Despotas Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Επόμενο δωρεάν από 2-16/5 το World of Goo: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/world-of-goo/home Επεξ/σία 19 Απριλίου 2019 από Despotas
Aruil Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 Δημοσ. 19 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Να πω και την μικρή μου ιστοριούλα... Ψόφησε ο σκληρός που είχα όλους τους launchers και games. Όποτε κατεβάζω steam, origin, gog, epic games launcher για να τα ξαναβάλω. Τα εγκαθιστώ όλα κανονικά με εξαίρεση τον epic games launcher που προσπαθεί να βρει την εγκατάσταση στον disabled δίσκο και μου πετάει error message ο installer. State of the art programming right there. Τα κατάφερα να το κάνω "uninstall" χρησιμοποιώντας το revo uninstaller. Το αφήνω εδώ σε περίπτωση που το πάθει και κανένας άλλος. Επεξ/σία 20 Απριλίου 2019 από Aruil 1
KilliK Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 υπαρχει καμια λιστα με ολα τα free games που εχει δωσει η Epic μεχρι σημερα. θελω να δω αν μου ξεφυγε κανενα.. Στις 13/4/2019 στις 9:24 ΜΜ, Sir_Teraflop είπε Τώρα για τα της MS, αν έχω αναγνώσει σωστά τον Phil - έρχεται "αποκάλυψη" κατά το revelation και όχι κατά το /reveal στην E3. Για το XBOX GAMING PC Gaming! ναι, μετονομασανε το XBOX Store σε ..Μicrosoft Store
EverythingYouBelieve Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 6 ώρες πριν, KilliK είπε υπαρχει καμια λιστα με ολα τα free games που εχει δωσει η Epic μεχρι σημερα. θελω να δω αν μου ξεφυγε κανενα.. Subnautica Super Meat Boy What Remains of Edith Finch The Jackbox Party Pack Axiom Verge Thimbleweed Park Slime Rancher Oxenfree The Witness Transistor Και θα δώσουν στις 2 Μάη το World of Goo βελτιωμένο, με ανανεωμένα γραφικά κλπ. Not bad at all γενικά. 1
KilliK Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Στις 13/4/2019 στις 8:43 ΠΜ, Malthador είπε Η CDP παραδέχτηκε ότι το Thronebreaker πάτωσε γιατί ήταν GoG exclusive, άρα ο μονος τρόπος να χτυπηθεί το Steam είναι τα exclusives. Απορώ με τον εαυτό μου μερικές φορές. κοιτας το δεντρο αλλα χανεις το δασος. αυτο που δεν καταλαβαινετε πολλοι ειναι οτι το EGL ειναι ηδη εγκαταστημενο σε εκατομμυρια υπολογιστες χαρη στο Fortnite. δηλαδη περα απο το αφθονο χρημα που της εχει αποφερει το παιχνιδι, της εχει δωσει και μια τεραστια πελατειακη βαση. και αυτο εκμεταλευεται η Epic. δεν ειναι μονο το μεγαλυτερο μεριδιο κερδους που ελκυει τους 3rd party publishers/developers αλλα οτι υπαρχει μια ετοιμη πελατεια στην οποια θα απευθυνθούν οι τιτλοι τους. με τον ιδιο ακριβως τροπο πρωτοξεκινησε και το Steam. Mε τo Counter-Strike πρωτα, αλλα κυριως με το HL2 το εβαλε ο κοσμος στους υπολογιστες του, διοτι ηταν ο μονος τροπος για να μπορεις να το παιξεις. ακομη και η retail εκδοση απαιτουσε το Steam για να τρεξει το παιχνιδι. και λιγο αργοτερα με τα Portal, L4D και το Orange Box. ετσι εχτισε μια μεγαλη εγκατεστημενη βαση το Steam, και η Valve αρχισε να προσελκυει και να πουλαει τα πρωτα 3rd party games μεσα απο αυτο. το ιδιο ακριβως κανει η Epic τωρα. και γιαυτο αποτελει αυτη την στιγμη τον μονο εναλλακτικο digital distributor που αποτελει σοβαρο ανταγωνιστη του Steam. χαρη στο momentum του Fortnite. και η Valve το γνωριζει αυτο. ειναι πραγματικη απειλη το EGL για εκεινην. για αυτο και ανασκομπωθηκε το τελευταιο διαστημα απο την αλλη ομως η CDProjekt ποτε δεν σε υποχρεωσε να βαλεις το GOG client για να παιξεις τα Witcher παχνιδια της , λογω ης DRM φιλοσοφιας της δικιας της πλατφορμας. και καλα εκανε. αλλα δυστυχως ομως, ετσι ομως δεν απεκτησε ποτε μια μεγαλη προεγκαταστημενη βαση χρηστων. και οταν εβγαλε το Thronebraker, παρολο που ειναι απο γνωστο brand, πατωσε. διοτι δεν υπηρχε αρκετα μεγαλη πελατεια στην GOG πλατφορμα για να γινει exposure το παιχνιδι. και οι υπολοιποι που δεν ειχαν καν βαλει τον client, απλως του γυρισαν την πλατη. και αυτο που συνεβει με το Thronebreaker δειχνει το μεγαλο προβλημα που υπαρχει με το Steam. διοτι με το που εγινε αποκλειστικο το παιχνιδι στο μικρομαγαζο της CDP, εχασε αυτοματως την προσβαση στην μεγαλυτερη πελατεια της pc gaming αγορας, την οποια κατεχει το Steam. αρα ο καθε 3rd party publisher/developer αναγκαζεται να βαλει νταβατζη τον Gaben, για να μπορεσει να εχει την προσβαση αυτη. ωστε να μπορει να διαφημισει και να πουλησει το προιον του σε περισσοτερους πελατες. γιαυτο και το Steam ειναι μονοπωλιο. διοτι δεν ειναι απλως ενα κομματι software που το εγκαθιστας. ειναι μια ετοιμη, τεραστια πελατειακη βαση. απλως τωρα ερχεται η Epic με την δικια της μεγαλη πελατειακη βαση, αυτη ειναι η σημαντικη διαφορα. 3
KilliK Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Αναφορά σε κείμενο Εννοείται ότι ο μόνος λόγος που υπάρχουν 1st-party exclusives στις κονσόλες είναι για να προσελκύσουν κόσμο. Αυτή είναι η αιτία. Το αποτέλεσμα της αιτίας είναι ότι ως τελικοί αγοραστές έχουμε το κέρδος να παίζουμε exclusive games τα οποία είναι αξεπέραστα σε ποιότητα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και που δεν θα τα παίρναμε αν δεν ήταν exclusive games και bound με το H/W στο οποίο κυκλοφορύν. Εννοείται ότι ο μόνος λόγος που αγοράζει exclusives με το κιλό η Epic είναι για να προσελκύσει κόσμο (ή έτσι νομίζει ότι θα γίνει τουλάχιστον). Αυτή είναι η αιτία. Το αποτέλεσμα της ποιό είναι για τον τελικό καταναλωτή; Πώς κερδίζει κάτι από αυτό, που δεν θα το κέρδιζε εάν τα games δεν έβγαιναν και αλλού; Αν δεν είναι κατανοητή η διαφορά μεταξύ αιτίου και αιτιατού δεν μπορώ να το εξηγήσω περισσότερο, λυπάμαι. κανεις λαθος. το αποτελεσμα να παιζεις παιχνδια εξαιρετικης ποιοτητας εχει να κανει με το οτι οι εταιρειες εχουν επενδυσει σε δικα τους στουντιο ανταπτυξης και σε δικο τους hardware. αυτο εξασφαλιζει την ποιοτητα καθαυτη, ενω η αποκλειστικοτητα ερχεται ως συνεπεια αυτης της επενδυσης. ειναι μια επιχειρηματικη τακτικη για να βγαλουν το μεγιστο κερδος απο την επενδυση τους. διαφορετικα θα μπορουσαν να φτιαξουν το καλυτερο δυνατο παιχνιδι για την δικια τους κονσολα, και να κανουν ενα κατωτερο port για τις αλλες κονσολες. αλλα κατι τετοιο ομως θα ηταν χαζο. και περα απο αυτο, ενα παιχνιδι που θαναι αποκλειστικο, δεν σημαινει οτι θαναι και απαραιτητα ποιοτικο. οσο αφορα τις αποκλειστικοτητες της Epic, ομοιως θα μπορουσε να ειπωθει τι εχει να χασει ο τελικος καταναλωτης με αυτες. το voice chat του Steam? γιαυτο γινεται η συζητηση; δεν νομιζω. το μονο σιγουρο ειναι οτι κερδιζουν οι developers, που ειναι σημαντικο και για τον τελικο χρηση, αλλα και εχει υποχρεωσει το Steam να βελτιωθει. οπως και να το δεις ο ανταγωνισμος της Epic εχει θετικη επιδραση για την αγορα. Αναφορά σε κείμενο Πραγματικά, όταν συζητάω μαζί σου στα σοβαρά, νιώθω σαν την Αλίκη στην Wonderland. Δεν ξέρω από που να το πρωτοπιάσω με τόσες αντιφάσεις. 😕 1) Πώς στέκει καν σαν πρόταση το «οταν βγει στο Steam, θα ειναι διαθεσιμο και γιαυτους που δεν το πηραν την πρωτη φορα»; Τόση ώρα δεν υποστηρίζεται ότι σε όλους είναι διαθέσιμο day one, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσουν έναν client επιπλέον; Πώς δεν είναι εξαρχής διαθέσιμο σε όλους και θα γίνει διαθέσιμο όταν βγει στο Steam, στο GoG ή όπου αλλού; 2) Πώς θα βγάλουν κι άλλο κέρδος, όταν από κάθε πώληση στο Steam θα εισπράττουν λιγότερα χρήματα απ' ότι θα εισέπρατταν από κάθε πώληση στο EGS; Τελικά έχει ή δεν έχει σημασία το 12%; pardon? το παιχνιδι ειναι διαθεσιμο για ολους ανεξαιρετως day one. οσοι ομως το θελουν μονο στο Steam, εχουν και αυτη την επιλογη, απλως θα πρεπει να περιμενουν ενα χρονο. προφανως θα βγαλουν εξτρα κερδος απο τις ..εξτρα πωλησεις που θα κανουν στο Steam. φυσικα το κερδος θα ειναι μικροτερο αν οι πωλησεις γινοντουσαν στο Epic, αλλα γιαυτο φταιει η Valve με το μεγαλο χαρατσι που βαζει στις πωλησεις. δεν καταλαβαινω γιατι τα ρωτας αυτα, ειναι ξεαθαρα, αυτονοητα πραματα. Αναφορά σε κείμενο Πάλι συγχέεις την αιτία με το αποτέλεσμα. Η αιτία είναι ο έλεγχος που θέλουν να έχουν οι εταιρείες, το αποτέλεσμα είναι community, forums, sales, video streaming, in-home-streaming και τα λοιπά features. Features που αναπτύχθηκαν λόγω του DRM, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό να το βάζουν οι εταιρείες όπως έδειξα σε προηγούμενο λινκ. καταργηση της ιδιοκτησιας του περιεχομενου για το οποιο εχει πληρωσει ο καταναλωτης , ελεγχομενη προσβαση στο περιεχομενο απο τριτους, αλλοιωση του ιδιου του περιεχομενου. μιλας για το αποτελεσμα, αλλα δεν σε βλεπω να αναφερεις τις πολυ αρνητικες συνεπειες του. ασε που ολα αυτα που ειπες, μπορουν να υπαρξουν και χωρις το DRM. απλως ειναι η απληστια των εταιρειων που μας το εχει επιβαλλει, και οχι η φυσικη εξελιξη των πραματων. σιγα μην του πουμε και ευχαριστω κιολας... 3
D.Luffy Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) https://www.dsogaming.com/news/tim-sweeney-if-valve-commits-to-a-permanent-88-revenue-share-well-stop-all-exclusive-deals/ Νομίζω ότι ο Tim θέλει να φανεί ο ήρωας της PC gaming σκηνής με αυτή τη δήλωση την οποία νομίζω ότι την κάνει εκ του ασφαλούς μιας και ούτε ο ίδιος πιστεύει ότι η Valve θα υποκύψει σε αυτούς τους όρους. Το αστείο όμως θα ήταν να δεχόντουσαν και να κλειθεί να κάνει πράξη τα λεγόμενα του περί κυκλοφορίας των παιχνιδιών της Epic στο Steam. Με τόση αρνητικότητα που επικρατεί, θα ήταν και το τέλος του Epic Launcher. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από D.Luffy
xavier Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, D.Luffy είπε https://www.dsogaming.com/news/tim-sweeney-if-valve-commits-to-a-permanent-88-revenue-share-well-stop-all-exclusive-deals/ Νομίζω ότι ο Tim θέλει να φανεί ο ήρωας της PC gaming σκηνής με αυτή τη δήλωση την οποία νομίζω ότι την κάνει εκ του ασφαλούς μιας και ούτε ο ίδιος πιστεύει ότι η Valve θα υποκύψει σε αυτούς τους όρους. Το αστείο όμως θα ήταν να δεχόντουσαν και να κλειθεί να κάνει πράξη τα λεγόμενα του περί κυκλοφορίας των παιχνιδιών της Epic στο Steam. Με τόση αρνητικότητα που επικρατεί, θα ήταν και το τέλος του Epic Launcher. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση. ιδου η ροδος... 1
Moderators Malthador Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) @KilliK καταλαβαίνω ότι μπορεί να έπιασε τώρα η πασχαλινή κατάνυξη, αλλά φίλε βαριέμαι να κάνω κουβέντα και να απαντάς μετά από δέκα μέρες με κατεβατά, σόρι. Ας πούμε ότι έχεις δίκιο κι εγώ άδικο και πάμε παρακάτω. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από Malthador
Tobajara Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, D.Luffy είπε https://www.dsogaming.com/news/tim-sweeney-if-valve-commits-to-a-permanent-88-revenue-share-well-stop-all-exclusive-deals/ Νομίζω ότι ο Tim θέλει να φανεί ο ήρωας της PC gaming σκηνής με αυτή τη δήλωση την οποία νομίζω ότι την κάνει εκ του ασφαλούς μιας και ούτε ο ίδιος πιστεύει ότι η Valve θα υποκύψει σε αυτούς τους όρους. Το αστείο όμως θα ήταν να δεχόντουσαν και να κλειθεί να κάνει πράξη τα λεγόμενα του περί κυκλοφορίας των παιχνιδιών της Epic στο Steam. Με τόση αρνητικότητα που επικρατεί, θα ήταν και το τέλος του Epic Launcher. Τουλάχιστον στην παρούσα φάση. ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ??? ΣΟΒΑΡΑ??? ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΡΕΛΙΤΣΑ??? Αρχίζει και γίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η τακτική δημοσίων σχέσεων της Epic, ήθελα να ήξερα ποιον προσλάβανε. 1
xavier Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 12 λεπτά πριν, Tobajara είπε ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ??? ΣΟΒΑΡΑ??? ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΡΕΛΙΤΣΑ??? Αρχίζει και γίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η τακτική δημοσίων σχέσεων της Epic, ήθελα να ήξερα ποιον προσλάβανε. που διαφωνεις?
icenex Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγω πλεον διασκεδαζω με τα σχόλια ορισμενων..που να ειχατε κ τιποτα μετοχες στην epic. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από icenex
Aruil Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 1 hour ago, xavier said: που διαφωνεις? Πιθανότατα στη δήλωση ότι θα σταματήσει την μόνη τακτική που έχει για να τραβήξει κόσμο στο μαγαζί αν ο ανταγωνισμός του δεχτεί να χάσει τα μισά του έσοδα. Μετάφραση από Sweeny-ικά σε ελληνικά: Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα