Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Υπαναχώρηση νομιζω μπορεις να κανεις εντος 14 ημερών με πληρη επιστροφη, no questions asked οπως ειπε και ο απο πανω 

Υπαναχωρηση μπορεις να κανεις σε περιπτωση προβληματος με ενα προιον, οχι επειδη το δοκιμασες και λες α οκ δεν μου αρεσει.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Υπαναχώρηση νομιζω μπορεις να κανεις εντος 14 ημερών με πληρη επιστροφη, no questions asked οπως ειπε και ο απο πανω 

  δεν γινεται τιποτα . μαυρο εριξα για παντα.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Υπαναχωρηση μπορεις να κανεις σε περιπτωση προβληματος με ενα προιον, οχι επειδη το δοκιμασες και λες α οκ δεν μου αρεσει.

Είχα αγοράσει μητρική από το Kaizerstore με θέμα στις μνήμες. Το μαγαζί έβαλε δικό του τεχνικό να την ελέγξει και λέει ειναι κομπλέ. Λέω εγώ δε μπορω να το παρω πισω ενω μου βγάζει θέμα και ας λες ό,τι θες. Και μου πρότεινε να κάνω αίτηση υπαναχώρησης. Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει να κάνει με το ελάττωμα ή όχι. Γιατί τότε πας στο DOA. Η υπαναχώρηση αν δεν κανω λάθος αφορά για ηλεκτρονικές αγορές, γίνονται εντός 14 ημερών αν δε σου κάνει το προϊόν που αγόρασες, αρκεί να το επιστρέψεις στην αρχική του συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα. 

 

Αν κάνω λάθος, θα χαρώ να μάθω την ακριβή διαδικασία/χρήση της. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Είχα αγοράσει μητρική από το Kaizerstore με θέμα στις μνήμες. Το μαγαζί έβαλε δικό του τεχνικό να την ελέγξει και λέει ειναι κομπλέ. Λέω εγώ δε μπορω να το παρω πισω ενω μου βγάζει θέμα και ας λες ό,τι θες. Και μου πρότεινε να κάνω αίτηση υπαναχώρησης. Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει να κάνει με το ελάττωμα ή όχι. Γιατί τότε πας στο DOA. Η υπαναχώρηση αν δεν κανω λάθος αφορά για ηλεκτρονικές αγορές, γίνονται εντός 14 ημερών αν δε σου κάνει το προϊόν που αγόρασες, αρκεί να το επιστρέψεις στην αρχική του συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα. 

Αν κάνω λάθος, θα χαρώ να μάθω την ακριβή διαδικασία/χρήση της. 

Με τα λεγομενα σου περιγραφεις προβλημα ασυμβατοτητας μνημων, δεν περιγραφεις πως πηρες μια μητρικη την δουλεψες και μετα απο 10 μερες στην βαρεσε οτι δεν σου αρεσε και την πηγες πισω.
Εκει ναι εχεις λογο για υπαναχωρηση, το να στην βαρεσει η να πεις οτι δεν μου κανει επειδη πχ δεν κανει το Overclock που περιμενα εκει οχι δεν εχεις λογο και δικαιωμα για υπαναχωρηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ήταν θέμα ασυμβατότητας. Καμμένο RAM slot είχε η μητρική και μου freezαρε στο BIOS. Όταν την έστειλα σε αυτούς την έλεγξε τεχνικός δικός τους εξωτερικός και λέει δε βρίσκει πρόβλημα και δε τους παρουσίαζε το πρόβλημα που ανέφερα. Και του λέω εγώ δε δέχομαι να πάρω πίσω προϊόν που υπολειτουργεί σε εμένα. Οι RAM μια χαρά συμβατές ήταν. (HyperX Predator). Αυτός μου είπε ότι έφταιγε κάποιο άλλο εξάρτημα και του λέω δε νομίζω. Και μου λέει κάνε αίτηση για υπαναχώρηση αγοράς και αύριο θα έχεις τα χρήματά σου πίσω. Μάλιστα, μου είπε μην παραγγείλεις από εμάς, γιατί και άλλη μητρική να πάρεις το πρόβλημα θα εμφανιστεί. (Πράγμα που δεν ίσχυε). 

 

Να υπογραμμίσω, ότι είχε έρθει με ανοιχτή αντιστατική σακούλα, οπότε έπρεπε να την είχα ψιλιαστεί τη δουλειά από πριν.

23 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Με τα λεγομενα σου περιγραφεις προβλημα ασυμβατοτητας μνημων, δεν περιγραφεις πως πηρες μια μητρικη την δουλεψες και μετα απο 10 μερες στην βαρεσε οτι δεν σου αρεσε και την πηγες πισω.
Εκει ναι εχεις λογο για υπαναχωρηση, το να στην βαρεσει η να πεις οτι δεν μου κανει επειδη πχ δεν κανει το Overclock που περιμενα εκει οχι δεν εχεις λογο και δικαιωμα για υπαναχωρηση.

Εν τέλει, αργότερα, κατάλαβα ότι υπήρχε καμμένη θέση των RAM αφού στο Task Manager έβλεπα ότι έγραφε 1 of 3 DIMM και δε το έδωσα σημασία όντας και άπειρος. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Δημοσ.

ο νόμος ορίζει ότι γίνεται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών άνευ λόγου και αιτίας μόνο στις online αγορές και επιστροφή των χρημάτων στο 100% ακόμη και με ανοιγμένη συσκευασία σε όλες τις χώρες τις ΕΕ. Σε αγορά από κατάστημα γίνεται μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, vanni είπε

ο νόμος ορίζει ότι γίνεται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών άνευ λόγου και αιτίας μόνο στις online αγορές και επιστροφή των χρημάτων στο 100% ακόμη και με ανοιγμένη συσκευασία σε όλες τις χώρες τις ΕΕ. Σε αγορά από κατάστημα γίνεται μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία

Αυτό, ευχαριστώ!

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vanni είπε

ο νόμος ορίζει ότι γίνεται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών άνευ λόγου και αιτίας μόνο στις online αγορές και επιστροφή των χρημάτων στο 100% ακόμη και με ανοιγμένη συσκευασία σε όλες τις χώρες τις ΕΕ. Σε αγορά από κατάστημα γίνεται μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία

Μπορεις να παραθεσεις το κομματι αυτο του νομου εδω; Οχι τιποτα αλλο αλλα θυμαμαι πως διαβαζα αλλα εντελως μερικα χρονια πριν, ισως να αλλαξε κατι φυσικα.
 

Βαση λογικης παντως δεν βγαζει νοημα να παρω κατι εγω, να το ανοιξω, να το δουλεψω, μπορει να το κανω και ενα unbox στο YouTube (οπως ορθα αναφερε καποιος) και μετα να το παω πισω και να παρω τα χρηματα μου. Ποιος σταματαει καποιον να κανει το ιδιο πραγμα 100-200-300 φορες; Ας ειμαστε λιγο λογικοι.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Μπορεις να παραθεσεις το κομματι αυτο του νομου εδω; Οχι τιποτα αλλο αλλα θυμαμαι πως διαβαζα αλλα εντελως μερικα χρονια πριν, ισως να αλλαξε κατι φυσικα.
 

Βαση λογικης παντως δεν βγαζει νοημα να παρω κατι εγω, να το ανοιξω, να το δουλεψω, μπορει να το κανω και ενα unbox στο YouTube (οπως ορθα αναφερε καποιος) και μετα να το παω πισω και να παρω τα χρηματα μου. Ποιος σταματαει καποιον να κανει το ιδιο πραγμα 100-200-300 φορες; Ας ειμαστε λιγο λογικοι.

γιαυτό είναι μόνο για online γιατί δεν έχω την δυνατότητα να το τσεκάρω από πριν έχει την λογική να το δω πρώτα, ας το κάνεις 5000 φορές κάθε φορά επιβαρύνεσαι με το κόστος αποστολής μέσα μπαίνεις κάθε φορά.

 

Εδώ μπορείς να διαβάσεις σχετικά κυρίως από το πεδίο 37 και κάτω

 

(37)

Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

Επεξ/σία από vanni
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύο φορές έχω κάνει υπαναχώρηση χωρίς προφανή λόγο και πήρα τα χρήματα μου πίσω στο ακέραιο. Φυσικά συσκευασίες ήταν σε άψογη κατάσταση. Οχι στο Msystems.

Επεξ/σία από denis_kos
Δημοσ.
4 ώρες πριν, vanni είπε

γιαυτό είναι μόνο για online γιατί δεν έχω την δυνατότητα να το τσεκάρω από πριν έχει την λογική να το δω πρώτα, ας το κάνεις 5000 φορές κάθε φορά επιβαρύνεσαι με το κόστος αποστολής μέσα μπαίνεις κάθε φορά.

Εδώ μπορείς να διαβάσεις σχετικά κυρίως από το πεδίο 37 και κάτω

(37)

Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

Πολλα Θα, Θα, Θα και Θα βλεπω, τωρα αυτο ειναι οδηγια η Πολιτικος; Απο τα Θα που χρησιμοποιουν μαλλον η οδηγια της Ευρωπαικης Ενωσης δεν θεωρειται νομος αλλα πιο πολυ ενα guideline προς τα μελη της Ε.Ε. Αυτο η οποιος το μεταφρασε δεν το εκανε καλα.

 

Οπως και να εχει το πιο on the spot που βρηκα ειναι αυτο:

(47) Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.

Εξαλλου δεν μιλαμε για ατομα που δουλεψαν κατι για 1-2 λεπτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορείς να το γυρίσεις στα αγγλικά και να διαβάσεις την πρωτότυπη οδηγία η οποία είναι Ευρωπαϊκός νόμος και δεν υπάρχουν αμφιβολίες περί αυτού την στιγμή μάλιστα που μπορείς πολύ απλά να πάρεις online κάτι και να το διαπιστώσεις και μόνος σου δεν είναι και πυρηνική φυσική.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...