xavier Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 χωρις publishers δεν θα υπαρχουν developer, χωρις developer δεν θα υπαρχουν παιχνιδια, αυτη ειναι η βιομηχανια...
Aruil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 10 minutes ago, xavier said: χωρις publishers δεν θα υπαρχουν developer, χωρις developer δεν θα υπαρχουν παιχνιδια, αυτη ειναι η βιομηχανια... Ακόμα και αν δεχτούμε ότι αυτή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ύπαρξη της βιομηχανίας (πράγμα που αμφισβητώ καθώς έχουμε παραδείγματα από independent παραγωγές διαμάντια και πολύ ανώτερες από την μέση published), αυτό δεν τους συγχωρεί τις βλακείες που κάνουν και την απληστεία τους. Μπορείς να είσαι publisher που έχει σκοπό να βγάλει κέρδος προωθόντας την τέχνη, την πρωτοτυπία και τις ηθικές επαγγελματικές κινήσεις, μπορείς να είσαι και EA/Activision/Zenimax κ.α.
KilliK Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) καλοι οι indie τιτλοι, αλλα ΑΑΑ παραγωγες ομως μονο απο τους publishers θα δεις, διοτι αυτοι εχουν το απαιτουμενο κεφαλαιο. - Στις 18/7/2019 στις 8:46 ΠΜ, Malthador είπε Θες να μου εξηγήσεις με απλά λόγια, για χαζούς με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει έστω λίγο καλύτερη η κατάσταση με την τακτική της Epic; Πώς πιστεύεις ότι θα εξελιχθούν τα πράγματα σε 1-2-5 χρόνια; ηδη για τον developer η κατασταση ειναι καλυτερη εφοσων παιρνει πλεον μεγαλυτερο μεριδιο απο τα κερδη του. το Steam εχει αρχισει και βελτιωνει την πλατφορμα του. η Εpic κανει το ιδιο για την δικια της. σε 2-3 χρονια αν συνεχισει ετσι η κατασταση θα εχουμε, αντι για μια μονο επιλογη ψηφιακου καταστηματος στην αγορα οπως συμβαινει τωρα , δυο επιλογες. εμενα αυτο με συμφερει σαν καταναλωτη, διοτι αυριο μεθαυριο δεν ξερω τι ξημερωνει με την Steam. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2019 από KilliK
Aruil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 minutes ago, KilliK said: καλοι οι indie τιτλοι, αλλα ΑΑΑ παραγωγες ομως μονο απο τους publishers θα δεις, διοτι αυτοι εχουν το απαιτουμενο κεφαλαιο. - ηδη για τον developer η κατασταση ειναι καλυτερη εφοσων παιρνει πλεον μεγαλυτερο μεριδιο απο τα κερδη του. το Steam εχει αρχισει και βελτιωνει την πλατφορμα του. η Εpic κανει το ιδιο για την δικια της. σε 2-3 χρονια αν συνεχισει ετσι η κατασταση θα εχουμε, αντι για μια μονο επιλογη ψηφιακου καταστηματος στην αγορα οπως συμβαινει τωρα , δυο επιλογες. εμενα αυτο με συμφερει σαν καταναλωτη, διοτι αυριο μεθαυριο δεν ξερω τι ξημερωνει με την Steam. Witcher 3, Cyberpunk, όλα τα παιχνίδια της Valve, όλα τα παιχνίδια της Blizzard (τουλάχιστον πριν ενωθέι με την Activision). Επίσης τα ΑΑΑ δεν είναι αναγκαστικά καλύτερα απο τα μικρότερα παιχνίδια, απλά έχουν μεγαλύτερο budget. Αλλά δεν είναι καν αυτό το επιχείρημα μου. Το επιχειρημά μου είναι ότι δεν δικαιολογεί αυτή η κατάσταση τη συμπεριφορά τους. Για τους περισσότερους developers δεν άλλαξε απολύτως τίποτα, γιατί το έξτρα κέρδος το τσεπώνει ο publisher. Μη ξαναλέμε τα ίδια. Οι μόνοι που πιθανώς επωφελούνται απο το μεγαλύτερο ποσοστό είναι οι indie developers που έχουν βγάλει παιχνίδια στo EGS, αλλά δεν είναι και τόσοι πολλοί και δεν ξέρουμε αν το μεγαλύτερο ποσοστό αντισταθμίζει τις χαμένες πωλήσεις λόγω μαγαζιού. Το steam δεν ξεκίνησε τώρα να βελτιώνει την πλατφόρμα του, το κάνει εδώ και χρόνια. Με κανέναν δεν ξέρεις τι ξημερώνει, αλλά σίγουρα η Valve δείχνει να είναι περισσότερο με το μέρος σου απ'ότι είναι η Epic. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2019 από Aruil 1
KilliK Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 η CDPR ειναι publisher αφου χρηματοδοτει και εκδιδει τα δικα της και 3rd party παιχνιδια. το ιδιο και η Valve. και μιλαμε για publishers αξιας δις, δεν ειναι μικρομαγαζα. ναι, κοιτα ενα RDR2 δεν προκειται να στο βγαλει ενα μικρο indie studio. αλλα μεγεθη, αλλες απαιτησεις. και οσο θεση εχουν στην αγορα οι indie τιτλοι, αλλο τοσο εχουν και οι AAA. προφανως ο publisher τσεπωνει το εξτρα κερδος, αφου αυτος βαζει τα λεφτα για να φτιαχτει το παιχνιδι. σε αυτες τις περιπτωσεις ο developer ειναι περισσοτερο work for hire. ναι ακριβως δεν γνωριζεις. μονο υποθεσεις γινονται. αλλα μεχρι στιγμης δεν βλεπω κανεναν να φευγει απο το EGS. αρα μαλλον βγαζουν κερδος απο κει. ναι, μπορει να ναι η Vavle με το μερος μου. σημερα. αυριο μπορει ναναι. οποτε καλυτερα να εχω μια εναλλακτικη απο το να μην εχω καμια.
Aruil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 5 minutes ago, KilliK said: η CDPR ειναι publisher αφου χρηματοδοτει και εκδιδει τα δικα της και 3rd party παιχνιδια. το ιδιο και η Valve. και μιλαμε για publishers αξιας δις, δεν ειναι μικρομαγαζα. ναι, κοιτα ενα RDR2 δεν προκειται να στο βγαλει ενα μικρο indie studio. αλλα μεγεθη, αλλες απαιτησεις. και οσο θεση εχουν στην αγορα οι indie τιτλοι, αλλο τοσο εχουν και οι AAA. προφανως ο publisher τσεπωνει το εξτρα κερδος, αφου αυτος βαζει τα λεφτα για να φτιαχτει το παιχνιδι. σε αυτες τις περιπτωσεις ο developer ειναι περισσοτερο work for hire. ναι ακριβως δεν γνωριζεις. μονο υποθεσεις γινονται. αλλα μεχρι στιγμης δεν βλεπω κανεναν να φευγει απο το EGS. αρα μαλλον βγαζουν κερδος απο κει. ναι, μπορει να ναι η Vavle με το μερος μου. σημερα. αυριο μπορει ναναι. οποτε καλυτερα να εχω μια εναλλακτικη απο το να μην εχω καμια. Τι 3rd party παιχνίδια εκδίδει η CD Project και η Valve? Όταν ξεκίνησε να κάνει develop η CD Project το Witcher 2/3 Και αντίστοιχα η Valve το Half-Life 1/2 δεν ήταν εταιρείες αξίας δις. Τώρα είναι. Δεν είπα ότι δεν έχουν θέση οι AAA τίτλοι, απλά είπα ότι επειδή ένας τίτλος είναι ΑΑΑ δεν τον κάνει αυτομάτως καλύτερο από έναν indie. Ναι αλλά εσύ είπες ότι επωφελείται ο developer γιατί παίρνει μεγαλύτερο ποσοστό, γιαυτό το έγραψα... Ναι δεν γνωρίζω, το έγραψα. Εσύ αντιθέτως έγραψες ότι οι developers παίρνουν μεγαλύτερο ποσοστό από τις πωλήσεις, δήλωση που δεν λέει απολύτως τίποτα όταν δεν γνωρίζουμε νούμερα. Γιατί είπα εγώ πουθένα στα posts μου σε αυτό το thread, ότι οι εναλλακτικές δεν είναι καλές? Τις κινήσεις των εναλλακτικών κατακρίνω, όχι την ύπαρξη τους.
KilliK Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) ναι για το τωρα μιλαμε, οχι για πριν 20 χρονια. 🙄 ο developer που παει κατευθειαν στην Epic, χωρις μεσαζοντα, προφανως και παιρνει μεγαλυτερο ποσοστο. δεν μετραει αυτος δηλαδη; ασε που παλι δεν ξερουμε τι συμφωνιες υπαρχουν αναμεσα σε publisher και developer. μπορει ο developer να παιρνει μεριδιο σε ποοσοστο απο τα κερδη, οχι σε fixed τιμη. οποτε μεγαλυτερα εσοδα για τον publisher, σημαινει μεγαλυτερα εσοδα και για τον developer. εσυ ομως λες οτι ολα τα κερδη πανε στην τσεπη του publisher. σε αυτην την περιπτωση work for hire εχουμε. οποτε ο developer ειναι ενας απλος υπαλληλος και τιποτα παραπανω. μα ο developer παιρνει μεγαλυτερο μεριδιο απο τα εσοδα των πωλησεων, αυτο ειναι το selling point της πλατφορμας της Epic. αν εσυ θεωρεις οτι ολα τα λεφτα πανε στους μεσαζοντες, αυτο ειναι θεμα αναμεσα στον dev και τον μεσαζοντα, οχι της Epic. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2019 από KilliK
Aruil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 31 minutes ago, KilliK said: ναι για το τωρα μιλαμε, οχι για πριν 20 χρονια. 🙄 ο developer που παει κατευθειαν στην Epic, χωρις μεσαζοντα, προφανως και παιρνει μεγαλυτερο ποσοστο. δεν μετραει αυτος δηλαδη; ασε που παλι δεν ξερουμε τι συμφωνιες υπαρχουν αναμεσα σε publisher και developer. μπορει ο developer να παιρνει μεριδιο σε ποοσοστο απο τα κερδη, οχι σε fixed τιμη. οποτε μεγαλυτερα εσοδα για τον publisher, σημαινει μεγαλυτερα εσοδα και για τον developer. εσυ ομως λες οτι ολα τα κερδη πανε στην τσεπη του publisher. σε αυτην την περιπτωση work for hire εχουμε. οποτε ο developer ειναι ενας απλος υπαλληλος και τιποτα παραπανω. μα ο developer παιρνει μεγαλυτερο μεριδιο απο τα εσοδα των πωλησεων, αυτο ειναι το selling point της πλατφορμας της Epic. αν εσυ θεωρεις οτι ολα τα λεφτα πανε στους μεσαζοντες, αυτο ειναι θεμα αναμεσα στον dev και τον μεσαζοντα, οχι της Epic. Το Witcher 3 είναι παιχνίδι πριν 20 χρόνια? Επίσης δεν έχει καμία σημασία η χρονιά. Το ερώτημα ήταν αν μπορούν να βγουν ΑΑΑ παιχνίδια χωρίς publisher. Σου απάντησα με παραδείγματα. Δε θα πάθεις τίποτα να παραδεχτείς ότι έχω δίκιο. Γιατί είπα εγώ ότι δεν παίρνει μεγάλο ποσοστό ή ότι δεν μετράει? Αναφέρθηκα και στις δύο περιπτώσεις και independent και published. Από ποστ σε ποστ προσπαθείς να το κάνεις να φανεί ότι είπα ή δεν είπα πράγματα. Απαντάω σε συγκεκριμένα πράγματα που είπες με ακριβώς τη σειρά που τα είπες. Σου λέω για τους independent δεν ξέρουμε νούμερα για να βγάλουμε συμπέρασμα και για τους published το έξτρα ποσοστό πάει στον publisher. Παρόλο που συμφωνείς για το δεύτερο κομμάτι, μου ξαναπετάς για τους independent λες και δεν είπα τίποτα για αυτούς. Όσες συμφωνίες ξέρουμε δεν παίζουν ποσοστά. Προφανώς δεν τις ξέρουμε όλες, αλλά ναι στις περισσότερες φορές ο developer είναι απλός υπάλληλος. Το point σου ποιο είναι? Γιατί εγώ είπα ότι είναι θέμα της Epic? Έφερα αντίρρηση στο ότι λες ότι το μεγαλύτερο ποσοστό πάει στο developer και εγώ σου λέω ότι συνήθως πάει στον publisher. Μου φέρνεις αντίρρηση λέγοντας αυτό που λέω. Έχεις στο μυαλό σου μια λανθασμένη ιδέα ότι υποστηρίζω ότι το έξτρα ποσοστό στους developers είναι κάτι κακό, και κάνεις τη συζήτηση με αυτή την υπόθεση στο μυαλό σου. Δεν βγαίνει άκρη εφ'όσον είναι κάτι που δεν υποστήριξα ποτέ.
KilliK Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) μα η CDPR ειναι publisher. ως publisher ξεκινησε στην Πολωνια. μετα αρχισε να βγαζει και δικα της παιχνιδια. και για τους ανεξαρτητους dev ισχυει το ιδιο πραμα, παιρνουν το 88% των εσοδων απο τις πωλησεις που κανει το παιχνιδι τους στο EGS. σου παρεθεσα και την φωτο με τα ποσοστα. στους devs αναφερεται. εσυ που ακριβως διαφωνεις; το point μου ειναι οτι απο την στιγμη που o dev ειναι απλως υπαλληλος, εχει ηδη πληρωθει για την δουλεια του. γιατι να παρει ποσοστο απο τα κερδη; ναι, οκ πηγαινει στον publisher οταν ειναι ο μεσαζοντας, αλλα οταν δεν ειναι, πηγαινει στον developer. δεν διαφωνω με αυτο. το ανεφερα και πιο πανω. οχι δεν εχω καθολου ιδεα στο μυαλο μου αυτο που περιγραφεις. αυτο που νομιζα οτι ελεγες τοση ωρα, ειναι οτι ποτε οι devs δεν παιρνουν μεριδιο απο τις πωλησεις ακομη και οταν πανε κατευθειαν στην Epic. αλλα ενταξει, τωρα το ξεκαθαρισες στο ποστ σου. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2019 από KilliK
Bourdoulas Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 27 λεπτά πριν, Aruil είπε Το Witcher 3 είναι παιχνίδι πριν 20 χρόνια? Επίσης δεν έχει καμία σημασία η χρονιά. Το ερώτημα ήταν αν μπορούν να βγουν ΑΑΑ παιχνίδια χωρίς publisher. Σου απάντησα με παραδείγματα. Δε θα πάθεις τίποτα να παραδεχτείς ότι έχω δίκιο. Γιατί είπα εγώ ότι δεν παίρνει μεγάλο ποσοστό ή ότι δεν μετράει? Αναφέρθηκα και στις δύο περιπτώσεις και independent και published. Από ποστ σε ποστ προσπαθείς να το κάνεις να φανεί ότι είπα ή δεν είπα πράγματα. Απαντάω σε συγκεκριμένα πράγματα που είπες με ακριβώς τη σειρά που τα είπες. Σου λέω για τους independent δεν ξέρουμε νούμερα για να βγάλουμε συμπέρασμα και για τους published το έξτρα ποσοστό πάει στον publisher. Παρόλο που συμφωνείς για το δεύτερο κομμάτι, μου ξαναπετάς για τους independent λες και δεν είπα τίποτα για αυτούς. Όσες συμφωνίες ξέρουμε δεν παίζουν ποσοστά. Προφανώς δεν τις ξέρουμε όλες, αλλά ναι στις περισσότερες φορές ο developer είναι απλός υπάλληλος. Το point σου ποιο είναι? Γιατί εγώ είπα ότι είναι θέμα της Epic? Έφερα αντίρρηση στο ότι λες ότι το μεγαλύτερο ποσοστό πάει στο developer και εγώ σου λέω ότι συνήθως πάει στον publisher. Μου φέρνεις αντίρρηση λέγοντας αυτό που λέω. Έχεις στο μυαλό σου μια λανθασμένη ιδέα ότι υποστηρίζω ότι το έξτρα ποσοστό στους developers είναι κάτι κακό, και κάνεις τη συζήτηση με αυτή την υπόθεση στο μυαλό σου. Δεν βγαίνει άκρη εφ'όσον είναι κάτι που δεν υποστήριξα ποτέ. Το half life έγινε publish από την Sierra. Δεν ήρθε εξ ουρανού. 2
Aruil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 4 minutes ago, Bourdoulas said: Το half life έγινε publish από την Sierra. Δεν ήρθε εξ ουρανού. Ναι όπως και το Witcher 2 που είπα λανθασμένα από πάνω. Ισχύει όμως αυτό που λέω για half-life 2 και witcher 3. 15 minutes ago, KilliK said: μα η CDPR ειναι publisher. ως publisher ξεκινησε στην Πολωνια. μετα αρχισε να βγαζει και δικα της παιχνιδια. και για τους ανεξαρτητους dev ισχυει το ιδιο πραμα, παιρνουν το 88% των εσοδων απο τις πωλησεις που κανει το παιχνιδι τους στο EGS. σου παρεθεσα και την φωτο με τα ποσοστα. στους devs αναφερεται. εσυ που ακριβως διαφωνεις; το point μου ειναι οτι απο την στιγμη που o dev ειναι απλως υπαλληλος, εχει ηδη πληρωθει για την δουλεια του. γιατι να παρει ποσοστο απο τα κερδη; ναι, οκ πηγαινει στον publisher οταν ειναι ο μεσαζοντας, αλλα οταν δεν ειναι, πηγαινει στον developer. δεν διαφωνω με αυτο. το ανεφερα και πιο πανω. οχι δεν εχω καθολου ιδεα στο μυαλο μου αυτο που περιγραφεις. αυτο που νομιζα οτι ελεγες τοση ωρα, ειναι οτι ποτε οι devs δεν παιρνουν μεριδιο απο τις πωλησεις ακομη και οταν πανε κατευθειαν στην Epic. αλλα ενταξει, τωρα το ξεκαθαρισες στο ποστ σου. Ωραία όπως σε ρώτησα και παραπάνως πες μου ένα παιχνίδι που έχει κάνει publish τα τελευταία 15 χρόνια. Και μη μου πεις τα μερικά retro που έχει κάνει publish στο gog και έχουν βγάλει συνολικά λιγότερα λεφτά από body pillows της Yennefer. Εγώ δεν διαφωνώ σε κάτι σχετικά με το 88%, σου είπα σαν δήλωση δεν σημαίνει αναγκαστικά κάτι γιατί αυτό που είναι σημαντικό είναι το πόσα λεφτά μπαίνουν στις τσέπες τους όχι το τι ποσοστό παίρνουν και αυτό δεν το ξέρουμε ακόμα. Αυτά είναι πράγματα που έχω γράψει ξανά σε αυτή τη σελίδα ε. Έχει καταντήσει λίγο κουραστική η κατάσταση. Αν αυτή είναι η άποψη σου για developers και publishers, ελπίζω να περνάς καλά με τις EA/Activision/Ubisoft/Zenimax κ.α.
KilliK Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) οι τελευταιοι τιτλοι της CDPR ειναι self-published, Witcher 3, Cyberpunk 2077, GWENT, Thronebreaker, Witcher: Battle Arena εννοεις τι πωλησεις κανουν στο EGS.? ναι συμφωνω αυτο δεν το γνωριζουμε, και μαλλον δεν θα το μαθουμε. το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να βλεπουμε τις συνεπειες αυτων. οπως ειπα και πριν, για την ωρα δεν βλεπω devs/pubs να φευγουν απο το EGS, μονο το αντιθετο. οποτε λογικα μαλλον πουλανε εκει περα. δεν διαφωνω με αυτα που λες για τους μεγαλους publishers, αυτο ομως ειναι ενα αλλο μεγαλο προβλημα απο μονο του. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2019 από KilliK
Aruil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 2 minutes ago, KilliK said: οι τελευταιοι τιτλοι της CDPR ειναι self-published, Witcher 3, Cyberpunk 2077, GWENT, Thronebreaker, Witcher: Battle Arena εννοεις τι πωλησεις κανουν στο EGS.? ναι συμφωνω αυτο δεν το γνωριζουμε, και μαλλον δεν θα το μαθουμε. το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να βλεπουμε τις συνεπειες αυτων. οπως ειπα και πριν, για την ωρα δεν βλεπω devs/pubs να φευγουν απο το EGS, μονο το αντιθετο. οποτε λογικα μαλλον πουλανε εκει περα. δεν διαφωνω με αυτα που λες για τους μεγαλους publishers, αυτο ομως ειναι ενα αλλο μεγαλο προβλημα απο μονο του. Επειδή είναι self-published οι τίτλοι, η CD project είναι publisher? Με αυτή τη λογική δεν υπάρχει independent developer και όλοι είναι publishers. Πως να φύγουν οι developers? Έχουν υπογράψει συμβόλαιο αποκλειστικότητας. Αν μπορούσαν να φύγουν, ποιο θα ήταν το νόημα της αποκλειστικότητας?
panoc Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Όσοι δεν έχουν αποκλειστική συμφωνία δεν υπάρχει λόγος να μην είναι σε όσα store μπορούν, όπου πουλάνε καλά είναι. Οσοι έχουν αποκλειστική συμφωνία απλά έχουν προπωλήσεις στην epic. Κοινώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να φύγει κανένας. Αλλά οι devs δεν παίρνουν φράγκο παραπάνω, εκτός και εάν είναι οι ίδιοι εκδότες και φυσικά τα χρήματα τα μοιράζονται οι μανατζαραιοι.
KilliK Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2019 9 λεπτά πριν, Aruil είπε Επειδή είναι self-published οι τίτλοι, η CD project είναι publisher? Με αυτή τη λογική δεν υπάρχει independent developer και όλοι είναι publishers. Πως να φύγουν οι developers? Έχουν υπογράψει συμβόλαιο αποκλειστικότητας. Αν μπορούσαν να φύγουν, ποιο θα ήταν το νόημα της αποκλειστικότητας? η CDPR κανει απο μονη της την χρηματοδοτηση, την αναπτυξη, το marketing, την διαφημιση και την διανομη των τιτλων της. αυτο την καθιστα ως ενα publisher. Προηγουμενως ολα αυτα με εξαιρεση την αναπτυξη, τα εκανε η Atari με την οποια συνεργαζοταν. Γιαυτο και ηταν ο publisher της CDPR. μην πας μακρια, η ιδια η Ubisoft ανακοινωσε προσφατα οτι ειναι ευχαριστημενη με τις πωλησεις της στο EGS και πως επεκτεινει την συνεργασια της με την Επικ με νεους αποκλειστικους τιτλους στο καταστημα της. μεχρι στιγμης, δεν υπαρχει καποια περιπτωση dev/pub που να ειναι δυσαρεστημενος με την Epic οσο αφορα τις πωλησεις τιτλων τους. ακομη και το Metro Exodus που βγηκε στο MS Store, δεν σημαινει τιποτα αφου το παιχνιδι εξακολουθει να μην υπαρχει στο Steam. γενικα δεν βλεπω να μην πηγαινει καλα η επιθετικη στρατηγικη της Epic, αλλα μπορει και να κανω και λαθος, αφου δεν γνωριζω τι γινεται στο παρασκηνιο. α τωρα ειναι προβλημα που τα κερδη τα μοιραζονται οι managers, και οχι οι υπαλληλοι που τσακιζονται στο crunch time. ναι υπαρχει λυση γιαυτο. λεγεται σωματεια. ας αρχισουν να τα φτιαχνουν. αλλα αυτο ειναι για αλλο θεμα, οχι επι του παροντος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα