Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εστω ότι πηγαινω με 40 και εχω 3η ταχυτητα,το αμαξι μου "φρεναρει" μολις αφήσω το γκαζι όπως όταν χρησιμοποιούμε την μηχανή για να φρεναρουμε.Αλλα προφανως αυτό δεν θα επρεπε να συμβαινει όταν παω τοσο αργα και εχω αυτην την ταχυτητα.

Αν όμως κανω το ιδιο πραγμα και βαλω νεκρα το αμαξι κραταει τα χιλιόμετρα που πηγαινω χωρις να μειωνει ταχυτητα.

Ειδικα όταν ξεκιναω από 0 χιλιόμετρα όταν βαλω δευτερα και είμαι πες με 20 χιλιόμετρα,αν αφισω το γκαζι το αυτοκινητο "φρεναρει" πολύ αισθητα και απότομα.

Ζοριζεται πολύ το αμαξι να ανεβασει χιλιόμετρα λες και κατι παει κοντρα να το φρεναρει,αν όμως αναπτύξω ταχυτητα και το βαλω στην νεκρα τοτε διατιρει τα χιλιόμετρα που παω.

Πρεπει να παταω συνεχεια το γκαζι για να κρατησει την ταχυτητα που παω το αμαξι.

Ελπιζω να βγαζει νοημα αυτό που εγραψα.

Επεξ/σία από DYEL
  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, DYEL είπε

Εστω ότι πηγαινω με 40 και εχω 3η ταχυτητα,το αμαξι μου "φρεναρει" μολις αφήσω το γκαζι όπως όταν χρησιμοποιούμε την μηχανή για να φρεναρουμε.Αλλα προφανως αυτό δεν θα επρεπε να συμβαινει όταν παω τοσο αργα και εχω αυτην την ταχυτητα.

Αν όμως κανω το ιδιο πραγμα και βαλω νεκρα το αμαξι κραταει τα χιλιόμετρα που πηγαινω χωρις να μειωνει ταχυτητα.

Ειδικα όταν ξεκιναω από 0 χιλιόμετρα όταν βαλω δευτερα και είμαι πες με 20 χιλιόμετρα,αν αφισω το γκαζι το αυτοκινητο "φρεναρει" πολύ αισθητα και απότομα.

Ζοριζεται πολύ το αμαξι να ανεβασει χιλιόμετρα λες και κατι παει κοντρα να το φρεναρει,αν όμως αναπτύξω ταχυτητα και το βαλω στην νεκρα τοτε διατιρει τα χιλιόμετρα που παω.

Πρεπει να παταω συνεχεια το γκαζι για να κρατησει την ταχυτητα που παω το αμαξι.

Ελπιζω να βγαζει νοημα αυτό που εγραψα.

Φυσιολογικά μοιάζουν όλα όσα περιγράφεις. Όταν αφήνεις το γκάζι ενώ έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο ορθώς ο κινητήρας "φρενάρει" το αυτοκίνητο μέχρι οι στροφές του να πέσουν στο ρελαντί, και μάλιστα όσο μικρότερη ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο τόσο πιο έντονα το "φρενάρει". Επίσης φυσιολογικό είναι να ζορίζεται να ανεβάσει χιλιόμετρα εφόσον η ταχύτητα που κινείται είναι πολύ μικρή και η σχέση στο κιβώτιο είναι μεγάλη. Το λάθος είναι στην αντίληψη σου για το τι θα έπρεπε να συμβαίνει.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, DYEL είπε

Αλλα προφανως αυτό δεν θα επρεπε να συμβαινει όταν παω τοσο αργα και εχω αυτην την ταχυτητα.

Αυτό από πού προκύπτει;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, adsl2+ είπε

Υπάρχει και το ενδεχόμενο να πηγαίνει μπλοκαρισμένο λόγω βλάβης στο σύστημα φρένων 

Μπα... αν ήταν έτσι δεν θα συνέβαινε αυτό:

1 ώρα πριν, DYEL είπε

Αν όμως κανω το ιδιο πραγμα και βαλω νεκρα το αμαξι κραταει τα χιλιόμετρα που πηγαινω χωρις να μειωνει ταχυτητα.

 

Δημοσ.

@DYEL Ετσι λειτουργουν τα αυτοκινητα...οταν εχεις την ταχυτητα και απλα αφησεις το γκαζι τα γραναζια των ταχυτητων ρολλαρουν κανονικα...ο κινητηρας εχεις στροφες κτλπ αρα ολο το συστημα φρεναρει σιγα σιγα η αποτομα στις μικρες ταχυτητες μιας και η ροπη ειναι πολυ πιο μικρη...αν ας πουμε πας με 5η και 80χιλιομετρα δεν θα καταλαβεις καν φρεναρισμα ενω με 20 και 2α νομιζεις οτι κατι σε σταματαει...Απο την αλλη οταν εχεις νεκρα και εχεις αποσυμπλξει ολα τα γραναζια των ταχυτητων δεν υπαρχει κατι να σε φρεναρει περα απο την τριβη των ελαστικων με το οδοστρωμα οπου σε σχεσει με την ροπη ειναι παρα πολυ μικρη ακομα και σε μικρες ταχυτητες...Το πιο σωστο ειναι να εχεις ταχητυτα μεσα...ωστε να φρεναρεις πιο γρηγορα αν χρειαστει κατι υποβοηθομενος απο το φρεναρισμα του κινητηρα!Επισης νομιζω (δεν ειμαι καθολου σιγουρος βασικα,οποιος ξερεις ας διορθωσει) οτι αν εχεις νεκρα και πηγαινεις με μια ταχυτητα, καις βενζινη γιατι ο κινητηρας προσπαθει να διατηρησει το ρελαντι στις 800 στροφες ας πουμε...ενω με ταχυτητα που εχει 2000-3000 στροφες δεν χρειαζεται να το κανει και εσυ αφου δεν πατας το γκαζι δεν του δινεις σημα να ρουφηξει βενζινη...Ξαναλεω το τελευταιο σκελος δεν το ξερω καθολου, μου το εχουν πει και απλα μου φανηκε λογικο...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Επισης νομιζω (δεν ειμαι καθολου σιγουρος βασικα,οποιος ξερεις ας διορθωσει) οτι αν εχεις νεκρα και πηγαινεις με μια ταχυτητα, καις βενζινη γιατι ο κινητηρας προσπαθει να διατηρησει το ρελαντι στις 800 στροφες ας πουμε...ενω με ταχυτητα που εχει 2000-3000 στροφες δεν χρειαζεται να το κανει και εσυ αφου δεν πατας το γκαζι δεν του δινεις σημα να ρουφηξει βενζινη...Ξαναλεω το τελευταιο σκελος δεν το ξερω καθολου, μου το εχουν πει και απλα μου φανηκε λογικο...

Ισχύει αυτό που λες.
Με ταχύτητα και απλή κύλιση του αυτοκινήτου χωρίς γκάζι ο εγκέφαλος κόβει εντελώς την τροφοδοσία μηδενίζοντας την κατανάλωση.
Το ίδιο αλλά με ρελαντί ο κινητήρας λειτουργεί σε κάποιες 800-1000 στροφές (ανάλογα τον κινητήρα πάντα) με μια ελάχιστη κατανάλωση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dpolal είπε

Ισχύει αυτό που λες.
Με ταχύτητα και απλή κύλιση του αυτοκινήτου χωρίς γκάζι ο εγκέφαλος κόβει εντελώς την τροφοδοσία μηδενίζοντας την κατανάλωση.
Το ίδιο αλλά με ρελαντί ο κινητήρας λειτουργεί σε κάποιες 800-1000 στροφές (ανάλογα τον κινητήρα πάντα) με μια ελάχιστη κατανάλωση.

Παρόλα αυτά έχω παρατηρήσει το φαινόμενο ότι οι οδηγοί "παλαιάς κοπής" που έμαθαν να οδηγούν με καρμπυρατέρ, επιμένουν να οδηγούν με νεκρά στις κατηφόρες για να κάνουν "οικονομία" 😂

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε

Παρόλα αυτά έχω παρατηρήσει το φαινόμενο ότι οι οδηγοί "παλαιάς κοπής" που έμαθαν να οδηγούν με καρμπυρατέρ, επιμένουν να οδηγούν με νεκρά στις κατηφόρες για να κάνουν "οικονομία" 😂

Πολλές φορές, όταν συναντώ παρατεταμένες κατηφόρες σε ΕΥΘΕΙΑ (ποτέ σε δρόμο με στροφές) στην Εθνική το ίδιο κάνω και εγώ αφού με κουμπωμένη ταχύτητα και χωρίς γκάζι κόβεται μεν η κατανάλωση αλλά η ταχύτητα δεν διατηρείται.

Το σωστό πάντως είναι να έχεις πάντα κουμπωμένη ταχύτητα καθώς το αμάξι θα αντιδράσει άμεσα σε μια ξαφνική κατάσταση ανάγκης που θα χρειαστεί να δώσεις γκάζι. (υπό προϋποθέσεις βέβαια, σωστή επιλεγμένη σχέση, σωστή ταχύτητα κίνησης κλπ)

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dpolal είπε

Πολλές φορές, όταν συναντώ παρατεταμένες κατηφόρες σε ΕΥΘΕΙΑ (ποτέ σε δρόμο με στροφές) στην Εθνική το ίδιο κάνω και εγώ αφού με κουμπωμένη ταχύτητα και χωρίς γκάζι κόβεται μεν η κατανάλωση αλλά η ταχύτητα δεν διατηρείται.

Το σωστό πάντως είναι να έχεις πάντα κουμπωμένη ταχύτητα καθώς το αμάξι θα αντιδράσει άμεσα σε μια ξαφνική κατάσταση ανάγκης που θα χρειαστεί να δώσεις γκάζι. (υπό προϋποθέσεις βέβαια, σωστή επιλεγμένη σχέση, σωστή ταχύτητα κίνησης κλπ)

Εγώ απλά πιάνω δεξιά λωρίδα, χαλαρά με overdrive 5η ή 6η αν υπάρχει, και όποτε χάνει ταχύτητα απλώς τσιμπάω το γκάζι λίγο, απλά εκεί εντάξει πάς με 90-100 το πολύ δε μπορείς να διατηρήσεις παραπάνω, άλλα ούτως η άλλως τώρα οδηγώ σαν παππούς στο θέμα ταχύτητας, αν δεν υπήρχαν και οι νταλικέρηδες που πάνε με 100+ να μου κορνάρουν, με 85 θα πήγαινα . Έκανα μια φορά που δεν είχε φορτήγα και κίνηση γενικότερα το Αθήνα-Λαμία έτσι, και ο δείκτης του ντεπόζιτου δεν ήθελε να πέσει. Δε το πίστευα οτι είναι εφικτή τόσο χαμηλή κατανάλωση. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, DYEL είπε

Εστω ότι πηγαινω με 40 και εχω 3η ταχυτητα,το αμαξι μου "φρεναρει" μολις αφήσω το γκαζι όπως όταν χρησιμοποιούμε την μηχανή για να φρεναρουμε.Αλλα προφανως αυτό δεν θα επρεπε να συμβαινει όταν παω τοσο αργα και εχω αυτην την ταχυτητα.

Αν όμως κανω το ιδιο πραγμα και βαλω νεκρα το αμαξι κραταει τα χιλιόμετρα που πηγαινω χωρις να μειωνει ταχυτητα.

Ειδικα όταν ξεκιναω από 0 χιλιόμετρα όταν βαλω δευτερα και είμαι πες με 20 χιλιόμετρα,αν αφισω το γκαζι το αυτοκινητο "φρεναρει" πολύ αισθητα και απότομα.

Ζοριζεται πολύ το αμαξι να ανεβασει χιλιόμετρα λες και κατι παει κοντρα να το φρεναρει,αν όμως αναπτύξω ταχυτητα και το βαλω στην νεκρα τοτε διατιρει τα χιλιόμετρα που παω.

Πρεπει να παταω συνεχεια το γκαζι για να κρατησει την ταχυτητα που παω το αμαξι.

Ελπιζω να βγαζει νοημα αυτό που εγραψα.

Πριν πόσο καιρο πήρες το δίπλωμα οδήγησης;Σοβαρά το εννοώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...