Fulgore Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε Αμα δινεις το αιμα σου σε προμηθεια και δεν εχεις και τιποτα guarantee δε μου κανει εντυπωση που πανε στο καλυτερο deal . Βλεπετε καμια διαθεση απο το steam να τους παρει πισω ; Τι ακριβως να παρει πισω?Τα παιχνιδια που ουτως ή αλλως μολις τελειωσει το deal θα βγουν και σε αυτο? Προβλημα θα ειχε το Steam αν το Metro,το Borderlands και αλλα παιχνιδια 3ων ηταν exclusive στο EGS και αρα δεν βγαινανε ποτε στο Steam και αλλου πραγμα που δεν γινεται.
Sir_Teraflop Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, Malthador είπε Ακριβώς, η Obsidian ανήκει στην MS πλέον. Αντί λοιπόν να κυκλοφορήσουν το game τους exclusively στο Windows Store όπου θα έχουν 0% προμήθεια, αποφάσισαν να το δώσουν και στο EGS με 12% προμήθεια. Παρανοϊκά πράγματα εντελώς. Ξαναλέω, μην πλανάσθε, η προμήθεια δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο στις επιλογές των pubs. Απλά η Epic τους εξαγοράζει, τίποτα περισσότερο. Θα τους τελειώσουν κάποια στιγμή τα λεφτά και θα λήξει το παραμύθι. Πριν προλάβει την εξαγορά η MS, η Take2 Private Division είχε πάρει τα δικαιώματα κυκλοφορίας. Τέλος δεν υπάρχει καμία πλάνη - εκτός των παραπάνω που αναφέρονται να μην ξεχνάμε και το waiver στα license fees της Unreal (5%), μιας πολύ διαδεδομένης μηχανής όπως ξέρεις και το υποτίθεται curation που υπόσχεται ο Sweeney... 1
Sir_Teraflop Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Αμα δινεις το αιμα σου σε προμηθεια και δεν εχεις και τιποτα guarantee δε μου κανει εντυπωση που πανε στο καλυτερο deal . Βλεπετε καμια διαθεση απο το steam να τους παρει πισω ; Μα τι λες σε παρακαλώ, αν ξεπεράσεις τα 10$ mil σε πωλήσεις (τζίρο) θα ρίξει την προμήθεια (της) σε 25% και πάνω από 50$mil σε 20%. Υποθέτω σε αυτό το σημείο είσαι ΑA+ dev. Indy δύσκολα πάντως, άρα πολλοί τέτοιου άδικα νιώθουν ότι πριμοδοτούν τους ΑΑΑ προφανώς. /S Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
Aruil Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Αυτό με το curation πάντως θα έχει πολύ πλάκα τα επόμενα χρόνια. Το curation της valve το κράζαν όλοι αυτοί οι indies που τώρα κράζουν που δεν κάνει curation. Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι δε θέλουν curation, θέλουν να μπαίνουν τα δικά τους παιχνίδια και όχι των ανταγωνιστών τους για να έχουν περισσότερη προβολή. Ήδη έχουν εμφανιστεί πάραπονα developers' που φάγαν άκυρο.
Sir_Teraflop Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Αυτό που λες @Aruil ισχύει. Διάβασα σήμερα ένα ενδιαφέρον σχόλιο. Ένα σοφός στο tweeter ρώτησε ένα indy developer: - Είναι καλό να είναι όλα τα indy στο Steam? - Όχι εκτός και αν είμαι εγώ μέσα.
Mhlogiatros Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Το rapeday το ειχαν στο front και ηταν αλλο ενα renpy της πλακας οτι τσοντα βαφτιζεται indy
Sir_Teraflop Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Οι indie έχουν ήδη μετακομίσει Nintendo όχι μόνο για το form factor απλά (εκεί που απέτυχε το GPD WIN κτλ για παράδειγμα) αλλά και επειδή και εκεί είναι "uncurated" που λέμε το Store δεν είναι όμως τόσο bloated όπως το Steam. Έτσι εξηγούνται τα διάφορα success stories στο σύστημα της Nintendo από διαφόρους indie developers. Η απουσία πειρατείας φυσικά είναι bonus. Το Epic Store δεν κυνηγάει τους indy στην πραγματικότητα ή μάλλον κυνηγάει τα ποιοτικά indy περισσότερο (π.χ Ashen/Phoenix) κρίνοντας από εκεί που δίνει τα φράγκα. Προσπαθεί να κτίσει ταυτότητα είμαι το Store για τα ΑΑ+/AAA περισσότερο κάτι που αποδεικνύεται από τις συναλλαγές με Ubi, Take Two και λοιπούς που ήδη είχαν "μανουριάσει" με το Steam και ψάχνανε ευκαιρία. Χωρίς indie ή μάλλον με λίγες πωλήσεις indie, είτε λόγω nintendo είτε λόγω free keys σε άλλα store και τους μεγάλους μακριά ή μαζί του, να πως κόβεις τον βήχα (φράγκα) στο Steam. Το μικρότερο cut είναι "κερασάκι". Έχουν άλλες βλέψεις οι μεγάλοι Publisher και αν θες χρησιμοποιούν το Epic Store για να προωθήσουν το δικό τους. Με ένα "σμπάρο δύο τρυγόνια" που λέμε. It's complicated. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop 1
Moderators Malthador Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 9 hours ago, Sir_Teraflop said: Πριν προλάβει την εξαγορά η MS, η Take2 Private Division είχε πάρει τα δικαιώματα κυκλοφορίας. Τέλος δεν υπάρχει καμία πλάνη - εκτός των παραπάνω που αναφέρονται να μην ξεχνάμε και το waiver στα license fees της Unreal (5%), μιας πολύ διαδεδομένης μηχανής όπως ξέρεις και το υποτίθεται curation που υπόσχεται ο Sweeney... Και πάλι, η MS θα μπορούσε να κάνει καλύτερο deal στον pub προκειμένου να εκδόσει το game της Obsidian (της MS πρακτικά) exclusively στο ίδιο της το store, δεν βρίσκεις; Εκτός κι αν προτάθηκε κάτι τέτοιο και είπε η MS «θέλουμε 30% cut, δεν συζητάμε για τίποτα λιγότερο» που το θεωρώ απίθανο, αλλά οκ ποτέ δεν ξέρεις. 6 hours ago, Sir_Teraflop said: Προσπαθεί να κτίσει ταυτότητα είμαι το Store για τα ΑΑ+/AAA περισσότερο κάτι που αποδεικνύεται από τις συναλλαγές με Ubi, Take Two και λοιπούς που ήδη είχαν "μανουριάσει" με το Steam και ψάχνανε ευκαιρία. Δεν βγάζει νόημα αυτό. Η Ubisoft έχει δικό της store με 0% cut, ωστόσο επιλέγει να πουλάει στο Steam με 30% cut. Τώρα θα δει το φως το αληθινό με το 12%; Και μη μου πεις για Unreal πάλι, σε Anvil τα βγάζει τα games της. 1
newlynx Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Malthador είπε Η Ubisoft έχει δικό της store με 0% cut Μπορεί να είναι 0% προμήθεια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει έξοδα (servers, προσωπικό, διαχείριση) που καλύπτονται από το ποσοστό του steam ή της epic.
Moderators Malthador Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 45 minutes ago, newlynx said: Μπορεί να είναι 0% προμήθεια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει έξοδα (servers, προσωπικό, διαχείριση) που καλύπτονται από το ποσοστό του steam ή της epic. Ναι, αυτά τα έξοδα τα έχει ήδη όμως από τη στιγμή που έχει αποφασίσει να έχει store. Για ποιό λόγο λοιπόν να μην έχει τα games της αποκλειστικά στο μαγάζι της και τα δίνει και σε άλλα μαγαζιά με 12% ή με 30% cut; 1
rofl Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) σε γενικες γραμμες το πιο συμφερον ειναι για τον developer να εχει το παιχνιδι του σε περισσοτερες πλατφορμες ανεξαρτητως ποσοστου προμηθειας. γιαυτο η ubi βγαζει τα παιχνιδια της στο steam. δεν ειναι οτι στα digital υπαραχει καποιο κοστος παραγωγης για την καθε μοναδα, και θεωρει αποδεκτο να εχει μικροτερο κερδος αν αυτο ειναι να της αυξησει τις πωλησεις. αλλιως παιχνιδια και πολλα αλλα αγαθα σε ρωσια, ινδια και στις "φθηνες" αγορες δεν θα τα πουλουσαν καν, επειδη οι τιμες και το κερδος θα ηταν πολυ μικροτερα... απλα η epic προς το παρον τους πληρωνει για το exclusivity. πιεζει για να δημιουργησει κατι απο το 0, να μαζεψει και playerbase και παιχνιδια. το κακο ειναι οτι εισαχθηκε ως πρακτικη και αυτο μπορει να ανοιξει τους ασκους του αιολου. η ubi παντως εκανε την καλυτερη μαγκια με το division και τους επιασε κοτσους, και πηρε τα λεφτα απο την epic, και απο την amd και οι 9/10 εχουν uplay copy Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από rofl 1
DrFreeman Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 On 08/04/2019 at 21:59, Sir_Teraflop said: Τα πράγματα είναι σύνθετα και αυτό που ψάχνω να καταλάβω είναι ο ρόλος της MS στην πραγματικότητα ως Publisher, εκδίδοντας το Halo στο Steam, ενώ αν το κυκλοφορούσε στο EGS θα έβαζε άλλο ένα καρφί στο προδιαγεγραμμένο, όπως φαίνεται, "φέρετρο" του Steam. Tι θέλεις ακριβώς να πεις με το "προδιαγεγραμμένο φέρετρο" για το Steam; Θεωρείς πως η Valve έχει ξεμείνει από επιλογές ή ότι είναι τόσο ξεροκέφαλη ώστε να μην κάνει σωστές κινήσεις την ώρα που οι ανταγωνιστές της κινούνται πολύ δραστήρια;
Sir_Teraflop Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, DrFreeman είπε Tι θέλεις ακριβώς να πεις με το "προδιαγεγραμμένο φέρετρο" για το Steam; Θεωρείς πως η Valve έχει ξεμείνει από επιλογές ή ότι είναι τόσο ξεροκέφαλη ώστε να μην κάνει σωστές κινήσεις την ώρα που οι ανταγωνιστές της κινούνται πολύ δραστήρια; Απάντησα παραπάνω στην ίδια ερώτηση. Αν θες την άποψη μου πάντως, η Valve θα περιμένει χωρίς να κάνει τίποτα Αν της κάτσει η μπίλια της Epic, θα κινηθεί φυσικά, δραστικά, ρίχνοντας το ποσοστό της ιδανικά να είναι happy όλοι -το να συρθεί σε exlusivity wars (όχι ότι χρειάζεται λόγω του μεγέθους της στην αγορά) θα είναι ότι χειρότερο. Αν όχι θα πάρει πίσω τους Publishers ταπεινωμένους και με το "ηθικό πλεονέκτημα" άθικτο. 7 ώρες πριν, Malthador είπε Ναι, αυτά τα έξοδα τα έχει ήδη όμως από τη στιγμή που έχει αποφασίσει να έχει store. Για ποιό λόγο λοιπόν να μην έχει τα games της αποκλειστικά στο μαγάζι της και τα δίνει και σε άλλα μαγαζιά με 12% ή με 30% cut; Εδώ υποθέτω ότι παίζει ρόλο το fortnite launcher (EGS), 250 εκ. λογαριασμοί και ας μην είναι όλοι PC είναι τεράστιο κοινό. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Sir_Teraflop
KilliK Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Former Valve dev: Steam was killing PC gaming, Epic is fixing it, 30% cut made Valve a lot of money | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming Tim Sweeney on Tencent accessing user data, Epic Store exclusives, older Epic games and more | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming κανει ενα καλο point o Jim, οτι η Epic ειναι αναγκαιο κακο και οτι η επιθετικη της στρατηγικη ειναι ο μονος τροπος για να ανταγωνιστει ενα μεγαθηριο οπως η Vavle. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2019 από KilliK 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Ε ισχύει αυτό..Αν συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει, αργά ή γρήγορα όλοι θα βάλουν EGS και θα κάνουν καραμέλα. Οι τύποι δεν θα σταματήσουν πάντως, το έχουν πάρει απόφαση να ''κόψουν'' πελατεία απ' το steam και θα το κάνουν γιατί έχουν τη δυνατότητα(Φράγκα). Απλά πρέπει να ενσωματώσουν κάποια σημαντικά features στον client τους όπως το cloud saving, forum δικό τους για υποστήριξη στα γκέιμς και achievements.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα