Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Έχω κάνει μία παραγγελία (με αντικαταβολή-καθώς μένω επαρχία) από ένα ελληνικό κατάστημα online(δεν λέω ποιο -για ευνόητους λόγους) απ τις 29/11 έναν ryzen 5 και 2 μνήμες ram.

και τους παίρνω τηλεφωνω 2 μέρες μετα να μάθω για την εξέλιξη της παραγγελίας και μου λένε η ram δεν είναι διαθέσιμη αλλα θα είναι διαθέσιμη στο κατάστημα μας σε 2 μέρες την Δευτέρα 3 /12.

Λέω οκ θα περιμένω .

Περνάνε 2 μέρες και ξαναπαίρνω τηλ (3/12) για να μάθω εξέλιξη (γιατί δεν μου ήρθε ουτε μετά απο 2 μέρες το email με τον αριθμό αποστολής tracking number) και μου απαντάνε είναι στο κατάστημα τα προιόντα και θα αποσταλούν την επόμενη μέρα.Λέω οκ ευχαριστώ.

Ε η επόμενη μερα έρχεται και ακόμα κανένα email με τον αριθμό αποστολής δεν μου ήρθε

5 Δεκεμβρίου :Εγώ-Καλήμερα δεν μου έχει έρθει ούτε σήμερα email με τον αριθμό αποστολής-Κατάστημα:Χμμ ναι τα προιόντα είναι ήδη στο κατάστημα διαθέσιμα θα δοθεί εντολή για άμεση αποστολή σε σας.

Σήμερα 6 Δεκεμβρίου.Γεια σας απο τι βλέπω ουτε σήμερα μου ήρθε email με τον αριθμό αποστολής.Μου απαντάει: Τα προιόντα θα αποσταλούν άυριο Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου και θα φτάσουν στο καταστημα courier της πόλης που διαμένετε την Δευτέρα.

Εγώ φυσικα  έχω ακόμα μεγάλη αμφιβολία για το αν έρθουν όντως την Δευτερα τα πράματα

Τώρα εγώ σκέφτομαι όλες αυτές οι αναβολές ήταν επειδή έβαλα επιλογή "αντικαταβολή"? Και ενώ ήταν τα προιόντα διαθέσιμα στο κατάστημα απο την Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου δεν μου τα στελνανε?

Δηλαδή αν τους πλήρωνα κατα την παραγγελία με χρεωστική κάρτα και βλέπανε τα λεφτά άμεσα θα τα στελνανε και αυτοί τα προιόντα άμεσα την επόμενη ημέρα?

Επεξ/σία από JTRGamer
Δημοσ.

Ρε φιλαράκι πες μας το @@@@@ κατάστημα .τώρα γιατί έχεις φάει κόλλημα με λαμογια που σε κοροϊδεύουν σήμερα αύριο τοτε τι να πω θα πρέπει να είσαι μαζοχας

Δημοσ.

Να συζήτησουμε για κατάστημα noname ενω έχουμε πει εδώ μέσα ποια είναι τα σωστά δεν νομίζω αξίζει το θέμα σου.

Γιατί πέρνεις ποσοστό;

Και φοβάστε μην το χάσεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, sakisvele είπε

Να συζήτησουμε για κατάστημα noname ενω έχουμε πει εδώ μέσα ποια είναι τα σωστά δεν νομίζω αξίζει το θέμα σου.

Δεν το λέω το κατάστημα δημόσια ,μπορεί να φάω μήνυση για δυσφήμηση.Μόνο σε πμ

Επεξ/σία από JTRGamer
Δημοσ.
13 ώρες πριν, JTRGamer είπε

Δεν το λέω το κατάστημα δημόσια ,μπορεί να φάω μήνυση για δυσφήμηση.Μόνο σε πμ

Να φας μήνυση για ποιο λόγο?Γιατί παρουσιάζεις γεγονότα? Όχι ότι αν έλεγες το οτιδήποτε θα έτρωγες αλλά τεσπα.

Στο θέμα μας:Είναι κάτι σύνηθες μην σε παίρνει από κάτω.Πολλα μαγαζάκια έτσι λειτουργούν.Καθυστερησεις,δεν απαντάνε στα τηλέφωνα κλπ κλπ.Δεν νομίζω ότι η αντικαταβολή ήταν το πρόβλημα,απλά δεν υπάρχει απόθεμα και το τρεναρουν όσο μπορούν.Τι ένδειξη είχε για το προϊόν?Άμεσα διαθέσιμο,κατόπιν παραγγελίας?Ελεγε χρόνο?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, JTRGamer είπε

ok όλα καλά.Μου ήρθε email οτι η παραγγελία απεστάλη

Ο κώλος μας νά 'ναι καλά και όλα οκ!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...