Joshua21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, nightwalker1990 είπε με ολο τον σεβασμο αλλα δεν το κανουμε συνεχεια μονο λογο οικονομιας ισως ειναι και θεμα συνηθειας. Και ποια η διαφορά?
Fubar.gr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 15 ώρες πριν, DYEL είπε Ζοριζεται πολύ το αμαξι να ανεβασει χιλιόμετρα λες και κατι παει κοντρα να το φρεναρει,αν όμως αναπτύξω ταχυτητα και το βαλω στην νεκρα τοτε διατιρει τα χιλιόμετρα που παω. Το φρενάρισμα όταν αφήνουμε το γκάζι προκαλείται απο τη κλειστή πεταλούδα, η οποία περιορίζει τη ροή αέρα. Αυτό με τη σειρά του προκαλεί υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής, η οποία φρενάρει τα έμβολα. Gasoline engines The term "engine braking" refers to the braking effect that occurs in gasoline engines when the accelerator pedal is released. This results in the throttle valve that controls intake airflow closing and the air flow through the intake becoming greatly restricted (but not cut off completely). This causes a high manifold vacuum which the cylinders have to work against—sapping energy and producing the majority of the engine braking force. While some of the braking force is produced due to friction in the drive train, this is negligible compared to the effect from the manifold vacuum caused by the air-flow restriction. Αν καταλαβαίνω καλά απο τα γραφόμενα σου, το αυτοκίνητο έχει πιό έντονο engine braking απο το συνηθισμένο και επιπλέον δέν τραβά όταν πατάς γκάζι. Θα έλεγα οτι κάτι μπλοκάρει την εισαγωγή πρίν την πεταλούδα, πιθανόν βουλωμένο φιλτρο αέρα, κάποιος μπλοκαρισμένος σωλήνας κτλ. 4
DYEL Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το φρενάρισμα όταν αφήνουμε το γκάζι προκαλείται απο τη κλειστή πεταλούδα, η οποία περιορίζει τη ροή αέρα. Αυτό με τη σειρά του προκαλεί υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής, η οποία φρενάρει τα έμβολα. Gasoline engines The term "engine braking" refers to the braking effect that occurs in gasoline engines when the accelerator pedal is released. This results in the throttle valve that controls intake airflow closing and the air flow through the intake becoming greatly restricted (but not cut off completely). This causes a high manifold vacuum which the cylinders have to work against—sapping energy and producing the majority of the engine braking force. While some of the braking force is produced due to friction in the drive train, this is negligible compared to the effect from the manifold vacuum caused by the air-flow restriction. Αν καταλαβαίνω καλά απο τα γραφόμενα σου, το αυτοκίνητο έχει πιό έντονο engine braking απο το συνηθισμένο και επιπλέον δέν τραβά όταν πατάς γκάζι. Θα έλεγα οτι κάτι μπλοκάρει την εισαγωγή πρίν την πεταλούδα, πιθανόν βουλωμένο φιλτρο αέρα, κάποιος μπλοκαρισμένος σωλήνας κτλ. φίλτρο αέρα άλλαξα πρόσφατα και είδα διάφορα,αλλά μόνο την πρώτη μέρα! μια ερώτηση,ο σωλήνας που βγαίνει από το μέρος που είναι η πεταλούδα και το φίλτρο αέρα που πρέπει να καταλήγει?
Stamer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 22 ώρες πριν, De@th L0rd είπε Έκανα μια φορά που δεν είχε φορτήγα και κίνηση γενικότερα το Αθήνα-Λαμία έτσι, και ο δείκτης του ντεπόζιτου δεν ήθελε να πέσει. Δε το πίστευα οτι είναι εφικτή τόσο χαμηλή κατανάλωση. Ναι είναι η μέρα με τη νύχτα, είναι χαώδης η διαφορά. Το θέμα είναι όμως οτι πρέπει να έχεις ΤΗΝ υπομονή για να πηγαίνεις μέχρι 100 σε σχετικά άδεια Αθηνών-Λαμίας.
De@th L0rd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 55 λεπτά πριν, Stamer είπε Ναι είναι η μέρα με τη νύχτα, είναι χαώδης η διαφορά. Το θέμα είναι όμως οτι πρέπει να έχεις ΤΗΝ υπομονή για να πηγαίνεις μέχρι 100 σε σχετικά άδεια Αθηνών-Λαμίας. Mια χαρά την έχω, με την βενζίνη στην τιμή που είναι. Μικρές είναι αποστάσεις ουτως η άλλως και όποτε είμαι Ελλάδα συνήθως είμαι για διακοπές, οπότε...
lary k. Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Αδερφέ το οτι οδηγείς χωρίς να έχεις δίπλωμα σε προβληματίζει καθόλου ή στα παπ@ρια σου;;; 1
Μάκαρος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 24 λεπτά πριν, lary k. είπε Αδερφέ το οτι οδηγείς χωρίς να έχεις δίπλωμα σε προβληματίζει καθόλου ή στα παπ@ρια σου;;; Θα κατσει τωρα να σκασει το παιδι επειδη δεν εχει διπλωμα ? Μα τι υπερβολικος που εισαι 🤣🤣🤣🤣 Το πολυ πολυ να τρεχει με δικαστηρια και αποζημιωσεις σε ολη του τη ζωη αν χτυπησει κανεναν. Απλα καθημερινα πραγματα 🤣🤣🤣🤣 1
micos000 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Στις 9/12/2018 στις 2:53 ΜΜ, De@th L0rd είπε Παρόλα αυτά έχω παρατηρήσει το φαινόμενο ότι οι οδηγοί "παλαιάς κοπής" που έμαθαν να οδηγούν με καρμπυρατέρ, επιμένουν να οδηγούν με νεκρά στις κατηφόρες για να κάνουν "οικονομία" 😂 Ισχύει αυτό. Και κάποιοι άλλοι σβήνουν και την μηχανή στις κατηφόρες. Σοβαρά, το έχω δει αυτό. Βέβαια ο συγκεκριμένος που τον είδα να το κάνει διέλυσε το αγροτικό που είχε γιατί έφτασε σε στροφή, κλείδωσε το τιμόνι του και δεν μπόρεσε να στρίψει. Αγόρασε όμως ωραίο χωράφι γωνιακό και με θέα! Όσο για το αρχικό ερώτημα, όπως πολλάκις αναφέρθηκε, έτσι δουλεύουν οι κινητήρες και δεν είναι καθόλου περίεργο να συμβαίνει. Και να προσθέσω για το θέμα του ρολαρίσματος με νεκρά και με ταχύτητα, η καλύτερη μου είναι όταν πηγαίνω Ιωάννινα και στα τούνελ αφήνω να ρολάρει με 5η και με 110-120 χ.α.ω. Όντως κόβει σιγά-σιγά αλλα το δοκίμασα με νεκρά και ένοιωθα ότι δεν είχα τον έλεγχο, μάλιστα όταν προσπάθησα να βάλω ταχύτητα δεν την έπαιρνε και αναγκάστηκα να φρενάρω αρκετά και δεν το ξανακάνω.🤕
adsl2+ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Ας μάθει να οδηγεί με ασφάλεια και το δίπλωμα ελπίζω θα το βγάλει
De@th L0rd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, micos000 είπε Ισχύει αυτό. Και κάποιοι άλλοι σβήνουν και την μηχανή στις κατηφόρες. Σοβαρά, το έχω δει αυτό. Βέβαια ο συγκεκριμένος που τον είδα να το κάνει διέλυσε το αγροτικό που είχε γιατί έφτασε σε στροφή, κλείδωσε το τιμόνι του και δεν μπόρεσε να στρίψει. Αγόρασε όμως ωραίο χωράφι γωνιακό και με θέα! Όσο για το αρχικό ερώτημα, όπως πολλάκις αναφέρθηκε, έτσι δουλεύουν οι κινητήρες και δεν είναι καθόλου περίεργο να συμβαίνει. Και να προσθέσω για το θέμα του ρολαρίσματος με νεκρά και με ταχύτητα, η καλύτερη μου είναι όταν πηγαίνω Ιωάννινα και στα τούνελ αφήνω να ρολάρει με 5η και με 110-120 χ.α.ω. Όντως κόβει σιγά-σιγά αλλα το δοκίμασα με νεκρά και ένοιωθα ότι δεν είχα τον έλεγχο, μάλιστα όταν προσπάθησα να βάλω ταχύτητα δεν την έπαιρνε και αναγκάστηκα να φρενάρω αρκετά και δεν το ξανακάνω.🤕 Mου βγήκε το τσάι από τα ρουθούνια! Να σε καλά😂😂😂 Μα καλά σβήνουν τη μηχανή σε σύγχρονο αυτοκίνητο; Τι το πέρασαν ζούνταπ ή παπί; Τι μπαμπουίνοι κυκλοφορούν σε τροχούς εκεί έξω ρε γαμώτι... Επιπλέον στα σοβαρά τώρα, την ταχύτητα δεν τη έπαιρνε επειδή είχε πολύ χαμηλές στροφές και δεν εμπλεκόταν το συγχρονιζέ. Αν πάταγες λίγο γκάζι να ταιριάζουν οι στροφές με την ταχύτητα και τη σχέση που ήθελες να βάλεις (πχ στα 100χλμ με 5η είχες 2000 στροφές) αν μάρσαρες να πάει περίπου εκεί θα την έπαιρνε μια χαρά. Δε το προτείνω σε κανέναν όμως να κάνει τέτοιες ταρζανιές. Η βενζίνη είναι πιο φθηνή από τα κιβώτια 😏 Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2018 από De@th L0rd 1
DYEL Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, adsl2+ είπε Ας μάθει να οδηγεί με ασφάλεια και το δίπλωμα ελπίζω θα το βγάλει Στην τριτη αποτυχια το παρατησα. 2
Joshua21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, DYEL είπε Στην τριτη αποτυχια το παρατησα. Ελπίζω να εννοείς το σπορ της οδήγησης, και όχι το δίπλωμα...
sal123 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 19 ώρες πριν, nightwalker1990 είπε 19 ώρες πριν, nightwalker1990 είπε οχι το ετος που αγορασα την πρωτη μου κονσολα ως ενηλικας. Που κολλαει αυτο?? Άσχετο με το θέμα, ήθελα απλά να επιβεβαιώσω ότι κάποιος 28 ετών δεν θεωρείται "παλιάς κοπής"..
kostas1970d Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, DYEL είπε Στην τριτη αποτυχια το παρατησα. ελπιζω να κανεις πλακα , αν οχι .............
nightwalker1990 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 36 λεπτά πριν, sal123 είπε Άσχετο με το θέμα, ήθελα απλά να επιβεβαιώσω ότι κάποιος 28 ετών δεν θεωρείται "παλιάς κοπής".. δεν ειπα οτι δεν θεωρειται καποιος παλιας κοπης απλα ανεφερα οτι ειναι θεμα συνηθειας περισσοτερο ειναι σαν να λεει καποιος οτι βλεπει μπροστα του κινηση σε πολυ λιγα μετρα και αντι να βαλει νεκρα πχ και να περιμενει στην κινηση συνεχιζει με την ταχυτητα που εχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα