hellojim Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 16 ώρες πριν, Pandelas είπε Το να γυρίσουν ταινία σε 60-120hz ούτε που το σκέφτηκαν ακόμα ε?? Το οτι δεν γυριζουν σε τοσα frames υπαρχει λογος. Το στανταρ ειναι 24 frames. Αν βαλεις τις ιδιες σκηνες σε 60 frames θα φαινεται παρα πολυ περιεργο. Παραδοξως είναι ετσι οπως θα το παρατηρουσες και στην πραγματικοτητα αλλα ο συνδυασμος του film editing με πολλαπλες οπτικες ληψεις (χρησιμοποιουν παρα πολλες καμερες για 1 σκηνη) με τα 24 frames το κανει πιο περιπετειωδες και δειχνει γενικοτερα μια ταινια δρασης πιο καλα εφαρμοσμενη στην κατασταση. Τα 60 frames ειναι καλα για αλλα ειδους πραγματα, οπως βιντεο στο youtube, gameplay κτλ 1
palawiaris Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Μόλις έστειλα μεηλ στον Θωμά Κρουαζιέρα ότι δημιουργήθηκε μεγάλο πρόβλημα με τους χρήστες στο Insomnia και να πάρει μία θέση το τι θα πρέπει ακριβώς να κάνουμε. Δεν είναι κατάσταση αυτή.
Undertaker25 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, Agony είπε Αμ δεις ταινια τραβηγμενη στα 60 καρε θα ξερασεις. Οπως εγινε και με τον άρχοντα πρην χρονια και βγηκαν απο το σινεμα ξενερωμενοι ολοι λες και ηταν ντοκιμαντερ. Είχα δει την τριλογία στο σινεμά. Παρότι ήταν εντυπωσιακό να βλέπεις πολύ πιο ζωντανούς τους χαρακτήρες, σαν να έβλεπες ηθοποιούς σε θεατρικό σανίδι ανα στιγμές (πχ Λιμνούπολη), χανόταν όλη η μαγεία. Δεν έβλεπες κάτι παραμυθένιο όπως η τριλογία του LotR αλλά κάτι τελείως ρεαλιστικό και ξενέρωτο, που πλην των άλλων αδικούσε την ποιότητα της παραγωγής. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2018 από Undertaker25 1
Pleo Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Philippe είπε Το θέμα διευρύνθηκε ήδη από το #1 post με το ερώτημα εάν πρωτογενές υλικό με περισσότερα frames θα βελτίωνε την εικόνα σε σχέση με το frame interpolation του θέματος. Το ότι είναι απαντημένο και πριν το post αυτό εδώ και πολλά χρόνια, δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καν σε τι αναφέρονται και έχουν μπλέξει από τα frames του αρχικού υλικού, έως τα Hz του monitor που έχουν. Το παράδειγμα το έδωσα πάντως. Ακόμα και το καλύτερο M.I. του κόσμου θα κάνει σούπα το πλάνο με το κούνημα της κάμερας από τον σκηνοθέτη, όταν αυτός θελήσει να τη χρησιμοποιήσει έτσι ώστε να πετύχει ένα εφέ (τράνταγμα από σεισμό π.χ.). Αν σοβαρευτούν οι κατασκευαστές τηλεοράσεων (λέμε τώρα, σιγά μην... ) θα πρέπει να μη βασίζονται σε αλγόριθμο αλλά σε δυναμικά metadata για κάθε πεδίο (frame). Αν δεν μπορούν, ας το κλείσουν και ας ανοίξουν σουβλατζίδικο που είναι πιο εύκολο να πετύχεις ομαλή κίνηση στη σούβλα του γύρου. Αλλιώς του κ.... τα εννιάμερα θα συζητιούνται για το πόσο καλή ή κακή είναι μια τεχνολογία που προσπαθεί να διορθώσει ανεπάρκειες, ακόμα και του ίδιου του μηχανήματος προβολής (σιγά που βλέπετε όλη την ανάλυση σε κινούμενες εικόνες, γι' αυτό τα Demo είναι στατικές εικόνες συνήθως). Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2018 από Pleo 1
exor Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 τα μοτιον assisted χαρακτηριστικα πρεπει να ειναι παντα off .. τα υπολοιπα ειναι θεμα κυριως πανελ και επεξεργαστη γιατι και 60hz panel ΑΠΟ αλλο 60 hz μπορει να εχει μεγαλη διαφορα .. το εχω διαπιστωσει αρκετες φορες
Agony Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Undertaker25 είπε Είχα δει την τριλογία στο σινεμά. Παρότι ήταν εντυπωσιακό να βλέπεις πολύ πιο ζωντανούς τους χαρακτήρες, σαν να έβλεπες ηθοποιούς σε θεατρικό σανίδι ανα στιγμές (πχ Λιμνούπολη), χανόταν όλη η μαγεία. Δεν έβλεπες κάτι παραμυθένιο όπως η τριλογία του LotR αλλά κάτι τελείως ρεαλιστικό και ξενέρωτο, που πλην των άλλων αδικούσε την ποιότητα της παραγωγής. Ακριβος αυτο φιλε μου. Ειναι ολα σχετικα τονα βλεπεις μπαλα μπασκετ ντοκιμαντέρ σε μεγαλες τιμες καρε ειναι αποδεκτο και ομορφο. Το να βλεπεις μια ταινια ομως σε πανω απο 24 καρε προσωπικα με χαλάει. Ασε που το προβλημα δεν ειναι τα καρε ειναι η ποιοτητα μιας ταινίας και το όραμα του σκηνοθετη το να δεις μια ταινια γεματη cgi στυλ Transformers δεν μου λεει κατι. Ταινια για μενα ειναι ο άρχοντας , λορενς της αραβιας, game of thrones , που εχει μακετες και πραγματικες τοποθεσίες κατα μεγαλο ποσοστό. Ας αρχίσουν λοιπον να γυριζουν τετοιες ταινίες και μετα βλεπουμε . 1
Ntinaras Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, mordred είπε Oh wait.... neti? 4 ώρες πριν, KnightRider είπε Με MpcHC παίζω ,γιατί να βάλω 24Hz ?? Αν βάλω 24Hz δεν θα έχω καθόλου smoothing γιατί τα frame rate θα εξακολουθούν να είναι λίγα !! Αν βαλεις 24hz θα εχεις συγχρονισμο στα καρε και στα fps και δε θα εχεις judder και σπασμενη κινηση.
Todoras Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ πάντως το είδα το βιντεάκι σου Τομ στα 200Ηζ και μου άρεσε...
mordred Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 32 λεπτά πριν, Ntinaras είπε neti? Αν προσέξεις στα settings θα καταλάβεις... Κακό editing βέβαια...!
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, Pandelas είπε Ώπα έχεις δίκιο. Η γη είναι επίπεδη, το ανθρώπινο μάτι δε μπορεί να δει πάνω από 24φπς. Το μάτι δεν έχει fps! Τι επιχείρημα είναι αυτό που το λέτε και πολλοί μάλιστα. Μπορεί να αντιληφθεί τις διαφορές στα fps αλλά το μάτι δεν έχει κάποια τιμή fps γιατί δεν είναι οθόνη ή video! 8 ώρες πριν, Lied είπε Οι κάμερες εχουν τη δυνατοτητα πλεον και το κοστος της επεξεργασιας ΔΕΝ ειναι ανα frame οποτε μην ακουω μλκιες. Εχμ... ό,τι και να κάνεις σε πιο πολλά fps κοστίζει παραπάνω. Εκτός αν γυρνάς ταινία στο smartphone και κάνεις edit στο pc σου. Μιλάμε για κανονικές παραγωγές όμως.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 11 minutes ago, SeaLion said: Το μάτι δεν έχει fps! Τι επιχείρημα είναι αυτό που το λέτε και πολλοί μάλιστα. Μπορεί να αντιληφθεί τις διαφορές στα fps αλλά το μάτι δεν έχει κάποια τιμή fps γιατί δεν είναι οθόνη ή video! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, ThReSh είπε Επειδή το post του ήταν γενικώς σαρκαστικό; Είμαι σίγουρος πως χρησιμοποιεί το επιχείρημα "το μάτι μπορεί να δει πάνω από 24fps" που είναι λάθος γενικώς σαν πρόταση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα