Fulgore Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, stafftw είπε Εγώ με τις φανατικές απόψεις έχω θέμα γιατί μια τέτοια θα κατατρέψει 2-3 games Τα games πρωτα απο τις επιλογες των publisher ή developer καταστρεφονται,και σε τελευταια μοιρα απο το παραπανω που λες. Περαν τουτου και με τους συμφορουμιτες πιο πανω δεν καταλαβαινω που ακριβως ειναι το θεμα αφου μιλαμε για προσωπικη επιλογη του καθενος στο που θα αγορασει το καθε παιχνιδι(και αρα για δικα τους χρηματα που θα τα ξοδεψουν). Και εγω κατα 99% τα παιχνιδια 3ων στο Steam προτιμαω να τα εχω γιατι και σαν πλατφορμα ειναι πληρεστατη και ολη την βιβλιοθηκη μου την εχω μαζεμενη. Παρολα αυτα σε παιχνιδια exclusive των καθε client οπως του warcraft/diablo/overwatch δεν εχω θεμα να αγορασω στο Battle net πχ.
rofl Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 8 λεπτά πριν, stafftw είπε Ε ναι γιατί ο οπαδισμός είναι καλός ακόμα και στο gaming μαύρο λέει οι steam users επειδή δεν έχει τσατ... Αυτό που φαντάζομαι ότι λέει είναι ότι αν του χαρίσουν κάτι στον ταδε client θα πάει στον τάδε client αν ένα game που θέλει βγεί μόνο στον δεινα client θα το παρει εκεί γιατί το θέλει και αυτα που συζητάτε είναι λεπτομέρειες και το αποδεικνύει και ο φίλος rofl που ότι δεν είναι steam δεν είναι παιχνίδι αλλά αν θέλουμε να το παίξουμε θα καταφύγουμε στην πειρατεία.Εγώ με τις φανατικές απόψεις έχω θέμα γιατί μια τέτοια θα κατατρέψει 2-3 games Προτιμω να κατεβασω πειρατικα games παρα να υιοθετησω πρακτικες που δεν με ωφελουν. προτιμω να μη βγει μετρο 4 (που το λατρευω σα franchise) παρα να το αγορασω στο epic και η πειρατεια δεν ειναι απαραιτητως κακη επιλογη και δεν θεωρω εξυπνο να τη δαιμονοποιουμε, τουλαχιστο οχι αν δεν βγαζουμε το ψωμι μας απο τον κλαδο. παραδειγματος χαρη αν καποιος εχει αγορασει καποιες χιλιαδες παιχνιδια, ακομα κι αν εχει και 200 -300 πειρατικα (aka εγω) σιγουρα εχει στηριξει το gaming industry πολυ περισσοτερο απο καποιον που εχει αγορασει 100 η 300 παιχνιδια και δεν εχει κανενα πειρατικο. οποτε ολα ειναι σχετικα.
stafftw Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, Fulgore είπε Τα games πρωτα απο τις επιλογες των publisher ή developer καταστρεφονται,και σε τελευταια μοιρα απο το παραπανω που λες. Περαν τουτου και με τους συμφορουμιτες πιο πανω δεν καταλαβαινω που ακριβως ειναι το θεμα αφου μιλαμε για προσωπικη επιλογη του καθενος στο που θα αγορασει το καθε παιχνιδι(και αρα για δικα τους χρηματα που θα τα ξοδεψουν). Και εγω κατα 99% τα παιχνιδια 3ων στο Steam προτιμαω να τα εχω γιατι και σαν πλατφορμα ειναι πληρεστατη και ολη την βιβλιοθηκη μου την εχω μαζεμενη. Παρολα αυτα σε παιχνιδια exclusive των καθε client οπως του warcraft/diablo/overwatch δεν εχω θεμα να αγορασω στο Battle net πχ. Εντάξει προφανώς εννόω games που αξίζουν δεν είναι δίκαιο να καταψηφίζονται επειδή μερικοί έχουν ένα συγκεκριμένο client που προτιμούν.Καλά και εγώ έχω battlenet από warcraft TFT για αυτό το ανέφερα και πριν και πραγματικά ειδικά για τα mods του warcraft και το support και τα forums έλεγα τα καλύτερα, αλλά όχι ότι αν δε βγει κάτι εκεί επειδη τον προτιμούσα θα έλεγα να πάω να το κλέψω (δε μιλάω σε έσενα προσωπικά και γενικά προσωπικά σε κάποιον).Απλά βλέπω εδώ και 20 σελίδες όλοι να κράζουν με τα χειρότερα συγκεκριμένα games (μακάρι να πατώσει το ταδε μακάρι να μην ασχοληθεί κανεις με το άλλο) για κάτι που δεν είναι τόσο ακραίο(6months-1year exclusivity) και σε εναν client που δεν είναι τόσο κακός (σίγουρα συγκρινόμενο με το steam είναι μέτριο αλλά μέχρι εκεί και για πολυ core users...) και από μια εταιρεία που μόνο το unreal engine να βάλεις στα υπ'οψιν αξίζει και το τελευταιο μας ευρω. 1 λεπτό πριν, rofl είπε Προτιμω να κατεβασω πειρατικα games παρα να υιοθετησω πρακτικες που δεν με ωφελουν. προτιμω να μη βγει μετρο 4 (που το λατρευω σα franchise) παρα να το αγορασω στο epic και η πειρατεια δεν ειναι απαραιτητως κακη επιλογη και δεν θεωρω εξυπνο να τη δαιμονοποιουμε, τουλαχιστο οχι αν δεν βγαζουμε το ψωμι μας απο τον κλαδο. παραδειγματος χαρη αν καποιος εχει αγορασει καποιες χιλιαδες παιχνιδια, ακομα κι αν εχει και 200 -300 πειρατικα (aka εγω) σιγουρα εχει στηριξει το gaming industry πολυ περισσοτερο απο καποιον που εχει αγορασει 100 η 300 παιχνιδια και δεν εχει κανενα πειρατικο. οποτε ολα ειναι σχετικα. Μπορείς να μας πεις τι δουλεία κάνεις για να σου φέρω αντίστοιχο παράδειγμα; Το ότι αγοράζεις περισσότερα από εμενα πχ δε σου δίνει το δικαίωμα να πας να κλέψεις μου θυμίζεις τους Ελληνες επιχειρηματίες-πολιτικούς.Έχω αγοράσει 5 apple products παω να κλέψω το νέο iphone. 1
rofl Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) δεν με συγκινει το σκεπτικο σου sorry. αν στηριζω το gaming με αρκετα χρηματα (οσα σηκωνει η τσεπη μου) δεν θεωρω οτι κανω ζημια αν κατεβασω ενα παιχνιδι που δεν θα αγοραζα. θα ηταν χειροτερα για ολους αν πχ εδινα τα μισα χρηματα και ειχα αγορασμενα τα μισα παιχνιδια απο αυτα που εχω, αλλα δεν κατεβαζα πειρατικα καθολου, πιστευω. γιατι ολοι τα λεφτα που εισερχονται κοιτανε, οχι αν εγω εχω 100 η 120 παιχνιδια. ισα ισα που ετσι υποστηριζω αυτους που αγαπαω. και καταδικαζω αυτους που ειναι greedy η καπου δεν εχουν τοσο καλες πρακτικες. το πειρατεια σκοτωνει τη μουσικη και να το μπεδευουμε το κλεβω απο το καταστημα, ειναι πολυ 20 χρονια πισω tbh. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από rofl
xavier Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Bigi444444 είπε Ωραία και η χιπστεροεπανάσταση κατά του εδραιωμένου steam και του πλούσιου χοντρού, που το διευθύνει, αλλά ας είμαστε και λίγο ειλικρινείς. Εάν δεν σε υποχρέωναν αναγκαστικά να ψωνίσεις από egs, ποιός θα το προτιμούσε; Εκτός από όσους έπαιζαν fortnite, ποιός θα επέλεγε ρε παιδιά σήμερα αυτόν τον client δηλαδή;Ειλικρινά τώρα. Από επιλογή λέω, ξεκάθαρη ατομική επιλογή, αβίαστη μεταξύ των λοιπών του χώρου. Εδώ λέμε ότι πέφτει τόσο qqδιασμα για το steam, που ομολογουμένως είναι με διαφορά η πληρέστερη πλατφόρμα και ίσως γι' αυτόν κυρίως τον λόγο και με διαφορά η δημοφιλέστερη και πολυπληθέστερη στα pc. Που στην τελική δεν έχει μετέλθει και τέτοιων πρακτικών, απ' όσο θυμάμαι, αν κάνω λάθοπς κάποιος να με διορθώσει. Είναι πολλά τα φάουλ της epic τελευταία στο θέμα αυτό και προσωπικά την ανοχή του κόσμου την αποδίδω στον συνδυασμό "ελκυστικότατο τυράκι με καλά δωρεάν παιχνίδια κάθε μήνα" και την φύση του μέσου ανθρώπου, ο οποίος σε μια αντιπαράθεση μεταξύ δύο, όπου δεν υπάρχει ισότητα μεγεθών, τείνει να υποστηρίξει τον πιο αδύναμο ενστικτωδώς για λόγους ταύτησης, συμπόνοιας και αίσθησης ότι είναι πιο κοντά σε αυτόν και την πιο αδύναμη θέση του. Ε μα αυτος ακριβως ειναι ο λογος που επικ κανει αυτα που κανει... Ακομα και να ειχε η επικ, ολες τις παροχες που εχει το steam, ποιος θα ασχολιοταν με τον epic store, αν δεν ειχε τα exclusives και τα τζαμπε παιχνιδια? Η κριτικη για το launcher της επικ ειναι να χαμε να λεγαμε...αυτοι που κραζουν, απλα χρησιμοποιουν τις ελλειψεις του client ως προσχημα, ενω το προβλημα τους ειναι οτι ο client δε λεγεται steam...γιατι οπως υπαρχουν sony, xbox, nintendo fanboys ετσι γινεται και με το steam...Δε λενε, αμα δε φτιαξει η επικ το store της δεν αγοραζω, λενε αμα δε βγει το παιχνιδι στο steam, δεν αγοραζω... οτι εκανε η valve με το halflife προσπαθει να εκμεταλλευτει η επικ με το fortnite...Η valve 15 χρονια μονοπωλειο ηταν στη digital pc market, τι λογο θα ειχε για να πληρωσει για exclusives με μεριδιο κοντα στο 80% της αγορας.... 4 1
rofl Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) το steam ηταν μεγαλη εξυπναδα του gabe και καταφερε να κανει το drm επιθυμητο. πλεον το steam παρεχει τοσες ευκολιες που δεν περιμενα οτι θα το ελεγα πριν 10 χρονια, αλλα εδω και χρονια προτιμω το steam ακομα και απο το drm free του gog. και οι μεγαλοι παικτες του steam με τις μεγαλες συλλογες κτλ ειναι λογικο να ειναι διστακτικοι και αρνητικοι σε μια νεα πλατφορμα. και να σου πω και κατι? το steam ειναι πρωτο οχι αδικα. η ubi και η ea ακομα δεν εχουν client της προκοπης κοντα 10ετια μετα. αν ειναι να εχω client τουλαχιστο να εχω τον καλυτερο. αν καποιος δεν εχει προβλημα να σπαει τη συλλογη του σε πολλους client η δεν λογαριαζει τα features του steam καλως κανει. βεβαια απ την αλλη αυτο δεν σημαινει οτι θα μου αρεσει η θα το στηριζω το epic, γιατι σε γενικες γραμμες ειναι segmentation χωρις να προσφερει τιποτα στον τελικο χρηστη. ισα ισα δεν νομιζω πως διαφωνει καποιος οτι αυτη τη στιγμη ειναι υποδεεστερο. για τα δωρακια που δινει προφανως καλα κανετε και τα τσιμπατε οσοι δεν τα χετε. παντως πιστεψτε με οτι αν βγαιναν και στα 2 storefront παραλληλα, οποιος ξερει σιγουρα θα εβρισκε την ακρη να βρει metro και bl 3 φθηνοτερα απο του epic ως steam key. thats the point right? Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από rofl 2
panoc Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, xavier είπε Η κριτικη για το launcher της επικ ειναι να χαμε να λεγαμε... Για καποιους που ετσι κι αλλιως δε χανουν λεπτο να μοιραστουν ποσα φυλλαρακια χαρτιου χρειαστηκαν στο "μερος" σημερα το πρωί ισως, ετσι κι αλλιως και οι ιδιοι να μη προλαβουν να το μοιρασουν δεν εχουν προβλημα να το μοιρασουν αλλοι γι'αυτους. Για καποιους αλλους ομως η συμπεριφορα του epic client δε διαφερει σε τιποτα απο τα κοινα spyware που κανονικα θα κτυπαγαν ολα τα antivirus. Προσωπικα δεν εχω προβλημα να αγορασω απο το epic store, κανενα, ουτε με ενοχλει να εχω μερικους τιτλους σε αλλο client, εαν δε εχει και καλυτερες τιμες βουρ με τα ταμπουνια, οχι ομως με αυτον το client, και με το 40% της epic να ανοικει ουσιαστικα στη κυβερνΗση της Κινας δεν εχω αυταπατες οτι θα αλλαξει κατι. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από panoc
Greygore Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 10 minutes ago, stafftw said: Ε ναι γιατί ο οπαδισμός είναι καλός ακόμα και στο gaming μαύρο λέει οι steam users επειδή δεν έχει τσατ... Αυτό που φαντάζομαι ότι λέει είναι ότι αν του χαρίσουν κάτι στον ταδε client θα πάει στον τάδε client αν ένα game που θέλει βγεί μόνο στον δεινα client θα το παρει εκεί γιατί το θέλει και αυτα που συζητάτε είναι λεπτομέρειες και το αποδεικνύει και ο φίλος rofl που ότι δεν είναι steam δεν είναι παιχνίδι αλλά αν θέλουμε να το παίξουμε θα καταφύγουμε στην πειρατεία.Εγώ με τις φανατικές απόψεις έχω θέμα γιατί μια τέτοια θα κατατρέψει 2-3 games Σεβαστές όλες οι απόψεις όπως πάντα (γι'αυτό άλλωστε και προσπαθώ πάντα να εξηγώ μέχρι... αηδίας τις απόψεις μου, προς αποφυγή παρεξηγήσεων ), αλλά όσο αφορά τα bolded τουλάχιστον θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω - δεν είναι όλα απλές "λεπτομερείες" για όλους. Spoiler Προσωπικά για παράδειγμα, χρησιμοποιώ αρκετά απο τα Steam features - είμαι μέλος Curator Group όπου κάνουμε curate κάποια παιχνίδια (κυρίως achievement-centered αλλά ετοιμάζουμε αυτό τον καιρό δεύτερο Curator με focus στο gameplay), groups για achievements, γράφω (ή μάλλον έγραφα όταν είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο) guides και διάφορα άλλα minor features βλέπουν γενικά χρήση (guides, group chat, voice chat, wishlist, categories, beta branches, σε κάποια πιο παλιά παιχνίδια το launch prompt shortcut μέσω του Steam Client, cloud saves), οπότε η έλλειψη τους είναι σαφώς μεγαλύτερος παράγοντας στην απόφαση αγοράς παιχνιδιών απο κάποιον που απλά "παίζει κατά το δοκούν" όπως ο φίλος πιο πάνω. Παράλληλα όμως, δεν μπορείς να πεις πως είμαι "φανατικός" ή "fanboy" ή κάποια άλλα ωραία που γράφονταν πριν μερικές σελίδες (favorite σχόλιο ήταν εκείνος ο παραλογισμός περί "εξομολόγησης" στον οποίο δίνω 10/10 για την προσπάθεια και μόνο να μειώσει τα αντίθετα επιχειρήματα, well done πραγματικά) - μεταξύ Origin, GOG, uPlay, Steam, PSN, XBLA και τα αντίστοιχα τους σε 3DS/WiiU και PSVita (όπως και κάποια defunct clients όπως εκείνο το Direct2Drive), θεωρώ πως "καλύπτω" μεγάλο κομμάτι της αγοράς των Digital Distribution storefront και ίσως γι'αυτό να μην συμμετείχα πολύ στο θέμα αλλά το πρόβλημα που έχουν οι περισσότεροι πιστεύω πάει πέρα απο τις απλές λεπτομέρειες ή μάλλον, τα δευτερεύοντα features. Και εξηγώ: 1.1 Για το Phoenix Point συγκεκριμένα, γίνανε κάποιες υποσχέσεις, κάποια διαφήμιση και μπήκαν κάποια expectations περί πλατφόρμας κυκλοφορίας. Άσχετα απο το πόσο λογικά σας φαίνονται, έγιναν αλλαγές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση (και μην ξεχνάμε, το Fig δεν είναι μόνο crowdfunding, είναι και investment platform - με λίγα λόγια επιτρέπει απ'ευθείας επένδυση στα projects με αντάλλαγμα dividends, οπότε για κάποια άτομα υπάρχουν και οικονομικοί λόγοι ανησυχίας). Οι λόγοι που ίσως κάποιος δεν θέλει να χρησιμοποιήσει EGS δεν έχουν σημασία - προσωπικές απόψεις έχουμε όλοι (και θέλω να πιστεύω πως προσπαθούμε να τις σεβόμαστε) - αλλά απο καθαρά αντικειμενική όψη δεν παραδίδουν το προϊόν που υποσχέθηκαν να παραδώσουν, ενώ παράλληλα το τελικό προϊόν έχει χρηματοδοτηθει με βάση τις προαναφερθέντες υποσχέσεις. Το βρίσκεις παράλογο να υπάρχει αντίδραση σε αυτό; 1.2 Επί του προηγούμενου, το αν "καταστραφεί" κάποιο παιχνίδι λόγω κακών αποφάσεων του developer, επίσης δεν έχει (ιδιαίτερη) σημασία. Καλώς ή κακώς, το industry (και γενικά τα media) έχουν χτίσει συγκεκριμένα expectations και αντιλήψεις όσο αφορά διαθεσιμότητα, target audience, marketing και πάει λέγοντας. Η Snapshot Games όταν αποφάσισε να δώσει exclusivity στο EGS έκανε (ή όφειλε να κάνει) κάποιος υπολογισμούς περί ρίσκο vs. κέρδος - κοινώς "Τα λεφτά που μας δίνει η Epic είναι αρκετά για να καλύψουν τυχόν χασούρα και refunds απο την αποχή ενός χρόνου απο τα δύο μεγαλύτερα digital distributors;". Εάν "καταστραφεί" λόγω αυτής της απόφασης, απλά σημαίνει πως δεν γνώριζαν το target audience τους όσο καλά νομίζανε (και μην ξεχνάμε, ο Julian Gollop είναι βετεράνος της βιομηχανίας, καθώς έχει "χτίσει" κατά κάποιο τρόπο το tactical turn-based long-game strategy sub-genre α λα X-Com, οπότε δεν είναι θέμα απειρίας και δεν μιλάμε για κάποιο άβγαλτο indie studio που δεν ήξερε τι έκανε). 2. Στο θέμα της αποκλειστικότητας ως τακτικής προσέγγισης του αγοραστικού κοινού - ναι, στο τέλος της ημέρας το EGS είναι "απλά ακόμα ένα client" αλλά κάτι που πιστεύω πως είναι πρόβλημα (και ίσως αρκετοί δεν το εξηγούν σωστά) είναι πως στην συγκεκριμένη βιομηχανία υπάρχει μια τάση... γιγάντωσης των προβληματικών συμπεριφορών (κυρίως λόγω ανοχής και φανατισμού, απο προσωπικές εμπειρίες). Είδαμε κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει με τα DLC, μια "καλή" ιδέα που παρατραβήχθηκε σε σημείο που ορισμένα παιχνίδια δεν είχαν σωστό ending γιατί κυκλοφορούσε σε DLC (βλ. Ashura's Wrath), ή με συγκεκριμένα DRM schemes που "σπάνε" κατ'εξοχήν single player games λόγω νεκρών server (καλό παράδειγμα το Batman: Arkham City, όπου η non-GOTY έκδοση δεν είναι playable πλέον ή το DarkSpore της ΕΑ). Αυτό που πιστεύω πως ενοχλεί πολύ κόσμο με τις αποκλειστικότητες είναι η ανησυχία πως υπάρχουν περιθώρια εκμετάλλευσης απο την Epic (ή και την οποιαδήποτε digital distributor) - μπορώ πολύ εύκολα να φανταστώ αποκλειστικότητες οι οποίες "κλειδώνονται" πίσω απο συνδρομή (ειδικά αν μιλάμε για ports που κάνουν πρώτη φορά release σε PC environment) ή region-locked exclusives και άλλα τέτοια ωράια. Εννοείται επίσης πως μιλάμε για 3rd party releases πάντα - κανένας δεν νομίζω να έχει πρόβλημα για το Fortnite ως EGS exclusive ή για το WoW/Hearthstone ως Battle.net exclusive ή το Dragon Age 3 ως Origin exclusive (αν και υπήρχε ένα μικρό backlash όταν η EA τράβηξε τα νέα games της απο το Steam, ήταν πολύ πιο χλιαρή αντίδραση και δεν διάρκεσε πολύ καιρό, πιστεύω συγκεκριμένα επειδή ήταν first-party τίτλοι). 3. Όσο για την έλλειψη features, εδώ το "πρόβλημα" είναι καθαρά της Epic - απο την στιγμή που υπάρχουν τόσα άλλα clients τα οποία παρέχουν τόσες και τόσες περισσότερες λειτουργίες (και σε αρκετές περιπτώσεις, εξ'αρχής - βλ. GOG, Origin), καθώς και νοουμένου του κεφαλαίου που διαθέτει (καθώς είναι partially-backed απο τον Κινέζικο κολοσσό Tencent), δεν νοείται να κυκλοφορεί εν έτει 2019 digital distribution store χωρίς wishlist/cart/search function/cloud saves (για εμένα αρκετά σημαντικό καθώς έχω ήδη περάσει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια HDD failures λόγω του τοπικού κλίματος). Φαντάζομαι η έλλειψη features έχει να κάνει περισσότερο με την απρόσμενη επιτυχία του Fortnite, το οποίο "ανάγκασε" την Epic να χρησιμοποιήσει ήδη την βάση του Epic Launcher ως storefront πριν "πέσει" το popularity του παιχνιδιού, αλλά και πάλι θεωρώ πως έπρεπε να δώσουν περισσότερη έμφαση σε σωστό feature set (απο πλευρά budget) παρά στα exclusivity deals. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω εδώ είναι πως αυτά που εσύ λές λεπτομέρειες για κάποιους ίσως είναι πολύ πιο σοβαρά θέματα - εξαρτάται απο τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, οπότε ελπίζω με το wall-of-text πιο πάνω να μπορείς να κατανοήσεις (εσύ και γενικά οποιοσδήποτε άλλος μπει στον κόπο να διαβάσει ) πως δεν είναι τόσο θέμα οπαδισμού (στο 99% των περιπτώσεων) αλλά περισσότερο αδυναμίας κατανόησης της άλλης πλευράς (P.S. Προσωπικά αν και είχα εγκατεστημένο το EGS - θέλοντας να δοκιμάσω το Fortnite όταν πρωτοεμφανίστηκε το "φαινόμενο" αλλά μη έχοντας καταφέρει λόγω φόρτου εργασίας - έκανα πριν λίγες μέρες απενεργοποίηση του account, συγκεκριμένα λόγω των security issues που αποκαλύφθηκαν και τα οποία θεωρώ μεγάλο breach of trust, ειδικά για νέο client). 8
stafftw Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 32 λεπτά πριν, Greygore είπε Σεβαστές όλες οι απόψεις όπως πάντα (γι'αυτό άλλωστε και προσπαθώ πάντα να εξηγώ μέχρι... αηδίας τις απόψεις μου, προς αποφυγή παρεξηγήσεων ), αλλά όσο αφορά τα bolded τουλάχιστον θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω - δεν είναι όλα απλές "λεπτομερείες" για όλους. Απόκρυψη περιεχομένων Προσωπικά για παράδειγμα, χρησιμοποιώ αρκετά απο τα Steam features - είμαι μέλος Curator Group όπου κάνουμε curate κάποια παιχνίδια (κυρίως achievement-centered αλλά ετοιμάζουμε αυτό τον καιρό δεύτερο Curator με focus στο gameplay), groups για achievements, γράφω (ή μάλλον έγραφα όταν είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο) guides και διάφορα άλλα minor features βλέπουν γενικά χρήση (guides, group chat, voice chat, wishlist, categories, beta branches, σε κάποια πιο παλιά παιχνίδια το launch prompt shortcut μέσω του Steam Client, cloud saves), οπότε η έλλειψη τους είναι σαφώς μεγαλύτερος παράγοντας στην απόφαση αγοράς παιχνιδιών απο κάποιον που απλά "παίζει κατά το δοκούν" όπως ο φίλος πιο πάνω. Παράλληλα όμως, δεν μπορείς να πεις πως είμαι "φανατικός" ή "fanboy" ή κάποια άλλα ωραία που γράφονταν πριν μερικές σελίδες (favorite σχόλιο ήταν εκείνος ο παραλογισμός περί "εξομολόγησης" στον οποίο δίνω 10/10 για την προσπάθεια και μόνο να μειώσει τα αντίθετα επιχειρήματα, well done πραγματικά) - μεταξύ Origin, GOG, uPlay, Steam, PSN, XBLA και τα αντίστοιχα τους σε 3DS/WiiU και PSVita (όπως και κάποια defunct clients όπως εκείνο το Direct2Drive), θεωρώ πως "καλύπτω" μεγάλο κομμάτι της αγοράς των Digital Distribution storefront και ίσως γι'αυτό να μην συμμετείχα πολύ στο θέμα αλλά το πρόβλημα που έχουν οι περισσότεροι πιστεύω πάει πέρα απο τις απλές λεπτομέρειες ή μάλλον, τα δευτερεύοντα features. Και εξηγώ: 1.1 Για το Phoenix Point συγκεκριμένα, γίνανε κάποιες υποσχέσεις, κάποια διαφήμιση και μπήκαν κάποια expectations περί πλατφόρμας κυκλοφορίας. Άσχετα απο το πόσο λογικά σας φαίνονται, έγιναν αλλαγές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση (και μην ξεχνάμε, το Fig δεν είναι μόνο crowdfunding, είναι και investment platform - με λίγα λόγια επιτρέπει απ'ευθείας επένδυση στα projects με αντάλλαγμα dividends, οπότε για κάποια άτομα υπάρχουν και οικονομικοί λόγοι ανησυχίας). Οι λόγοι που ίσως κάποιος δεν θέλει να χρησιμοποιήσει EGS δεν έχουν σημασία - προσωπικές απόψεις έχουμε όλοι (και θέλω να πιστεύω πως προσπαθούμε να τις σεβόμαστε) - αλλά απο καθαρά αντικειμενική όψη δεν παραδίδουν το προϊόν που υποσχέθηκαν να παραδώσουν, ενώ παράλληλα το τελικό προϊόν έχει χρηματοδοτηθει με βάση τις προαναφερθέντες υποσχέσεις. Το βρίσκεις παράλογο να υπάρχει αντίδραση σε αυτό; 1.2 Επί του προηγούμενου, το αν "καταστραφεί" κάποιο παιχνίδι λόγω κακών αποφάσεων του developer, επίσης δεν έχει (ιδιαίτερη) σημασία. Καλώς ή κακώς, το industry (και γενικά τα media) έχουν χτίσει συγκεκριμένα expectations και αντιλήψεις όσο αφορά διαθεσιμότητα, target audience, marketing και πάει λέγοντας. Η Snapshot Games όταν αποφάσισε να δώσει exclusivity στο EGS έκανε (ή όφειλε να κάνει) κάποιος υπολογισμούς περί ρίσκο vs. κέρδος - κοινώς "Τα λεφτά που μας δίνει η Epic είναι αρκετά για να καλύψουν τυχόν χασούρα και refunds απο την αποχή ενός χρόνου απο τα δύο μεγαλύτερα digital distributors;". Εάν "καταστραφεί" λόγω αυτής της απόφασης, απλά σημαίνει πως δεν γνώριζαν το target audience τους όσο καλά νομίζανε (και μην ξεχνάμε, ο Julian Gollop είναι βετεράνος της βιομηχανίας, καθώς έχει "χτίσει" κατά κάποιο τρόπο το tactical turn-based long-game strategy sub-genre α λα X-Com, οπότε δεν είναι θέμα απειρίας και δεν μιλάμε για κάποιο άβγαλτο indie studio που δεν ήξερε τι έκανε). 2. Στο θέμα της αποκλειστικότητας ως τακτικής προσέγγισης του αγοραστικού κοινού - ναι, στο τέλος της ημέρας το EGS είναι "απλά ακόμα ένα client" αλλά κάτι που πιστεύω πως είναι πρόβλημα (και ίσως αρκετοί δεν το εξηγούν σωστά) είναι πως στην συγκεκριμένη βιομηχανία υπάρχει μια τάση... γιγάντωσης των προβληματικών συμπεριφορών (κυρίως λόγω ανοχής και φανατισμού, απο προσωπικές εμπειρίες). Είδαμε κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει με τα DLC, μια "καλή" ιδέα που παρατραβήχθηκε σε σημείο που ορισμένα παιχνίδια δεν είχαν σωστό ending γιατί κυκλοφορούσε σε DLC (βλ. Ashura's Wrath), ή με συγκεκριμένα DRM schemes που "σπάνε" κατ'εξοχήν single player games λόγω νεκρών server (καλό παράδειγμα το Batman: Arkham City, όπου η non-GOTY έκδοση δεν είναι playable πλέον ή το DarkSpore της ΕΑ). Αυτό που πιστεύω πως ενοχλεί πολύ κόσμο με τις αποκλειστικότητες είναι η ανησυχία πως υπάρχουν περιθώρια εκμετάλλευσης απο την Epic (ή και την οποιαδήποτε digital distributor) - μπορώ πολύ εύκολα να φανταστώ αποκλειστικότητες οι οποίες "κλειδώνονται" πίσω απο συνδρομή (ειδικά αν μιλάμε για ports που κάνουν πρώτη φορά release σε PC environment) ή region-locked exclusives και άλλα τέτοια ωράια. Εννοείται επίσης πως μιλάμε για 3rd party releases πάντα - κανένας δεν νομίζω να έχει πρόβλημα για το Fortnite ως EGS exclusive ή για το WoW/Hearthstone ως Battle.net exclusive ή το Dragon Age 3 ως Origin exclusive (αν και υπήρχε ένα μικρό backlash όταν η EA τράβηξε τα νέα games της απο το Steam, ήταν πολύ πιο χλιαρή αντίδραση και δεν διάρκεσε πολύ καιρό, πιστεύω συγκεκριμένα επειδή ήταν first-party τίτλοι). 3. Όσο για την έλλειψη features, εδώ το "πρόβλημα" είναι καθαρά της Epic - απο την στιγμή που υπάρχουν τόσα άλλα clients τα οποία παρέχουν τόσες και τόσες περισσότερες λειτουργίες (και σε αρκετές περιπτώσεις, εξ'αρχής - βλ. GOG, Origin), καθώς και νοουμένου του κεφαλαίου που διαθέτει (καθώς είναι partially-backed απο τον Κινέζικο κολοσσό Tencent), δεν νοείται να κυκλοφορεί εν έτει 2019 digital distribution store χωρίς wishlist/cart/search function/cloud saves (για εμένα αρκετά σημαντικό καθώς έχω ήδη περάσει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια HDD failures λόγω του τοπικού κλίματος). Φαντάζομαι η έλλειψη features έχει να κάνει περισσότερο με την απρόσμενη επιτυχία του Fortnite, το οποίο "ανάγκασε" την Epic να χρησιμοποιήσει ήδη την βάση του Epic Launcher ως storefront πριν "πέσει" το popularity του παιχνιδιού, αλλά και πάλι θεωρώ πως έπρεπε να δώσουν περισσότερη έμφαση σε σωστό feature set (απο πλευρά budget) παρά στα exclusivity deals. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω εδώ είναι πως αυτά που εσύ λές λεπτομέρειες για κάποιους ίσως είναι πολύ πιο σοβαρά θέματα - εξαρτάται απο τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, οπότε ελπίζω με το wall-of-text πιο πάνω να μπορείς να κατανοήσεις (εσύ και γενικά οποιοσδήποτε άλλος μπει στον κόπο να διαβάσει ) πως δεν είναι τόσο θέμα οπαδισμού (στο 99% των περιπτώσεων) αλλά περισσότερο αδυναμίας κατανόησης της άλλης πλευράς (P.S. Προσωπικά αν και είχα εγκατεστημένο το EGS - θέλοντας να δοκιμάσω το Fortnite όταν πρωτοεμφανίστηκε το "φαινόμενο" αλλά μη έχοντας καταφέρει λόγω φόρτου εργασίας - έκανα πριν λίγες μέρες απενεργοποίηση του account, συγκεκριμένα λόγω των security issues που αποκαλύφθηκαν και τα οποία θεωρώ μεγάλο breach of trust, ειδικά για νέο client). Εννοείται σεβαστές όλες οι απόψεις (ειδικά τόσο εμπεριστατωμένες και κατατοπιστηκές όσο η δικιά σου) και εννοείται εσύ έχεις περισσότερους λόγους για το STEAM ειδικά γιατί έχεις αφιερώσει και χρόνο και χρήμα(μεταξύ μας ότι και να κάνει η epic εσένα δεν μπορεί να σε κερδίσει), μιλούσα για το μέσο gamer, και προφανώς δεν κάνω προσωπική αναφορά σε κανέναν.Ούτε θέλω να υποστηρίξω την epic γιατί ειδικά για το θέμα του privacy breach (όχι πως δεν το περιμένω από τη Valve, ή δε συμβαίνει ήδη από google facebook και σια) είναι απαράδεκτη.Απλά θα συμφωνήσω ότι εν μέρει διαφωνώ γιατί ξαναλέω μιλάμε για ετήσια exclusive δεν είναι και το τέλος του κόσμου μπορείς να περιμένεις να το παίξεις στο steam αν αυτό που σε καίει περισσότερο είναι το community-achievements κτλ και φαντάζομαι ότι οι περισσοτεροι που έχουν αυτό το σκοπό αυτό θα κάνουν, το πρόβλημα που και πάλι δε θα το καταλάβαινα -καθως δεν είναι hardware exclusive- θα ήταν αν τα έπαιρνε exclusive για πάντα. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 "Eίναι λεπτομέρεια" η αλητεία του Γκόλοπ. Οκ, εντάξει, σεβαστές οι απόψεις, αλλά εδώ μιλάμε για πλήρες διαζύγιο με την πραγματικότητα. Ο τύπος μάζεψε λεφτά από 10.000+ ανθρώπους στο FIG και ποιος ξέρει πόσους από τις προπωλήσεις στο site του, και ελάχιστους μήνες πριν την κυκλοφορία πάει και κλειδώνει το παιχνίδι αποκλειστικά πίσω από έναν client το λιγότερο ύποπτο, με μηδενικά features και όραμα να αγοράζουμε μονάχα από το μαγαζί τους. Πούλησε όσους στήριξαν το Linux, πούλησε όσους στήριξαν τη DRM-free έκδοση, "για το καλό της εταιρίας του", διαβάζω. Είπε κανείς πως μας πούλησε για να σχωρεθούν τα πεθαμένα του; Το πρόβλημα είναι ότι μας πούλησε. Ανερυθρίαστα. Το έκανε στα μουλωχτά, ενώ αυτός προσέγγισε την Epic (μόνοι τους αποκαλύφτηκαν οι γελοίοι, γιατί κατέβηκαν τελείως απροετοίμαστοι στο ΑΜΑ, τα έχω ξαναγράψει αναλυτικά, αλλά για να καταλάβει κάποιος πρέπει πρώτα να διαθέσει λίγο χρόνο να διαβάσει τι γράφουμε εδώ πέρα...) και μετά έλεγαν ψέματα πως τάχα μου δεν μπορούσαν να μας ενημερώσουν γιατί τους δέσμευε το NDA. Εντωμεταξύ, πάλι μόνος του (στο ίδιο ΑΜΑ) ομολογούσε πως είχε πόρους για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Άρα, δεν το έκανε καν για να σώσει το project, ώστε να αναφωνήσει "Αμάρτησα για το παιδί μου", το έκανε για να εξασφαλιστεί ο ίδιος. Στα παλιά του τα παπούτσια όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που τον στήριξαν όταν δεν έβρισκε πουθενά αλλού υποστήριξη. Και πήγε και το έδωσε αποκλειστικά στο EGS, ο αγνός κι αμόλυντος υπέρμαχος του crowdfunding (για χρόνια θα μνημονεύεται η ζημιά που έκαναν κάτι τύποι σαν το Γκόλοπ). Κι επειδή αναγκαζόμαστε να γράφουμε ακόμη και τα αυτονόητα, με την αποκλειστικότητα δεν θα είχα κανένα θέμα (όπως δεν έχω με όποιον πάει και θάβεται με τις αποκλειστικότητες και οραματίζεται όλο και πιο κλειστά πλαίσια, πρόβλημά του, κι αυτός μπροστά του θα τα βρει) αν το έκανε εξαρχής με τα λεφτά του ή τα λεφτά των προαγωγών παραγωγών του. Μασούρι να τα κάνει, να τα χώσει εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος, όπως λένε και οι Αγγλοσάξωνες, αδιάφορο μου είναι. Αυτό που έκανε, όμως, ήταν άλλο. Ήταν αγνή, παρθένα απάτη. Συνειδητή, προσχεδιασμένη απάτη. Και πιο εξοργιστικό από την απάτη είναι να παρουσιάζεται ο απατεώνας από ορισμένους σαν αδικημένος. Οπότε, όσο και να μου αρέσει ένα παιχνίδι, όσο κι αν με εκνευρίζει πως δεν μπορώ να πάρω καν πίσω τα χρήματα που έδωσα χωρίς να χαρίσω ένα μέρος στον αχαρακτήριστο, γιατί με αναγκάζει να τα ζητήσω από κάτι απίθανους που την προμήθεια τη χρεώνουν σε εμένα (κατά τα άλλα "full refund no questions asked" και λοιπές μαρκετίστικες γελοιότητες, που δυστυχώς αναπαράγονται άκριτα ακόμη και από κατά τεκμήριο σοβαρούς ανθρώπους), εγώ αυτές τις πρακτικές δεν τις επικροτώ. Θα αισθανόμουν αφόρητα γελοίος αν δεχόμουν να ξεπουληθώ για ένα, δύο ή δέκα παιχνίδια. Έχουν περάσει πια τα χρόνια, για να συγκινούμαι από χάντρες. Έδωσα τα λεφτά μου, όσα είχα, και διέθεσα το χρόνο μου, όσο μπορούσα, για να βοηθήσω να υπάρξει ένα παιχνίδι. Το στήριξα έμπρακτα, το διαφήμισα, προσέφερα ιδέες, συμμετείχα στις συζητήσεις, έδειξα κατανόηση στις καθυστερήσεις. Και όταν αυτό το παιχνίδι φτιάχτηκε, με τα λεφτά και με τη στήριξή μου, εμένα και χιλιάδων άλλων ανθρώπων, κι είναι σχεδόν έτοιμο, πήγε ο αχαρακτήριστος και το κλείδωσε στο snoopware της Epic, που, εντάξει, αντλεί πληροφορίες που δεν της έδωσε κανείς δικαίωμα να αντλήσει, αλλά δεν θα τις χρησιμοποιήσει, πιστέψτε την. Και πριν μπει το 2020 μπορεί και να έχει φτιάξει φόρουμ. Ίσως. Ποτέ δεν ξέρεις. Αυτό είναι το πρόβλημα, αυτή την αλητεία αρνούμαι να επικροτήσω. Κι ας μου αρέσει το παιχνίδι. Ή, πιο σωστά, ακριβώς επειδή μου αρέσει το παιχνίδι. Γιατί, ουσιαστικά, δεν στηρίζεις το χώρο που αγαπάς, επικροτώντας αυτές τις πρακτικές. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να τους δείχνεις πως μπορούν να κάνουν όλο και μεγαλύτερες χοντράδες. Κι όλα αυτά, όσο τα καταπίνουμε με αντάλλαγμα μερικά "δωρεάν" παιχνίδια, θα τα βρίσκουμε ολοένα και χειρότερα μπροστά μας. Αυτά. Κι αν τα έχω ξαναγράψει, να με συγχωρείτε. Καλή συνέχεια. 12 2
stafftw Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Snoob είπε "Eίναι λεπτομέρεια" η αλητεία του Γκόλοπ. Οκ, εντάξει, σεβαστές οι απόψεις, αλλά εδώ μιλάμε για πλήρες διαζύγιο με την πραγματικότητα. Ο τύπος μάζεψε λεφτά από 10.000+ ανθρώπους στο FIG και ποιος ξέρει πόσους από τις προπωλήσεις στο site του, και ελάχιστους μήνες πριν την κυκλοφορία πάει και κλειδώνει το παιχνίδι αποκλειστικά πίσω από έναν client το λιγότερο ύποπτο, με μηδενικά features και όραμα να αγοράζουμε μονάχα από το μαγαζί τους. Πούλησε όσους στήριξαν το Linux, πούλησε όσους στήριξαν τη DRM-free έκδοση, "για το καλό της εταιρίας του", διαβάζω. Είπε κανείς πως μας πούλησε για να σχωρεθούν τα πεθαμένα του; Το πρόβλημα είναι ότι μας πούλησε. Ανερυθρίαστα. Το έκανε στα μουλωχτά, ενώ αυτός προσέγγισε την Epic (μόνοι τους αποκαλύφτηκαν οι γελοίοι, γιατί κατέβηκαν τελείως απροετοίμαστοι στο ΑΜΑ, τα έχω ξαναγράψει αναλυτικά, αλλά για να καταλάβει κάποιος πρέπει πρώτα να διαθέσει λίγο χρόνο να διαβάσει τι γράφουμε εδώ πέρα...) και μετά έλεγαν ψέματα πως τάχα μου δεν μπορούσαν να μας ενημερώσουν γιατί τους δέσμευε το NDA. Εντωμεταξύ, πάλι μόνος του (στο ίδιο ΑΜΑ) ομολογούσε πως είχε πόρους για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Άρα, δεν το έκανε καν για να σώσει το project, ώστε να αναφωνήσει "Αμάρτησα για το παιδί μου", το έκανε για να εξασφαλιστεί ο ίδιος. Στα παλιά του τα παπούτσια όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που τον στήριξαν όταν δεν έβρισκε πουθενά αλλού υποστήριξη. Και πήγε και το έδωσε αποκλειστικά στο EGS, ο αγνός κι αμόλυντος υπέρμαχος του crowdfunding (για χρόνια θα μνημονεύεται η ζημιά που έκαναν κάτι τύποι σαν το Γκόλοπ). Κι επειδή αναγκαζόμαστε να γράφουμε ακόμη και τα αυτονόητα, με την αποκλειστικότητα δεν θα είχα κανένα θέμα (όπως δεν έχω με όποιον πάει και θάβεται με τις αποκλειστικότητες και οραματίζεται όλο και πιο κλειστά πλαίσια, πρόβλημά του, κι αυτός μπροστά του θα τα βρει) αν το έκανε εξαρχής με τα λεφτά του ή τα λεφτά των προαγωγών παραγωγών του. Μασούρι να τα κάνει, να τα χώσει εκεί που δεν φέγγει ο ήλιος, όπως λένε και οι Αγγλοσάξωνες, αδιάφορο μου είναι. Αυτό που έκανε, όμως, ήταν άλλο. Ήταν αγνή, παρθένα απάτη. Συνειδητή, προσχεδιασμένη απάτη. Και πιο εξοργιστικό από την απάτη είναι να παρουσιάζεται ο απατεώνας από ορισμένους σαν αδικημένος. Οπότε, όσο και να μου αρέσει ένα παιχνίδι, όσο κι αν με εκνευρίζει πως δεν μπορώ να πάρω καν πίσω τα χρήματα που έδωσα χωρίς να χαρίσω ένα μέρος στον αχαρακτήριστο, γιατί με αναγκάζει να τα ζητήσω από κάτι απίθανους που την προμήθεια τη χρεώνουν σε εμένα (κατά τα άλλα "full refund no questions asked" και λοιπές μαρκετίστικες γελοιότητες, που δυστυχώς αναπαράγονται άκριτα ακόμη και από κατά τεκμήριο σοβαρούς ανθρώπους), εγώ αυτές τις πρακτικές δεν τις επικροτώ. Θα αισθανόμουν αφόρητα γελοίος αν δεχόμουν να ξεπουληθώ για ένα, δύο ή δέκα παιχνίδια. Έχουν περάσει πια τα χρόνια, για να συγκινούμαι από χάντρες. Έδωσα τα λεφτά μου, όσα είχα, και διέθεσα το χρόνο μου, όσο μπορούσα, για να βοηθήσω να υπάρξει ένα παιχνίδι. Το στήριξα έμπρακτα, το διαφήμισα, προσέφερα ιδέες, συμμετείχα στις συζητήσεις, έδειξα κατανόηση στις καθυστερήσεις. Και όταν αυτό το παιχνίδι φτιάχτηκε, με τα λεφτά και με τη στήριξή μου, εμένα και χιλιάδων άλλων ανθρώπων, κι είναι σχεδόν έτοιμο, πήγε ο αχαρακτήριστος και το κλείδωσε στο snoopware της Epic, που, εντάξει, αντλεί πληροφορίες που δεν τις έδωσε κανείς δικαίωμα να αντλήσει, αλλά δεν θα τις χρησιμοποιήσει, πιστέψτε την. Και πριν μπει το 2020 μπορεί και να έχει φτιάξει φόρουμ. Ίσως. Ποτέ δεν ξέρεις. Αυτό είναι το πρόβλημα, αυτή την αλητεία αρνούμαι να επικροτήσω. Κι ας μου αρέσει το παιχνίδι. Ή, πιο σωστά, ακριβώς επειδή μου αρέσει το παιχνίδι. Γιατί, ουσιαστικά, δεν στηρίζεις το χώρο που αγαπάς, επικροτώντας αυτές τις πρακτικές. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να τους δείχνεις πως μπορούν να κάνουν όλο και μεγαλύτερες χοντράδες. Κι όλα αυτά, όσο τα καταπίνουμε με αντάλλαγμα μερικά "δωρεάν" παιχνίδια, θα τα βρίσκουμε ολοένα και χειρότερα μπροστά μας. Αυτά. Κι αν τα έχω ξαναγράψει, να με συγχωρείτε. Καλή συνέχεια. Η λεπτομέρεια είναι ότι είναι για 1 χρόνο exclusive όχι για πάντα και δεν είναι αναίρεση του οτιδήποτε το να βγεί σε έναν client ακόμα και για να πάρει περισσότερα χρήματα, αν γινόταν hardware exclusive ίσως και να ίσχυε αλλά εντάξει ο καθένας έχει την άποψη του. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από stafftw
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Και το είχα πει.. Rumour: Red Dead Redemption 2 PC may be revealed on April 22nd as an Epic Games Store exclusive 1
ADHD Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Και το είχα πει.. Rumour: Red Dead Redemption 2 PC may be revealed on April 22nd as an Epic Games Store exclusive Δεν λεω οτι δεν θα γινει αλλα.. Source: 4.chan - (Take with Mountains of Salt) https://www.overclock3d.net/news/software/rumour_-_red_dead_redemption_2_to_be_revealed_as_an_epic_games_store_exclusive_on_pc/1?fbclid=IwAR18-JAV6ATV80YDyc5_TMbj0jjGfms9E2ulrL4CmLIuLZc5UkKBYlWUon0 https://boards.4channel.org/v/thread/457226730/bl3lkr Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από ADHD
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Και να μην γίνει τώρα, θα γίνει στο μέλλον. Αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία τους να βάλουν όλοι EGS στο PC. 1
Aruil Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 Δημοσ. 5 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 55 minutes ago, stafftw said: Η λεπτομέρεια είναι ότι είναι για 1 χρόνο exclusive όχι για πάντα και δεν είναι αναίρεση του οτιδήποτε το να βγεί σε έναν client ακόμα και για να πάρει περισσότερα χρήματα, αν γινόταν hardware exclusive ίσως και να ίσχυε αλλά εντάξει ο καθένας έχει την άποψη του. Σε όλα τα άλλα το δέχομαι να έχεις διαφορετική άποψη, αλλά εδώ έχεις 101% άδικο. Δεν γίνεται να σου λέει άλλαξα τους όρους με του οποίους σε έπεισα να χρηματοδοτήσεις το παιχνίδι (και ναι ο Snoob και 10000 άλλοι το χρηματοδότησαν, όχι οι πελάτες της Epic) και να λες εντάξει μόνο ένας χρόνος είναι. Ο μόνος λόγος που τον παίρνει είναι επειδή ακόμα τα funding μέσω τέτοιων σελίδων είναι σε μία γκρι νομική ζώνη. Σε οποιοδήποτε άλλο θέμα τώρα θα ήταν στα δικαστήρια. O λόγος που λέει digital download είναι επειδή σου έδινε την επιλογή ανάμεσα σε GOG/Steam. Και @Snoob , θα σε διορθώσω σε κάτι. Πράγματι άλλαξαν το Faq. Αρχικά έλεγε ότι θα πάρεις steam/gog key ON LAUNCH κάτι το οποίο δεν λέει πια για να καλυφτούνε (και καλά). https://web.archive.org/web/20190307131332/https://phoenixpoint.info/faq/ Επεξ/σία 5 Απριλίου 2019 από Aruil
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα