Προς το περιεχόμενο

Epic Games Store


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mike299 είπε

Για το δεύτερο βασικά + επαλήθευση ότι την εγγραφή την έκανε ο πραγματικός κάτοχος της διεύθυνσης και όχι κάποιος τρίτος

Μα γιατί να απασχολέι την εταιρεία αν το έκανε κάποιος τρίτος;Και στο κάτω κάτω δεν είναι ιδιοκτησία σου κάποιο mail αν απλά έχεις τους κωδικούς για εκείνο το διάστημα (εγώ έχω κωδικούς από όλη την οικογένεια και από 3 της εταιρείας τι σημαίνει πως είμαι ιδιοκτήτης τους;).Είπαμε είναι χαζή λογική και πρέπει να φτιαχτεί και είναι και εύκολο να φτιαχτεί όπως μας ενημέρωσαν αλλά δεν πρέπει να διώκεται και ποινικά και να κάνουμε εμπάργκο στο egs.Λες και αν θέλω δεν μπορώ να πάω και να φτιαξω άπειρα mail και να φτιάξω με όλα λογαριασμους σε όλες τις πλατφόρμες (και στο egs και στο steam έχω από 2 account)

  • Απαντ. 2,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 hours ago, p4n0s86 said:

Συνεχίζω να θεωρώ αυτήν την προσέγγιση ότι είναι τραβηγμένη απ' τα μαλλιά. Άντε και έκανες mistype δεν θα το αντιληφθείς στη συνέχεια; Κατ' αρχήν από μόνος σου λες ότι περιμένεις βάση λογικής το verification mail. Αν δεν έρθει δεν θα ψαχτείς; Και άντε δεν θα ψαχτείς, στην πρώτη ευκαιρία σε μια περίπτωση απ' αυτές που αναφέρεις παρακάτω δεν θα πάρεις χαμπάρι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αφού δεν έχεις επικοινωνία; Υπερβάλουμε νομίζω, αν και ξαναλέω εννοείται πως έχετε δίκιο ότι πρέπει να τηρούνται τα πάντα στο ακέραιο και είναι μέγα λάθος να συμβαίνει.

Τραβηγμένη, ίσως, αλλά όπως λέω στο προηγούμενο post, είναι cases τα οποία έχω δει με την μια ή την άλλη μορφή να γίνεται σε non-gaming κύκλους, οπότε συμβαίνουν πολύ πιο εύκολα απο όσο νομίζεις (και για να είμαι λίγο πιο συγκεκριμένος in case που κάποιος :P αρχίσει περί logical fallacies, μιλάω ως πρώην risk assessment/management analyst σε corporate περιβάλλον). Παράλληλα, απο την στιγμή που έστω και ένα e-mail με sensitive information πάει σε λάθος παραλήπτη τότε η ζημιά έγινε ήδη, οπότε και χαμπάρι να πάρεις πως έγινε λάθος είναι ήδη too late.

27 minutes ago, stafftw said:

Off topic και συγγνωμη.Να κάνω μια άλλη ερώτηση αν εγώ στείλω κάποια από αυτα τα sensitive documents που λες από το προσωπικό μου email στον [email protected] αντί για τον [email protected] από δικό μου misstype στο recipient bar αυτός δε θα τα δει; Δε θα έχω πρόβλήμα; Άρα πρέπει να μπει ακόμα και στο mail sending επιβεβαιώση σε άλλο mail? Δηλαδή απλά για λάθος τύπου misstype του χρήστη έχουν μπεί τα verification; Ή απλά για να ξέρει η εταιρεία ότι το κάθε sign up έχει απο πίσω ένα αληθινό mail από κανονικό άνθρωπο

Κατ'αρχήν, εννοείται πως η βασική λειτουργία ενος verification system είναι η επιβεβαίωση απο μέρους της εταιρίας πως ο ιδιοκτήτης ενος e-mail address είναι ο σωστός/δεν είναι κάποιο botnet/fraud prevention αλλά στο παράδειγμα αν δεις αναφέρω συγκεκριμένα submission απο web form, στο παράδειγμα (που προσπάθησα να είναι generic για να εξηγήσω πιο εύκολα το point μου) είχα υπ'όψιν συγκεκριμένες σελίδες όπου σου ζητείται επιβεβαίωση μέσω ιστοσελίδας με upload ταυτότητας (για παράδειγμα, σε περίπτωση χαμένου account ή serial number, η Blizzard ζητούσε scan της πολιτικής ταυτότητας ή serial του κουτιού σε περίπτωση που υπάρχει, ενώ απο όσο έχω δει και ορισμένα κλειδάδικα - απο το γνωστό topic εδώ στο Insomnia :P - έχουν στο παρελθόν ζητήσει το ίδιο), το οποίο μετά είναι accessible είτε ως attachment στο e-mail reply που αποστέλλεται στο registered e-mail ή μέσω link προς το ticket system (για παράδειγμα η HelpDesk, η οποία παρέχει έτοιμα business solutions σε αυτόν τον τομέα, έχει τέτοιο archiving function και αποστολή αντίγραφου του κάθε ticket στο e-mail του πελάτη).

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, stafftw είπε

Και στο κάτω κάτω δεν είναι ιδιοκτησία σου κάποιο mail αν απλά έχεις τους κωδικούς για εκείνο το διάστημα (εγώ έχω κωδικούς από όλη την οικογένεια και από 3 της εταιρείας τι σημαίνει πως είμαι ιδιοκτήτης τους;).

Δε στέκει το "απλά" 'έχω τους κωδικούς. Ή τους υπέκλεψες ή τους απέκτησες σε σύμπραξη με το κάτοχο (όχι ιδιοκτήτη, ιδιοκτήτης παραμένει ο πάροχος) κατά παράβαση των όρων και συνθηκών χρήσης, για το οποίο υπάρχουν και νομικές κυρώσεις. Ακόμα και για τελείως αθώες περιπτώσεις απαγορεύεται να έχεις πρόσβαση σε mail άλλων, πόσο μάλλον εταιρικά.

Ενδεικτικά αναφέρω περίπτωση όπου ο κάτοχος είχε μοιραστεί τον κωδικό πρόσβασης με τους συγκατοίκους του (για mail τύπου εταιρίας ή πανεπιστημίου, όχι yahoo, gmail κλπ), έγινε λαδιά από κάποιον που είχε πρόσβαση και κάποιος σχετικός με τον αρχικό κάτοχο είχε τη φαεινή ιδέα να παραπονεθεί στο φορέα παραπονούμενος για ελλειπή ασφάλεια εκ μέρους του και λέγοντας τι είχε συμβεί. Η απάντηση του φορέα ήταν "και μόνο με βάση το τελευταίο mail έχουμε αρκετή βάση να σας κυνηγήσουμε οπότε το σταματάτε εδώ".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Greygore είπε

Τραβηγμένη, ίσως, αλλά όπως λέω στο προηγούμενο post, είναι cases τα οποία έχω δει με την μια ή την άλλη μορφή να γίνεται σε non-gaming κύκλους, οπότε συμβαίνουν πολύ πιο εύκολα απο όσο νομίζεις (και για να είμαι λίγο πιο συγκεκριμένος in case που κάποιος :P αρχίσει περί logical fallacies, μιλάω ως πρώην risk assessment/management analyst σε corporate περιβάλλον). Παράλληλα, απο την στιγμή που έστω και ένα e-mail με sensitive information πάει σε λάθος παραλήπτη τότε η ζημιά έγινε ήδη, οπότε και χαμπάρι να πάρεις πως έγινε λάθος είναι ήδη too late.

Κατ'αρχήν, εννοείται πως η βασική λειτουργία ενος verification system είναι η επιβεβαίωση απο μέρους της εταιρίας πως ο ιδιοκτήτης ενος e-mail address είναι ο σωστός/δεν είναι κάποιο botnet/fraud prevention αλλά στο παράδειγμα αν δεις αναφέρω συγκεκριμένα submission απο web form, στο παράδειγμα (που προσπάθησα να είναι generic για να εξηγήσω πιο εύκολα το point μου) είχα υπ'όψιν συγκεκριμένες σελίδες όπου σου ζητείται επιβεβαίωση μέσω ιστοσελίδας με upload ταυτότητας (για παράδειγμα, σε περίπτωση χαμένου account ή serial number, η Blizzard ζητούσε scan της πολιτικής ταυτότητας ή serial του κουτιού σε περίπτωση που υπάρχει, ενώ απο όσο έχω δει και ορισμένα κλειδάδικα - απο το γνωστό topic εδώ στο Insomnia :P - έχουν στο παρελθόν ζητήσει το ίδιο), το οποίο μετά είναι accessible είτε ως attachment στο e-mail reply που αποστέλλεται στο registered e-mail ή μέσω link προς το ticket system (για παράδειγμα η HelpDesk, η οποία παρέχει έτοιμα business solutions σε αυτόν τον τομέα, έχει τέτοιο archiving function και αποστολή αντίγραφου του κάθε ticket στο e-mail του πελάτη).

Δηλαδή σου στέλνουν σε attachment την πολιτκή ταυτότητα οι εταιρείες ή το αντίθετο δεν κατάλαβα.Αν είναι το 2ο είναι το ίδιο με αυτο που λέω εγώ μπορεί εγώ να έχω πολλά προβλήματα και να στείλω την ταυτότητα, μου το λογαριασμό, μου τους κωδικούς μου (και αυτο το έχω δει) στο [email protected] που έχεις φτιάξει εσυ γιατί μπερδεύτηκα (η battlenet ή οτιδήποτε βάλε δεν έχω θέμα με κάτι προσωπικά) ποιον θα κατηγορήσουμε αυτόν που έκανε το λάθος η την εταιρεία; Αν ισχύει το 1ο τότε όντως πρέπει να είναι παράνομο για ποιό λόγο ακόμα και ticket να ανοίξεις ή έχεις issues να σου στείλει η οποιαδήποτε εταιρεία κάποιο τέτοιο document;

Δε μου έχει τύχει κάτι αντίστοιχο βέβαια αλλά ειναι περιέργο αν σου έχει τυχει 

10 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Δε στέκει το "απλά" 'έχω τους κωδικούς. Ή τους υπέκλεψες ή τους απέκτησες σε σύμπραξη με το κάτοχο (όχι ιδιοκτήτη, ιδιοκτήτης παραμένει ο πάροχος) κατά παράβαση των όρων και συνθηκών χρήσης, για το οποίο υπάρχουν και νομικές κυρώσεις. Ακόμα και για τελείως αθώες περιπτώσεις απαγορεύεται να έχεις πρόσβαση σε mail άλλων, πόσο μάλλον εταιρικά.

Ενδεικτικά αναφέρω περίπτωση όπου ο κάτοχος είχε μοιραστεί τον κωδικό πρόσβασης με τους συγκατοίκους του (για mail τύπου εταιρίας ή πανεπιστημίου, όχι yahoo, gmail κλπ), έγινε λαδιά από κάποιον που είχε πρόσβαση και κάποιος σχετικός με τον αρχικό κάτοχο είχε τη φαεινή ιδέα να παραπονεθεί στο φορέα παραπονούμενος για ελλειπή ασφάλεια εκ μέρους του και λέγοντας τι είχε συμβεί. Η απάντηση του φορέα ήταν "και μόνο με βάση το τελευταίο mail έχουμε αρκετή βάση να σας κυνηγήσουμε οπότε το σταματάτε εδώ".

Καμιά σχέση με αυτά που λέω έχουν όλοι επίγνωση ότι έχω τους κωδικούς, απλά λέω πως αποδεικνύεται ότι είσαι ο ιδιοκτήτης του mail; και ποιος είναι σε ενα hotmail έχω βάλει πχ όνομα Diego και επίθετο Maradona τι σημαίνει πως είναι αυτός;Θα το διεκδικήσει κάπως; Τι είναι η ιδιοκτησία του mail; Τα κάνετε ακόμα πιο περίπλοκα και δεν είναι 

Επεξ/σία από stafftw
Δημοσ.

Να το πω διαφορετικά. Σε έχουν αποκαλέσει ποτέ ιδιοκτήτη ενός τηλεφωνικού αριθμού ή γραμμής? Ή κάτοχο? Hint: αν αλλάξεις αριθμό ο παλιός δίνεται σε άλλον.

Δημοσ.
10 minutes ago, stafftw said:

Δηλαδή σου στέλνουν σε attachment την πολιτκή ταυτότητα οι εταιρείες ή το αντίθετο δεν κατάλαβα.Αν είναι το 2ο είναι το ίδιο με αυτο που λέω εγώ μπορεί εγώ να έχω πολλά προβλήματα και να στείλω την ταυτότητα, μου το λογαριασμό, μου τους κωδικούς μου (και αυτο το έχω δει) στο [email protected] που έχεις φτιάξει εσυ γιατί μπερδεύτηκα (η battlenet ή οτιδήποτε βάλε δεν έχω θέμα με κάτι προσωπικά) ποιον θα κατηγορήσουμε αυτόν που έκανε το λάθος η την εταιρεία; Αν ισχύει το 1ο τότε όντως πρέπει να είναι παράνομο για ποιό λόγο ακόμα και ticket να ανοίξεις ή έχεις issues να σου στείλει η οποιαδήποτε εταιρεία κάποιο τέτοιο document;

Technically, αυτό που σου στέλνουν είναι αντίγραφο του ticket για επιβεβαίωση/αρχειοθέτηση, αλλά τέτοια αντίγραφα είτε έχουν attachment είτε link προς το ticket, απο όπου έχεις πρόσβαση στις εν λόγω πληροφορίες.

Υπ'οψιν πως δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο καλύπτει νομικά τέτοιο λάθος την εταιρία - με βάση GDPR πάντως, οποιαδήποτε μεταφορά προσωπικών δεδομένων σε non-authorized third party απαγορεύεται, με τον controller/εταιρία παροχής υπηρεσιών να επωμίζεται το 100% της ευθύνης.

Να ξεκαθαρίσω επίσης (με αφορμή περί ποιού θα κατηγορήσουμε, αλλά μιλώντας γενικά) πως τα posts μου σε αυτό το topic δεν έχουν σκοπό ούτε να "πείσουν" κανένα υπέρ/κατά της Epic/EGS, ούτε να ρίξουν ευθύνες σε κανένα (και αν εννοήθηκε κάτι τέτοιο, είναι περισσότερο λόγω του "περίεργου" τρόπου γραφής μου :P ) - απλά βρίσκω την συζήτηση αρκετά interesting, ειδικά απο άποψη corporate/privacy/functionality.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Greygore είπε

Technically, αυτό που σου στέλνουν είναι αντίγραφο του ticket για επιβεβαίωση/αρχειοθέτηση, αλλά τέτοια αντίγραφα είτε έχουν attachment είτε link προς το ticket, απο όπου έχεις πρόσβαση στις εν λόγω πληροφορίες.

Υπ'οψιν πως δεν γνωρίζω ακριβώς πόσο καλύπτει νομικά τέτοιο λάθος την εταιρία - με βάση GDPR πάντως, οποιαδήποτε μεταφορά προσωπικών δεδομένων σε non-authorized third party απαγορεύεται, με τον controller/εταιρία παροχής υπηρεσιών να επωμίζεται το 100% της ευθύνης.

Να ξεκαθαρίσω επίσης (με αφορμή περί ποιού θα κατηγορήσουμε, αλλά μιλώντας γενικά) πως τα posts μου σε αυτό το topic δεν έχουν σκοπό ούτε να "πείσουν" κανένα υπέρ/κατά της Epic/EGS, ούτε να ρίξουν ευθύνες σε κανένα (και αν εννοήθηκε κάτι τέτοιο, είναι περισσότερο λόγω του "περίεργου" τρόπου γραφής μου :P ) - απλά βρίσκω την συζήτηση αρκετά interesting, ειδικά απο άποψη corporate/privacy/functionality.

Όχι δεν είπα ότι παίρνεις το μέρος κάποιου αντίθετα εγώ ήθελα να μην φανεί ότι παίρνω το μέρος κάποιου γιατί είχα γράψει κάτα του steam και για την κόντρα google-huaweii και έβαλα αυτά στα τυχαία mail που χρησιμοποιήσα ώς παράδειγμα, πάντως όντως αν σου απαντούν και σου επισυνάπτουν τα αρχεία δεν είναι και τόσο σωστό και λογικά μπορείς να κερδίσεις κάτι.Άλλο να τα στέλνεις εσύ με ότι αυτό συνεπάγεται αλλό να σου τα στέλνουν αυτοί.

 

11 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Να το πω διαφορετικά. Σε έχουν αποκαλέσει ποτέ ιδιοκτήτη ενός τηλεφωνικού αριθμού ή γραμμής? Ή κάτοχο? Hint: αν αλλάξεις αριθμό ο παλιός δίνεται σε άλλον.

Καμία σχέση το ένα με το άλλο αν και παλιότερα υπήρχαν τα "ανώνυμα" τηλέφωνα (the wire θυμήθηκα) πλέον κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε μια ταυτότητα (καλά και τα mail εκεί βαδίζουν όπως το κόβω αλλά τεσπα).Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καν ο τρόπος η εταιρεία και η εκάστοτε εταιρεία που χρησιμοποίες το mail για να κάνεις κάπου εγγραφή δεν ασχολείται με το αν είσαι εσύ πίσω από το mail και αν είναι δικό σου...το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να είναι legit (που μπορούν να το τσεκάρουν και με άλλους τρόπους.... τελος πάντων) και αν έχεις πρόσβαση σε αυτό, δεν τους ενδιαφέρει πως απέκτησες πρόσβαση ή ποιου το όνομα χρησιμοποίησες και για ποιό λόγο.

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, stafftw είπε

Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καν ο τρόπος η εταιρεία και η εκάστοτε εταιρεία που χρησιμοποίες το mail για να κάνεις κάπου εγγραφή δεν ασχολείται με το αν είσαι εσύ πίσω από το mail και αν είναι δικό σου...το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να είναι legit (που μπορούν να το τσεκάρουν και με άλλους τρόπους.... τελος πάντων) και αν έχεις πρόσβαση σε αυτό, δεν τους ενδιαφέρει πως απέκτησες πρόσβαση ή ποιου το όνομα χρησιμοποίησες και για ποιό λόγο.

Εντάξει μη το πάμε και στο άλλο άκρο. Σαφώς και πρέπει να ενδιαφέρει την κάθε εταιρία ποιοι είναι οι πελάτες της. Σε πολλές μάλιστα, αν και προς το παρόν είναι όσες έχουν να κάνουν με χρηματικούς λογαριασμούς, επιβάλλεται πλέον από το νόμο το KYC (know your customer) και αν δεν τους παραδώσεις έγγραφα να αποδείξεις ποιος είσαι και που μένεις (φακέλωμα κανονικά δηλαδή) είναι υποχρεωμένοι να αρνηθούν να σου παράσχουν υπηρεσίες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Εντάξει μη το πάμε και στο άλλο άκρο. Σαφώς και πρέπει να ενδιαφέρει την κάθε εταιρία ποιοι είναι οι πελάτες της. Σε πολλές μάλιστα, αν και προς το παρόν είναι όσες έχουν να κάνουν με χρηματικούς λογαριασμούς, επιβάλλεται πλέον από το νόμο το KYC (know your customer) και αν δεν τους παραδώσεις έγγραφα να αποδείξεις ποιος είσαι και που μένεις (φακέλωμα κανονικά δηλαδή) είναι υποχρεωμένοι να αρνηθούν να σου παράσχουν υπηρεσίες.

Kαι πάλι το mail μπορεί να το έχει δημιουργήσει οποιοσδήποτε  και το τηλέφωνο σου μπορεί να είναι στο όνομα οποιου θέλεις ...Δε λέω πως είναι σωστό και όντως θα πρέπει κάθε εταιρεία να σε ταυτοποιεί αλλά μέχρι το σημειο αντιστοίχισης mail με στοιχεία στο mail αλλά  δεν είναι και τόσο τραγικό.

Επεξ/σία από stafftw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο στην ubi για την επιτυχημένη επιχειρηματική κίνηση. Βάζουμε το παιχνίδι και (μόνο) στο epic, για να το πάρουν όλοι απευθείας από εμάς. 100% κέρδος. Αμ πως. 

 

A lot of the PC’s success was due to Anno 1800; Ubisoft’s only major new release during the quarter and a PC-exclusive title. It’s available on the Epic Games Store and Ubisoft’s own Uplay, but not Steam

We did well with Anno 1800 on Epic, but the key point here is really that we continue to have very strong momentum on Uplay," said CFO Frédérick Duguet.

We can't give much information on that because we have been with [Epic] for a short time now," he said. "What we can say is we are working very well, hand-in-hand, to make sure we can grow sales directly now, between our Uplay Store, which is doing extremely well, and the Epic Store that is growing step by step. So overall, when you take Uplay and the Epic Store, we are very happy with what we are achieving."

https://www.techspot.com/news/81016-pc-passes-ps4-become-ubisoft-biggest-earner.html?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com#commentsOffset

 

 

 

Επεξ/σία από Brandtobrand
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Brandtobrand είπε

Μπράβο στην ubi για την επιτυχημένη επιχειρηματική κίνηση. Βάζουμε το παιχνίδι και (μόνο) στο epic, για να το πάρουν όλοι απευθείας από εμάς. 100% κέρδος. Αμ πως. 

A lot of the PC’s success was due to Anno 1800; Ubisoft’s only major new release during the quarter and a PC-exclusive title. It’s available on the Epic Games Store and Ubisoft’s own Uplay, but not Steam

We did well with Anno 1800 on Epic, but the key point here is really that we continue to have very strong momentum on Uplay," said CFO Frédérick Duguet.

https://www.techspot.com/news/81016-pc-passes-ps4-become-ubisoft-biggest-earner.html?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com#commentsOffset

αυτο οντως ηταν πολυ καλη κινηση της ubi

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Brandtobrand είπε

Μπράβο στην ubi για την επιτυχημένη επιχειρηματική κίνηση. Βάζουμε το παιχνίδι και (μόνο) στο epic, για να το πάρουν όλοι απευθείας από εμάς. 100% κέρδος. Αμ πως. 

Και γιατί να μη το κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στο Uplay με αυτή τη λογική; Τι παραπάνω θα κέρδιζαν αν ήταν σίγουροι ότι κανείς δεν θα το πάρει στο EGS?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Και γιατί να μη το κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στο Uplay με αυτή τη λογική; Τι παραπάνω θα κέρδιζαν αν ήταν σίγουροι ότι κανείς δεν θα το πάρει στο EGS?

Τα λεφτά που τους έδωσε η epic για την αποκλειστικότητα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, mike299 είπε

Τα λεφτά που τους έδωσε η epic για την αποκλειστικότητα

Ποια αποκλειστικότητα πάλι, αφού κυκλοφόρησε κανονικά και στο Uplay ενώ και στο Steam ήταν διαθέσιμο ως preorder μέχρι και την κυκλοφορία του. Δεν έχουμε περίπτωση Metro Exodus εδώ ας πούμε, το ότι πλήρωσε τη Ubisoft και δεν είναι συνεργασία για έσοδα ανάλογα τις πωλήσεις, υπάρχει κάπου επιβεβαιωμένο ή το λέμε έτσι; Επίσης στην είδηση πιο πάνω αναφέρει "we did well on Epic" άρα και το ότι κανένας δεν το αγόρασε στο EGS πάει περίπατο.

Επεξ/σία από p4n0s86
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...