p4n0s86 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Aruil είπε Γενικά, υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν είναι πρόβλημα. Αλλά τα πρότυπα ασφαλείας είναι φτιαγμένα για να προστατεύουν στις ακραίες. Κάτι πολύ ελαφρύ είναι για παράδειγμα το mail να γίνει banned για οποιοδήποτε λόγο και όταν πας εσύ να φτιάξεις η να ανακτήσεις το account να μπλέκεις με support. Σε χειρότερες περιπτώσεις θα μπορούσε ας πούμε το mail να συνδεθεί με παράνομη χρήση (κλέμμενς πιστωτικές π.χ.) και μετά να μπλέξεις εσύ ως ιδιοκτήτης του mail. Γενικά για καλό και για κακό πάντα το βάζεις. Στην Ελλάδα δεν είναι τόσο πρόβλημα γιατί κανείς δεν ασχολείται με ηλεκτρονικό έγκλημα (προς στιγμήν τουλάχιστον), αλλά στο εξωτερικό μπορείς να μπλέξεις. Εντάξει αυτά είναι ακραίες περιπτώσεις και υπερβολές λίγο, αλλά κατάλαβα τι εννοείς. Σαφώς και πρέπει να τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας και πρέπει να βάλουν email verification, απλά θεωρώ και ότι το συγκεκριμένο το τραβάμε απ' τα μαλλιά σαν να υπάρχει μεγάλη τρύπα ασφάλειας, ενώ δεν είναι και τόσο τρομερό, αφού κανείς δεν έχει πρόσβαση στα δικά σου. Αλλά ότι είναι για γέλια η φάση να έχει φτιάξει κάποιος account με το δικό σου mail και να μη του έχουν ρίξει άκυρο, πράγματι είναι κι ακόμη πιο αστείο είναι πως μπορείς να του το πάρεις κιόλας. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2019 από p4n0s86
Aruil Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 7 minutes ago, p4n0s86 said: Εντάξει αυτά είναι ακραίες περιπτώσεις και υπερβολές λίγο, αλλά κατάλαβα τι εννοείς. Σαφώς και πρέπει να τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας και πρέπει να βάλουν email verification, απλά θεωρώ και ότι για το συγκεκριμένο το τραβάμε απ' τα μαλλιά ότι υπάρχει μεγάλη τρύπα ασφάλειας, ενώ δεν είναι και τόσο τρομερό, αφού κανείς δεν έχει πρόσβαση στα δικά σου. Αλλά ότι είναι για γέλια η φάση να έχει φτιάξει κάποιος account με το δικό σου mail και να μη του έχουν ρίξει άκυρο, πράγματι είναι κι ακόμη πιο αστείο είναι πως μπορείς να του το πάρεις κιόλας. Το πόσο σοβαρό είναι, εντάξει οι απόψεις διίστανται. Το θέμα είναι ότι αυτά είναι πολύ απλά πράγματα. Σε φάση είναι από τους βασικούς κανόνες ασφαλείας που μαθαίνεις στο πανεπιστήμιο, όχι κάτι που πρέπει να πεις σε μια πολυεθνική. Επίσης η υλοποίηση είναι τετριμμένη (όπως και άλλα που έχουν βάλει στο roadmap τους με μήνες για deadline π.χ. shopping cart).
KilliK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, Malthador είπε Έχεις δίκιο. το γνωριζω. γιαυτο και καλωσοριζω τον επιθετικο ανταγωνισμο της Epic, και δεν αναλώνομαι σε slippery slope κινδυνολογια. προτιμω να υπαρξει ενα disruption σε μια αγορα που την μονοπωλει ενας παικτης μονο, παρα να μην αλλαζει τιποτα για παντα. και οτι βγει απο αυτο, ειτε κακο, ειτε καλο, διοτι σιγουρα χειροτερη η κατασταση δεν προκειται να γινει. 2
Greygore Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 12 minutes ago, p4n0s86 said: Το κενό ασφάλειας που είναι όμως, εξήγησε μου λίγο. Απ' τη στιγμή που δεν έχει κανείς πρόσβαση στο email σου και ενεργοποιηθεί και το 2FA ως επιπλέον κλείδωμα, από τι κινδυνεύεις; Κοίτα, γενικά (όχι μόνο στην περίπτωση του EGS δηλαδή), το email verification καταπολεμά διάφορα θέματα, όχι μόνο πρόσβαση/ανάκτηση του account - κυρίως ότι έχει να κάνει με προσωπικά δεδομένα και δεν μιλάμε μόνο για malicious use (βλ. την απάντηση του @Aruil). Με βάση ένα πολύ generic παράδειγμα όπου κάποιος χρησιμοποίησε απο λάθος το δικό μου email (π.χ. ο Gregory έκανε mistype όταν έφτιαχνε το account του και έβαλε [email protected] αντί [email protected]) έχουμε και λέμε 1-2 πιθανά προβλήματα: 1. Σε περίπτωση που αποστέλλονται ηλεκτρονικά αποδείξεις με κάθε αγορά, έχω πρόσβαση σε ιστορικό αγορών του Gregory, νούμερα συναλλαγής, ίσως # πιστωτικής/λογαριασμού, username και πάει λέγοντας κάθε φορά που αγοράζει κάτι στο storefront. 2. Σε περίπτωση που ανοιχτεί κάποιο ticket για support issue, έχω πιθανή πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα όπως system specs, logs (πολλές εταιρίες ζητάνε attached DxDiag logs, ειδικά αν υπάρχει πιθανότητα driver issue), ονόματα, διευθύνσεις (σε περίπτωση που ζητείται refund π.χ.) κ.τ.λ. Σε ορισμένες περιπτώσεις (αν χρειάζεται ID verification για παράδειγμα) υπάρχει και περίπτωση να παραλάβω scans απο sensitive documents (όπως ταυτότητα ή κάποιο λογαριασμό με την IRL διεύθυνση του ατόμου), ειδικά αν το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει δημιουργία ticket με attachments μέσω κάποιου web form. Υπάρχουν και άλλες παραλλαγές των πιο πάνω case (και δεν μιλάω μόνο υποθετικά, έχω δει στην πράξη απο πελάτες μας πως η έλλειψη verification κατά την δημιουργία account δημιουργεί πολλά τέτοια "παράξενα", είχαμε και περίπτωση όπου παραλίγο να υπάρξει credit card fraud) - εννοείται πως σε ένα game client/storefront/DD client αυτά τα θέματα ίσως δεν είναι τόσο σοβαρά/σημαντικά, αλλά απο την στιγμή που το verification είναι πολύ εύκολο στο implementation (υπάρχουν δε υπηρεσίες που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό πλέον), είναι αδικαιολόγητο να υπάρχει client για τόσο καιρό (αν δεν κάνω λάθος, το Epic Launcher υπήρχε για κάποια χρόνια πριν γίνει expand/rebrand, κυρίως ώς launcher/DRM/authenticator για το UT4 και μεθέπειτα το Fortnite) χωρίς κάποια βασικά. Όσο αφορά το 2FA που αναφέρεις, apparently παρουσιάζει και αυτό κάποια βασικά θέματα στο implementation; Απο όσα διάβασα, χρησιμοποιεί το Google Authenticator αλλά δεν κάνει σωστό invalidation των issued tokens (μπορεί και να το διαβάζω λάθος, κλασσικά τέτοια threads μεταλλάσονται σε fanboys vs. hater topics μετά απο 10-15 posts ), αφήνοντας το ίδιο token ενεργό για μέχρι... 30 λεπτά;
Aruil Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 36 minutes ago, KilliK said: το γνωριζω. γιαυτο και καλωσοριζω τον επιθετικο ανταγωνισμο της Epic, και δεν αναλώνομαι σε slippery slope κινδυνολογια. προτιμω να υπαρξει ενα disruption σε μια αγορα που την μονοπωλει ενας παικτης μονο, παρα να μην αλλαζει τιποτα για παντα. και οτι βγει απο αυτο, ειτε κακο, ειτε καλο, διοτι σιγουρα χειροτερη η κατασταση δεν προκειται να γινει. Το περίμενα να το ακούσω το slippery slope σε κάποια φάση, αλλά αυτά που λέμε δεν εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Για να είναι κάτι slippery slope πρέπει να υπάρχει τεράστια ασύνδετη απόσταση μεταξύ αρχικής και τελικής κατάστασης. Το να πει κανείς ότι εφ' όσον το κάνει η Epic, και υπό την προυπόθεση ότι θα πετύχει, θα ακολουθήσουν και άλλοι και μόνο ανταγωνισμό δε θα χουμε παρά θα μαζέψει ο καθένας τα παιχνίδια του και θα τα πουλάει όσο θέλει δεν είναι ούτε ασύνδετο (είναι τελείως λογική συνέπεια) και ούτε έχει μεγάλη απόσταση το να το κάνει ένας από το να το κάνουν πολλοί.
p4n0s86 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 30 λεπτά πριν, Greygore είπε Με βάση ένα πολύ generic παράδειγμα όπου κάποιος χρησιμοποίησε απο λάθος το δικό μου email (π.χ. ο Gregory έκανε mistype όταν έφτιαχνε το account του και έβαλε [email protected] αντί [email protected]) έχουμε και λέμε 1-2 πιθανά προβλήματα: Συνεχίζω να θεωρώ αυτήν την προσέγγιση ότι είναι τραβηγμένη απ' τα μαλλιά. Άντε και έκανες mistype δεν θα το αντιληφθείς στη συνέχεια; Κατ' αρχήν από μόνος σου λες ότι περιμένεις βάση λογικής το verification mail. Αν δεν έρθει δεν θα ψαχτείς; Και άντε δεν θα ψαχτείς, στην πρώτη ευκαιρία σε μια περίπτωση απ' αυτές που αναφέρεις παρακάτω δεν θα πάρεις χαμπάρι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αφού δεν έχεις επικοινωνία; Υπερβάλουμε νομίζω, αν και ξαναλέω εννοείται πως έχετε δίκιο ότι πρέπει να τηρούνται τα πάντα στο ακέραιο και είναι μέγα λάθος να συμβαίνει. 1
KilliK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 22 λεπτά πριν, Aruil είπε Το περίμενα να το ακούσω το slippery slope σε κάποια φάση, αλλά αυτά που λέμε δεν εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Για να είναι κάτι slippery slope πρέπει να υπάρχει τεράστια ασύνδετη απόσταση μεταξύ αρχικής και τελικής κατάστασης. Το να πει κανείς ότι εφ' όσον το κάνει η Epic, και υπό την προυπόθεση ότι θα πετύχει, θα ακολουθήσουν και άλλοι και μόνο ανταγωνισμό δε θα χουμε παρά θα μαζέψει ο καθένας τα παιχνίδια του και θα τα πουλάει όσο θέλει δεν είναι ούτε ασύνδετο (είναι τελείως λογική συνέπεια) και ούτε έχει μεγάλη απόσταση το να το κάνει ένας από το να το κάνουν πολλοί. δεν ειναι λογικη συνεπεια. μια υποθεση ειναι και τιποτα παραπανω. το χειροτερο που μπορει να συμβει ειναι η Epic να παρει την θεση της Valve. Οποτε η κατασταση θα παραμεινει η ιδια. οσο για τις τιμες, αυτο εχει να κανει περισσοτερο με τους publishers. οι EA,Ubisoft,Αctivision σπρωχνουν να παει η τιμη στα 70e. αυτους πρεπει να φοβομαστε. 30 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε Συνεχίζω να θεωρώ αυτήν την προσέγγιση ότι είναι τραβηγμένη απ' τα μαλλιά. Άντε και έκανες mistype δεν θα το αντιληφθείς στη συνέχεια; Κατ' αρχήν από μόνος σου λες ότι περιμένεις βάση λογικής το verification mail. Αν δεν έρθει δεν θα ψαχτείς; Και άντε δεν θα ψαχτείς, στην πρώτη ευκαιρία σε μια περίπτωση απ' αυτές που αναφέρεις παρακάτω δεν θα πάρεις χαμπάρι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αφού δεν έχεις επικοινωνία; Υπερβάλουμε νομίζω, αν και ξαναλέω εννοείται πως έχετε δίκιο ότι πρέπει να τηρούνται τα πάντα στο ακέραιο και είναι μέγα λάθος να συμβαίνει. καλα αστους να λενε τα δικα τους. το συστημα εχει 2-Step authentication. το ενεργοποιεις και ησυχαζεις.
Aruil Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 7 minutes ago, KilliK said: δεν ειναι λογικη συνεπεια. μια υποθεση ειναι και τιποτα παραπανω. το χειροτερο που μπορει να συμβει ειναι η Epic να παρει την θεση της Valve. Οποτε η κατασταση θα παραμεινει η ιδια. οσο για τις τιμες, αυτο εχει να κανει περισσοτερο με τους publishers. οι EA,Ubisoft,Αctivision σπρωχνουν να παει η τιμη στα 70e. αυτους πρεπει να φοβομαστε. Είναι λογική πιθανή συνέπεια. Δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν μπορείς να σκεφτείς ούτε ένα σενάριο στο οποίο γίνεται κάτι τέτοιο? Είναι παντελώς αδύνατο? Οι κονσόλες ας πούμε δεν υπάρχουν? Ένα ενδεχόμενο που μπορεί να συμβεί, είναι αυτό που λες. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι αυτό που λέμε. Η μόνη διαφορά που έχουν τα δύο ενδεχόμενα είναι ότι το ένα το υποστηρίζεις ενώ το άλλο όχι. Σίγουρα όμως δεν είναι logical fallacy. Το slippery slope δεν είναι αυστηρό fallacy, μόνο υπό προϋποθεσεις.
antbyron Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Προσωπικά την πρόθεση της epic να μπει στο χώρο της πώλησης παιχνιδιών την βλέπω θετικά. Θεωρώ ότι αυτό θα έχει τελικά καλά αποτελέσματα για όλους, gamers and developers. Το store της όμως πάσχει και είναι κάτι που πρέπει να το δουν σύντομα. Όλοι παραπονιούνται αλλά δεν βλέπω κινήσεις από την epic. 1
KilliK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 34 λεπτά πριν, Aruil είπε Είναι λογική πιθανή συνέπεια. Δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν μπορείς να σκεφτείς ούτε ένα σενάριο στο οποίο γίνεται κάτι τέτοιο? Είναι παντελώς αδύνατο? Οι κονσόλες ας πούμε δεν υπάρχουν? Ένα ενδεχόμενο που μπορεί να συμβεί, είναι αυτό που λες. Ένα άλλο ενδεχόμενο είναι αυτό που λέμε. Η μόνη διαφορά που έχουν τα δύο ενδεχόμενα είναι ότι το ένα το υποστηρίζεις ενώ το άλλο όχι. Σίγουρα όμως δεν είναι logical fallacy. Το slippery slope δεν είναι αυστηρό fallacy, μόνο υπό προϋποθεσεις. αλλο πιθανη και αλλο σιγουρη. εσυ το θεωρεις δεδομενο και γιαυτο λες οτι αυτο που κανει η Epic ειναι επικινδυνο. γιαυτο και μιλησα για slippery slope πλανη. εγω δεν υποστηριζω κανενα ενδεχομενο. υποστηριζω το disruption που προκαλει η Epic. απο κει και υστερα οτι προκυψει. 31 λεπτά πριν, antbyron είπε Προσωπικά την πρόθεση της epic να μπει στο χώρο της πώλησης παιχνιδιών την βλέπω θετικά. Θεωρώ ότι αυτό θα έχει τελικά καλά αποτελέσματα για όλους, gamers and developers. Το store της όμως πάσχει και είναι κάτι που πρέπει να το δουν σύντομα. Όλοι παραπονιούνται αλλά δεν βλέπω κινήσεις από την epic. they are working on it geeeez. 😛 https://trello.com/b/GXLc34hk/epic-games-store-roadmap
Aruil Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, KilliK said: αλλο πιθανη και αλλο σιγουρη. εσυ το θεωρεις δεδομενο και γιαυτο λες οτι αυτο που κανει η Epic ειναι επικινδυνο. γιαυτο και μιλησα για slippery slope πλανη. εγω δεν υποστηριζω κανενα ενδεχομενο. υποστηριζω το disruption που προκαλει η Epic. απο κει και υστερα οτι προκυψει. Ίσα ίσα ακριβώς το γεγονός ότι λέω ότι είναι επικίνδυνο και όχι καταστροφικό η κάτι άλλο πιο σίγουρο, σημαίνει ότι δεν το θεωρώ δεδομένο. Κατακρίνω τις κινήσεις γιατί δεν μου αρέσει η κατεύθυνση που δείχνουν. Αν ήξερα το μέλλον θα το μοιραζόμουν. Υποστηρίζεις το ενδεχόμενο του ότι το disruption που προκαλεί θα έχει θετικό/ουδέτερο αποτέλεσμα. Αλλιώς αν πίστευες ότι έχει αρνητικό, δεν θα το υποστήριζες(?). Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2019 από Aruil
KilliK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 ε ενταξει, αν δεν ειναι καταστροφικο, i can live with that. μα τι αλλο αρνητικο να εχει, περα απο αυτα που ηδη υπαρχουν; το μονοπωλιο; οι τιμες; η εμπειρια; οτι η gaming κοινοτητα κοιταει μονο την παρτη της; το GOG απετυχε, οι αλλες πλατφορμες εξυπηρετουν αποκλειστικα τους publishers τους, πραγματικη εναλλακτικη επιλογη για τον καταναλωτη και τον developer δεν υπαρχει. με την Epic λογω του μεγεθους της υπαρχει μια καλη ευκαιρια να ανακατευθει η τραπουλα και να βγει κατι καλο απο αυτο. και αν δεν βγει, well, ειναι ενα ρισκο που θα πρεπει να αποδεχθω εφοσων επιθυμω να αλλαξει η τωρινη κατασταση. αν εσυ μαζι με τους υπολοιπους,νομιζετε οτι αυτο που κανει η Epic θα οδηγησει σε σκοτεινα μονοπατια, πολυ απλα δεν στηριζετε την Epic με το πορτοφολι σας μεχρι να ματαιωσει τα σχεδια της. στο τελος της ημερας ειναι ο καταναλωτης που θα ορισει τον νικητη και τον χαμενο απο αυτην την κοντρα. 2 1
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Moderators Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 8 hours ago, KilliK said: το γνωριζω. γιαυτο και καλωσοριζω τον επιθετικο ανταγωνισμο της Epic, και δεν αναλώνομαι σε slippery slope κινδυνολογια. προτιμω να υπαρξει ενα disruption σε μια αγορα που την μονοπωλει ενας παικτης μονο, παρα να μην αλλαζει τιποτα για παντα. και οτι βγει απο αυτο, ειτε κακο, ειτε καλο, διοτι σιγουρα χειροτερη η κατασταση δεν προκειται να γινει. Θες να μου εξηγήσεις με απλά λόγια, για χαζούς με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει έστω λίγο καλύτερη η κατάσταση με την τακτική της Epic; Πώς πιστεύεις ότι θα εξελιχθούν τα πράγματα σε 1-2-5 χρόνια;
stafftw Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 8 ώρες πριν, Greygore είπε Κοίτα, γενικά (όχι μόνο στην περίπτωση του EGS δηλαδή), το email verification καταπολεμά διάφορα θέματα, όχι μόνο πρόσβαση/ανάκτηση του account - κυρίως ότι έχει να κάνει με προσωπικά δεδομένα και δεν μιλάμε μόνο για malicious use (βλ. την απάντηση του @Aruil). Με βάση ένα πολύ generic παράδειγμα όπου κάποιος χρησιμοποίησε απο λάθος το δικό μου email (π.χ. ο Gregory έκανε mistype όταν έφτιαχνε το account του και έβαλε [email protected] αντί [email protected]) έχουμε και λέμε 1-2 πιθανά προβλήματα: 1. Σε περίπτωση που αποστέλλονται ηλεκτρονικά αποδείξεις με κάθε αγορά, έχω πρόσβαση σε ιστορικό αγορών του Gregory, νούμερα συναλλαγής, ίσως # πιστωτικής/λογαριασμού, username και πάει λέγοντας κάθε φορά που αγοράζει κάτι στο storefront. 2. Σε περίπτωση που ανοιχτεί κάποιο ticket για support issue, έχω πιθανή πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα όπως system specs, logs (πολλές εταιρίες ζητάνε attached DxDiag logs, ειδικά αν υπάρχει πιθανότητα driver issue), ονόματα, διευθύνσεις (σε περίπτωση που ζητείται refund π.χ.) κ.τ.λ. Σε ορισμένες περιπτώσεις (αν χρειάζεται ID verification για παράδειγμα) υπάρχει και περίπτωση να παραλάβω scans απο sensitive documents (όπως ταυτότητα ή κάποιο λογαριασμό με την IRL διεύθυνση του ατόμου), ειδικά αν το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει δημιουργία ticket με attachments μέσω κάποιου web form. Υπάρχουν και άλλες παραλλαγές των πιο πάνω case (και δεν μιλάω μόνο υποθετικά, έχω δει στην πράξη απο πελάτες μας πως η έλλειψη verification κατά την δημιουργία account δημιουργεί πολλά τέτοια "παράξενα", είχαμε και περίπτωση όπου παραλίγο να υπάρξει credit card fraud) - εννοείται πως σε ένα game client/storefront/DD client αυτά τα θέματα ίσως δεν είναι τόσο σοβαρά/σημαντικά, αλλά απο την στιγμή που το verification είναι πολύ εύκολο στο implementation (υπάρχουν δε υπηρεσίες που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό πλέον), είναι αδικαιολόγητο να υπάρχει client για τόσο καιρό (αν δεν κάνω λάθος, το Epic Launcher υπήρχε για κάποια χρόνια πριν γίνει expand/rebrand, κυρίως ώς launcher/DRM/authenticator για το UT4 και μεθέπειτα το Fortnite) χωρίς κάποια βασικά. Όσο αφορά το 2FA που αναφέρεις, apparently παρουσιάζει και αυτό κάποια βασικά θέματα στο implementation; Απο όσα διάβασα, χρησιμοποιεί το Google Authenticator αλλά δεν κάνει σωστό invalidation των issued tokens (μπορεί και να το διαβάζω λάθος, κλασσικά τέτοια threads μεταλλάσονται σε fanboys vs. hater topics μετά απο 10-15 posts ), αφήνοντας το ίδιο token ενεργό για μέχρι... 30 λεπτά; Off topic και συγγνωμη.Να κάνω μια άλλη ερώτηση αν εγώ στείλω κάποια από αυτα τα sensitive documents που λες από το προσωπικό μου email στον [email protected] αντί για τον [email protected] από δικό μου misstype στο recipient bar αυτός δε θα τα δει; Δε θα έχω πρόβλήμα; Άρα πρέπει να μπει ακόμα και στο mail sending επιβεβαιώση σε άλλο mail? Δηλαδή απλά για λάθος τύπου misstype του χρήστη έχουν μπεί τα verification; Ή απλά για να ξέρει η εταιρεία ότι το κάθε sign up έχει απο πίσω ένα αληθινό mail από κανονικό άνθρωπο 1
mike299 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, stafftw είπε Off topic και συγγνωμη.Να κάνω μια άλλη ερώτηση αν εγώ στείλω κάποια από αυτα τα sensitive documents που λες από το προσωπικό μου email στον [email protected] αντί για τον [email protected] από δικό μου misstype στο recipient bar αυτός δε θα τα δει; Δε θα έχω πρόβλήμα; Άρα πρέπει να μπει ακόμα και στο mail sending επιβεβαιώση σε άλλο mail? Δηλαδή απλά για λάθος τύπου misstype του χρήστη έχουν μπεί τα verification; Ή απλά για να ξέρει η εταιρεία ότι το κάθε sign up έχει απο πίσω ένα αληθινό mail από κανονικό άνθρωπο Για το δεύτερο βασικά + επαλήθευση ότι την εγγραφή την έκανε ο πραγματικός κάτοχος της διεύθυνσης και όχι κάποιος τρίτος Έχει chat το Fortnite? Εάν ναι, τότε με γνώμονα ότι υπάρχουν πάρα πολλοί ανήλικοι στο παιχνίδι, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μπλέξει πάρα πολύ άσχημα ο κάτοχος ενός e-mail λογαριασμού που του έχουν κάνει εγγραφή χωρίς γνώση του. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2019 από mike299
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα