωσες δηλαδή την δήλωση από το site τους και σου απάντησαν εγγράφως ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα τότε μαζεύεις αποδείξεις και mail και κάνεις καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή και μετά βλέπουμε την πραγματική  κατάλυξη. αν απλά πήρες τηλέφωνο και σου είπαν όχι δεν είμαι εγώ ο χαμένος.

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, vanni είπε

δεν είμαι αλλού δεν ανέφερες ποτέ ότι σου απάντησαν αφού έστειλες εγγράφως το δικαίωμα υπαναχώρησης ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα σου, εάν όντως έκανες την διαδικασία εκτύπωσες δηλαδή την δήλωση από το site τους και σου απάντησαν εγγράφως ότι δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα τότε μαζεύεις αποδείξεις και mail και κάνεις καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή και μετά βλέπουμε την πραγματική  κατάλυξη. αν απλά πήρες τηλέφωνο και σου είπαν όχι δεν είμαι εγώ ο χαμένος.

Εφόσον ανοίχθηκε δεν παίζει λύση τέλος 

Δημοσ.
Στις 10/12/2018 στις 7:34 ΜΜ, vanni είπε

ο νόμος ορίζει ότι γίνεται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών άνευ λόγου και αιτίας μόνο στις online αγορές και επιστροφή των χρημάτων στο 100% ακόμη και με ανοιγμένη συσκευασία σε όλες τις χώρες τις ΕΕ. Σε αγορά από κατάστημα γίνεται μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία

 

Στις 11/12/2018 στις 11:13 ΠΜ, vanni είπε

γιαυτό είναι μόνο για online γιατί δεν έχω την δυνατότητα να το τσεκάρω από πριν έχει την λογική να το δω πρώτα, ας το κάνεις 5000 φορές κάθε φορά επιβαρύνεσαι με το κόστος αποστολής μέσα μπαίνεις κάθε φορά.

Εδώ μπορείς να διαβάσεις σχετικά κυρίως από το πεδίο 37 και κάτω

(37)

Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

Δεν λέει κάπου για ανοιγμένη συσκευασία ξεκάθαρα όμως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...