Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, Tobajara είπε Δεν ήταν όμως μόνο το Half - Life 2, ήταν το CounterStrike και το multiplayer του πιο πριν, ήταν η άνοδος των ταχυτήτων του Internet, ήταν η Source πιο μετά και, το σημαντικότερο, οι χαμηλές τιμές που τράβηξαν τον κόσμο στο Steam. Από το 2004 που αναφέρεις (και το Steam υπηρχε από πιο πριν) και λίγο πιο μετά ξεκίνησε η μεγάλη επέκταση του ψηφιακού καταστήματος, με άξονα τις μεγάλες εκπτώσεις σε ΑΑΑ τίτλους - όλοι θυμόμαστε τι γινόταν παλιότερα. Ο κόσμος ήρθε όχι για το Half-Life αλλά γιατί ήταν φτηνό. Η απλή αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που πρόσφερε το τρίπτυχο μεγάλες εκπτώσεις - τεχνική υποστήριξη - multiplayer support για τον οποιονδήποτε, κέρδισε και το παιχνίδι. Ο Gabe ήταν μπροστά από την εποχή του και ας μην ξεχνάμε πως ο κόσμος δεν είχε μέτρο σύγκρισης, πράγματα που σήμερα είναι αυτονόητα τότε ήταν μεγάλη υπόθεση. Απεναντίας, η Epic, έχοντας γνώση του τι πρέπει να προσφέρει στο χρήστη, δε δικαιολογείται να έχει τόσο φτωχές παροχές. Και το Steam, κατανοώντας καλά τη θέση του, ποιό ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε? Ανανέωσε το Library. Παροχές στο χρήστη λοιπόν και ποιότητα εξυπηρέτησης. Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Απ' ότι διαβάζω και παρακάτω, η πλατφόρμα πρώτα καθιερώθηκε (σε κάποιο βαθμό προφανώς αρχικά, καθώς έτσι γίνεται και σιγά σιγά δημιουργείται η χιονοστιβάδα) και αρκετά αργότερα ήρθαν οι developers και έδωσαν τα παιχνίδια τους, και ξεκίνησαν και οι εκπτώσεις. Πήρε, όμως, χρόνια για να γίνει η καθιέρωση, μέσω Half Life και Counterstrike το 2004, μετά το 2005 ήρθαν τα third-party games και αρκετά αργότερα, από το 2007 άρχισαν να μπαίνουν οι ΑΑΑ τίτλοι και οι χαμηλές τιμές. https://en.wikipedia.org/wiki/Steam_(software)#History Αναφορά σε κείμενο Valve's Half-Life 2 was the first game to require installation of the Steam client to play, even for retail copies. This decision was met with concerns about software ownership, software requirements, and issues with overloaded servers demonstrated previously by the Counter-Strike rollout.[21] During this time users faced multiple issues attempting to play the game.[8][22][23] Beginning with Rag Doll Kung Fu in October 2005, third-party games became available for purchase and download on Steam,[24] and Valve announced that Steam had become profitable because of some highly successful Valve games. Although digital distribution could not yet match retail volume, profit margins for Valve and developers were far larger on Steam.[25] Large developer-publishers, including id Software,[26] Eidos Interactive,[27] and Capcom,[28] began distributing their games on Steam in 2007. By May of that year, 13 million accounts had been created on the service, and 150 games were for sale on the platform. Το Epic Games Store σίγουρα θα χρειαστεί να κάνει ακόμη πιο επιθετική πολιτική από αυτήν, αν σκοπεύει να εδραιωθεί.
icenex Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Ελα ρε παιδια τι συζηταμε τωρα γιατι θα πρεπει να με νοιαζουν τετοιου ειδους developers ή stores? Να ειναι καμια cd project να το δεχτω μεχρι και στο epic store θα πηγαινα γιατι εχουν αποδειξει οτι δεν τους νοιαζει μονο ο κωλαρακος τους. Η epic επρεπε να ερθει με ενα client με τουλαχιστον τα μισα feature του steam στο launch.Cloud saves, refund, shopping cart, offline gaming, εστω ενα υποτιπωδες φορουμ, με λιγα λογια μερικα απο τα σημαντικοτερα feature του steam.Και μεσα σε ολο αυτο εκτος απο τα δωρεαν μικρα παιχνιδια που δινει σε ΑΑΑ τιτλους να εμπαινε μεσα αν χρειαζοταν για να κερδισει και τον καταναλωτη δινοντας τα παιχνιδια και σε τιμη χωμα και στην αρχη απλα να εβγαζε ψιχουλα μεχρι να χτισει πελατεια.Φανταστειτε να το εκανε αυτο που λεω και να μην ειχε πληρωσει αποκλειστικοτητα και αυτα τα χρηματα να τα διεθετε για καλυτερη τιμη για τον καταναλωτη για παραδειγμα να επαιζε στο release του metro exodus 39.99 και στο steam να επαιζε 59.99 τι πιστευετε να γινοταν και τι θα λεγαμε τωρα? 3
Sir_Teraflop Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 18 λεπτά πριν, icenex είπε αυτα τα χρηματα να τα διεθετε για καλυτερη τιμη για τον καταναλωτη για παραδειγμα να επαιζε στο release του metro exodus 39.99 και στο steam να επαιζε 59.99 τι πιστευετε να γινοταν και τι θα λεγαμε τωρα? 49.99 αντί για το price match που αναγκάζει το Steam στο οποίο ήταν 59.99. ΚΑΙ στον καταναλωτή ΚΑΙ στον dev. https://www.polygon.com/2019/1/29/18200893/epic-games-store-steam-metro-exclusives Για πες? 1
Aruil Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 10 minutes ago, Sir_Teraflop said: 49.99 αντί για το price match που αναγκάζει το Steam στο οποίο ήταν 59.99. ΚΑΙ στον καταναλωτή ΚΑΙ στον dev. https://www.polygon.com/2019/1/29/18200893/epic-games-store-steam-metro-exclusives Για πες? Τι price match αναγκάζει το steam?
Sir_Teraflop Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) @Aruil διάβασε το tweet επάνω στα comments του. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2019 από Sir_Teraflop
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 55 λεπτά πριν, Manuel είπε Πήρε, όμως, χρόνια για να γίνει η καθιέρωση, μέσω Half Life και Counterstrike το 2004, μετά το 2005 ήρθαν τα third-party games και αρκετά αργότερα, από το 2007 άρχισαν να μπαίνουν οι ΑΑΑ τίτλοι και οι χαμηλές τιμές. Έχεις δίκιο, αλλά δεν απέχει και πολύ από το "2004 και μετά" που είπα, αν τα third-party παιχνίδια μπήκαν το 2005. Το θυμόμουν σαν ημερομηνία αλλά δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά για το πότε ξεκίνησαν οι εκπτώσεις. Ας πούμε ότι ξεκίνησαν το 2007, που δεν αλλάζει πολύ το επιχείρημα. Το μεγάλο μπαμ έγινε μεταξύ 2007 και 2010, πιο πριν τα νούμερα είναι σταθερά. Με λίγο ψάξιμο βρήκα τα ακόλουθα, που δεν ξέρω πόσο αξιόπιστα είναι. https://www.statista.com/statistics/549647/valve-corporation-revenue/ https://www.statista.com/statistics/823944/steam-new-users/ Αριθμός παιχνιδιών Απλά χάριν κουβέντας, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα
Aruil Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 1 minute ago, Sir_Teraflop said: @Aruil διάβασε το tweet επάνω στα comments του. Ναι διάβασα έναν τύπο να λέει ότι το steam αναγκάζει price match, αλλά ούτε πηγή δίνει ούτε εξηγεί τι εννοεί με "mandates price equality". Ισότητα με ποιον? Και πως ακριβώς την κάνει "mandate"? Από το documentation της Valve: Partners on Steam are responsible for setting and managing pricing for their products. The Steamworks Developer site provides tools to configure pricing and discounts in all the currencies supported by Steam. Initial pricing as well as proposed pricing adjustments will be reviewed by Valve and are usually processed within one or two business days. We recommend pricing strategies based on our experience and we may suggest prices based on currency conversions and other factors. During processing we will attempt to check your prices for input errors, but we can't guarantee we will catch every one so please check your prices carefully before submitting. 1
icenex Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε 49.99 αντί για το price match που αναγκάζει το Steam στο οποίο ήταν 59.99. ΚΑΙ στον καταναλωτή ΚΑΙ στον dev. https://www.polygon.com/2019/1/29/18200893/epic-games-store-steam-metro-exclusives Για πες? Καλα αυτο επαιξε μονο αμερικη και ητανε 49.99 δολαρια εναντι 59.99 σε εμας εδω στην ευρωπη το ιδιο καπελο τιμη επαιξε 59.99 ευρωπουλα παρακαλω.Πως φαινεται οτι δεν τα διαβασες καλα αυτα που γκουγκλαρες.Εγω που ομως μπηκα στο shop τους ετσι απο περιεργεια αν οντως εχουν 10 ευρω κατω τιμη ειδα ακριβως ιδια τιμη με steam και ουτε καν ενα feature απο το store τους. Οσο για το price match απο οτι ειχα διαβασει αυτο που κανει το steam κατι μεσω ισοτιμιας και αναλογως τα οικονομικα της χωρας βαζει και προτινει δικη του τιμη για την καθε χωρα ξεχωριστα και αυτο εχει ως αποτελεσμα να πουλιουνται καποια κομματια σε μικροτερες οικονομικες χωρες σε πολυ χαμηλες τιμες αρα και μικροτερο κερδος για τους publishers/developers αλλα απο την αλλη φαντασου να ζεις σε χωρα με μισθο 350 ευρω και το παιχνιδι να στοιχιζει 60?? Δεν ειναι pro consumer να το παιρνει ο κοσμακης εκει με 30 ευρω? Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2019 από icenex 1
Moderators Malthador Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 12 hours ago, Sir_Teraflop said: Δεν υπάρχει καμία προσωπική επίθεση - εγώ δέχθηκα αντιθέτως ότι είμαι μικρός κτλ... (Όχι από εσένα). Επειδή μάλλον αναφέρεσαι σε εμένα, κατ' αρχάς το να λέμε σε κάποιον ότι είναι μικρός σε ηλικία δεν είναι επίθεση. Κατά δεύτερον το σχόλιό μου ήταν εν τη ρύμη του λόγου και όχι κυριολεκτικό, νόμιζα ότι είναι προφανές από τα συμφραζόμενα. Επί της ουσίας όμως, σε ξανακάνω quote, μόνο και μόνο για να σου αποδείξω ότι δεν τα θυμάσαι καλά (ούτε αυτό είναι επίθεση, απλά το γεγονός δείχνω): On 28/03/2019 at 18:12, Sir_Teraflop said: Που στην Ελλάδα και σε εποχές DOS? Μια χαρά αγοράζαμε όλοι Diablo συλλεκτικές και WoW και πιο πριν Dark Age of Camelot (το αναφέρω λόγω ημερομηνία κυκλοφορίας του) - χρειαζόμασταν όντως το Steam να σώσει το PC Gaming? Το OG Diablo κυκλοφόρησε το 1996 και δεν είχε συλλεκτική. Το Diablo II κυκλοφόρησε το 2000 και είχε συλλεκτική, η οποία αμφιβάλλω αν κυκλοφόρησε επίσημα στην Ελλάδα. Επομένως δεν μπορείς να λες «αγοράζαμε όλοι Diablo συλλεκτικές» σαν να ήταν το νορμάλ της εποχής. Και ειδικά επί δραχμών που ελάχιστοι θα έμπαιναν στη διαδικασία να εισάγουν games από την Ευρώπη. PS: Επίθεση είναι να λες στον άλλον με υποννοούμενο: «τώρα κατάλαβα με ποιόν μιλάω». 1
Bigi444444 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 8 ώρες πριν, Malthador είπε Το OG Diablo κυκλοφόρησε το 1996 και δεν είχε συλλεκτική. Το Diablo II κυκλοφόρησε το 2000 και είχε συλλεκτική, η οποία αμφιβάλλω αν κυκλοφόρησε επίσημα στην Ελλάδα. Επομένως δεν μπορείς να λες «αγοράζαμε όλοι Diablo συλλεκτικές» σαν να ήταν το νορμάλ της εποχής. Και ειδικά επί δραχμών που ελάχιστοι θα έμπαιναν στη διαδικασία να εισάγουν games από την Ευρώπη. PS: Επίθεση είναι να λες στον άλλον με υποννοούμενο: «τώρα κατάλαβα με ποιόν μιλάω». Μπορεί να μπερδεύεται με τις τότε standard εκδόσεις που ήταν σαν τις σημερινές συλλεκτικές.
Aruil Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 9 minutes ago, Bigi444444 said: Μπορεί να μπερδεύεται με τις τότε standard εκδόσεις που ήταν σαν τις σημερινές συλλεκτικές. Πόσο στενάχωρο που δεν είναι υπερβολή αυτό
firepc Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Ωραια ειναι ολα αυτα τα νοσταλγικα αλλα ξεχνατε ποσο κοστιζαν αυτα τα παιχνιδια τοτε. 30Κ δραχμες ειχε ενα παιχνιδι το 1996. Δλδ 90€ 90€ το 1996 ειναι σημερα 163.17€ Οσο δλδ εχει πανω κατω μια συλλεκτικη σημερα. πχ. η Spartan Edition του AC Odyssey https://ergatika.gr/programmata/inflation/
Aruil Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 minutes ago, firepc said: Ωραια ειναι ολα αυτα τα νοσταλγικα αλλα ξεχνατε ποσο κοστιζαν αυτα τα παιχνιδια τοτε. 30Κ δραχμες ειχε ενα παιχνιδι το 1996. Δλδ 90€ 90€ το 1996 ειναι σημερα 163.17€ Οσο δλδ εχει πανω κατω μια συλλεκτικη σημερα. πχ. η Spartan Edition του AC Odyssey https://ergatika.gr/programmata/inflation/ Τα παιχνίδια για κονσόλες είχαν τόσο. Απ'όσο θυμάμαι τα παιχνίδια για pc ήταν γύρω 12-15 χιλιάδες. Και ακόμα και 30 χιλιάδες να πούμε, η αγοραστική δύναμη ήταν τελείως διαφορετική τότε. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2019 από Aruil 2 1
Moderators Malthador Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 44 minutes ago, Aruil said: Και ακόμα και 30 χιλιάδες να πούμε, η αγοραστική δύναμη ήταν τελείως διαφορετική τότε. Τι εννοείς; Ότι τότε ήταν καλύτερα τα πράγματα στο αγαπημένο μας χόμπι;
firepc Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 46 λεπτά πριν, Aruil είπε Και ακόμα και 30 χιλιάδες να πούμε, η αγοραστική δύναμη ήταν τελείως διαφορετική τότε. ουτε εγω καταλαβαινω τι εννοεις με αυτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα