Moderators Malthador Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 25 minutes ago, Anuminas said: Ποιος θα το φανταζόταν, ειχαμε console wars, pc vs consoles τώρα ήρθε και το store wars Αυτό είναι λάιτ εντελώς. Φαντάσου να βγει καμιά R* και να πει ότι το RDR2 θα παίζει αποκλειστικά σε Nvidia κάρτες. Εκεί θα έχει πλάκα. 1
Fulgore Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε RDR 2 PC EGS exclusive..Get ready.. Αυτο το πραγμα εχουμε ξαναπει δεν παιζει,για τον πολυ απλο λογο οτι στο Pc υπαρχει το Rockstar Social Club κοινως το αντιστοιχο client της εν λογω εταιρειας. Ειναι σαν να μου πεις να βγει το Division 3 ή το Battlefield 7 ή το νεο Diablo EGS exclusive,προφανως δεν παιζει κατι τετοιο.
aekoupoli Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Παντως το diablo 1 κυκλοφορησε αρχες του μηνα αποκλειστικα στο gog,δεν υπαρχει καν στον client της blizzard https://www.polygon.com/2019/3/7/18254613/diablo-1-download-pc-blizzard-gog
mike299 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Να πεταχτώ και εγώ να πω το δικό μου. Όταν έμαθα το steam, σταμάτησα να ασχολούμαι με την πειρατεία. Έχω δώσει εκατοντάδες ευρώ σε μικρά και μεγάλα στούντιο που δεν θα τα έβλεπαν ποτέ αλλιώς. Σαν εμένα πιστεύω είναι πολλοί ΣΉΜΕΡΑ ο καταναλωτής δεν έχει ΚΑΝΈΝΑ όφελος από το epic store. Μακροπρόθεσμα ΊΣΩΣ να υπάρχει αλλά ΣΉΜΕΡΑ μόνο κακό κάνει στο pc gaming. Αν ήταν πραγματικά μάγκες στην epic, θα μπορούσαν να απορροφήσουν οι ίδιοι το μειωμένο ποσοστό προμήθειας υποχρεώνοντας τον developer να πουλάει φτηνότερα το παιχνίδι του στο store τους από ότι στο steam, χωρίς exclusivity. Πάλι θα μάζευαν πολύ κόσμο που θα προτιμούσε να το πάρει φτηνότερα και ας μην είχε τα features του steam. Κανείς δεν θα έλεγε τίποτα τότε. Just my 2cc 3
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Εμένα πάντως αυτές οι συζητήσεις, μου θυμίζουν ακριβώς τις ίδιες συζητήσεις που κάναμε κάπου το 2004 για το Steam, που καθιερώθηκε τότε κάνοντας υποχρεωτική την εγκατάστασή του για το Half Life 2, ένα παιχνίδι που είχε κάνει δικαιολογημένα αδιανόητο θόρυβο (ενδεικτικά το PC Master θυμάμαι του είχε βάλει βαθμολογία... 101%, έτσι συμβολικά). Πχ ψάχνοντας πρόχειρα: https://games.slashdot.org/story/04/10/23/0812224/half-life-2-retail-to-require-steam-activation Αναφορά σε κείμενο so how am I supposed to play it when it's imposiible for me to use STEAM?!?! I must use a proxy server to connect to the internet, which is also used by many other people, so port-forwarding is not an option. Therefore no steam for my PC. And thus I can't even play the legitimate version of it, oh well I guess I'm just going to need to find a cracked, boot-legged version of it anyway Αναφορά σε κείμενο that they have given me an excuse to not purchase the game. I use my machine for programming, with a bit of light gaming on the side. I'm not interested in Steam (I get my rear end handed to me in multiplay) and if I have to sell my machine's soul to their marketing drones, well they can take their delayed, litigated and now "strings attached" game and shove it. Αναφορά σε κείμενο Sounds like a move to try and get people to see Steam, and consider not buying the next Valve product in the stores. Αναφορά σε κείμενο Sorry Valve, but I have no intention of letting Steam ever tough my PC. I will buy your game (if it turns out to be worth it), and I will acquire a crack to enable it. Don't fuck over your customers. Things will get much worse. Αναφορά σε κείμενο If I'm going to be treated like a copyright infringer, I'll just wait for the crack. κτλ κτλ
ADHD Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, Fulgore είπε Αυτο το πραγμα εχουμε ξαναπει δεν παιζει,για τον πολυ απλο λογο οτι στο Pc υπαρχει το Rockstar Social Club κοινως το αντιστοιχο client της εν λογω εταιρειας. Ειναι σαν να μου πεις να βγει το Division 3 ή το Battlefield 7 ή το νεο Diablo EGS exclusive,προφανως δεν παιζει κατι τετοιο. Το social club δεν ειναι store/client afaik.. Θα βαλω epic store αν βγαλουν Bloodborne στο pc.
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 33 λεπτά πριν, Manuel είπε Εμένα πάντως αυτές οι συζητήσεις, μου θυμίζουν ακριβώς τις ίδιες συζητήσεις που κάναμε κάπου το 2004 για το Steam, που καθιερώθηκε τότε κάνοντας υποχρεωτική την εγκατάστασή του για το Half Life 2, ένα παιχνίδι που είχε κάνει δικαιολογημένα αδιανόητο θόρυβο (ενδεικτικά το PC Master θυμάμαι του είχε βάλει βαθμολογία... 101%, έτσι συμβολικά). Δεν ήταν όμως μόνο το Half - Life 2, ήταν το CounterStrike και το multiplayer του πιο πριν, ήταν η άνοδος των ταχυτήτων του Internet, ήταν η Source πιο μετά και, το σημαντικότερο, οι χαμηλές τιμές που τράβηξαν τον κόσμο στο Steam. Από το 2004 που αναφέρεις (και το Steam υπηρχε από πιο πριν) και λίγο πιο μετά ξεκίνησε η μεγάλη επέκταση του ψηφιακού καταστήματος, με άξονα τις μεγάλες εκπτώσεις σε ΑΑΑ τίτλους - όλοι θυμόμαστε τι γινόταν παλιότερα. Ο κόσμος ήρθε όχι για το Half-Life αλλά γιατί ήταν φτηνό. Η απλή αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που πρόσφερε το τρίπτυχο μεγάλες εκπτώσεις - τεχνική υποστήριξη - multiplayer support για τον οποιονδήποτε, κέρδισε και το παιχνίδι. Ο Gabe ήταν μπροστά από την εποχή του και ας μην ξεχνάμε πως ο κόσμος δεν είχε μέτρο σύγκρισης, πράγματα που σήμερα είναι αυτονόητα τότε ήταν μεγάλη υπόθεση. Απεναντίας, η Epic, έχοντας γνώση του τι πρέπει να προσφέρει στο χρήστη, δε δικαιολογείται να έχει τόσο φτωχές παροχές. Και το Steam, κατανοώντας καλά τη θέση του, ποιό ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε? Ανανέωσε το Library. Παροχές στο χρήστη λοιπόν και ποιότητα εξυπηρέτησης. 1
Fulgore Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 53 λεπτά πριν, ADHD είπε Το social club δεν ειναι store/client afaik.. Θα βαλω epic store αν βγαλουν Bloodborne στο pc. Η πλατφορμα της Rockstar τελος παντων στο pc ,οτι θεωρειται
stafftw Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, Tobajara είπε Δεν ήταν όμως μόνο το Half - Life 2, ήταν το CounterStrike και το multiplayer του πιο πριν, ήταν η άνοδος των ταχυτήτων του Internet, ήταν η Source πιο μετά και, το σημαντικότερο, οι χαμηλές τιμές που τράβηξαν τον κόσμο στο Steam. Από το 2004 που αναφέρεις (και το Steam υπηρχε από πιο πριν) και λίγο πιο μετά ξεκίνησε η μεγάλη επέκταση του ψηφιακού καταστήματος, με άξονα τις μεγάλες εκπτώσεις σε ΑΑΑ τίτλους - όλοι θυμόμαστε τι γινόταν παλιότερα. Ο κόσμος ήρθε όχι για το Half-Life αλλά γιατί ήταν φτηνό. Η απλή αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που πρόσφερε το τρίπτυχο μεγάλες εκπτώσεις - τεχνική υποστήριξη - multiplayer support για τον οποιονδήποτε, κέρδισε και το παιχνίδι. Ο Gabe ήταν μπροστά από την εποχή του και ας μην ξεχνάμε πως ο κόσμος δεν είχε μέτρο σύγκρισης, πράγματα που σήμερα είναι αυτονόητα τότε ήταν μεγάλη υπόθεση. Απεναντίας, η Epic, έχοντας γνώση του τι πρέπει να προσφέρει στο χρήστη, δε δικαιολογείται να έχει τόσο φτωχές παροχές. Και το Steam, κατανοώντας καλά τη θέση του, ποιό ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε? Ανανέωσε το Library. Παροχές στο χρήστη λοιπόν και ποιότητα εξυπηρέτησης. Αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω και εγώ, έχεις τονίσει ότι οι χαμηλές τιμές τράβηξαν τον κόσμο.Και μετα λες δεν έχει παροχές και σου δίνει δωρεάν ένα game κάθε 2 εβδομάδες.Και στα games ίδιες τιμές (σε όσα είναι και στα 2) και εκπτώσεις.+ extra παροχές σε pubs/devs 12% αν δεν κάνω λάθος.Ουσιαστικότατες παροχές.Καλα μην αναλύσω τα πέρι παροχών στους devs σε developing αν η epic κάνει exclusive στο egs την unreal engine(όπως π.χ. η ea με τη frostbite) και δε μείνει τίποτα εκεί μέσα τότε να μιλήσουμε για αιχρότητες. Εντωμεταξύ για το πρώτο σκέλος να σχολιάσω ότι είναι άλλες εποχές τότε είχα πάει θυμάμαι το 2000 κατα λάθος σε ένα παιχνιδάδικο (ποιός τα θυμάται άραγε) στην Πάτρα που ήμουν διακοπές και είχα βρέι προσφορές στο CM 99/2000 και SIMS 5000 δραχμές(δεν ξέρω αν έκλεινε ή οτιδήποτε δεν αναρρωτηθηκα) και τα πήρα και τα 2 ενώ τότε στις μεγάλες αλυσίδες τα πωλούσαν με τις πενταπλάσιες τιμές, εννοείται πως χωρίς σκρουτζ και amazon αναγκαστικά ψώνιζες τα physical πιο ακριβά γιατί εγώ εμπιστευόμουν πχ έναν στην Καλλιθέα που και τα έπαιζε και τα έφερνε τα καλά τα games και δεν ψαχνόμουν για τιμές.Τώρα μπαίνεις βλέπεις ακόμα και το gameplay όλο στο youtube(ακόμα και σε ακυκλοφόρητα επισήμως games) και έχεις 40 διαφορετικά καταστήματα και στο ιντερνετ και στο σκρουτζ να επιλέξεις.Φαντάζομαι το ίδιο ίσχυε πάνω κάτω και σε όλες τις χώρες επομένως σχετικό είναι αυτό με τις τιμες ίσα ίσα διαμόρφωσε συγκεκριμένες τιμολογήσεις. 1
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στη δεύτερη παράγραφό μου μιλάω σαφώς για παροχές προς το χρήστη. Interface, support, προσβασιμότητα, σταθερότητα υπηρεσίας, forums, ευκολίες πληρωμής, σταθερό multiplayer, friends list, chat, modding, social features, marketplace, achievements κλπ. Όλα αυτά που δεν είναι τιμές αλλά πλέον κρατάνε τον κόσμο στο Steam και πλέον τα θεωρεί αυτονόητα (και που όχι δεν ήταν εκεί από την αρχή αλλά μπήκαν, καλώς ή κακώς). Δε με ενδιαφέρει σαν καταναλωτή πόσο ποσοστό κατακρατάται από το developer, απλά θα αναγνωρίσω ότι διευκολύνει τα μικρότερα studios και θα το θεωρήσω θετική κίνηση αλλά αν η Epic μου περάσει το επιπλέον κόστος θα φάει μαύρο για προφανείς λόγους. Στο GOG πληρώνω ένα μικρό επιπλέον κόστος για να έχω DRM free. Η Epic δε μου δίνει παρόμοιο ή ισοδύναμο κίνητρο. Τη δεύτερη παράγραφό σου δεν την καταλαβαίνω. Ακριβώς επειδή είναι άλλες εποχές δε μπορεί να σταθεί ένα online shop με έναν ξερό κατάλογο αλλά πρέπει να βρει τρόπους να κρατήσει τον κόσμο στο μαγαζί. Επίσης όχι, δεν ίσχυε το ίδιο σε όλες τις χώρες με μεγάλες αλυσίδες πώλησης, εξειδικευμένα καταστήματα και πολύ ταχύτερο Internet. Το παρελθόν της Ελλάδας δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2019 από Tobajara 2
xavier Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 ρε παιδες κανει το tomb raider 3-4εκ πωλησεις και βγαινει η square και λεει οτι μπηκε μεσα με το παιχνιδι...αυτο γινεται γιατι ενα ΑΑΑ πρεπει να εχει τις πωλησεις του gta για να βγαλει κερδος απο τη στιγμη που τεραστιο μερος των εσοδων πανε στους μεσαζοντες που δεν παρεχουν τιποτα απαραιτητο στον παιχτη...Για αυτο ειναι ολο και πιο δυσκολο να βλεπουμε ΑΑΑ παιχνιδια και οι περισσοτεροι καταφευγουν στα microtransactions, τα loot boxes κτλ.... Αν δεν θελουμε το pc gaming να γινει mobile gaming, θα πρεπει εταιρειες οπως η επικ να αλλαξουν την αγορα... 9 ώρες πριν, Aruil είπε Ναι θα ήταν ιδανικό αν το έξτρα ποσοστό πήγαινε στους developers (και θα πηγαίνει αν μιλάμε για indie) αλλά στις μεγάλες παραγωγές το έξτρα ποσοστό πάει στον publisher που είναι και αυτός μεσάζοντας. Retail παίρνουν ~50% καθώς πρέπει να πληρώσουν royalty στον platform holder και το ποσοστό του μαγαζιού που είναι περίπου 25-30%. Από τα digital stores παίρνουν 70% όπως και στο steam. Η sony είχε και χρέωση για gigabytes downloaded αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ακόμα. Και πάλι, αυτό το ποσοστό δεν το παίρνει ο developer. Στην καλύτερη περίπτωση να βγάλει 1-2 δολλάρια για κάθε πώληση ΑΝ έχει πολύ καλό συμβόλαιο. Τις περισσότερες φορές είναι ένα σταθερό bonus. υπαρχει καποιο λινκ να το γραφει αυτο? το ψαξα λιγο αλλα δεν μπορεσα να βρω κατι... 1
Sir_Teraflop Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Έτσι ήταν τότε, αλλά σήμερα : 9 λεπτά πριν, Tobajara είπε Δεν ήταν όμως μόνο το Half - Life 2, ήταν το CounterStrike και το multiplayer του πιο πριν, ήταν η άνοδος των ταχυτήτων του Internet, ήταν η Source πιο μετά και, το σημαντικότερο, οι χαμηλές τιμές που τράβηξαν τον κόσμο στο Steam. Από το 2004 που αναφέρεις (και το Steam υπηρχε από πιο πριν) και λίγο πιο μετά ξεκίνησε η μεγάλη επέκταση του ψηφιακού καταστήματος, με άξονα τις μεγάλες εκπτώσεις σε ΑΑΑ τίτλους - όλοι θυμόμαστε τι γινόταν παλιότερα. Ο κόσμος ήρθε όχι για το Half-Life αλλά γιατί ήταν φτηνό. - 15 χρόνια μετά ούτε την Source 2 έχει φέρει σε επίπεδο ανάλογο π.χ... της Unreal, Ούτε Half Life 3 και ότι Games έχει κυκλοφορήσει στηρίζονται σε Lootbox κλπ., έχει εθίσει τεράστιο ποσοστό της κοινότητας στο trading και γενικώς ότι έχει προσφέρει, έχει σχέση με monetization και τίποτα άλλο. 9 λεπτά πριν, Tobajara είπε Η απλή αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που πρόσφερε το τρίπτυχο μεγάλες εκπτώσεις - τεχνική υποστήριξη - multiplayer support για τον οποιονδήποτε, κέρδισε και το παιχνίδι. Ο Gabe ήταν μπροστά από την εποχή του και ας μην ξεχνάμε πως ο κόσμος δεν είχε μέτρο σύγκρισης, πράγματα που σήμερα είναι αυτονόητα τότε ήταν μεγάλη υπόθεση. Απεναντίας, η Epic, έχοντας γνώση του τι πρέπει να προσφέρει στο χρήστη, δε δικαιολογείται να έχει τόσο φτωχές παροχές. Και το Steam, κατανοώντας καλά τη θέση του, ποιό ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε? Ανανέωσε το Library. Παροχές στο χρήστη λοιπόν και ποιότητα εξυπηρέτησης. Πάλι συμφωνώ αλλά τόσα χρόνια που ξεζουμίζει το PC Gaming με το μονοπώλιο του, συγνώμη την ποιότητα εξυπηρέτησης δεν κάνει κάτι παραπάνω από το να εξελίσσει το browser based "παλάτι" του και τσουπ μαγικά θυμήθηκαν εκεί στην Valve να ανανεώσουν το Library! Θα πρέπει να καταλάβετε ότι αυτήν την φορά δεν τα βάζει με τους χρήστες αλλά έχει απέναντι τους Developers και χρησιμοποιεί τους 1ους απέναντι στους δεύτερους. Κάπου διάβασα ότι αρκετοί developers δεν θέλουν ούτε να βλέπουν το Steam. Ψάχνοντας το γιατί έπεσα για παράδειγμα στο παρακάτω: Μπείτε και διαβάστε όλη την συζήτηση στο tweet - είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Για να κλείσω: - Πως επηρεάζει η μέθοδος που διάλεξε η Epic, το exclusivity δηλαδή, εμάς τους χρήστες ενώ υπάρχει σαφές roadmap? - Θα έπρεπε να είναι έτοιμα κάποια basic functions? Σίγουρα. - Υπήρχε άλλος τρόπος να αντιπαρατεθεί σε μια καθόλα ανοιχτή αγορά (να μην προσθέσω τα καπιταλιστικά κλπ.) στον γίγαντα σήμερα Steam? Μάλλον όχι... - Απαιτείται κάποιου είδους συνδρομή που δεν ξέρω στο Epic Store ή ένα shortcut? - To GoG που είναι DRM free γιατί είναι ουραγός? - O σωτήρας του PC Gaming Steam γιατί δεν ρίχνει και αυτός τα ποσοστά που παίρνει? - Έχουν ανέβει τα κόστη στους δημιουργούς σε δυσθεώρητα επίπεδα ναι ή όχι? Για να μην πολυλογώ, έχει πάρει χαμπάρι τι παίζεται ο Gaben και αν δεν δράσει και αυτός με την σειρά του, το βλέπω το Steam σε κάτι χρόνια να είναι νεκροταφείο από κακόγουστα indy, το οποίο θα ανοίγει κάποιος μόνο και μόνο για να παίξει την υπάρχουσα παλιά συλλογή του και τίποτα παραπάνω. Αν θα μπορεί δηλαδή λόγω DRM. Συγνώμη παιδιά αλλά αν είναι τα καλά indies να πηγαίνουν στο Nintendo Eshop π.χ. γιατί ακόμα δεν έχει γίνει τόσο χάλια όσο το Steam επειδή και πουλάνε καλύτερα ή μπορούν να συμμετάσχουν σε ένα Direct για προβολή ή να χρηματοδοτηθούν από ένα ID@Xbox ή και να επιβιώσουν απλά συμμετέχοντας σε ένα Game Pass ή Stadia ή Apple Arcade, χίλιες φορές ένα launcher ακόμα παρά ο κάθε μεγάλος Publisher το δικό του Store γιατί απλά το 30% είναι too much πλέον και όλα ανεβαίνουν αλλά αυτό δεν πέφτει. Αν δεν δουν διέξοδο οι ίδιοι που φτιάχνουν/χρηματοδοτούν τα παιχνίδια στο τέλος το Gaming PC μόνο για 3d mark και Word θα είναι. Tripple Α παιχνίδια - γιοκ.
Aruil Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 minutes ago, xavier said: υπαρχει καποιο λινκ να το γραφει αυτο? το ψαξα λιγο αλλα δεν μπορεσα να βρω κατι... Για πoιο κομμάτι αυτού που έγραψα θέλεις link? Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2019 από Aruil
rofl Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, mike299 είπε Να πεταχτώ και εγώ να πω το δικό μου. Όταν έμαθα το steam, σταμάτησα να ασχολούμαι με την πειρατεία. Έχω δώσει εκατοντάδες ευρώ σε μικρά και μεγάλα στούντιο που δεν θα τα έβλεπαν ποτέ αλλιώς. Σαν εμένα πιστεύω είναι πολλοί ΣΉΜΕΡΑ ο καταναλωτής δεν έχει ΚΑΝΈΝΑ όφελος από το epic store. Μακροπρόθεσμα ΊΣΩΣ να υπάρχει αλλά ΣΉΜΕΡΑ μόνο κακό κάνει στο pc gaming. Αν ήταν πραγματικά μάγκες στην epic, θα μπορούσαν να απορροφήσουν οι ίδιοι το μειωμένο ποσοστό προμήθειας υποχρεώνοντας τον developer να πουλάει φτηνότερα το παιχνίδι του στο store τους από ότι στο steam, χωρίς exclusivity. Πάλι θα μάζευαν πολύ κόσμο που θα προτιμούσε να το πάρει φτηνότερα και ας μην είχε τα features του steam. Κανείς δεν θα έλεγε τίποτα τότε. Just my 2cc σωστος. μονο και μονο για τραβηξει κανενα dev το κανει, γιατι δεν εχει κανενα συγκριτικο πλεονεκτημα. και δινει και κανα παιχνιδακι δωρεαν για να μαζεψει κοσμο να κινηθει χωρις να προσφερει τιποτα νεο η ουσιαστικο στο χρηστη. προσωπικα μονο το metro με ενδιεφερε και κατεβασα τη drm free εκδοση για να το παιξω φετος. του χρονου που θα βγει και στο steam θα το αγορασω. αρκετα εχω σκασει και στην deep silver τοσα χρονια για να ανεχομαι τετοια παιχνιδια στην πλατη μου. ποσο μαλλον οταν εχω περιθωρια αντιδρασης. μπορω να δανειστω client φιλου αλλα ουτε καν αξιζει τον κοπο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα