Προς το περιεχόμενο

Epic Games Store


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γιατι φτασαμε να κατηγορουμε τα console exclusivity που στην τελικη μαγκια τους που το κανουν γιατι επενδυσαν χρονο κ χρημα κτλ. Με δικα τους λεφτα δεν φτιαχτηκαν τα παιχνιδια εδω γιατι να μην ισχυει το επιχειρημα οτι αμα θες να υποστηριξεις τους δημιουργους θα τα σκασεις κ δεν θα κολλησεις στο συστημα.Ετσι δεν λετε ολοι εσεις οτι τι σημασια εχει το client, στην τελικη για διασκεδαση μιλαμε αρα γιατι γκρινιαζετε για τα λεφτα που θα δωσετε για μια κονσολα.Στην τελικη με αυτα τα λεφτα σου δινουν κ κατι σε ανταλαγμα κατι χειροπιαστο το store της epic ακομη δεν εχω καταλαβει τι ακριβως μας δινει σε ανταλαγμα και ζηταει τα ιδια λεφτα με το steam εφοσον δεν εχει ουτε καν τις μισες παροχες.

Επεξ/σία από icenex
  • Like 2
  • Απαντ. 2,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, icenex είπε

Το οτι ακομη μερικοι δεν εχουν ξεχωρισει στο μυαλο τους το first party exclusivity με το third με ξεπερναει.

Γιατι συγκρινουμε κονσολες?Οι κονσολες στηριζουν τις πωλησεις τους στην αποκλειστικοτητα.Ειναι σαν να λες οτι πχ η σονυ εβαλε ολο το χρημα, χρονο κτλ για ενα παιχνιδι και μετα να το δωσει ανοιχτα στο xbox Pc κτλ.Απο το πουθενα να βρεθουν ασχετοι και να βγαλουν χρηματα απο τον δικο της κοπο-προιον.Το βρισκεις εσυ αυτο λογικο?Και με λιγα λογια να καταδικασει την κονσολα της σε λιγοτερες πωλησεις και ταυτοχρονα το ψηφιακο της καταστημα και το φυσικο με ολα τα προιοντα σε ακομη μικροτερες πωλησεις.Γιατι πλεον ο pc user θα μπορει να παιξει gow στο pc με μηδαμηνο κοστος και με controller του 10αρικου. Ειναι απλο οι ανθρωποι επενδυσαν χρονο κ χρημα και μετα απολαμβανουν τους καρπους αυτους δεν ξυπνησαν μια μερα και σκασανε ενα καρο λεφτα κλεβοντας παιχνιδια απο αλλη πλατφορμα.Μην ***

 

Βασικα στις κονσολες, οι εταιρειες(ms,sonym ntd)  επενδυουν στα δικα τους παιχνιδια, για να αποκτησουν μεγαλη βαση και να αναγκασουν τις υπολοιπες εταιρειες να πουλησουν software στην πλατφορμα τους και να παρουν το κερδος απο το ποσοστο απο τον κοπο των αλλων...το ιδιο ακριβως εκανε και η επικ με το fortnite, το ιδιο εκανε και η valve με το hl. H μονη διαφορα ειναι οτι η valve εχει σταματησει να το κανει εδω και πολλα χρονια...Και εκει ερχονται οι publishers και σου λενε, τι system seller εχει το steam για να αξιζει το μεριδιο του στην αγορα, τιποτα... Με αποτελεσμα ολοι να βγαζουν τους δικους τους clients και απλα ετυχε η epic να βγαλει το μεγαλυτερο system seller των τελευταιων ετών στα pc και θελησε να το κεφαλοποιηθει τωρα που γυρίζει...

αν θελει η valve να μη χασει το μεριδιο της, να ξαναρχισει να βγαζει παιχνιδια...να βγαλει ενα hl3 ανταξιο της ιστορια της....

  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, icenex είπε

Και γιατι φτασαμε να κατηγορουμε τα console exclusivity που στην τελικη μαγκια τους που το κανουν γιατι επενδυσαν χρονο κ χρημα κτλ. Με δικα τους λεφτα δεν φτιαχτηκαν τα παιχνιδια εδω γιατι να μην ισχυει το επιχειρημα οτι αμα θες να υποστηριξεις τους δημιουργους θα τα σκασεις κ δεν θα κολλησεις στο συστημα.Ετσι δεν λετε ολοι εσεις οτι τι σημασια εχει το client, στην τελικη για διασκεδαση μιλαμε αρα γιατι γκρινιαζετε για τα λεφτα που θα δωσετε για μια κονσολα.Στην τελικη με αυτα τα λεφτα σου δινουν κ κατι σε ανταλαγμα κατι χειροπιαστο το store της epic ακομη δεν εχω καταλαβει τι ακριβως μας δινει σε ανταλαγμα και ζηταει τα ιδια λεφτα με το steam εφοσον δεν εχει ουτε καν τις μισες παροχες.

Τι σχεση εχουν τα console exclusive και το κοστος τους με τα store exclusive και το κοστος τους. Στην μια περιπτωση εχουμε 60$ game + 200-500$ system για να το παιζουμε πασι θυσια και στην αλλη εχουμε 60$ game και αν δεν μας αρεσει το Χ μαγαζι απλα περιμενουμε χ διαστημα. Δεν σου λενε αν δεν θες σκαστα επιπλεον. Στην μια το δικαιολογουμε γιατι απλα το βγαζει η εταιρεια της κονσολας και απλα δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως και στη αλλη μας χαλαει γιατι θα περιμενουμε να το παρουμε απο το store της επιλογης μας. Double standards το λεω σαν καταναλωτης. Ειναι σπαστικο? Ναι ειναι, αλλα δεν σε κλειδωνει κανενας απεξω απο τον τιτλο. Δικη σου επιλογη ειναι αν θα το παρεις τωρα απο το Χ store η αργοτερα απο το Ψ.

5 ώρες πριν, Malthador είπε

Πάμε πάλι: θα πρέπει να τα σκάσεις αν θέλεις να τα παίξεις γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάρεις την ίδια εμπειρία.

 Πρεπει να τα σκασω γιατι δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος τροπος για προσβαση σε αυτο δεν εχει να κανει με ανωτερη η κατωτερη εμπειρια, αυτο μπορεις να το πεις για το PC οπου το τι εμεπειρια θα εισπραξεις εξαρτατε αμεσα με το ποσα εσκασες για το hardware σου.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν πρόκειται να υπάρξει συμφωνία απόψεων, αν δεν ξεκαθαρίσουμε από ποια σκοπιά μιλάμε - του πελάτη ή του publisher/developer, προσπαθώντας να κατανοήσουμε το "φαινόμενο" EPIC και τις πρακτικές της.

Οι τελευταίοι ήδη 8 χρόνια πριν αποφάσισαν ότι το Steam δεν τους παρέχει τίποτα παραπάνω από την πλευρά τους όταν η EA άνοιξε το Origin το 2011, πέρα από το ιδιότυπο μονοπώλιο/exclusivity του - δηλαδή το μέγεθος της αγοραστικής πίτας που κατείχε. Το 30% που ζητάει το Steam στυλ Apple η οποία και έβαλε μια μέρα αυτό το ποσοστό και καθιερώθηκε ως standard, δεν δικαιολογείται ούτε καν για αυτούς.

Γιατί το Steam απλά δεν είναι platform αλλά, άλλο ένα client με ένα feature set, το οποίο εύκολα αντικαθίσταται από 3rd party προγράμματα, απλά στο Steam είναι ενσωματωμένα για την ευκολία του user. Μιλάω για το chat (discord), streaming (twitch) κλπ..

Έχει φυσικά μέσω του Steamworks και features για τους developers, publishers αλλά αυτά είναι προφανώς vanity items για αυτούς.

Αντίθετα με τα PC στις κονσόλες, το 30% cut δικαιολογείται για αυτούς, γιατί όλα αυτά τα tools είναι ενσωματωμένα σε ένα και μοναδικό SDK και κυριότερα τους παρέχεται ένα sandbox περιβάλλον, dedicated servers όχι για gaming, αλλά για programming και ένας σκασμός tools και documentation, ξεχωριστό OS, streaming - chat - υπηρεσίες και πολλά άλλα, χωρίς να κάνουν τίποτα. Είναι αυτό που είναι - platform features.

O Gaben το αγνόησε αυτό - και θεώρησε ότι κερδίζοντας τον consumer ανταγωνιζόμενος, άλλα tools όπως για παράδειγμα το Streaming (twitch), ότι οι Publishers θα σιωπούσαν. Ταυτόχρονα με τον μανδύα του Open Source, προσπάθησε να αρπάξει από την πλατφόρμα που για την Microsoft "παρασιτεί", το PC Gaming. Ναι το Steam OS, είναι opensource αλλά στο τέλος υπάρχει λόγος που λέγεται STEAM os και τα μηχανήματα έχουν σχετικό λογότυπο. Αυτό το κατάλαβε και το διορθώνει τώρα με το Proton αλλά μην πλανάστε κάποιοι. Ο σκοπός παραμένει ο ίδιος. Από τότε που αρνήθηκε τότε την εξαγορά του από την MS που του είχε προσφέρει 20 δις $ ήταν ξεκάθαρο το πλάνο του Gaben. Η MS θα μπορούσε από τότε να του κόψει τον βήχα, όπως έκανε πρόσφατα η Apple με το Steam στα Iphones - αλλά επιτυχώς διέκρινε ότι η διάδοση του PC Gaming, την συνέφερε και την ίδια, με μια Apple να αναβαίνει κατακόρυφα.

Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι.

Να μην αυταπατόμαστε, είναι πολύ εύκολο για την MS να τελειώσει το Steam, αν μια μέρα με ένα Windows Update, για λόγους "ασφαλείας", εφαρμογές που δεν τρέχουν κάτω από την πλατφόρμα του UWP, μπορεί ξαφνικά να χρειάζονται τα διπλάσια cpu cycles... :D 

Να μην ξεχνάμε ότι το PC Gaming με τα 150εκ. μοναδικούς χρήστες Steam από τότε που ξεκίνησε δεν είναι τίποτα μπροστά στα πόσα δις Windows PC εκεί έξω που υπάρχουν για να εξυπηρετούν σκοπούς, διαφορετικούς από αυτούς του Gaming, πόσο μάλλον σε Server περιβάλλον κλπ..

Βέβαια πλέον μιλάμε για μια διαφορετική MS, η οποία φέρνει τα exlusives της στο PC, και θέλει να κυριαρχήσει στο Gaming ως πλατφόρμα και για άλλη μια φορά, ειρωνικά,  ανταγωνίζεται εντός της δικιάς της πλατφόρμας, ως xbox πλέον και άρχισε και αυτή να βάζει αβέρτα Features στο xbox ως app της στα Windows και εκεί επικεντρώνεται πλέον με υπηρεσίες στυλ mixer κλπ..

Για να μην πολυλογώ, το PC Gaming δεν είναι το Steam αλλά τα Windows για να ζητάει 30%. Αυτό το ξέρουν οι Publishers/developers και το Steam δεν κάνει κάτι για αυτούς, ούτε δείχνει διάθεση προσαρμογής, ειδικά αυτήν την κρίσιμη περίοδο, που τo κόστος και ο χρόνος, ανεβαίνει κατακόρυφα (για ΑΑΑ παραγωγές).

Το αντίθετο θα έλεγε κανείς... 

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι πολυ σωστα οι εταιρειες αναγκαστηκαν να βαλουν τα παιχνιδια τους στο playstation Xbox κτλ παιχνιδια που επι το πληστον αν δεν υπηρχαν οι κονσολες θα υπηρχαν μονο για το pc με την πειρατεια να χανουν μερος των πωλησεων και οσες πωλησεις εκαναν θα ηταν σε σαφως μικροτερες τιμες ανα κοπια. Αλλα οι κακομοιρες εταιρειες αναγκαζονται να πουλανε τα παιχνίδια τους σε μια κλειστή βαση χωρις απωλειες επειδη δεν υπαρχει πειρατεια τουλαχιστον οχι τοση οσο στο pc..με ποσοστο κερδους 70% (τα 30 τα παιρνει το οικοσυστημα) με αρχικη τιμη ανα κοπια στα 60 ευρω και οχι 40..Το γεγονος οτι εχουμε γεμισει console ports δεν σας λεει κατι τοσα χρονια για το που βγαζουν περισσοτερα αυτες οι δυσμοιρες εταιρειες μαλλον το περνατε στο ντουκου. Στην τελικη δεν με νοιαζουν ολα αυτα ειναι απλα τα πραγματα θελει η epic να γινει βεζυρης στην θεση του βεζυρη ας φροντισει κ εμενα χεστηκα στην τελικη για τον publisher developer και λοιπους.Και ναι ρε φιλε δεν ειναι υπερβολικο να ζηταω πλεον τα αυτονοητα απο ενα client το 2019 αν δεν μπορει να το κανει ας με φτιαξει με καλυτερες τιμες ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε, αυτο ειναι το ζουμι της ιστοριας ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε.

Επεξ/σία από icenex
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Malthador είπε

Πάμε πάλι: θα πρέπει να τα σκάσεις αν θέλεις να τα παίξεις γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάρεις την ίδια εμπειρία. Το God of War δεν θα έβγαζε τέτοια γραφικά αν ήταν multiplatform και το Mario Odyssey θα ήταν ένα χάλι μαύρο αν έβγαινε σε πισί, γιατί θα έκανε αναγκαστικά ditch τα motion controls. Δοκίμασε για παράδειγμα να παίξεις Mario Galaxy στον dolphin emulator στο πισί σου με συμβατικό gamepad. Δεν θα μπορείς να το παίξεις καλά γιατί το game σχεδιάστηκε για το control scheme της κονσόλας στην οποία κυκλοφόρησε.

Είναι αυτονόητο γιατί βγάζουν exclusives οι εταιρείες στις κονσόλες τους, αλλά in the process σου προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία που δεν θα τη βρεις αλλού. Τι μου προσφέρει το EGS με την αποκλειστικότητά του;

σορυ, αλλα αυτο που λες δεν στεκει καθολου. ο μονος λογος που οι first party παραγωγες ειναι κλεδωμενες στις εκαστοτε κονσολες τους , ειναι επειδη αποτελει τον πιο σιγουρο και αποτελεσματικο τροπο για να προσελκυσουν και να πεισουν (για να μην πω αναγκασουν) τους καταναλωτες να επιλεξουν τις δικες τους πλατφορμες. δεν εχει να κανει οτι οι τιτλοι θα εχουν κατωτερη ποιοτητα αν γινουν multi-platform. αυτα τα παραμυθια  οτι ειναι κλειστες οι κονσολες για να διατηρησουν τα "υψηλα στανταρς" που εχουν θεσει, μονο η Sony πουλαγε οταν αρνιοταν το cross-platform του Fortnite. αλλα και αυτη υπεκυψε στο τελος.

και αυτο το ειδαμε με το αποτυχημενο XBX1, χωρις καλες αποκλειστικοτητες δεν θα πας καλα διοτι δεν θα τραβηξεις πελατεια. και αυτο ακριβως λεει και ο Sterling στο βιντεο του, το εγραψα και πιο πανω, οτι μονο με τις αποκλειστικοτητες θα μπορουσε η Epic να χτυπησει την Valve στα ισα. δεν υπαρχει αλλος τροπος. ακομη και με oλα τα features να εβγαινε ο EGL, ακομη και πιο φθηνα να πουλαγε τα παιχνιδια, η πλειοψηφια του κοσμου παλι στο Steam θα πηγαινε για να τα παιξει. διοτι ετσι εχει μαθει. ετσι προτιμαει, εκει εχει μαζεψει ολη την συλλογη του. Και το GOG ειναι drm-free, και χωρις λογοκρισια στα παιχνδια, αλλα το Τhronebreaker, ενα Witcher spin-off game no less, πατωσε επειδη ηταν GOG exclusive. αυτο το λεει η ιδια η CDProjeκt, οχι εγω.

μπορει η κοινοτητα να εχει αγανακτησει με την επιθετικη στρατηγικη της Epic, αλλα επιχειρηματικα ειναι ορθη. και απο την στιγμη που ο τελικος χρησης δεν ζημιωνεται, για την ωρα τουλαχιστον , αλλα η αντιδραση τους ειναι ολιγον υπερβολικη.

Αναφορά σε κείμενο

Αν το Metro είναι το πιο επιτυχημένο στη σειρά τότε θα παραμείνει exclusive στο EGS, σωστά;

time exclusive ειναι. γιατι να παραμεινει; τα λεφτα του τα βγαλε και με το παραπανω. οταν βγει στο Steam, θα ειναι διαθεσιμο και γιαυτους που δεν το πηραν την πρωτη φορα. οποτε θα βγαλουν και αλλο κερδος.

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό είναι αφελές fallacy. Πρώτον, όταν το GoG ξεκίνησε το 2012 να προσφέρει καινούρια games το Steam ήταν ήδη στο peak του. Δεύτερον, το DRM δεν είναι κάτι απαραίτητα κακό, εξαρτάται από το τι σου προσφέρεται ως αντάλλαγμα.

ακομη στο peak ειναι το Steam. μονοπωλιο στoυς ψηφιακους retailers εχει. αυτο προσπαθει να χτυπησει η Epic με τις αποκλειστικοτητες.

δεν ξερω τι αλλο προσφερει το DRM περα απο το να προστατευει τα συμφεροντα των εταιρειων, αλλα μεχρι σημερα τουλαχιστον δεν ειναι στην λιστα των επιθυμητων features οταν αγοραζουν ενα παιχνιδι οι παικτες. αναγκαιο κακο ειναι για να μπορεις να παιξεις, το οποιο θα χειροτερεψει οταν μεταλλαχθεί σε streaming υπηρεσια.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 2
  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η CDP παραδέχτηκε ότι το Thronebreaker πάτωσε γιατί ήταν GoG exclusive, άρα ο μονος τρόπος να χτυπηθεί το Steam είναι τα exclusives.

Απορώ με τον εαυτό μου μερικές φορές. 

 

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικα το ιδιο σκεφτηκα μολις διαβασα την απαντηση...You see the irony :P

Απο την μια καταλαβαινω το ολο σκεπτικο ανθρωπων σαν τον killik που δικαιολογουν τις ενεργειες της epic αλλα απο την αλλη απορω δεν βλεπουν οτι αυτο γινεται εις βαρος μας??Μεχρι στιγμης απο αυτον τον πολεμο ο μονος κερδισμενος της ιστοριας ειναι οι publishers/developers και αυτο δεν ειναι σιγουρο περιμενουμε να δουμε αριθμους στις πωλησεις εν συγκριση με το steam.Tο λεω αυτο γιατι βλεπω καποιους να λενε οτι θα κερδισει ο καταναλωτης απο την ολη ιστορια αν ειναι να περασει μια 10ετια να το βρασω.

Ξαναλεω η epic ηθελε ολη την πιττα για αυτο και παιζει τετοια μπαλιτσα.Ας κανω την εξης ερωτηση οσοι απο εσας δεν κολλατε στο client θα αγοραζατε απο το epic store με 40 ευρω το παιχνιδι αν αντιστοιχα στο steam ειχε 60? Αν ναι τοτε φανταστειτε σε παγκοσμια κλιμακα ποσοι θα το αγοραζαν απο εκει λογω κατωτερης τιμης.Και ερχομαι εγω και αναρωτιεμαι γιατι η epic δεν βολευτηκε στο να χτισει πελατεια πανω σε αυτο το ποσοστο ανθρωπων που θα αγοραζαν απο αυτους λογω της κατωτερης τιμης.Γιατι αραγε δεν εκανε αυτο χμμ...

Τελος να προσθεσω περι αποκλειστικοτητες στις κονσολες οτι αν τα παιχνιδια ηταν παντου δεν θα ηταν το ιδιο προσεγμενα σε ολους τους τομεις και τοτε θα βλεπαμε παντου μισοτελειωμενα παιχνιδια γεματο bugs.Εκει στηριζουν τις πωλησεις τους οι κονσολες χρηματοδοτουν 5-10 παιχνιδια κραχτες τα οποια θα σε αναγκασουν να βαλεις το χερι στην τσεπη να αγορασεις το συστημα τους και το καταλαβαινω γιατι επενδυσαν σε αυτο.Αυτο γινεται παντου εχει ενα προιον και σου λεει οτι αμα θες να γευτεις το προιον μου αυτος ειναι ο τροπος αν δεν θελεις πηγαινε αλλου.Γιατι στην τελικη δεν φτιαχνουν μονο αυτοι παιχνιδια υπαρχουν κ αλλοι απλα ειναι διαφορετικα παιχνιδια.Ειναι σαν να λεμε εχω μια φοβερη συνταγη για γαλακτομπουρεκο και παω και την δινω σε ολα τα ζαχαροπλαστεια αντι να φτιαξω δικα μου μαγαζια να πουλαω μονο εγω γαλακτομπουρεκο με την δικη μου ιδιαιτερη γευση...

Επεξ/σία από icenex
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς -για εμένα- θα απαντήσω για άλλη μια φορά για να μην παρεξηγούνται τα λεγόμενά μου.

2 hours ago, KilliK said:

σορυ, αλλα αυτο που λες δεν στεκει καθολου. ο μονος λογος που οι first party παραγωγες ειναι κλεδωμενες στις εκαστοτε κονσολες τους , ειναι επειδη αποτελει τον πιο σιγουρο και αποτελεσματικο τροπο για να προσελκυσουν και να πεισουν (για να μην πω αναγκασουν) τους καταναλωτες να επιλεξουν τις δικες τους πλατφορμες. δεν εχει να κανει οτι οι τιτλοι θα εχουν κατωτερη ποιοτητα αν γινουν multi-platform. αυτα τα παραμυθια  οτι ειναι κλειστες οι κονσολες για να διατηρησουν τα "υψηλα στανταρς" που εχουν θεσει, μονο η Sony πουλαγε οταν αρνιοταν το cross-platform του Fortnite. αλλα και αυτη υπεκυψε στο τελος.

Εννοείται ότι ο μόνος λόγος που υπάρχουν 1st-party exclusives στις κονσόλες είναι για να προσελκύσουν κόσμο. Αυτή είναι η αιτία. Το αποτέλεσμα της αιτίας είναι ότι ως τελικοί αγοραστές έχουμε το κέρδος να παίζουμε exclusive games τα οποία είναι αξεπέραστα σε ποιότητα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και που δεν θα τα παίρναμε αν δεν ήταν exclusive games και bound με το H/W στο οποίο κυκλοφορύν.

Εννοείται ότι ο μόνος λόγος που αγοράζει exclusives με το κιλό η Epic είναι για να προσελκύσει κόσμο (ή έτσι νομίζει ότι θα γίνει τουλάχιστον). Αυτή είναι η αιτία. Το αποτέλεσμα της ποιό είναι για τον τελικό καταναλωτή; Πώς κερδίζει κάτι από αυτό, που δεν θα το κέρδιζε εάν τα games δεν έβγαιναν και αλλού;

Αν δεν είναι κατανοητή η διαφορά μεταξύ αιτίου και αιτιατού δεν μπορώ να το εξηγήσω περισσότερο, λυπάμαι.

2 hours ago, KilliK said:

time exclusive ειναι. γιατι να παραμεινει; τα λεφτα του τα βγαλε και με το παραπανω. οταν βγει στο Steam, θα ειναι διαθεσιμο και γιαυτους που δεν το πηραν την πρωτη φορα. οποτε θα βγαλουν και αλλο κερδος.

Πραγματικά, όταν συζητάω μαζί σου στα σοβαρά, νιώθω σαν την Αλίκη στην Wonderland. Δεν ξέρω από που να το πρωτοπιάσω με τόσες αντιφάσεις. 😕

1) Πώς στέκει καν σαν πρόταση το «οταν βγει στο Steam, θα ειναι διαθεσιμο και γιαυτους που δεν το πηραν την πρωτη φορα»; Τόση ώρα δεν υποστηρίζεται ότι σε όλους είναι διαθέσιμο day one, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσουν έναν client επιπλέον; Πώς δεν είναι εξαρχής διαθέσιμο σε όλους και θα γίνει διαθέσιμο όταν βγει στο Steam, στο GoG ή όπου αλλού;

2) Πώς θα βγάλουν κι άλλο κέρδος, όταν από κάθε πώληση στο Steam θα εισπράττουν λιγότερα χρήματα απ' ότι θα εισέπρατταν από κάθε πώληση στο EGS; Τελικά έχει ή δεν έχει σημασία το 12%;

2 hours ago, KilliK said:

δεν ξερω τι αλλο προσφερει το DRM περα απο το να προστατευει τα συμφεροντα των εταιρειων, αλλα μεχρι σημερα τουλαχιστον δεν ειναι στην λιστα των επιθυμητων features οταν αγοραζουν ενα παιχνιδι οι παικτες. αναγκαιο κακο ειναι για να μπορεις να παιξεις, το οποιο θα χειροτερεψει οταν μεταλλαχθεί σε streaming υπηρεσια.

Πάλι συγχέεις την αιτία με το αποτέλεσμα. Η αιτία είναι ο έλεγχος που θέλουν να έχουν οι εταιρείες, το αποτέλεσμα είναι community, forums, sales, video streaming, in-home-streaming και τα λοιπά features. Features που αναπτύχθηκαν λόγω του DRM, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό να το βάζουν οι εταιρείες όπως έδειξα σε προηγούμενο λινκ.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, icenex είπε

α για αυτο και παιζει τετοια μπαλιτσα.Ας κανω την εξης ερωτηση οσοι απο εσας δεν κολλατε στο client θα αγοραζατε απο το epic store με 40 ευρω το παιχνιδι αν αν

 

2 ώρες πριν, icenex είπε

 

Ξαναλεω η epic ηθελε ολη την πιττα για αυτο και παιζει τετοια μπαλιτσα.Ας κανω την εξης ερωτηση οσοι απο εσας δεν κολλατε στο client θα αγοραζατε απο το epic store με 40 ευρω το παιχνιδι αν αντιστοιχα στο steam ειχε 60? Αν ναι τοτε φανταστειτε σε παγκοσμια κλιμακα ποσοι θα το αγοραζαν απο εκει λογω κατωτερης τιμης.Και ερχομαι εγω και αναρωτιεμαι γιατι η epic δεν βολευτηκε στο να χτισει πελατεια πανω σε αυτο το ποσοστο ανθρωπων που θα αγοραζαν απο αυτους λογω της κατωτερης τιμης.Γιατι αραγε δεν εκανε αυτο χμμ...

.

ο περισσοτερος κοσμος παλι θα αγοραζε το παιχνιδι στα 60 ευρω στο steam γιατι δεν θα ειχε το epic store στο συστημα του και δεν θα γνωριζε οτι μπορει να αγορασει το παιχνιδι φθηνοτερα...Ισως μετα απο αρκετο καιρο με συνεχεις εκπτωσεις να αποκτουσε ενα κοινο...Αλλα η επικ θελει να χτισει βαση τωρα που εχει το momentum απο το fortnite...

Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα εχω καποιο κερδος, ουτε καποιο κοστος απο την ολη ιστορια, απλα θεωρω οτι ειναι μια επιχειρηματικη κινηση απολυτως λογικη στη κοινωνια που ζουμε...Αυτο επρεπε να κανει η επικ για να χτυπησει το steam...

αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι για κοπτεστε τοσσο πολυ για το steam...για αυτο ειμαι πεπεισμενος  οτι μιλαμε ξεκαθαρα για fanboys...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Δυστυχώς -για εμένα- θα απαντήσω για άλλη μια φορά για να μην παρεξηγούνται τα λεγόμενά μου.

Εννοείται ότι ο μόνος λόγος που υπάρχουν 1st-party exclusives στις κονσόλες είναι για να προσελκύσουν κόσμο. Αυτή είναι η αιτία. Το αποτέλεσμα της αιτίας είναι ότι ως τελικοί αγοραστές έχουμε το κέρδος να παίζουμε exclusive games τα οποία είναι αξεπέραστα σε ποιότητα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και που δεν θα τα παίρναμε αν δεν ήταν exclusive games και bound με το H/W στο οποίο κυκλοφορύν.

Εννοείται ότι ο μόνος λόγος που αγοράζει exclusives με το κιλό η Epic είναι για να προσελκύσει κόσμο (ή έτσι νομίζει ότι θα γίνει τουλάχιστον). Αυτή είναι η αιτία. Το αποτέλεσμα της ποιό είναι για τον τελικό καταναλωτή; Πώς κερδίζει κάτι από αυτό, που δεν θα το κέρδιζε εάν τα games δεν έβγαιναν και αλλού;

Αν δεν είναι κατανοητή η διαφορά μεταξύ αιτίου και αιτιατού δεν μπορώ να το εξηγήσω περισσότερο, λυπάμαι.

Δε εξεταζουμε αν ειναι ή δεν ειναι καλυτερη η εμπειρια που εισπρατουμε απο ενα console exclusive γιατο τον λογο οτι ειναι αυτη που ειναι, δεν μπορεις να συγκρινεις οπως πχ με το RDR2 οπου στο X επαιξε μια χαρα και στο Pro επαιζα ζαλαδα. Καταλαβαινουμε απωλυτα για ποιο λογο υπαρχουν και θα υπαρχουν τα console exclusive, Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι στο συμφερον των καταναλωτων οταν για να παιξεις GOW.GEARS,BOTW θες 1060$ minimum  ενω υπο φυσιολογηκων συνθηκων θα ηθελες 300-330$.

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Πραγματικά, όταν συζητάω μαζί σου στα σοβαρά, νιώθω σαν την Αλίκη στην Wonderland. Δεν ξέρω από που να το πρωτοπιάσω με τόσες αντιφάσεις. 😕

1) Πώς στέκει καν σαν πρόταση το «οταν βγει στο Steam, θα ειναι διαθεσιμο και γιαυτους που δεν το πηραν την πρωτη φορα»; Τόση ώρα δεν υποστηρίζεται ότι σε όλους είναι διαθέσιμο day one, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσουν έναν client επιπλέον; Πώς δεν είναι εξαρχής διαθέσιμο σε όλους και θα γίνει διαθέσιμο όταν βγει στο Steam, στο GoG ή όπου αλλού;

Θα τα παρουν σε δευτερο χρονο απο ατομα σαν και εσενα που για δικους τους λογους, σωστους/λαθος/whatever, δεν το αγορασαν γιατι το ηθελαν απο το steam/gog/whatever αλλα οχι απο το egs αλλα η διαφορα ειναι οτι ο λογος που δεν αγοραστηκε εξαρχης ειναι του καταναλωτη και οχι μιας paywall επιλογης που θα του ανεβαζε το κοστος. Τα ιδια θα του κοστισει οποτε το παρει (προσφορων εξαιρουμενων).

1 ώρα πριν, Malthador είπε

2) Πώς θα βγάλουν κι άλλο κέρδος, όταν από κάθε πώληση στο Steam θα εισπράττουν λιγότερα χρήματα απ' ότι θα εισέπρατταν από κάθε πώληση στο EGS; Τελικά έχει ή δεν έχει σημασία το 12%;

Πάλι συγχέεις την αιτία με το αποτέλεσμα. Η αιτία είναι ο έλεγχος που θέλουν να έχουν οι εταιρείες, το αποτέλεσμα είναι community, forums, sales, video streaming, in-home-streaming και τα λοιπά features. Features που αναπτύχθηκαν λόγω του DRM, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό να το βάζουν οι εταιρείες όπως έδειξα σε προηγούμενο λινκ.

Θα εισπραξουν επιπλεον χρημα συνολικα γιατι το bulk των πολησεων στα παιχνιδια τα τελευταια χρονια ειναι πανω στο hype τους αρα τον πρωτο καιρο. Οποτε και απο την πλειοψηφια της αγορας που δεν την ενδιαφερει απο που θα το παρει θα βγαλει ενα ποσο Α που με την διαφορα στις κρατησεις θα εχει ενα κερδος που υπολογιζει να καλυψει την αρχικη χασουρα των steam fanatics και να ξαναεισπραξει απο αυτους οταν ληξει το χρονικο οριο του exclusivity. Στο ενδιαμεσο εχει ρηξει και την πληρωμη για τη u4 (οποιος τη χρησιμοποιει) και εχει εισοραξει και 1 Χ ποσο για να κανει τι deal. Οποτε απο επιχειρηματικης πλευρας αξιζει γιαυτους. Ταυτοχρονα ομως δεν ζημειονετε καποιος αν το παρει απο το esg η οχι (μιλαω οικονομικα)

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάζοντας μόνο τις τελευταίες σελίδες στο θέμα απλά θα γράψω την οπτική μου σε ένα θέμα που δηλώνω εξ' αρχής άσχετος

 Εχω στο pc μου και origin και epic store και steam, για διαφορετικούς τίτλους που αγόρασα, τώρα αν εγώ θέλω να παίξω (αγοράσω) το metro exodus για πιο λόγο να με νοιάζει από ποιον publisher θα το κατεβάσω, η μόνη περίπτωση που θα με ένοιαζε θα ήταν αν το είχε π.χ.  το origin και το steam και υπήρχε μια σεβαστή διαφορά στην τιμή από εκεί και πέρα θα το αγοράσω αφού το θέλω αδιαφορώντας για κάτι άλλο.

    Επίσης ο μόνος λόγος που αγόρασα γνήσιο single player οπως το metro exodus είναι τα day one updates όταν αυτά γίνονται από εκεί και πέρα δεν σκοτίζομαι..είναι σαν να πάω να αγοράσω μια τυρόπιτα και να με απασχολεί εκτός από το να την φάω, το ποσοστό κέρδους του καταστήματος, αυτόν που την ζύμωσε, τον οδηγό που την πήγε στο κατάστημα, μέχρι και την κατσίκα που αρμέξανε, θέλω να καταλήξω ωραία όλα αυτά για το ποιά είναι η πιο "καλή και ανθρώπινη" εταιρία κάτι σαν το nvidia vs amd, αλλά βασικά όλοι αυτοί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα χρήματα μου, όπως και εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το προιόν τους δεν είμαστε "φίλοι"

     Γενικά μου θυμίζει ρομαντική συζήτηση σχολικού επιπέδου που τσακωνόμασταν π.χ. αν η metallica από thashάδες φλώρεψαν ή πουλήθηκαν στο Mtv, γιατί σε εκείνες τις ηλικίες δεν καταλαβαίνεις πώς το μόνο που μετρά είναι το χρήμα και δεν υπάρχουν ούτε ιδεολογίες ούτε λοιπές ιστορίες απλά πολλοί έχουν διαφορετική τιμή ο νοών νοειτω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, xavier είπε

αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι για κοπτεστε τοσσο πολυ για το steam...για αυτο ειμαι πεπεισμενος  οτι μιλαμε ξεκαθαρα για fanboys...

Θα αναφερθω προσωπικα επειδη το εχω εξηγησει και σε αλλο μου ποστ πως σκεφτονται οι περισσοτεροι απο εμας και τι μας ενοχλει στο ολο ζητημα και δεν ειναι θεμα fanboy.

1.Ας παρω για παραδειγμα το metro exodus γιατι να πρεπει να χωρισω την σειρα και να κατσω να θυμαμαι σε ποιο client εχω το 1 σε ποιο το 2 κ παει λεγοντας και αντε τωρα μιλαμε για 1 παιχνιδι αν συνεχιστει αυτο θα μιλαμε για 100δες παιχνιδια και με τα σικουελ τους.Και κατσε μεσα σε ολους αυτους να θυμασαι σε πιο client εχεις τι και με τι email/password ο κατακερματισμος προσωπικα με χαλαει ασχημα πειτε το παραξενια αλλα οχι φανμποισμο.

2.Γιατι να προτιμησω ενα μαγαζι που δεν μου προσφερει τα αυτονοητα οπως πχ cloud saves που για μενα ειναι σημαντικο ή την βοηθεια των φορουμ.Ειναι σαν να μου λετε πηγαινε φαε σε εστιατοριο που στα φερνει ολα σε λαδοκολλα κ σου λεει φαε με τα χερια και ελα παρε το φαγητο σου απο το ταμειο κ διπλα υπαρχει εστιατοριο που σου εχει σερβιτορο,μαχαιροπηρουνα κτλ στην ιδια τιμη.Απλα ο ενας σου λεει επειδη πληρωσα αποκλειστικοτητα στο ταδε πιατο θα στο πουλαω εγω με το ζορι στην λαδοκολλα για ενα χρονο κτλ.Και μονο για αυτον τον λογο δεν θελω να νιωθω οτι με επιασαν κωτσο και πληρωσα για μια υπηρεσια που δεν αξιζει τα λεφτα της τοσο απλα ουτε φανμποισμος ουτε τιποτα αλλο.Ομορφα αντικειμενικα σε σχεση με το τι προσφερει ο ανταγωνισμος ειναι η ολη γκρινια.

3.Γιατι θα πρεπει να μπλεκω με εναν ακομη client με τα ολα αρνητικα που εχουν και ειδικα ο συγκεκριμενος που εχει ασφαλεια μηδεν,υποκλοπες και οτι αλλο αρνητικο εχει βγει στη φορα και δεν ειναι υπερβολικα αυτα που λεω ακομη και η ιδια η epic παραδεχτηκε ποσο βιαστικα τον βγαλανε στην αγορα και οτι ειναι ελειπης.Γιατι θα πρεπει να δεχτω το δικο τους store ετσι απο την καλη μου καρδια και διαθεση οτι καποτε αυτοι θα αποφασισουν να ειναι pro consumer και να πιστεψω στα λεγομενα τους και αυτοι για αυτην την καλη μου διαθεση να μην δωσουν τιποτα σε ανταλλαγμα?Μια καλη ενδειξη καλη θελησεως εκαναν στην αρχη-συνεχιζουν και κανουν και ειναι τα free games που δινουν αλλα τι να κανω αν ειναι indies ή κατι που δεν με νοιαζει αντι να βαλουν σε ΑΑΑ games εστω και με αποκλειστικοτητες καλυτερες τιμες.Αντι αυτου βλεπω ιδιες τιμες με steam με λιγα λογια αυτο μου δειχνει οτι απλα θελουν κ αυτοι να αρμεξουν χωρις να δωσουν κατι ουσιωδες σε ανταλλαγμα σε μενα.

4.Με αναγκαζει να περιμενω για ενα παιχνιδι 1 χρονο παραπανω μιας και εχω την παραξενια που αναφερω στο νουμερο 1&2.

Αυτα ειναι για μενα τα βασικοτερα της γκρινιας αν αυτο σημαινει φαινμποι τοτε μαλλον ειμαι ενας φανμποι.

 

 

Επεξ/σία από icenex
  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, primeragt said:

Δε εξεταζουμε αν ειναι ή δεν ειναι καλυτερη η εμπειρια που εισπρατουμε απο ενα console exclusive γιατο τον λογο οτι ειναι αυτη που ειναι, δεν μπορεις να συγκρινεις οπως πχ με το RDR2 οπου στο X επαιξε μια χαρα και στο Pro επαιζα ζαλαδα. Καταλαβαινουμε απωλυτα για ποιο λογο υπαρχουν και θα υπαρχουν τα console exclusive, Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι στο συμφερον των καταναλωτων οταν για να παιξεις GOW.GEARS,BOTW θες 1060$ minimum  ενω υπο φυσιολογηκων συνθηκων θα ηθελες 300-330$.

Υπό «φυσιολογικές» συνθήκες δεν θα είχες καν τη δυνατότητα να παίξεις GoW, Gears, BotW γιατί δεν θα υπήρχαν καν αυτά τα games, αν δεν υπήρχαν από πίσω οι εταιρείες να τα χρηματοδοτήσουν από το μηδέν για να τα φτιαχτούν. Και δεν θα τα χρηματοδοτούσαν γιατί δεν θα είχαν λόγο να το κάνουν, ενώ τώρα που έχουν λόγο την πώληση H/W τα χρηματοδοτούν για να υπάρχουν.

Δεν ξέρω πόσο πιο ταληράκια να το κάνω, αλήθεια.

2 hours ago, primeragt said:

Θα τα παρουν σε δευτερο χρονο απο ατομα σαν και εσενα που για δικους τους λογους, σωστους/λαθος/whatever, δεν το αγορασαν γιατι το ηθελαν απο το steam/gog/whatever αλλα οχι απο το egs αλλα η διαφορα ειναι οτι ο λογος που δεν αγοραστηκε εξαρχης ειναι του καταναλωτη και οχι μιας paywall επιλογης που θα του ανεβαζε το κοστος. Τα ιδια θα του κοστισει οποτε το παρει (προσφορων εξαιρουμενων).

Δηλαδή, έχουν αρκετή εμπιστοσύνη στο προϊόν τους ότι θα πάει πετώντας στις πωλήσεις τον πρώτο χρόνο, αλλά όχι αρκετή εμπιστοσύνη ώστε να μην το βάλουν στο Steam σε δεδομένη στιγμή. Εγώ πάντως λέω ότι από τους 100 που θα περιμένουν να παίξουν ένα game στο Steam και οι 100 θα το αγοράσουν κάποια στιγμή σε σκοτωμένη τιμή στις εκπτώσεις (ή δεν θα το αγοράσουν καθόλου). Γνώμη μου.

Δημοσ.

Νομίζω ότι έχει τη υπερανάλυθει το θέμα με επιχειρήματα και αντιεπιχειρήματα από όλες τις πλευρές. Θεωρώ ότι είναι ώρα να σταματήσει η κουβέντα καθώς έχει αρχίσει να κουράζει.

Just my humble opinion

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...