Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε

Εγώ να ρωτήσω το εξής:

Η τηλεόραση που πήρες κόστιζε 600+ ;

Screenshot_2018-12-06-13-34-56-824_com.android.chrome.png

2000 ευρώ κόστιζε. Αν έκανε κάτω από 600, συνεπώς εκτός προσφοράς, λες να μου σέρβιραν αυτή την ανόητη δικαιολογία;

ΥΓ: Και με την ευκαιρία... "εκτός black friday" κοστίζει τώρα στα public... 2199. Κοσμογονική προσφορά.

6 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

10 σειρες ειναι τα μικρα γραμματα απο κατω ρε παιδια, ακομα και αυτες βαριεστε να διαβάσετε;

Παντα τα ελεγχουμε και κραταμε σκρινσοτ γιατι πχ μπορει η προσφορα να ισχυει μονο για επιτοπου αγορες και να αποκλείει ονλαιν παραγγελιες. Σε τετοια περιπτωση παλι το καθε public θα εφταιγε;

Eγώ διάβασα περισσότερες από 10 γραμμές και πουθενά δεν έγραφε κάτι τέτοιο. Μάλλον το αγνοούσε και η υπάλληλος τους που με διαβεβαίωνε ότι οι πόντοι θα κατατεθούν κανονικά, ε; Εκεί που έχεις δίκιο είναι για το ότι έπρεπε να κρατήσω screenshot.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Νομίζω ότι είχε αναφερθεί ότι δέν έπρεπε να μπει στη παραγγελία τίποτα άλλο εκτός από τηλεόραση... ούτε καλώδιο που λέει ο λόγος, το ανέφερε και στα ψιλά γράμματα... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, terry308 είπε

Νομίζω ότι είχε αναφερθεί ότι δέν έπρεπε να μπει στη παραγγελία τίποτα άλλο εκτός από τηλεόραση... ούτε καλώδιο που λέει ο λόγος, το ανέφερε και στα ψιλά γράμματα...  

Τότε είναι παράξενο ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τηλεφωνικό τους κέντρο, και ενώ η υπάλληλος είδε να έχει περισσότερα αντικείμενα η παραγγελία, την οποία έλεγξε , με καθησύχασε "μην ανησυχείτε, το έχω δει να συμβαίνει και σε άλλες παραγγελίες με τους πόντους, θα κατατεθούν απολύτως σίγουρα"

Ο λόγος που με πήραν αργότερα ήταν ότι ζήτησα γραπτή διαβεβαίωση για τους πόντους. Αν δεν το έκανα ;

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://yellow.piraeusbank.gr/el/black-friday-sta-public-kerdise-yellows

Το link της Πειραιώς.

Εγω δεν βλέπω πουθενά στους όρους τη δικαιολογία που σου ανέφεραν. 

Κάνε καταγγελία. 

Υ.Γ. Η εκκαθάριση από το eShop θέλει έως και 20 ημέρες να καταχωρηθούν όλα τα yellow's. 

Μήπως έπεσες θύμα παραπληροφόρησης αχρήστων υπαλλήλων ;

Και εμείς με eurobank και επιστροφή τα ίδια πάθαμε ! Ο καθένας έλεγε το μακρύ και το κοντό του.

Επεξ/σία από DimosMcLaren
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, xrhstoskzn είπε

Τότε είναι παράξενο ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο η υπάλληλος είδε να έχει περισσότερα αντικείμενα η παραγγελία και με καθησύχασε "μην ανησυχείτε, το έχω δει να συμβαίνει και σε άλλες παραγγελίες με τους πόντους, θα κατατεθούν απολύτως σίγουρα"

Ο λόγος που με πήραν αργότερα ήταν ότι ζήτησα γραπτή διαβεβαίωση για τους πόντους. Αν δεν το έκανα θα έμενα με την προφορική ...

 

555490388_2.JPG.91f2175ca7eaf8a9a5662562bb8be76e.JPG

Επεξ/σία από terry308
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμη κι έτσι να είναι οσον αφορά τα μικρά γράμματα εγώ το μόνο που βλέπω είναι πρακτικές ζιμπάμπουε made in public.

Ο καθένας μπορεί να την πατήσει πολύ εύκολα . Δεν γίνεται να κάνεις μια αγορά να έχεις ενα καρο προβλήματα στο μυαλό σου και να εχεις και το άγχος αν το public ή το κάθε public πάει να στην φορέσει στα ψιλά γράμματα.

Οσο νομότυποι και αν είναι το εκλαμβάνω ως κουτοπονηρια. Ας εκαναν μια ενημέρωση στο κάτω κάτω στο ταμείο για την προσφορά.

Και να συμπληρώσω γιατι είναι ζιμπάμπουε το public στο κεντρικό τους πρόμο βάζουν αστεράκι οτι η προσφορά αφορά κατάστημα κ public e-shop

Δεν βάζουν όμως αστεράκι για το ενα προιόν ανα απόδειξη αφου είναι κρίσιμης σημασίας .

Επεξ/σία από Prof_Chaos
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν νε ενδιέφερε αυτή η αγορά αλλά διάβασα λιιιιιιγο καλύτερα τους όρους της" προσφοράς" θυμάμαι... 

555490388_2.JPG.91f2175ca7eaf8a9a5662562bb8be76e.JPG

Το προηγούμενο λινκ το είδες ελπίζω...

Για να επωφεληθεί το Μέλος από την προσφορά, η συναλλαγή πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός της διάρκειας και να έχει εκκαθαρισθεί στα λογιστικά βιβλία της Τράπεζας έως και τη λήξη της ενέργειας. Διαφορετικά, τα Μέλη θα συλλέξουν, σύμφωνα με τους ισχύοντες Όρους του Προγράμματος για συναλλαγές σε Συνεργαζόμενη επιχείρηση, δέκα (10) yellows για κάθε ένα (1) € για συναλλαγές αγορών με χρήση πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών της Τράπεζας και πέντε (5) yellows για κάθε ένα (1) € για συναλλαγές αγορών με χρήση χρεωστικών καρτών, που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

* Μόνο για τις online συναλλαγές, η καταχώρηση των yellows στον λογαριασμό του Μέλους θα γίνει σε 2 στάδια: α. έως και 5 ημέρες μετά την εκκαθάριση της συναλλαγής για τα πρώτα 10 yellows ή τα 5 yellows για κάθε 1€, για συναλλαγή με πιστωτική/προπληρωμένη ή χρεωστική αντίστοιχα και β. έως και 20 ημέρες μετά την εκκαθάριση της συναλλαγής για τα 90 yellows ή τα 95 yellows για κάθε 1€ για συναλλαγή με πιστωτική/προπληρωμένη ή χρεωστική αντίστοιχα.

Στο ένα γράφουμε μόνο αυτά, στο άλλο γράφουμε άλλα, αλλά φταίει ο πελάτης.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, xrhstoskzn είπε

Το προηγούμενο λινκ το είδες ελπίζω...

Για να επωφεληθεί το Μέλος από την προσφορά, η συναλλαγή πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός της διάρκειας και να έχει εκκαθαρισθεί στα λογιστικά βιβλία της Τράπεζας έως και τη λήξη της ενέργειας. Διαφορετικά, τα Μέλη θα συλλέξουν, σύμφωνα με τους ισχύοντες Όρους του Προγράμματος για συναλλαγές σε Συνεργαζόμενη επιχείρηση, δέκα (10) yellows για κάθε ένα (1) € για συναλλαγές αγορών με χρήση πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών της Τράπεζας και πέντε (5) yellows για κάθε ένα (1) € για συναλλαγές αγορών με χρήση χρεωστικών καρτών, που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

* Μόνο για τις online συναλλαγές, η καταχώρηση των yellows στον λογαριασμό του Μέλους θα γίνει σε 2 στάδια: α. έως και 5 ημέρες μετά την εκκαθάριση της συναλλαγής για τα πρώτα 10 yellows ή τα 5 yellows για κάθε 1€, για συναλλαγή με πιστωτική/προπληρωμένη ή χρεωστική αντίστοιχα και β. έως και 20 ημέρες μετά την εκκαθάριση της συναλλαγής για τα 90 yellows ή τα 95 yellows για κάθε 1€ για συναλλαγή με πιστωτική/προπληρωμένη ή χρεωστική αντίστοιχα.

Στο ένα γράφουμε μόνο αυτά, στο άλλο γράφουμε άλλα, αλλά φταίει ο πελάτης.

Το screenshοt είναι από την προσφορά της Sony τηλεόρασης που είχε γίνει ντόρος, εκεί λοιπόν κάποιο παλικάρι το έβαλε και υπογράμμισε κάποια συγκεκριμένα κομμάτια... 1 προϊόν τηλεόραση στο καλαθι...  αυτό ισχύε για αγορές εκείνες τις ημέρες ... εσύ προσθέσες και ένα πληκτρολόγιο!! 

Αυτό αναιρεί την προσφορά επιστροφής πόντων yellows κτλ

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παιδια έμεινα υπερευχαριστημένος με την αγορα μου απ το Public (καταρχήν για να μπουν οι ποντοι σίγουρα ειχες ενεργοποιημένη την υπηρεσία yellows?)  εγω πηρα QLED είχε στις εκπτωσεις  945 με το black friday επεσε στα 899 και οι πόντοι μπήκαν αμέσως στον λογαριασμό, επιπλέον μου έδωσαν κ 5 ετη εγγύηση δώρο όπως όριζε το site τους. οποτε η τηλεοραση μου κοστισε 720 ευρω!

Επεξ/σία από oliz
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, xrhstoskzn είπε

Το προηγούμενο λινκ το είδες ελπίζω...

Για να επωφεληθεί το Μέλος από την προσφορά, η συναλλαγή πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός της διάρκειας και να έχει εκκαθαρισθεί στα λογιστικά βιβλία της Τράπεζας έως και τη λήξη της ενέργειας. Διαφορετικά, τα Μέλη θα συλλέξουν, σύμφωνα με τους ισχύοντες Όρους του Προγράμματος για συναλλαγές σε Συνεργαζόμενη επιχείρηση, δέκα (10) yellows για κάθε ένα (1) € για συναλλαγές αγορών με χρήση πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών της Τράπεζας και πέντε (5) yellows για κάθε ένα (1) € για συναλλαγές αγορών με χρήση χρεωστικών καρτών, που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

* Μόνο για τις online συναλλαγές, η καταχώρηση των yellows στον λογαριασμό του Μέλους θα γίνει σε 2 στάδια: α. έως και 5 ημέρες μετά την εκκαθάριση της συναλλαγής για τα πρώτα 10 yellows ή τα 5 yellows για κάθε 1€, για συναλλαγή με πιστωτική/προπληρωμένη ή χρεωστική αντίστοιχα και β. έως και 20 ημέρες μετά την εκκαθάριση της συναλλαγής για τα 90 yellows ή τα 95 yellows για κάθε 1€ για συναλλαγή με πιστωτική/προπληρωμένη ή χρεωστική αντίστοιχα.

Στο ένα γράφουμε μόνο αυτά, στο άλλο γράφουμε άλλα, αλλά φταίει ο πελάτης.

Εγώ με αυτούς τους όρους καταλαβαίνω ότι μπορείς να πάρεις μόνο μια τηλεόραση όχι να μην πάρεις και κάτι άλλο.

Κυνηγά τους ! Μανταρα τα κάναν ! 

  • Like 3
Δημοσ.

Κάτι αντίστοιχο είχα κάνει κι εγώ από αγορά από mediamarkt με 20% επιστροφή από το πρόγραμμα επιστροφή της Eurobank και μάλιστα με τιμολόγιο. 

Αγόρασα ψηφιακή dslr και μαζί μια θήκη η οποία δεν ήταν σε προσφορά στο επιστροφή. Έκανε ένα μήμα να γίνει η επιστροφή στην κάρτα μου αλλά μπήκαν κανονικά. Αυτό που σου λέει το Public δεν έχει κάποια λογική. Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου

Δημοσ.

Κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου...

Φαντάζομαι οτι ο όρος αυτός (ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ στο καλάθι) μπήκε με την λογική να ΜΗΝ αποδωθεί έκπτωση 20% σε yellows και σε ότι άλλο πάρεις...

Πχ

Αν έπαιρνα ΜΟΝΟ την τηλεόραση αξίας 1000euro θα μου έδιναν yellows 200euro

Aν ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ έπαιρνα την τηλεόραση αξίας 1000euro KAI laptop αξίας 1000euro θα μου έδιναν 400euro!!!!!!!!;;;;;;;;;;;; Φυσικά και όχι αφου το 2ο προϊόν δεν έδινε τόσα yellows...αφού λοιπόν ΔΕΝ μπορούν να τα ξεχωρίσουν βάζουν τον όρο να υπάρχει ΜΟΝΟ η τηλεόραση στην παραγγελία...

Προφανώς ο ts δεν το έκανε με τέτοιο σκοπό αλλά μάλλον την πάτησε εξαιτίας αυτού του σκεπτικού....

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, skoulas είπε

Κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου...

Φαντάζομαι οτι ο όρος αυτός (ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ στο καλάθι) μπήκε με την λογική να ΜΗΝ αποδωθεί έκπτωση 20% σε yellows και σε ότι άλλο πάρεις...

Πχ

Αν έπαιρνα ΜΟΝΟ την τηλεόραση αξίας 1000euro θα μου έδιναν yellows 200euro

Aν ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ έπαιρνα την τηλεόραση αξίας 1000euro KAI laptop αξίας 1000euro θα μου έδιναν 400euro!!!!!!!!;;;;;;;;;;;; Φυσικά και όχι αφου το 2ο προϊόν δεν έδινε τόσα yellows...αφού λοιπόν ΔΕΝ μπορούν να τα ξεχωρίσουν βάζουν τον όρο να υπάρχει ΜΟΝΟ η τηλεόραση στην παραγγελία...

Προφανώς ο ts δεν το έκανε με τέτοιο σκοπό αλλά μάλλον την πάτησε εξαιτίας αυτού του σκεπτικού....

Δηλαδή κάποιος που πήγε στο κατάστημα και πήρε 1 τηλεόραση 1 PlayStation 4 1 laptop πήρε και τα υπόλοιπα yellow's και ας μην τα δικαιούτο ή του κοβαν 2 αποδείξεις ; 

Το πράγμα είναι απλό

Του δίνουν 10 yellow's επι όλου το ποσό άμεσα και 90 yellow's extra (λόγω της προσφοράς) επι το ποσό της τηλεόρασης. Γιατί ταλαιπωρούν έτσι τον άνθρωπο δεν μπορώ να καταλάβω. Θα έπρεπε με ένα αίτημα στην Πειραιώς μαζί με την απόδειξη της αγοράς να του πιστωθούν και τα υπόλοιπα yellow's από την τηλεόραση και να τελειώσει το θέμα. 

Απλά Απαράδεκτοι όλοι τους. 

Επεξ/σία από DimosMcLaren
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε

Δηλαδή κάποιος που πήγε στο κατάστημα και πήρε 1 τηλεόραση 1 PlayStation 4 1 laptop πήρε και τα υπόλοιπα yellow's και ας μην τα δικαιούτο ή του κοβαν 2 αποδείξεις ; 

Το πράγμα είναι απλό

Του δίνουν 10 yellow's για όλο το ποσό άμεσα και 90 yellow's extra λόγω της προσφοράς για το ποσό της τηλεόρασης. Γιατί ταλαιπωρούν έτσι τον άνθρωπο δεν μπορώ να καταλάβω. Θα έπρεπε με ένα αίτημα στην Πειραιώς μαζί με την απόδειξη της αγοράς να του πιστωθούν και τα υπόλοιπα yellow's από την τηλεόραση και να τελειώσει το θέμα. 

Απλά Απαράδεκτοι όλοι τους. 

Μαζί σου και εγώ...τα "συστήματα" των καταστημάτων στη Ελλάδα (από αποθήκες μέχρι επιστροφές είναι αιώνες πίσω) απλά απ'οτι καταλαβαίνω αυτοί επέλεξαν να "λύσουν" το πρόβλημα (διαφορετικό ποσοστό yellows) με τον εύκολο -προς όφελός τους τρόπο- και όπως φαίνεται φρόντισαν να καλυφθούν με τα "ψιλά γράμματα"...Θεωρώ ότι αν ο φίλος που έκανε την αγορά το κυνηγήσει λίγο (αν έχει την υπομονή/επιμονή κτλ) θα δικαιωθεί έστω αν στο τέλος του πουν οτι στο κάνουμε χαριστικά...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...