Sir_Teraflop Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, xavier είπε ιδου η ροδος... ιδού και το πήδημα: Σχετικό άρθρο: https://venturebeat.com/2019/04/23/world-war-z-passes-1-million-copies-sold-in-a-week/
Fulgore Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Το εχουν βαλει μεχρι και στο ιδιο το Twitter τους για το μεριδιο των developer ''The Epic Games store is now open. Great games and a better deal for developers who receive 88% of revenue'' https://twitter.com/EpicGames
KilliK Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 θα παρει τις βρακες του χοντρου, ο Τιμ. μπραβο του.
xavier Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, icenex είπε Εγω πλεον διασκεδαζω με τα σχόλια ορισμενων..που να ειχατε κ τιποτα μετοχες στην epic. μαλλον το αναποδο ισχυει 1
KilliK Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, Aruil είπε Πιθανότατα στη δήλωση ότι θα σταματήσει την μόνη τακτική που έχει για να τραβήξει κόσμο στο μαγαζί αν ο ανταγωνισμός του δεχτεί να χάσει τα μισά του έσοδα. Μετάφραση από Sweeny-ικά σε ελληνικά: Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. τα μισα του εσοδα εις βαρος των developers θες να πεις. μια χαρα θα επιβιωσει η Valve και με μικροτερη κατακρατηση απο τα κερδη των πωλησεων. αλλα δεν το κανουν διοτι εχουν το μονοπωλιο, οποτε τους αρμεγουν ολους κανονικα. και διαβαζεις στα σχολια του λινκ πανω, να υπερασπιζονται την Valve με το να λενε οτι χρειαζεται το 30% χαρατσι για να μπορει να συνεχισει να προσφερει τις υπηρεσιες της! ρε Tim Sweeney και τα exclusives του μεχρι να σβησει ο ηλιος.
rofl Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) να υποθεσω οτι εισαι developer και τελος του μηνα με 30% δεν βγαινεις ε? τα χουμε ξαναπει, για τον αγοραστη δεν υπαρχει ωφελος, νομιζω. μονο χασιμο απο τα exclusives. και με τα day 1 dlc και τα rushed beta releases, να ειναι κανονας πλεον, ολη μας η συμπαθεια αξιζει στους publishers για τα μειωμενα εσοδα απο τις προμηθειες. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από rofl 2
KilliK Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 ναι, ειμαι developer και το 30% χαρατσι της Valve το θεωρω υπερβολικο.
rofl Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) οκ τοτε να μη τα δινεις στο steam αλλα στο egs και οποιος αλλος νομιζει οτι δε συμφερει το στημ φυσικα. εγω σαν καταναλωτης ειναι λογικο να γκρινιαζω ωστοσο. δε χρειαζομαι σπουδαιο λογο btw. οτι ενας τιτλος βγαινει exclusive σε ενα launcher που με ξεβολευει και δεν ειναι η 1η προτιμηση μου, αρκει. δε θα υιοθετησω οτι πλατφορμα θελει ο καθε publisher μονο και μονο για να παιξω το παιχνιδι του. γιατι πχ δεν ξερω αν εχεις υποψη σου, καποτε για τη sony οτι μοιραζε drm με rootkits ας πουμε. οχι οτι νοιαζονται λοιπον για το καλο μας. τουλαχιστον το steam ειναι προβλεψιμο και ξερω τι να περιμενω 10 χρονια μετα. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από rofl 1
KilliK Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 εγω αυτο δεν καταλαβαινω. για ποιο λογο γκρινιαζεις ως καταναλωτης; η τιμη παραμενει η ιδια και στις δυο πλατφορμες, η ποιοτητα του παιχνιδιου παραμενει ομοιως η ιδια, ποιο ειναι το προβλημα; 1
rofl Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) γιατι να μπω στη διαδικασια να εχω ενα δευτερο client και να εχω σπασμενα τα παιχνιδια μου σε 2 η περισσοτερα μερη κατα βαση εκβιαστικα φιλε? μπορει να σου ακουγεται ocd αλλα ειναι κατι ευλογο. και ποσους λογαριασμους και κωδικους θα πρεπει να εχω για να παιξω 5-10 παιχνιδια στη χρονια? ποιος μου εγγυαται οτι το epic store ειναι αξιοπιστο και ασφαλες? οι 3 μηνες της παρουσιας του στο χωρο? το g2a αμα εδινε 10% προμηθεια, θα βλεπες πως θα τρεχαν οι publishers να το υιοθετησουν anyway τα χουμε ξαναπει και εξαντλησει και τα 2 στρατοπεδα. εγραψε μια τρολλια ο τιμ και ξαναρχισαμε Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από rofl
Aruil Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 37 minutes ago, KilliK said: τα μισα του εσοδα εις βαρος των developers θες να πεις. μια χαρα θα επιβιωσει η Valve και με μικροτερη κατακρατηση απο τα κερδη των πωλησεων. αλλα δεν το κανουν διοτι εχουν το μονοπωλιο, οποτε τους αρμεγουν ολους κανονικα. και διαβαζεις στα σχολια του λινκ πανω, να υπερασπιζονται την Valve με το να λενε οτι χρειαζεται το 30% χαρατσι για να μπορει να συνεχισει να προσφερει τις υπηρεσιες της! ρε Tim Sweeney και τα exclusives του μεχρι να σβησει ο ηλιος. Δεν μπορώ αν εκφέρω άποψη αν θα επιβιώσει ή όχι. Εκείνοι το ξέρουν καλύτερα. Την υποκρισία δεν μπορώ. Υπάρχει καμία περίπτωση να σταματήσει τα exclusives σε αυτήν την περίπτωση η Epic? Δε θα έχει κοινό δε θα έχει ανταγωνιστικό ποσοστό για τους developers, πως θα πουλάει το μαγαζί? Η θέλεις να πιστέψω ότι ο άνθρωπος που παράτησε το pc γιατί τα λεφτά ήταν στις κονσόλες κάνει ότι κάνει για την ψυχή της μάνας του? Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από Aruil
KilliK Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 ναι, θα επιβιωσουν μια χαρα, δεν χρειαζεται ναναι κανεις μαγος για να το καταλαβει αυτο. πελατειακη βαση στα εκατομμυρια με 15% καθαρο κερδος ανα πελατη; σιγα μην βαρεσουν λουκετο την επομενη μερα. προφανως δεν το κανει για την ψυχη της μανας του, αλλα το κινητρο δεν αλλαζει το γεγονος οτι αυτα που λεει ειναι σωστα και οτι ο ανταγωνισμος μονο καλο θα κανει. τωρα αν δεν τηρησει τον λογο σε περιπτωση που η Valve προχωρουσε σε μειωση στο ποσοστο κατακρατησης, τοτε ναι, θαταν υποκριτης. 7 λεπτά πριν, rofl είπε γιατι να μπω στη διαδικασια να εχω ενα δευτερο client και να εχω σπασμενα τα παιχνιδια μου σε 2 η περισσοτερα μερη κατα βαση εκβιαστικα φιλε? μπορει να σου ακουγεται ocd αλλα ειναι κατι ευλογο. και ποσους λογαριασμους και κωδικους θα πρεπει να εχω για να παιξω 5-10 παιχνιδια στη χρονια? ποιος μου εγγυαται οτι το epic store ειναι αξιοπιστο και ασφαλες? οι 3 μηνες της παρουσιας του στο χωρο? αρα ολη η φασαρια γιενται για το inconvenience να εχουμε δευτερο client sto PC μας. α ενταξει, αν ειναι μονο αυτο το προβλημα, μικρο το κακο. διοτι στα social διαβαζα περι νεου dark ages στο pc gaming και ειχα τρομαξει για μια στιγμη.. 1
rofl Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) ναι γιαυτο, τουλαχιστον προσωπικα βρισκω πολυ πιο convenient το torrenting απο το να χω ενα client για 2 single player παιχνιδια. 8 λεπτά πριν, KilliK είπε τωρα αν δεν τηρησει τον λογο σε περιπτωση που η Valve προχωρουσε σε μειωση στο ποσοστο κατακρατησης, τοτε ναι, θαταν υποκριτης. οτι δεν ειναι υποκριτης τωρα που το λεει αυτο ε? σιγα μην κλεισει και το store του αν το steam παει στο 12%. so far και 12% δινει και επειδη δεν φτανει προφανως τα σκαει κιολας. εκτος κι αν ειναι μαγαζακι εκβιασμος στο steam και το χει για κλεισιμο σε 2 χρονια αν το steam βαλει νερο στο κρασι του. ( δεν ειναι απιθανο, αλλα τοτε συλληπητηρια σε οσους αγοραζουν σε μια κατα βαση doa πλατφορμα) Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από rofl
Aruil Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 4 minutes ago, KilliK said: ναι, θα επιβιωσουν μια χαρα, δεν χρειαζεται ναναι κανεις μαγος για να το καταλαβει αυτο. πελατειακη βαση στα εκατομμυρια με 15% καθαρο κερδος ανα πελατη; σιγα μην βαρεσουν λουκετο την επομενη μερα. προφανως δεν το κανει για την ψυχη της μανας του, αλλα το κινητρο δεν αλλαζει το γεγονος οτι αυτα που λεει ειναι σωστα και οτι ο ανταγωνισμος μονο καλο θα κανει. τωρα αν δεν τηρησει τον λογο σε περιπτωση που η Valve προχωρουσε σε μειωση στο ποσοστο κατακρατησης, τοτε ναι, θαταν υποκριτης. 15% έσοδα όχι καθαρό κέρδος. Τεράστια διαφορά. Δυστυχώς ή ευτυχώς η valve δεν είναι ανώνυμη εταιρεία, οπότε αν δεν βγουν από την πηγή τα νούμερα (έξοδα) δεν πρόκειται ποτέ να μάθουμε πόσο είναι το κέρδος που έχουν ανά αντίτυπο. Όσο για το δεύτερο κομμάτι, έχουν και συνέχεια τα tweets του όπου εξηγεί ότι δεν του αρκεί το ποσοστό. Και εκεί φαίνεται η υποκρισία. Θέλει και τα εξής: 1) games can use any online systems like friends and accounts they choose, games are free to interoperate across platforms and stores, the store doesn’t tax revenue on other stores or platforms (e.g. if you play Fortnite on iOS+PC)... 2) if you play the game on multiple platforms, stuff you’ve bought can be available everywhere; no onerous certification requirements. Essentially, the spirit of an open platform where the store is just a place to find games and pay for stuff. Στην πρώτη περίπτωση απαιτεί κάτι που το δικό του μαγαζί όχι μόνο δεν προσφέρει αλλά ούτε είναι στο roadmap που είχε βγάλει. Όσο για αυτό που λέει για το revenue είναι misdirection καθώς δεν το κάνει αυτό η valve (για την ακρίβεια δεν νομίζω ότι ξέρω κανέναν να το κάνει) Στη δεύτερη περίπτωση απαιτεί από τη valve να αναγκάσει τα υπόλοιπα stores και τους ίδιους τους publishers να συμορφωθούν με τις απαιτήσεις του Sweeny με όλο το βάρος της υλοποίησης να πέφτει στη valve για τη διαπραγμάτευση. Πόσο λογικό σου φαίνεται αυτό? Και αν απαιτεί αυτό το πράγμα γιατί δεν το προσφέρει ο ίδιος στο μαγαζί του? Γι αυτό λέω να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. Δεν προσπαθεί να βελτιώσει το χώρο, επίθεση κάνει σε συγκεκριμένο στόχο και με συγκεκριμένο σκοπό.
TitanX Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Το συγκεκριμένα thread έχει 651 απαντήσεις και 35000 views, αν υποθέσουμε ότι το 1/3 των απαντησεων είναι από ξεχωριστούς χρήστες δλδ 220 ατόμα εκ των οποίων περίπου πάλι το 1/3αυτων δεν έχει πρόβλημα με το egs οπότε οι 150 έχουν. Πιστεύετε ότι ένα από τα μεγαλύτερα φόρουμ στην Ελλάδα (insomnia) οι 150 που γκρινιάζουν είναι ποσοστό σημαντικό για να ιδρώσει κάποιο αφτί?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα